Přejít na obsah

Podvozek

tlumiče, pružiny, kolesa apod.


1760 témat v tomto fóru

  1. Scháním přípravek

    • 8 odpovědí
    • 2k zobrazení
  2. třmeny octavia TDI

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  3. Koroze vyfuku

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. Poklice na O1

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  5. Opět problém...

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
  6. hlucne brzdy

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  7. brzdy

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  8. Přední ložiska

    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2k zobrazení
  9. podvozek

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  10. zvyseni podvozku

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 2k zobrazení
  11. Bouchání při akceleraci

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  12. 215/55 R16 na OI?

    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  13. pneu 215/50 17"

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
  14. TLUMENÍ PODVOZKU

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
  15. Unik oleja

    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Jak se stane, že klíček zůstane v zamknutém autě?
    • Tak a dnes, po 5ti měsících provozu a včerejší dlouhé cestě do Prahy (!) aktivován "režim ochrany baterie", takže vůz je offline, neotevřu si ho a klíček mám ve voze (druhej klíček 140 km doma). 🤬
    • A tímto to tady končím, buď se budete bavit o FIV, nebo to tady prostě nebude. Máte na fóru v odpovídající části dostatek prostoru k obecným diskusím. Tak to respektujte.   
    • @DoubleG  Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    • Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme?  Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave. 
×
×
  • Vytvořit nový...