Zdarec, mám zvláštní problém. Zadřela se mi ruční brzda a v důsledku toho se rozžhavil levý zadní kotouč. Smrděl, byl pokrytý oranžovým práškem. Ostatní kotouče běžně provozně zahřáté. Poté začala svítit kontrolka ABS/ESR. Jenže ta záhada je, že diagnostika mi vytrvale píše chybu snímače otáček PZ kola! Čekal bych, že se roztekl snímač v tom levým kole, pravé s tím nemůže mít souvislost. Kabel a konektor je nepoškozený. Je nějak možný, že by zkrat levýho snímače blbnul elektroniku a ta hlásila pravé kolo?? Zatím se chystám vyměnit levý snímač, pak bych případně dělal pravý. Až po pročtení této diskuse se děsím, že to bude ještě náboj, v případě této zmatečně diagnostikované závady, abych neměnil nakonec oba náboje.
Ano možno je to prežitok ale mne sa stalo ked sa mi počas jazdy zlyhal telefon...nestihal sa dobijat pri aplikacii sygic a uprostred cca 5hod cesty sa telefon vybil, viem bola to možno nahoda ale vtedy by sa mi origo navigácia zišla(mal som auto bez navigácie) ,nakonec ma zachranovali len navestidla a značky....takže ona ta navigácia predsa len nejakú výhodu má-ako poistka ,ale súhlasím že dosť to stojí no...