Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita


237 témat v tomto fóru

    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  1. Antena-plutva 1 2 3

    • 60 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 28 odpovědí
    • 13.9k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 14.7k zobrazení
  2. Neoriginální rádio 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 28.1k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 29k zobrazení
  3. Bluetooth

    • 17 odpovědí
    • 5.9k zobrazení
  4. DAB vysílání 1 2

    • 49 odpovědí
    • 24.5k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 37 odpovědí
    • 20.7k zobrazení
  5. Columbus + Bluetooth PT1

    • 7 odpovědí
    • 4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Leda ze bys menil i svetla, tam uz je jen od pohledu zretelny rozdil...
    • Ahoj, no vidíš, a Altra se se mnou hádal, že má MR 2019 a v Normal mu plachtí!!!   Já mu věřím, nerozporuji to, asi má  jedenu z prvních těchto verzí.  Takže by se mělo uvádět plachtění v Normálu už od MR2019.      Ale to je úplně jedno.  Na starší Scale (moje 8/2919) jak píšeš plachtí jen v eco nebo v individuálu pokud se dá převedovka eco.  Záleží co je tam za geteway (moje 3Q0) a reg. odstupu (moje 2Q0) a hlavně FW v nich...    Ferda kdysi psal, že aby si dsg pamatovalo zvolený režim, musí se přehrávat fw. S Vcds nelze.    Zpátky k tématu.  Prolezl jsem úplně všechno v ŘJ, jak adaptace tak longi ale bohužel nic k plachtění a plazení.  Plachtění by stejně neřešilo kolizi při náhodném vystoupení z auta se zařazenou rychlostí, protože při zastavení stejně člověk nohou zabrzdí a skočí tam z plachtění zase rychlost!!!    No a plazení, jak jsem psal jinde, je vlastnost suchých dsg7 DQ200.  Bohužel nebo bohudík jak to to komu vyhovuje. Plazení zde s vcds vypnout nejde.    Škoda, že Scala má mech. ručku.  S elektrickou by bylo po problému.    Ještě mě napadlo, aby se zevnitř při zařazené rychlosti zablokovali dveře řidiče.  Ale to je hloupost jak mechanická tak i bezpečnostní🤷      
    • Zdravím Je možno dát nárazník na O-3 2014 sedan bez parkovacích senzorů a ostřikovače světel, tedy předface, nárazník poface? Také bez senzorů a ostřikovače. díky
    • Plachtění i v Normal přišlo s MR2020. Předtím bylo jen v ECO.
    • @Octavio1996 Problém bol s chladiacou kvapalinou G13. Dávali ju do aut do roku 2020. O probléme sa už písalo 2017. Takže tak isto moja scala 1,6 tdi dostala G13. Samozrejme si to odniesol radiator kúrenia v interiéri s tým, že následne sa robil preplach. Auto prestalo v zime kúriť. Rozvody boli menené pár mesiacov predtým. Začiatkom leta začal problém s prehrievaním oleja. Liezol k 125°C pri 20°C vonku. Robil sa ďalší preplach, naposledy výmena chladiča oleja.   Jednoznačne problém bude na chladiacom okruhu. Vodná pumpa/termostat/chladiče, chladič oleja. A som si istý, že si tam mal tú úžasnú G13 chladiacu a po záruke za naše náklady môžeme riešiť to, čo mala riešiť škodovka. Veď prečo by v ročnom aute v 2020 vymenili chladiacu za G12+ (nahradila G13) alebo dali vedieť zákazníkom, že máte tam kvapalinu, ktorá degraduje a upcháva časti na chladiacom okruhu.   Takže teploty, čo uvádzáš, nie sú ok. Ak si menil rozvody a pumpa, tak choď po chladiacom systéme ďalej. Sú tam 3 chladiče, chladič klími, chladič vody a pomocný chladič. Chladič oleja, atď. Takže je tam dosť vecí, ktoré môžu byť príčinou a ani autorizák ti s tým neporadí. Písal som aj na ŠA centrálu a odpoveď...autorizák to vyrieši. Prvá veta v maili, autorizák si už s tým nevie rady...a fakt nemienim pokus omyl platiť tejto firme.    
×
×
  • Vytvořit nový...