Přejít na obsah

Motor 2.0 TDI CR


213 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
  1. Cvakání v motoru

    • 11 odpovědí
    • 17.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 6.4k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 9.3k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.8k zobrazení
  2. Divné zvuky motora 1 2 3 4 9

    • 210 odpovědí
    • 134.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  3. Divný zvuk s pod motora

    • 6 odpovědí
    • 5k zobrazení
  4. Dlhé štartovanie 1 2 3 4 14

    • 327 odpovědí
    • 155.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 527 zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 321 zobrazení
  5. DPF

    • 2 odpovědi
    • 2.8k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 27 odpovědí
    • 21.4k zobrazení
  6. DSG a otáčky

    • 3 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.1k zobrazení
  7. Houkání turba?

    • 1 odpověď
    • 1.6k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 8.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ja mám motor CXXB, jednotka 04L 906 056 CL (004011) a tiež mi to v meraných hodnotách UDS nenájde, rovnako ako Tomasovi. Asi je to tým kódom motora a jednotkou....    
    • Ahoj, potřebuji poradit s výběrem rádia do škody citigo. Je to rok výroby 2018. Chtěl bych dotykové rádio s bluetooth, navigací a podporou parkovací kamery, ale co jsem se díval po netu, tak jsem žádné takové nenašel. Budu rád za každý návrh a radu, kdyby bylo potřeba více info o vozidle, stačí říct jaké. 
    • Všechno co píšeš tam bylo. A šlo to pryč. Ta Audi TT je přece taky na platformě MQB. Jen má "svoje" ramena a těhlice. Nápravnici sdílí s passatem, nějakými seaty a audi. Řízení je MQB. Vůbec to není složitá úprava. Je to kus za kus. Ložiska, brzdy...vse je stejný, nebo zaměnitelný. Jediný složitý je sehnat to za nějaký rozumný peníze. A důvod? "Je to čisté řešení v rámci platformy a zároveň posun v jízdních vlastnostech."  PS: zadní náprava je u TT identická s 03 FL. 
    • vtip je v tom, ze tie oleje su vlastne uplne rovnake aj pre benzin, aj pre diesel, takze 504 = 507   napr. https://www.motorove-oleje.sk/volkswagen-g-s55-545-longlife-iii-fe-0w-30-1l/ Originálny motorový olej pre vozidlá koncernu Volkswagen group - VW, Škoda, Seat, Audi spĺňajúci špecifikácie VW 504.00 a 507.00, možno ho použiť pre všetky benzínové a dieselové motory s predĺženým servisným intervalom (30.000km / 2 roky).   a 508 = 509 https://www.agropol.sk/nasa-ponuka/auto/motorové-oleje-1/originál-oleje/oleje-vw/vag-original-longlife-iv-0w-20-1l-detail Originálny motorový olej pre vozidlá koncernu Volkswagen group - VW, Škoda, Seat, Audi. Tento motorový olej je schvalený pre moderné benzínové aj dieslové motory s DPF filtrom.  
    • Ahoj, já mám 147kw v Octavii 4x4. Do 30tis. jsem doléval cca 4 litry. Když jsem to řekl v servisu tak mi bylo odpovězeno: To buďte rád, to je ještě dobrý. Teď jsem po první výměně oleje, nechal jsem hned změnit interval po 15tis.  Momentálně najeto 35tis a zatím dobrý, ale abych pravdu řekl, nekoukal jsem na rysku hned po vyměně kolik tam bylo.
×
×
  • Vytvořit nový...