Motor 1.8 TSI
85 témat v tomto fóru
-
Zdravím kolegové, tak jsem nainstaloval opraveny motor do auta(1,8 TSI CDAA). Jak již někteří pozorní čtenáři vědí, tak jsem při skládání narazil na spousta problémů (červený silikon, uložení olejového čerpadla, ztržený závity apod.) Na motoru jsem měnil písty z důvodu vysoké spotřeby oleje. Všechny díly co jsem měnil, jsem se vždy snažil dávat originály. A teď k mému problému: Motor jsem namontoval do auta a po několika otočeních krásně naskočil a běžel jako hodinky. Pak jsem se jel projet a když jsem motor vypnul a následně nastartoval, tak motor poměrně dlouho točil. Tak jsem tušil, že bude nějaký problém a tak jsem načetl paměť závad. V motoru …
-
-
- 23 odpovědí
- 40,7tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
-
Zdravím, potřeboval bych poradit, kde se nacházejí ventil odvzdušnění víka hlavy v moru 1.8TSI OC 2 FL. Potřeboval bych ho zkontrolovat, protože mám podezření na tento problém: Odkaz na fórum Jinak problém se projevuje tak, že po zastavení se zapnutým motorem jsou v kabině cítit spaliny. Stačí zastavit klidně jen na červené. A taky v poslední době je znatelně vyšší spotřeba oleje může to s tím souviset? Díky moc
-
- 0 odpovědí
- 2,2tis zobrazení
-
-
Ahoj mám 1.8 tsi 118 kw mám problém když je auto uplně studené tak nastartuju auto vylitnou otáčky na cca 1100 a hned začnou kolísat 1100 -900 nahoru dolu auto jako kdyby se dusilo a pak chcípne. Když podržim otačky plynem cca minutu lehce šlapu na plyn tak to pak nechcípne. Dělá to jen za studeného motoru když je motor zahřátý nebo jen trochu zahřátý tak to nastartuje normálně i jizdní vlastonsti jsou normální. Byl jsem u mechanika a ukazovalo tu chybu váha vzduchu tak se zkontroloval konektor a drátky byli takové všelijaké takže se napájeli a opravily pak se to seřídilo přes diagnostiku a tyden to bylo dobré a teď to začalo znova koukal jsem na ty drátky co se pájeli…
-
- 1 odpověď
- 2,1tis zobrazení
-
-
Dobry den Je to octavka 2 118kw 1.8tsi dsg 7° 280000 tisic najeto rok 2011 Viz fotku na diagnostice mi hlasi tyhle chybí Nemate nekdo zkušenosti co by tohle mohlo byt Ma špatné studený starty fungovalo to na 1100 otáček teď to funguje na 1050 myslím na rány starty Potom je to normální 800otacek ale je ten chod motorů je divný Ztrácí někdy výkon A dle video dela ten zvuk Jestli nekdo může poradit budu vděčný Měnil jsem váhu vzduchu Škrtící klapku Cívky svíčky A ventil odvetravani nadrze a stale ho tam hlásí Díky 20210919_105501.mp4
-
- 3 odpovědi
- 2,9tis zobrazení
-
-
Zdravím, chtěla bych se Vás zeptat zda by mi někdo neporadil. Budu měnit olej, a tak přemýšlím jaký tam mám dát. Známý mi řekl ať si klidně donesu svůj pokud chci. Vůbec se v tom nevyznám ani netuším jaký olej tam tedy mám dát. QG0, QG1 a QG2 vůbec netuším, kde to najdu abych se podle toho orientovala. Mám 1.8 TSI rok 2008. Kód motoru BZB. Podle štítků v autě tam mám akorát 5w30 ale značku atd nic. Chci se jen zeptat zda by mi někdo neporadil lepší kvalitnější olej do těchto motorů. Děkuji za odpověď.
-
-
- 5 odpovědí
- 14,1tis zobrazení
-
-
Dobrý den, koupil jsem si své první auto, Octavii II 1.8 TSI (bzb) 2007, najeto 221 800 km. Auto se prvních 14dní moc nepoužívalo (doteď jsem s ním najel do 500km) A po 14 dnech, asi po půl hodine jízdy, když jsem zastavil na křižovatce, nemohl jsem se znovu rozjet. Zastavil jsem, zařadil jedna a nic. Auto jen řvalo, když jsem ho vytočil na vysoké otáčky tak jen tak mírně popojíždělo. A šel cítit silný smrad pálení asi plastu / gumy. Hned ten týden, jsem auto hodil k mechanikovi. Ten auto projel a řekl, že je v pořádku. Prý spojka chytá krásně, rozjezdy v pohodě. Tak jsem to nějak neřešil. Ale teď po měsíci, se mi to stal…
-
- 0 odpovědí
- 2,1tis zobrazení
-
-
Zdravím menil som rozvody na svojej 1.8micke, moja otázka znie, viem ze bol problémový typ napínaku a bolo ho potrebné vymeniť za typ "K" čiže keď som menil rozvody v roku 2020 tak už su automaticky modifikované za nový typ? Alebo si musím robiť starosti 😄 Ďakujem.
-
- 1 odpověď
- 1,7tis zobrazení
-
-
Ahojte, potreboval by som poradiť.Pri naštartovaní motora (1.8 TSI BZB) mi po cca 5 sekundách chcípne motor.Druhý pokus to isté.Naštartujem iba keď jemne pridám plyn a pár sekúnd podržím kým sa motor "chytí".Po zahriatí motor šlape.Toto sa deje iba v zimných mesiacoch.V lete po tých 5 sekundách zakolísajú otáčky ale nechcípne.Skúšal som vyčistiť šktiacu klapku + základné nastavenie cez VAG , nové sviečky + nové zapaľovacie moduly ,nová lambda sonda adítíva všetkého možného druhu ,nové rozvody.Skúšal som odpojiť váhu vzduchu a štart úplne bez problémov tak som myslel že je to váhou .No po výmene váhy to isté...Ešte ma napadá netreba tú novú váhu vzduchu zabehnú…
-
- 1 odpověď
- 3,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj potrebuju poradit 1.8tsi 118kW hlasy chibu P164A cidla nové filtr oleje taky nový a oloj 5w30 najeto 175 tis
-
- 1 odpověď
- 2,8tis zobrazení
-
-
Ahoj, chtěla bych se poradit zda do toho jít nebo ne. Čeká mne výměna oleje. A přemýšlím zda nekoupit tuto sadu aditiv https://www.auto-doplnky.com/sada-pro-dekarbonizaci-motoru-benzin-gdi-fsi-pn-109e-pn-115e-pn-208e-3x-325-ml-bg-bg6577k-p43952 na dekarbonizaci. Jestli jste spokojeni s aditivi zda s tím máte dobré zkušenosti. Nebo jestli do tohoto motoru dáváte jiná aditiva (myšleno jiný výrobce), tak si klidně nechám poradit. Moje auto má už najeto přes 184tisíc. Tak přemýslím zda nekoupit něco takového co by mohlo prodloužit a pomoc motoru. Děkuji za pomoc
-
-
- 7 odpovědí
- 5,2tis zobrazení
-
-
-
Zdravím,nemá někdo zkušenost s problémem,že po nastartování po 2 vteřinách zhasne motor? Nastartuji,2 vteřiny se drží otáčky a pak klesají na 500ot/min a najednou zhasne. Například na 7 pokus chytne a pak vše OK. Během 14 dní se mi to stalo 3krát. Diagnostika neukázala absolutně nic. Byli měněny svíčky,drážkový řemen,palivový filtr,olej atd. Začalo to dělat problemi po nainstalování zabezpečovacího systému patriot a cobra s GPS modulem.Může to s tím souviset? Stalo se tohle někomu? Děkuji za rady
-
- 1 odpověď
- 3,1tis zobrazení
-
-
Ahoj máma takovej problém když startuju převážně studenej motor tak po naskočení motoru něco zaklepe trvá to tak 2 vteřiny a je klid. je to takove zadrnčení takove trtrtrtrtrtrtrtr. nevíte někdo co by to mohlo bejt? díky
-
-
- 29 odpovědí
- 12,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím Vás pánové,nikde jsem nic nenašel a proto zde zakládam toto téma.kdyby náhodou vadilo,smazu to. Pri vyměně svíček se po cca měsíci auto pri volnobehu trepe,trepot se dostává do kabiny a je dost znatelný.me osobně to připadá jako by se to dusilo.pri jízdě nepozoruji žádné vady.na diagnostika neukázala nic.co by to tak mohlo byt
-
- 6 odpovědí
- 4,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
ahojte chalani..snad mi budete vediet poradit..alebo teda napisete mi vase nazory ako by ste postupovali.. priatel kupil tuto ``stastnu`` skodovku..laurent clement..s tym vedomim, ze bola vacsia spotreba oleja.. rok na nom jazdil..dolieval olej..jeden a pol litra na tisic kilometrov..prosim vas urcite si kladiete otazku, ze preco s nim nieco nerobil..alebo..tak..ja neviem..on sa este menej rozumie autam jak ja asi stalo sa po roku to ze odisiel piest..dufam, ze nebudem pisat z cesty bo nie vsetky casti motora viem prelozit do slovenciny..takze mozno odislo aj nieco ine len ja neviwem ako sa to vola po slovensky.. auto islo na tri valce.. nechalo sa odt…
-
-
- 31 odpovědí
- 20,3tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, ve videu je motor 1.8TSI 118kw na volnoběch cca minutu po nastartování. Mě se zvuk motoru nelíbil a auto jsem kvuli tomu nekoupil. Co myslíte, čím to je, že takhle chrastí? A koupili by jste to takhle? MOV_20190704_1542131.mp4
-
- 4 odpovědi
- 4,2tis zobrazení
-
-
Ahoj kolegové, tak zase řeším dalším problém se kterým bych potřeboval poradit. Jelikož davam dohromady motor, ve kterém se vrtal "domorodec", tak stále nacházím nové a nové pasti (npař. tuna červeného silikonu, stržené závity apod.) Ted po demontáži olejového čerpadla jsem zjistil, že tam chybí jeden středící kroužek (přepokládám, že tam mají byt dva) a tak jsem dle ETKY objednal nové středící kroužky (objímka licovaná N 908 208 01) avšak ty co mi přišli,tak jsou jednak kovové (ten jeden původní co mám je plastový), ale hlavně jsou o několik mm vyšší, takže tam nejde čerpadlo samozřejmě namontovat - viz foto. Nevíte tedy kde bych sehnal ty středící kroužky co tam mají …
-
- 9 odpovědí
- 2,7tis zobrazení
-
-
Poprosim vas naco sluzi tento diel ?pripadne ake problemy a poruchy spôsobuje?.zistil som ze ked som odpojil konektor tak mi tam presakuje olej v konektore.ak to chcem vymenit staci to odsrobovat na 3 sroboch a nahradit novym dielom netreba vypustat olej alebo nieco nastavovat dakujem. https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/06l109259d-magnet-n-205-ina-33328.html
-
- 5 odpovědí
- 3,2tis zobrazení
-
-
Zdravim kolegové, chtěl jsem se zeptat jestli náhodou nekdo nevíte ,kde by se měl nacházet druhý zpětný ventil v hlavě válců (vycházím z infomrace z etky, kde je napsáno, že jsou dva kusy zpětných ventilů), protože v hlavě vidím pouze jeden - viz foto (vlevo nahoře), a pozice č. 5 v etce. Dekuji za info
-
- 2 odpovědi
- 2tis zobrazení
-
-
Dobrý den, mám problém se svou Octavii 1.8 TSI 118KW, rok výroby 2009. Poradíte co s tím?
-
- 17 odpovědí
- 15,9tis zobrazení
-
-
Zdravim, sem uplnej amater co se aut tyce. Na vikendy bych si rad koupil auto. Octavka 2 FL se mi vzdy libila, ale novou kupovat nechci. Nasel sem inzerat kde se pise po GO motoru-investice 90tis.Kč (nové TLUSTÉ kroužky, rozvodové řetězy+napínáky, ventily+sedla, hydroštosy, turbo, šrouby hlavy, náplně, vysokotlaké čerpadlo Cena je neco kolem 170 000,- Ma smysl brat takove auto? Me jako amaterovi to zni skvele. Vsechno co se ocividne posrat mohlo je uz vymenene. Pokud to projde kontrolou v autorizaku tak proc ne? Ale nevim jestli nemam cekat jeste nejakej "hacek". Dekuji za nazor
-
- 6 odpovědí
- 8,2tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, chci vyměnit svíčky. Výrobce píše 28 Nm. Tady se psalo 30 Nm. A podle nějakýho návodu na 1.2 TSI a 1.4 TSI se utahuje na 22Nm, aby bylo jiskřiště správně natočeno a neupalovalo se, akorát to asi nebude případ 1.8 TSI. Tak jak to tedy je ? Nevíte někdo ?
-
- 1 odpověď
- 3,9tis zobrazení
-
-
Dobrý den, mám O2 L&K s motorem 1.8tsi 118kw. Po jízdě když zastavím, nechám vždycky chladit turbo kolem 1-2 minut. Většinou ale když vypnu motor začne se ještě dochlazovat vetrakem a z motoru salá velmi teplo. Na ukazateli teploty je však normálně na 90 stupních. Je to v pořádku nebo se jedna o nějaký problem ? Dekuji za rady
-
-
- 3 odpovědi
- 2,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Ahoj, mám 1.8 tsi bzb, chci vyčistit olejovou vanu a dát novej sací koš a zajímá mě, jestli kvůli tomu musím sundat i mezistěnu a popřípadě kdybych jí musel sundat, jestli musím dát novou? A dáváte i nový šrouby do vany, když jí máte dole? Díky za odpovědi
-
- 0 odpovědí
- 1,7tis zobrazení
- 1 sledující
-
-
Zdravím hledal jsem zde toto téma a nenašel tak prosím o radu a zkušenosti. Tsi trpí karbonizaci. Zajímá mě karbonizace saciho ústrojí , saní,ventily. Zkoušel jste někdo přípravky ve spreji co se strikaji do saní za vzduchovej filtr? Nebo mechanicky? Foto by mělo bejt z 2.0 Tsi
-
-
- 8 odpovědí
- 10,6tis zobrazení
- 2 sledující
-
-
Zdravím, chtěl jsem se zeptat,zda ma nekdo zkusenosti s tim,ze pri studenem startu motor nenaskoci,jen toci. Me az na po3. Svicky,škrtici klapka i baterka nové. Diagnoatika neukazuje žadnou zavadu.
-
- 7 odpovědí
- 6,3tis zobrazení
-