Přejít na obsah

Motor 1.6 MPI


1029 témat v tomto fóru

    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 12.2k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.4k zobrazení
  1. vaha vzduchu

    • 8 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  2. ÚHEL ZAPALOVÁNÍ

    • 8 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 14 odpovědí
    • 11.3k zobrazení
    • 30 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  3. nelze nastartovat

    • 6 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2k zobrazení
  4. vykon 1.6 74KW

    • 12 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  5. octa 1 1,6/74

    • 20 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  6. Zvýšený volnoběh

    • 2 odpovědi
    • 1.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
  7. padaji otacky

    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
  8. nádobka aktivního uhlí

    • 3 odpovědi
    • 2k zobrazení
  9. Zvysovanie otacok

    • 5 odpovědí
    • 1.7k zobrazení
    • 43 odpovědí
    • 38k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 5.2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.7k zobrazení
  10. O1 1,6 74kW skubani

    • 2 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
  11. Netáhne motor

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  12. cukání motoru 1,6 1 2

    • 40 odpovědí
    • 61.2k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 2.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahoj, jaký jsi měl důvod používat na OIII v MQB takové poměrně složité řešení z TT? Nepřemýšlel jsi využít něco z novější platformy MQB? Dají se celkem snadno sehnat hliníkové těhlice z Kodiaqu nebo Passatu B8, které mají 85mm ložiska a pasují do MQB bez potřeby zásahů do geometrie a paradoxně kompletní sety včetně příslušenství (brzdy náboj atd.) se dají sehnat lépe než litinové verze. V kombinaci s aftermarket hliníkovými rameny (např.  Meyle HD) můžeš dosáhnout výrazného zlepšení tuhosti a snížení neodpružené hmotnosti, aniž bys musel ladit odklony nebo měnit další komponenty. Je to čisté řešení v rámci platformy a zároveň posun v jízdních vlastnostech.
    • Manuál nemám a tak si rada nechám poradit tady, od toho forum funguje. Já třeba na páčce žádnou kolíbku nemám  a pořád mi tam ukazuje venkovní teplotu, což není důležitá , potřebuju momentální rychlost....dá se to upravit  nebo si raději pořídit jiné auto :-))
    • Můžete mi někdo poradit jak změnit formát obrazovky 8” , aby zmizela ta velká čtvercová ikona v pravé části obrazovky, viz přiložený obrázek, která bráni zobrazení  celého nazvu  skladeb, které jsou o něco delší než 3-4 slova. Anebo aspoň zmenšit výšku písma na prvním řádku.
    • Audi TT. Ale obávám se že to jde jen v kombinaci s tehlicema. Samotný ramena budou dřít o ty sériový těhlice. A tehlice z TT mají uložení čepů níž než Octavia, tzn. že jsou jakoby vyšší. Plus teda TT má rozchod o dva cm víc než octavia ale o dva cm míň než Superb(tak asi i Passat), kvůli tomu se musely měnit i poloosy.
×
×
  • Vytvořit nový...