1. určite to môže mať súvis s vypalovaním, ak ti to vypaluje často tak sa ani nečudujem, žeby si mal takú spotrebu. Ak ti to vyhodí aj na dialnici kontrolku DPFka tak je buď zlý snímač diferenčného tlaku a tým ti ukazuje zle protitlak DPFka a tým ti rýchlo narastie zaplnenie spálitelného popolčeka alebo je to DPFko resp. katalyzátor KO. Treba to pozrieť cez diagnostiku ako často ti to regeneruje aké to ma protitlaky a podľa toho riešiť či už ten snímač alebo čistenie/výmenu DPFka.
2. Doliať 1liter na 3000-3500km úplne bežná prax ak sa tam menieval olej každých 30tkm a nakladalo sa tomu. Ako často meníš ? Aký olej dávaš ?
Máš tri možnosti kde sa to môže strácať. 1. Turbo ti púšťa 2. cez piestne krúžky a 3. cez gufero na kľuke.
3. podľa mňa by to mohlo mať súvis s kardanom resp. niečo so 4koľkou. Písalo sa tu na fóre viac krát o tom či už na O3 alebo na S2,3 nech odpovedia znalejší.
No práve som zistil že mam verziu seat
MST2_EU_SE_ZR_P0245T =škoda MIB2, ale mapy mi nechce prečítať z Karty nijaké...len pôvodné
Zistil som to na: https://mib-helper.com/index.php?train=MST2_EU_SE_ZR_P0245T#details
1. Firmware details:
Generation and tier: MIB2 Standard
Region: Europe
Brand: Seat
Version: MQB platform, separated Main Unit
Trade Name: Seat Navi 6P0
Firmware version: P0245T (MU: ????)
Firmware type: Production
Hardware vendor: Technisat/Preh
jj bylo to combi, a tlak jsme kontrolovali byl 2,5... Sedana jsem nezkousel... Hledal jsem v Brne passata s DCC, ale zadneho na porovnani nemaji... Passat bez DCC byl podstatne klidnejsi... Sam prodejce z toho projevu byl trochu mimo...