Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Motor 1.9 TDI

  1. Zahájeno uživatelem skodik,

    Ahoj koupil jsem octavii 1,9tdi 81kw r.v. 11/1999. Po připojení na VAG ukázala chybu 18027. Tak jsem objednal relé žhavení. Kupoval jsem ho u auto kelly a má 4vývody. Na pozici č.4 na panelu relé,kde by mělo být je ,ale 6ti vývodové relé nějaký podivný asi ani né z vw.Po jejich výměně sice chyba zmizela,ale studené startování je problém,dá se spíše říci ,že to nestartuje.Musím ho dlouho točit. Když jsem to původní rozdělal,byl tam malý plošňák se švábem. A relé s číslem 109 je v tom doplňkovým panelu,myslím na pozici 12. Jo a na tom ,,relé" je něco jako XXX 899 102,BA,XXXBB-5(nebo6)M092.Jde to blbě přečíst. Tak kdyby někdo věděl co je správně byl bych vděčný.děkuji

    • 13 odpovědí
    • 22tis zobrazení
  2. Zahájeno uživatelem jarysek,

    je tady nekdo kdo by mi zdiagnistikoval vahu vzduchu jestli je spatna nebo ne? z Jiznich cech? diky

  3. Zahájeno uživatelem Ivanek007,

    Ahoj o vykendu sem vymenil spojku na okte, byly utrzene packy na pritlacaku..Po vymene sem si slapl na spojku a cekal ze ani nebude chodit, ale funguje skvele. Ale muj problem spociva v tom ze kdyz se rozjedu pak dam 2 treba z kopecka a pridam plyn tak auto se silne začne škbat dokud se zase nedostane do tahu. Co to muze byt??? ma nekdo napad?? muzeto delat krivy setrvacnik? pokud ano strati se to casem??? pac se to chova jako kdyz nekdo rychle seslapuje a pousti spojku... Je to 1.9. TDi spojka 2hmotna

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  4. Zahájeno uživatelem Honza_B6,

    Ahoj...mám otázku ohledně doběhu moturu 1.9 TDI 66 KW, když vypnu motor , tak to docela dost zabouchá a oklepe se... Čím to může být? Včera se stavil kamarad s 81KW a krásně mu ten motor vypnul.... Kde mám hledat chybu?

    • 16 odpovědí
    • 11tis zobrazení
  5. Zahájeno uživatelem Integer,

    Ahojte. Ked je rano chladno, tak na pristrojovke kontrolky len slabo poblikavaju a motor chcipa, ale ked je teplo, tak v pohode. Neviete ktoré relé by to mohlo robiť??? Vyzerá to tak, že nedrží dobre relátko a niečo tam aj vrčí chvílu. Dakujem PS: Baterka nabitá , 1,9 TDi

    • 0 odpovědí
    • 1,5tis zobrazení
  6. Zahájeno uživatelem Integer,

    Ahojte. Otec ma octavku 1,9 TDi 81kw. Ráno ked nastartuje a zaradi spiatocku, tak mu vzdy zdochne motor.Cez den ked je teplo to nerobi. Dnes som si všimol, že ak dam klucik do polohy 1, tak kontrolky na pristrojovke len slabo svietia a az po nejakych 4 sekundach zacnu svietit normalne. Tiez je pocut ako keby relatko vrčalo a kontrolka zhavenia bliká. Napichol som to na VAG a ten mi nasiel toto. 17664 - Snimac teploty chladici kapaliny (G62) Preruseni/zkrat na plus P1256 - 35-10 - - - Sporadicky 18025 - Kontrolka doby predzhaveni (K29) Preruseni/zkrat ke kostre P1617 - 35-10 - - - Sporadicky 00671 - Spinac regulace rychlosti (E45) 25-10 - neznamy stav spinace - …

    • 0 odpovědí
    • 1,9tis zobrazení
  7. Zahájeno uživatelem StandaOctavia2000,

    Mám Octavii 1, r.v. 2000.Fecelift. Při startování se mi dost často silně klepe, nebo spíš třese motor.Je jedno jestli je studený nebo teplý.Někdy se při startování roztočí lehce , bez trhání, ale většinou ne. Čím by to mohlo být ? Můžou to být silentbloky motoru ? Jak to poznat ? Dík za radu.

    • 3 odpovědi
    • 4,8tis zobrazení
  8. Zahájeno uživatelem PatrickE3,

    Zdarek skodovaci, je to normalni ze mi jde vzduch od filtru do motoru? nevim jestli jde uz do filtru nekde po ceste nebo ne... Nekdo mi tvrdi ze to je normalni, nekdo zas ze by to byt nemelo, tak babo rad, najde se tu nejaka? Sry, proste jdou v ty pruhledny hadicce za naftovym filtrem s naftou i bubliny vzduchu ...

    • 9 odpovědí
    • 4,5tis zobrazení
  9. Zahájeno uživatelem LiKast,

    Na mé O1 TDI se mi dnes stala nemilá věc. Při průjezdu pravou zatáčkou do mírného kopce se mi totálně zavzdušnil palivový systém a po asi kilometrové škubavé jízdě auto zdechlo, jako kdyby docházela nafta, přitom v nádrži je ještě asi 1/4. Já vím, není to moc, ale na běžnou jízdu by to mělo stačit. Ve filtru byl nahoře vzduch. Podobný problém se mi stal asi před měsícem, ale to už mi svítila palivová kontrolka, tak jsem myslel, že už mi dochází nafta, tak jsem urychleně natankoval (jel jsem právě kolem benzinky) a více to neřešil. Předem díky za odpovědi, čím by to mohlo být.

    • 7 odpovědí
    • 38,5tis zobrazení
  10. Zahájeno uživatelem Mil4n,

    Ahoj, vcera jsem umyl svoji Octavku (1,9 TDI 81 kW), vyjel jsem si z najezdu pred garaz a v pohode vysusil. Cca za 4 hodiny jsem ji chtel ulozit do garaze, ale starter stale toci, auto nechytne. Nez jsem chtel zajet do garaze, mel jsem sklopene sedacky a vracel jsem je zpet. Napadlo me, jestli tam neni nejaky svazek s kabely, ktery se mohl poskodit a ktery by takovou zavadu mohl zpusobit, ale prijde mi to nepravdepodobne. Zkusil jsem si pres VAG precist pamet chyb, nastartovat a znovu - zadna chyba. Cetl jsem tu o rele 109, ale pokud mi to bez problemu cte chyby ze vsech RJ, predpokladam, ze rele by byt nemelo, kdyz je RJ pod napetim. Mate nekdo nejaky napad cim by to…

    • 2 odpovědi
    • 5,7tis zobrazení
  11. Zahájeno uživatelem Ivanek007,

    Ahioj, uz delsi dobu tu resim padanim volnobeznych otacek za jizdy kdyz vyřadím. Vsichni mi radili vstriky vaha vzduchu atd. Ale vse je v poradku. Ted sem zjistil, ze kdys jedu a vyradim tak padnou otacky motoru na 650 +/- a takhle malo to auto točí dokud se jeste hybe, to znamená ze pred krizovatkou vyradim a bud mi to chcipne nebo to toci malo, a volnobeh na normal zvedne az po uplnem zastaveni. ted mi reknete co by to mohlo byt. Cidlo na setrvaku to nepozna zda auto jede nebo stoji, a dle mito by to mohlo rikat jen nejake cidlo od ABS. Nebo ma nekdo jiny napad???

    • 22 odpovědí
    • 6,7tis zobrazení
  12. Zahájeno uživatelem matt1,

    Dobrý den, mám problém s hnusnou rezonancí motoru cca od 3000 - 3500 otáček, s ubráním plynu to ustane. Zní to dost hrozně, jako klapání ventilů ( což doufám že nebude ) - tento problém už to někdo zniňoval, ale nenašel jsem odpověď. 4x4, najeto jasných 108000 Km, servisní kniha, od prvního majitele. Předem Vám děkuji za pomoc. J.M. TDI 74 KW

    • 2 odpovědi
    • 2,2tis zobrazení
  13. Zahájeno uživatelem Tomy87,

    Ahoj pánové. Chtěl jsem se Vás zeptat, za jak dlouho se Vám zahřeje motor na provozní teplotu (prostřední ryska na ukazateli teploty). Mám Octu 1.9 TDi 81kW a zdá se mi, že se motor zahřívá strašně dlouho. Třeba po ujetí 8 km se mi teplota dostane jen po tu 1. rysku a dále ta teplota stoupá jen velice pomalu. Nevím, jestli je to normální nebo mám třeba špatný termostat. Možná už se na to někdo ptal, ale já jsem o tom nic nenašel.

    • 22 odpovědí
    • 20,8tis zobrazení
  14. Zahájeno uživatelem Smilda,

    Dobrý den, mohl by mi někdo poradit co mám dělat, když mi auto za studena špatně startuje, ale když naskočí (napodruhé občas) tak začne šíleně kouřit. Když ho po 2sek chcípnu a nastartuju znovu tak chytne v pohodě. Nevíte někdo co s tím je? jedná se o Octávii TDi 81kW r.v. 2003

    • 2 odpovědi
    • 3,4tis zobrazení
  15. Zahájeno uživatelem fiser,

    Ahoj vsem, mam jednoduchy dotaz, jaka je zivotnost vahy vzduchu?? Da se spatna poznat na diagnostice? mam 3 roky starou najeto cca 120 tis a auto je neuveritelne line! zkousel jsem ji cistit ale nejaky velky efekt to nema! Jinak jsem se tady docetl ze se nemusi kupovat cela nova, ale ze jde koupit samostatne ten senzor! Muze mi nekdo rict jestli to jde i te moji? Popripade poslat odkaz kde to koupit? moc vsem dik

    • 13 odpovědí
    • 25tis zobrazení
  16. Zahájeno uživatelem Mopachi,

    Zdravím, sháním octu tdi a zajímalo by mě jak poznám že je turbo v pořádku?Má "pískat" když ho protočím nebo ne?

    • 2 odpovědi
    • 1,9tis zobrazení
  17. Zahájeno uživatelem Jessy,

    Zdravím, nevie niekto poradiť či by na výkon mot. mala vplyv výmena intercooleru za nejaký väčší? Musím totiž meniť pôvodný, a tak ma napadlo, že by som tam dal rovno váčší z nejakého iného auta, a tým získal pár koní navyše bez toho aby to malo na mot. nejaký negat. vplyv. Jedná sa o Oktu 1 , 1,9 Tdi 4x4, r. 2002 bez akýchkoľvek úprav na zvyš. výkonu. Našiel som síce nejaké príspevky s podobnou výmenou, no nikde sa nespomínal účinok na celkovú tep. motora /icooler totiž prakticky celkom prekrýval chladič motora/ Dík za príp. rady

    • 0 odpovědí
    • 2,1tis zobrazení
  18. Zahájeno uživatelem turboss,

    zdravím chlapi tak dnes idem po dilanici a ked som šiel 120 tak voláko ako keby cuklo plynový pedál a nechcelo dalej zrýchlovať zrýchlovalo pomaly čo tomu je ? , a neťuká pod kapotou to relátko asi na turbo to je može to byt tým čo mám robiť ? díkes

    • 14 odpovědí
    • 6,8tis zobrazení
  19. Zahájeno uživatelem Kokisss,

    zdravím pánové mam problem s turbem mam spatnou banku na aute mam nalitane poctivych 85 Tkm rv.99 moje otazka zni jake turbo (vetsi) by jste mi doporucili . nevim si rady jake by tam paslo bez moc vetsich uprav. hledal jsem to tu na foru ale nasel jsem jenom ze se nehodi 1749VB ale ze zase jo 1749VA ale jsou dve verze tak prosim o radu dik . omlouvam se pokud to tu uz je ale hledam to uz mesic SRY MAM AHF Tady jsem našel něco co budu potřebovat cca ale co je to ten adapter to je nejaky mezikus nebo co ? Potřebné díly: 1.Turbo 1749VA+adapter 2.Přepad oleje+podpěra turba 3.Sací hadice z AFN 4.První díl výfuku 5.Ventil N75, zásobník podtlaku, zpětný ventil a had…

    • 0 odpovědí
    • 2,5tis zobrazení
  20. Zahájeno uživatelem italik,

    o1 1,9tdi 66kw 2003 180000km. Prosim o radu ohledne toho, ze se mi nekdy zvednou otacky u volnobehu na 1200 a hned zase klesnou. Taky se to stane po nastartovani, vyleti nahoru a hned zas klesnou. diky. muze to mit neco spolecneho s cidlem na teplotu?

    • 11 odpovědí
    • 3,7tis zobrazení
  21. Zahájeno uživatelem patrick369,

    Zdravim na svojej octavii 1,9 TDi 66kW r.v. 1/2000 mam problem so starterom dam kluc v zapalovani do polohy 2 pekne naskocia vsetky kontrolky ked zhasnu tak chcem nastartovat ale jednoducho neviem klucom ani za svet otocit do polohy 3 jedine ho viem otocit naspat a cele to zopakovat a potom sa to podari nechapem ci je problem s imobilizerom mal s tym uz niekto problem?

    • 1 odpověď
    • 2tis zobrazení
  22. Zahájeno uživatelem robzab,

    Mozna se o tom tady nekde na foru pise, ale ja to nenasel, takze zakladam nove tema Zajima me jaky ma vliv na vykon motoru zapnuta klimatizace na max. Dnes jsem poprve vyzkousel jak Okta jede pri vetsim zatizeni, protoze vetsinou jezdim sam. Takze 4 osoby, tipuju tak do 400kg vcetne me :-) Naklad zadny, kufr poloprazdny, pouze par tasek z nakupem... Zapnul jsem climatronic chlazeni na max. na LO (pod 18st.) a kdyz jsem tomu trochu pridal na rovince i do kopece, tak me prislo, ze to malo tahne. Kdyz jezdim sam, tak to tahne dobe, je mi jasny, ze jakykoliv zazitezni ma vliv, ale zajima me hlavne ve spojistosti s klimatizaci. Ze se zvedne spotreba o tom neni potre…

    • 7 odpovědí
    • 6tis zobrazení
  23. Zahájeno uživatelem Ivanek007,

    CAu vsichni, da se na TDi cku stelovat nejak volnobeh? me ho drzi skoro 1000ot furt, at studeny nebo teply. Cerpadlo je to Elektronicky, jinak motor AGR. diky

    • 4 odpovědi
    • 1,8tis zobrazení
  24. Zahájeno uživatelem pavel45,

    Padne auto do nouzáku,když máte špatnou nebo načatou váhu vzduchu? Tdi 81kw AHF Děkuji za odpovědi

    • 17 odpovědí
    • 7,1tis zobrazení
  25. Zahájeno uživatelem mirek99,

    Dobrý den, chtěl bych se zeptat zda tu někdo neví co s mým problémem. Mám Skoda Octavia 1,9tDI 66kw čiplá. Při jízdě jsem vykvaltoval auto chcíplo a už neožilo. řešil jsem tedy naftu byly tam ty bublinky jak jsem se tu dočetl, vyměnil jsem filtr palivový i s těma dvouma gumičkama černá modrá, zkoušel jsem zda saje čerpadlo z kelímku, to sosá úplně v pohodě, vstřiky jsou na tom dělaný cca rok a žhavení funguje, relé to teda není. Tak mě napadá už jedině čerpadlo. Nevíte někdo co s tím? Nebo případně nějakou metodu jak můžu zjistit zda funguje správně? taky mě napadla ta klapka v sání vzduchu ale ta je odpojená už od doby co sem to auto koupil, fakt už nevim, do servisu nec…

    • 5 odpovědí
    • 1,8tis zobrazení
Výškové práce po celé ČR – rychle, bezpečně, bez lešení! Nátěry, čištění, opravy, kácení stromů a další služby.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.