Přejít na obsah

Elektrika

Elektronika, el. výbava, VAG a diagnostika...


223 témat v tomto fóru

  1. Napojení na BCM

    • 6 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  2. Zapalovač

    • 6 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  3. Leaving home osvětlení

    • 6 odpovědí
    • 2k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 710 zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 2.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 5.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 712 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.4k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 908 zobrazení
  4. Dešťový senzor

    • 4 odpovědi
    • 1.7k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 4.9k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 7.2k zobrazení
  5. svetla vlevo elektrika

    • 4 odpovědi
    • 967 zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ahojte,   Stiahol som nove mapy, rozbalil, naformatoval kartu, nakopiroval nove mapy na kartu, vlozil som to naspat do auta a postupoval som podla tohto manualu (teda:  NAV -> settings (in NAV) -> Information about version -> actualization (SD/USB) -> proceed as the navigation system requires) a vyhodilo to chybu, ze nevie najst data/zdroj.   Ale ked pozriem verziu databazy tak je tam novsia. Viete mi prosim niekto poradit? robim nieco zle? Diky   Pred aktualizaciou:   Po:  
    • Tak pár stovák km od výmeny chladiča oleja už nabehané. Teplota oleja klesla cca o 8-10°C.   Dnes cesta do práce 75km, z toho cca 50 diaľnica.  Vonk. teplota 21°C, tempomat 137km/h na diaľnici. Najvyššia teplota oleja 108°C. Pri zaťažení a stúpaní teplota klesala až k 99°C, pri klesaní naopak stúpala. V priemere 104°C je za mňa už super.   Minulý piatok diaľnica so zastávkou na pol ceste-cca 10 min zastávka. Teplota vonkajšia 35°C, najvyššia nameraná teplota oleja 113°C.   Uvidíme cestou domov, keď budú vyššie teploty a dám súvislú jazdu. Ale myslím si, že tá výmena mala opodstatnenie.   Čo ma mrzí je servis. - olej nedoplnený po výmene chladiča oleja - toto je za mňa úplne, že mimo technického a logického vnímania   - plus včera som dopĺňal asi 2 dl chladiacej kvapaliny. Dúfam, že všetko dobre poskladali a nestráca sa. Odvzdušnené vraj bolo.  
    • Dokáže důchodce v osobáku vytlačit kamion ze silnice? A co autem odtlačit dům? Vyřadit konkurenci ve frontě před obchoďákem? A jak se pozná hrdina? To a mnohem víc v nejnovější kompilaci z našich silnic.  
    • Ano, je to scala v akčnej výbave drive, kde multifunkčný volant je za príplatok. 
    • nemá multifunkčný volant?   Skoda scala 2025 se dela i bez multifunkcniho volantu? ChatGPT řekl: Ne – u Škody Scala 2025 je multifunkční volant (MuFu) standardní součástí všech výbavových úrovní od základní „Selection“ výše. Včetně nejlevnějších konfigurací, kde je aktivní tempomat i rozpoznávání dopravních značek, je volant vždy multifunkční, jak uvádí Škoda ve svém konfigurátoru racek.skoda-auto.cz+11ul.skoda-auto.cz+11driveto.cz+11. I v modelech “Drive” nebo “Top Selection” je patrně volán MuFu kožený (někdy i vyhřívaný), což potvrzují různé bazarové i skladové nabídky vozu kudrna.skoda-auto.cz+4racek.skoda-auto.cz+4driveto.cz+4. Zkrátka: Scala se nedá běžně pořídit bez multifunkčního volantu. Pokud vám jde o jiný design nebo méně funkcí, zvažte swap volantu od autorizovaného servisu, ale u nových vozů je MuFu volant prostě standard.
×
×
  • Vytvořit nový...