Přejít na obsah

24 témat v tomto fóru

    • 118 odpovědí
    • 89.2k zobrazení
  1. Vaše spotřeba 1 2 3 4 13

    • 300 odpovědí
    • 115.2k zobrazení
  2. Motor 1,5 TSI EA 211 evo 1 2 3

    • 61 odpovědí
    • 87k zobrazení
    • 228 odpovědí
    • 116.6k zobrazení
  3. Chyba EPC

    • 23 odpovědí
    • 17.1k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  4. Chyba VCDS 32794

    • 0 odpovědí
    • 471 zobrazení
  5. Teplota motoru

    • 14 odpovědí
    • 6.3k zobrazení
    • 1.3k odpovědí
    • 357.9k zobrazení
  6. Kryt motora

    • 11 odpovědí
    • 9.4k zobrazení
  7. 1,5 TSI EA 211evo2

    • 7 odpovědí
    • 7.2k zobrazení
    • 33 odpovědí
    • 15.2k zobrazení
    • 23 odpovědí
    • 12.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.2k zobrazení
    • 38 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  8. A

    • 3 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
  9. Kolísanie otáčok

    • 19 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 4k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 27.3k zobrazení
  10. Kape mi voda z priruby

    • 3 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 6.5k zobrazení
  11. Hlučnost motoru

    • 2 odpovědi
    • 4.3k zobrazení
  12. Chiptuning

    • 4 odpovědi
    • 10.3k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 11.6k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Tady ji rozhodně neseženeš, téma o dílenské příručce tady dávno je. LOCK.
    • Je otazka,jak se ti to houpa,jestli cely auto nebo myslis naklony... Ja jsem supa prodal a uvidim,jakou cestou se vydam... Zatim me nic extra neoslovilo.
    • Ahoj všichni, sháním dílenskou příručku, která by seděla k autu Škoda Rapid liftback 1.0 TSI 70kw po facelift r.v. 2017. Fórum jsem prolezl ale dostupnou příručku jsem nenašel.. 
    • Zapomněl jsem zmínit, že to není stálá závada. Dělá to jen občas, ale poslední dobou stále častěji.  Třeba ve čtvrtek normálně zabzučelo a start na benzín v pořádku. Pak jsou starty, kdy prostě čerpadlo nezabzučí a musím udělat přímý start na Lpg. Mám asi potvrzeno, že to se zamknutím, nahnutím auta a stavem paliva (teď mám větší polovinu nádrže) nesouvisí.  Asi začnu připojením kontrolní žárovky na čerpadlo a hlídáním zda tam po otevření dveří vůbec přijde šťáva. 
    • Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem?   U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam. Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V.   BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
×
×
  • Vytvořit nový...