Přejít na obsah

Interiér

vše co je uvnitř - Vybavení a úpravy interiéru, sedačky, volanty....


32 témat v tomto fóru

    • 5 odpovědí
    • 1.5k zobrazení
  1. čištění sedaček

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 590 zobrazení
    • 22 odpovědí
    • 9.2k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 6.7k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 4k zobrazení
  2. Kamiq koberceky

    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 921 zobrazení
  3. lakťová opierka

    • 6 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 3.9k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 752 zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.4k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 253 zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 4.6k zobrazení
  4. Operka nohy 1 2

    • 32 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 2.6k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 1.5k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.5k zobrazení
    • 18 odpovědí
    • 3.2k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zdravím Vás, předem říkám, že nejsem moc v Climatronicu znalý, tak případně omluvte můj dotaz. Měnil jsem si dnes na Octavii II 2004 1.9TDI PD kondenzátor klimatizace (chladič klimy) a byl doplnit následně chladivo. Po doplnění mi bylo oznámeno, že chladivo je doplněné, ale studený vzduch stále nefouká. Prej by měl být vadný kompresor, ale nejsem si jistý, protože regulace teploty mi funguje (když chci teplo, fouká teplo, když chladněji, tak chladněji [obě tyhle nastavení fungovaly i před výměnou kondenzátoru a doplnění chladiva. Studeně foukalo samozřejmě bez klimy]). Proto se chci zeptat: 1. Nečistil se ještě okruh klimatizace, stačilo by ho vyčistit a pomohlo by to? Jak vyčistit a čím? 2. Jde nějak rozhýbyt klimakompresor? Jak? 3. Pomohlo by vymazat přes diagnostiku chybu o nízkém tlaku v chladiči, aby fungovalo? Přikládám do přílohy nyní hodnoty z VAGu. Děkuji za Váš čas. Daniel
    • Na tyto teploty se dostane dříve, než za 15 minut. Jezdím ráno i odpoledne po 8 km a ještě jsem se nesetkal s nefunkčním bufikem. U S 2 jsem ve stejném režimu měl problém i s novou baterkou 80 Ah. Tento motor 2.0 TSI / 195 kW má i s nez. Topením jen 68 Ah baterku.
    • @velkepeni Já měl to samé a pouze uvolněný tunel na podtlak stačilo to nasadit a utáhnout bajonet. 
×
×
  • Vytvořit nový...