Přejít na obsah

Audio, Infotainment, Konektivita

Novou generaci infotainment systémů modelu KAMIQ s displeji s úhlopříčkou až 9,2" doplňuje Virtuální Kokpit s displejem o velikosti 10,25", který nabízí pět režimů zobrazení. Vůz ŠKODA KAMIQ je díky zabudované kartě eSIM vždy připojen k internetu.


62 témat v tomto fóru

    • 0 odpovědí
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 246 zobrazení
    • 10 odpovědí
    • 4.5k zobrazení
    • 9 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
    • 48 odpovědí
    • 30.5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 2.6k zobrazení
  1. nastavení navigace

    • 0 odpovědí
    • 3.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 10.5k zobrazení
    • 5 odpovědí
    • 8k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.1k zobrazení
    • 7 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
    • 6 odpovědí
    • 831 zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 3.6k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 278 zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
  2. Porty USB C Kamiq

    • 9 odpovědí
    • 7.7k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 879 zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 1 odpověď
    • 4.8k zobrazení
    • 32 odpovědí
    • 17.2k zobrazení
    • 15 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  3. Rádio Amundsen

    • 16 odpovědí
    • 8.4k zobrazení
  4. Radio Bolero

    • 6 odpovědí
    • 4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Ak chces riesit tlmice a pruziny, hladaj porovnatelny Arteon,  myslim pohon, motor, ten ma bez DCC asi najlepsi podvozok.  
    • V kruhaci plaval predok, co som nikdy na aute nezazil., Mne pomohlo vymenit DSG. Vsetko ostatne boli vyhodene peniaze.
    • Ložiska v reduktoru. Vyndat a vyměnit
    • Po 7-mi letech provozu jsem si uvědomil, že je nejvyšší čas vyměnit "dle výrobce doživotní" chladicí kapalinu. Již dříve jsem si cosi ne zrovna pochvalného četl o kapalině G13. Poté, co jsem na expanzní nádržce zjistil, že mám v autě právě G13, mírně jsem znejistěl. Zkusil jsem zapátrat v archivu Světa motorů a našel ono článek v čísle 11/2022, co jsem měl v mlhavé paměti a přikládám jej. V kostce - problém s kapalinou G13 trápil diesely s letovanými spoji vodních mezichladičů (vznik kalů a úsad, paralizující topení - náročná a drahá oprava v řádech desetitisíců). Motory TSI EA 211 mají tyto mezichladiče plastové a jsou i s G13 bezproblémové. V článku se uvádí, že od 25KT roku 2019 přešel výrobce postupně komplet na náplň G12 EVO.   Takže já jsem si oddychl. Nově mám z AS naplněno novější kapalinou G12 EVO a dle info servisu byla stará G13 bez zásadních kalů a to provádějí i proplach destilovanou vodou před novou náplní. Servisní technik mi potvrdil, že diesely s G13 jsou docela peklo a jde o opravu za 30-40 tis. Kč. Proti tomu je mých 2.200Kč pakatel. Svět motorů_téma o chladicí kap G13 a G12 EVO.pdf
    • Náhraďák zdarma za auto v záruce mě přes linku ŠA poskytli, když bylo nepojízné a do AS cestovalo na odtahu.
×
×
  • Vytvořit nový...