Přejít na obsah

Elektrika

Kabeláž, klima, topení, el.spotrebiče, alternátor, centrál, alarmy, GSM+GPS, VAG, airbagy, parkasistenty..


2073 témat v tomto fóru

  1. Zvuk k blinkrům

    • 17 odpovědí
    • 12.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  2. Climatronic: nechladi

    • 17 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 20.5k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 23k zobrazení
  3. denní svícení

    • 16 odpovědí
    • 8.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 25.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 11.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 9.7k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 22.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 20.8k zobrazení
  4. Mlžení skel

    • 16 odpovědí
    • 6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  5. nesvítí pravá strana

    • 16 odpovědí
    • 31.6k zobrazení
  6. Kontrolka teploty vody

    • 16 odpovědí
    • 8.9k zobrazení
  7. Resetováni udaju v PP

    • 16 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  8. ŘJ komfortu ???

    • 15 odpovědí
    • 4.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Držím palce, je fakt že 1.6TDI jsem v oktách neměl rád, kolegovi v bývalém zaměstnání se na OIII v 76tkm rozsypalo vodní čerpaldlo, 2.0TDI byly o něčem jiném.
    • Cakam v servise na vysledok. Dal som vycitat aj life data, olej teplota, tlaky a co vidia, nech to rozanalizujem
    • Ja dnes takto. Po 5 km po starte na sluzobke v prerii strata turba. Turbo sa spamatalo, zostala len kontrolka motora, tak som odkrutil z krupiny cez nr do sale. V nr mi zhasla aj kontrolka motora. Kym svietila, olej cez 112 nesiel. Teraz cakam v servise a zatial najlepsi napad co s tym bol kanister benzinu a zapalovac. Vidim to na krasne 20r auto a novy motor na cln na vymenu za scalu 🤣
    • To pozor, to já vůbec neříkám, že to auto je špatný. Jezdí se mi s ním krásně, předtím jsem měl Golf Sportsvan 2014 v manuálu, se kterým jsem byl extrémně spokojenej a najednou jsem přeskočil do nové generace Oktávky. Jako kdybych ráno byl s Luckou Bílou a večer bych šel za Anou de Armas.   V tom množství prodaných kusů je prakticky nemožný nenarazit na problém, a to jsem ochoten respektovat. Co nejsem ochoten respektovat, a o čem tu tak trpce mluvím, je to, že se tu objevují problémy už rok a déle a nikdo ze ŠA netuší, co by to mohlo být za problém, případně jaký je řešení. Ten poprodejní servis, co má to auto vychytat, by vždy měl být ten hlavní důvod toho, proč se lidi budou k dané značce vracet. Jasně, pokud si koupím auto za milion (RS) a stane se mi opakovaně něco s elektrikou, pravděpodobně se s prodejcem domluvím na výměně, nebo vrácení peněz a další kousek už snad bude bez problému - fair enough. Ale nemělo by se úplně stejně investovat i do toho, že se bude vědět jak ty případný desítky problémů řešit? Do Škodovky dneska už asi nikdo nejde kvůli ceně. Pokud někdo hledá jak ušetřit při koupi auta, jde do Dachny nebo Asie. Pokud si ale vytáhnu právě toho černýho Petra u takové značky, očekával bych, že po takové době bude zkrátka známé řešení. To je to, co dělá značku značkou - nepřiplácím si jen za auto, připlácím si za to kolem něj.
×
×
  • Vytvořit nový...