Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


667 témat v tomto fóru

    • 49 odpovědí
    • 5k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.3k zobrazení
    • 8 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 3.8k zobrazení
  1. Čím startujete? 1 2

    • 25 odpovědí
    • 5.1k zobrazení
  2. NĚCO O VÁS 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 11.4k zobrazení
  3. TomTom Free-ke stažení

    • 6 odpovědí
    • 5.3k zobrazení
  4. DSG, nebo 4x4 ?? 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 16.2k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. Chystáte se přezouvat? 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 8.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. Samolepky, znaky apod.

    • 2 odpovědi
    • 3.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  7. RS - cerny kola

    • 9 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  8. RS z OBYČEJNÉ OCTAVIE ? 1 2

    • 36 odpovědí
    • 7k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.5k zobrazení
  9. Nafta levně? 1 2

    • 48 odpovědí
    • 18.3k zobrazení
  10. Test OII COmbi 1.9 TDI

    • 1 odpověď
    • 2k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 2k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 6k zobrazení
  11. Záruka ?! 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  12. Xenony z druhé ruky 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 10.9k zobrazení
  13. Přesuny

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Díky za reakci. Šrouby jsou hodně orezlý, přiznám se že klasickým očkem jsem to ani raději nezkoušel protože jsem měl obavy o strhnutí. Existují a objednám si ploché očkové klíče se šestihranem. Tím si říkám že by to s trochou štěstí mělo jít. Pokud by se to stejně protočilo, tak bych asi hlavu odsekl a přidělal ho prozatím na dva šrouby do výměny ložiska, tak jako to plánujes. Jinak v tom místě, které máš nabarvené stříbrnou, já mám ten plech již prasklý.
    • Na žádnou pružinku ve filtru si nevzpomínám, ale je to už delší čas, co sem tom měnil.
    • Pokud je tam šestihran a nejde s tím otočit očkovým klíčem, tak se to rozumně sundat nedá.  V ose se k tomu šroubu přes náboj nedostaneš a z té zadní strany se to odvrtat nedá.  Já jsem to vyřešil tak, že jsem očistil a nalakoval ty krycí plechy, co už tam byly.  Zkusím ty šrouby odvrtat, až budu někdy měnit ložisko.
    • Já bych takovouhle prkotinu neřešil a pokud ano, tak bych si to natřel a nikoho se o nic neprosil. Cesta nejmenšího odporu.    Osobně myslím že 1) pokud by se kryt dotýkal vany motoru, tak by byly vydřené ty podélné "drážky", ne celá plocha. A za 2) vada byla odřená už z výroby, na kryt napršela nebo nacákala a stála na něm voda a proto vana zrezla.
    • A zo skusenosti, co to moze sposobovat?
×
×
  • Vytvořit nový...