Přejít na obsah

Ostatní

Co nepatří jinam....


665 témat v tomto fóru

    • 8 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 13 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
    • 24 odpovědí
    • 3.4k zobrazení
  1. Čím startujete? 1 2

    • 25 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  2. NĚCO O VÁS 1 2 3 4

    • 87 odpovědí
    • 10.4k zobrazení
  3. TomTom Free-ke stažení

    • 6 odpovědí
    • 5.2k zobrazení
  4. DSG, nebo 4x4 ?? 1 2 3 4 5

    • 114 odpovědí
    • 15k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.6k zobrazení
  5. Chystáte se přezouvat? 1 2 3 4

    • 85 odpovědí
    • 7.8k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 1.6k zobrazení
  6. Samolepky, znaky apod.

    • 2 odpovědi
    • 3.1k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.5k zobrazení
  7. RS - cerny kola

    • 9 odpovědí
    • 2.1k zobrazení
  8. RS z OBYČEJNÉ OCTAVIE ? 1 2

    • 36 odpovědí
    • 6.5k zobrazení
    • 11 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
  9. Nafta levně? 1 2

    • 48 odpovědí
    • 17.7k zobrazení
  10. Test OII COmbi 1.9 TDI

    • 1 odpověď
    • 1.9k zobrazení
    • 2 odpovědi
    • 2.2k zobrazení
    • 4 odpovědi
    • 1.9k zobrazení
    • 3 odpovědi
    • 5.8k zobrazení
  11. Záruka ?! 1 2 3

    • 71 odpovědí
    • 9.1k zobrazení
  12. Xenony z druhé ruky 1 2 3

    • 52 odpovědí
    • 10.1k zobrazení
  13. Přesuny

    • 0 odpovědí
    • 1.1k zobrazení
    • 0 odpovědí
    • 1.2k zobrazení
  14. MR 2008 1 2

    • 46 odpovědí
    • 9.3k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Presne ako píše PyroSVK, od 18. 6. 2011 sa už dávali širšie reťaze, takže tu netreba riešiť prestavbu. Čo sa týka životnosti, ja som jeden z tých, kto stále fičí na pôvodnej reťazi (tiež MR2012) a mám najazdených už 197 tisíc km. Občas, hlavne pri štarte vlažného motora reťaz dáva o sebe vedieť, ale nakoľko to je vlastne vlastnosť týchto motorov, kým to je iba do pár sekúnd neriešim to. Niekde tu na fóre je aj taká informácia, že vraj do 7 sekúnd chrastenia to je v poriadku, ak je to dlhšie, vtedy sa to má treba riešiť. Čo sa týka samotného chrastenia, to trvá dovtedy, kým nie je reťaz napnutá. Tú napína olejový napinák, takže do týchto motorov je (aj na základe mojich skúseností) dobré dávať oleje  s viskozitou 0W-30 alebo 0W-40, a to samozrejme s príslušným schválením VW 502.00 alebo VW 504.00 a s rozumným intervalom výmeny.
    • ještě lepší je to neřešit a nebýt otrokem auta, ale jeho uživatelem, někde jen tak jezdit aby, no nevim, ale tak si tedy užívání auta nepředstavuji
    • Já mám F3 FL a zadní světla jsou kombinovaná: koncová + brzdovky LED a blinkry + couvačky + mlhovky žárovky, viz fotka.
    • zadní svítilna je komplet LED, nebo jsou tam i žárovky...?
×
×
  • Vytvořit nový...