Přejít na obsah

Ostatní

Co se jinam nehodí a týká se Fábií...


921 témat v tomto fóru

    • 18 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  1. DVD do Fabie

    • 18 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
  2. Fabia před STK

    • 18 odpovědí
    • 7.6k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 8k zobrazení
  3. kúpa Fabie combi

    • 17 odpovědí
    • 4.8k zobrazení
  4. Referenční vozy

    • 17 odpovědí
    • 17.8k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 21.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 7.4k zobrazení
  5. Dotaz pro znalé

    • 17 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 5.6k zobrazení
  6. Buračka

    • 17 odpovědí
    • 3.9k zobrazení
  7. Poděkování.

    • 17 odpovědí
    • 3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 3.1k zobrazení
  8. Čirej Turtle Wax

    • 17 odpovědí
    • 3.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 2.3k zobrazení
    • 17 odpovědí
    • 4.7k zobrazení
  9. Leštění alu kol

    • 16 odpovědí
    • 6.2k zobrazení
  10. hlada sa dobra dusa...

    • 16 odpovědí
    • 2.4k zobrazení
  11. Tematko do mobilu vRS

    • 16 odpovědí
    • 2.7k zobrazení
  12. Požár fabie

    • 16 odpovědí
    • 4.4k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 3.6k zobrazení
  13. Fabia Combi 1.9 TDI

    • 16 odpovědí
    • 2.9k zobrazení
  14. Ako otvorim auto bez kluca

    • 16 odpovědí
    • 27.6k zobrazení
    • 16 odpovědí
    • 4.3k zobrazení
  15. Par nejasnosti ..

    • 16 odpovědí
    • 2.4k zobrazení


  • Aktuální příspěvky

    • Zeptám se, můžu nějak přes VCDS manuálně otvírat a zavírat EGR? Vyndal bych trubku z intercooleru a podíval se jestli se klapka skutečně hýbe. Nevím jestli to můžu nastartovat, když mám tu trubku venku a spustit ten základní test pod skupinou 03 na egr. 
    • Jestli se hodnota nemění v závislosti na pozici EGR, tak bych to spíš viděl na zaseklý EGR nebo vadný ovládací ventil N18. Na kontrolu váhy vzduchu je také postup, viz. Kontrola snímače množství nasávaného vzduchu -G70-. Ideál by bylo ještě zkontrolovat těsnost sacího potrubí mlhou.    Vysvětlení: Když motor saje vzduch přes EGR, klesne množství vzduchu skrz vzduchový filtr, který je měřený váhou vzduchu.
    • Zkusil bych určitě první to víčko. Na autě nám to dělalo to samé, stačilo dát nové víčko a bylo po problému.
    • No jo, ale když nad tím tak přemýšlím a povede se aktivovat plachtění i v normálním režimu dsg a před barákem nohou zabrzdím, tak tam zase asi skočí rychlost, ne? 😮‍💨
    • No tak se uvidi co bude. Pokud stat dopusti, aby jezdili lidi k zubarum, ocnim, neurologum a ja nevim komu vsemu klidne i 100km, zbytecne mrhali diky tomu energi, na dalnici si pekne poletime 150kou a nemci stale neomezene, tak je mi cely GD akorat k smichu. A naslo by se spousta dalsich nesmyslu, ktere jdou proti nejake ochrane klimatu. Ale byznys je byznys. Doted jsem jezdil VW starym 20 let na CNG a plnicim normu EURO4, dalnicni znamku jsem mel diky pohonu na zemni plyn za polovicni penize. Nyni, kdyz mam auto plnici nejnovejsi emisni normu, mam dalnicni znamku za plnou palbu 🤣 K smichu je mi cely ten parlament hlupaku. Cili za me, cely GD okamzite zrusit 🙂 
×
×
  • Vytvořit nový...