Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/13/14 ve všech sekcích
-
3 body
-
Zajímlo by mě proč teda všichni ty škodovky kupujou, když je hodně lepších aut za lepší peníze. Tak teď se dozvím, že češi jsou ....... a že si kupují škodovky ze sentimentu a slepé důvěry. Dobrá pomineme čechy a podíváme se jak si stojí Seat vs. Škoda jinde v evropě ? nebo raději né, protože bychom se dozvěděli že celá evropa je plná .......... . Nebo jak si to mám jinak vyložit ? Často se taky uvádí že velkou část trhu tvoří firemní zákazníci... a to jako schválně kupují horší a dražší auta ?3 body
-
2 body
-
Není problém. Friťák má super mazivost. Jen ho musíš před startem ohřát a po 10 tém řízku vyměnit. ;-)2 body
-
Když jsem kupoval rapida ( lift ), tak mi pár lidí řeklo ať se taky kouknu na golfa, že je jen o něco málo dražší... A měli pravdu lepší auto a cena skoro stejná. Já jsem na to řekl, že chci auto do 300,000 s klimou, rádiem, el okna, malou spotřebu a velký kufr. A to za tyhle peníze dle mého názoru žádné lepší auto nesplnilo ( hlavně co kufru týče )... takže si myslím, že škodovka to dělá hodně dobře... nakrmí hlad po levnějších autech kde se dá sedět i vzadu a do kufru se ti vleze kočárek sekačka na trávu a bůhví co ještě jiného průměrný čech potřebuje převézt. K tomu to auto dobře vypadá, a ta výbava taky není špatná.2 body
-
Nastal další rok, a tak jsme se rozhodli udělat 2. ročník Jesenického srazu. Minulý ročník se povedl, sešla se pěkná parta, počasí bylo super, sedělo se bezmála dva dny, účast byla k překvapení taky velká, ať už ty kteří se přijeli podívat na "chvilku" nebo ti kteří zůstali na noc Video z 1.Jesenického srazu: Termín máme podobný jako loni: 20.9.2014 - 21.9.2014 Místo: ATC Jesenice u Rakovníka (GPS: N 50 05.368 E 13 28.637) Uvítáme každého s Fabii I, Fabii II v jakékoliv verzi - od Juniora až po RS, stejně tak i Roomster Vstupné stejně jako loni pravděpodobně nebude, možná až časem jestli nás napadnou nějaký sranda soutěže, tak vyloženě vstupné symbolické na pokrytí cen Co se týká kempu, je tam super plac na parkování, majitel vychází ohromně vstříc, v kempu je hospůdka, je tam sociální zařízeni pěkně opraveno, a ubytování taky velmi kvalitní. Chatky mají elektřinu, kuchyňku. Spaní většinou po 4 lidech. Odkaz na kemp: www.atcjesenice.cz Ceník: www.atcjesenice.cz/cenik/ Kemp je uzavřený, loni bylo i dost lidí s dětmi a pánové brali svoje polovičky Uvítáme každého Pozvánka na sociální síti: https://www.facebook.com/events/655908177790178/?fref=ts Informace budu průběžně doplňovat, času je ještě dost. Dodám i informace ohledně ubytování pro případné zájemce. Kdyby měl někdo nějaké otázky, ptejte se Srazům zdar!1 bod
-
1 bod
-
Hravče, toto je opět off topic. Uprav si příspěvek, nebo ho smažu. Sám se jinde vytahuješ na jiné, že nepíší k věci, přitom jeden z největších spamerů jsi ty. Tyto věci si řeš třeba v hospodě.1 bod
-
nezapomínejte, že obsah tohoto fóra je veřejně vyhledatelný např. Googlem i bez registrace se vším všudy....1 bod
-
1 bod
-
Tak včera se mě podařilo, byť nechtěně, něco podobného jako marekjezovi. Mastil jsem služebně do Nizozemí a nechtěl jsem víckrát tankovat než jednou. No a jak už to tak bývá a v Německu jsou ty benzínky dost daleko od sebe, ujel jsem na nulu asi 120km. Pak už jsem musel (psychika funguje) sjet do nějaké vesnice k Aralu a natankovat. Do 55 litrové (mám 4x4) jsem nakulil 56,27 litru. To, že jsem byl fakt na nule mě řekl start po tankování. Jednak motor dýl točil, pak naskočil a zase chcípl. Tak jsem teda zase startoval, chvíli dýl to točilo a pak v pohodě naskočil. Zkušenost tak je i to, že když u nových motorů dojde palivo, není to evidentně takový problém.1 bod
-
Škoda akční nabídku má. Buď jsi můj příspěvek nečetl celý nebo už je mezi námi jazyková bariéra. Nabídka se jmenuje Fresh viz http://www.skoda-auto.cz/models/rapid-fresh a několikrát jsem jí tady citoval včetně cen. Také jsem říkal, že Ambition Fresh 1.2 TSi 77kW, splňuje tvojí podmínku "méně než 12 000€". Ceny si lze vyzkoušet například zde http://cc-cloud.skoda-auto.com/cze/cze/cs-cz Dále již v této diskusi nepokračuji, má to tu být o pomoci mezi majiteli a nikoliv o přesvědčování jiných diskutérů o svojí pravdě. To není nikomu k užitku. Díky a hodně šťastných kilometrů s tvým Leonem.1 bod
-
Ono nechat lidi jezdit vlastními auty je trochu dvousečné. Nařídit se jim to nedá. Stav auta se špatně hlídá a ještě musí mít havarijní pojistku. No tedy nemusí, ale pak je tu riziko, že bude poškození auta na služební cestě platit zaměstnanci zaměstnavatel. A podobně je to v případě úrazu při nehodě a následném dohadování kdo koho kam a čím vyslal a v jakém to bylo technickém stavu. Školení řidičů referentů musí i při používání vlastního auta pořádat zaměstnavatel. No a z pohledu zaměstnance není horších jízd než po městě z kanceláře na poštu. To je pak těch cca 6Kč/km náhrady skoro málo. (benzín+amortizace, když se cestou auto ani neohřeje).1 bod
-
JJ, souhlas, k tomu už chybí jen adresa a kdy majitel bude v hospodě na pivku1 bod
-
Dle mě to celé souvisí ze snahou ŠA dělat všechno centrálně, tedy aby si ani v autorizovaném servisu (natož jinde ) nemohli cokoliv svévolně měnit atd. prostě aby ŠA měla kontrolu.... velice to zkomplikuje černý trh s kradenými součástkami (náhradními díly atd.)... ostatně zatím co vím tak se OIII nekrade...1 bod
-
1 bod
-
bejci predevcirem OIII RS lift (nafta) cerna barva, spatrena v Českem brodě ....... nekdo odsud ? SPZ 3AX 5... a dnes OIII RS lift ( benzin ) steelka , spatrena v KOLÍNĚ, jela smerem od dalnice kolem TPCA a smer do Kolína ..... nekdo odsud ? SPZ 3AX 3... btw: ......... ta sediva je fakt paradni a jeste k tomu v noci naaaadhera1 bod
-
1.Chybějící zpráva z ABS jednotky (což by sedělo na přerušení nějakého vodiče k jednotce ABS - to by mohl mít pravdu Láďa, viz jeho příspěvěk výše, čili zkotrolovat konektor k jednotce ABS, potažmo kabeláž) 2.čidlo G202 by měl být senzor zrychlení a je pod zadní sedačkou. Ale tady si opravdu nejsem jistý a může to mít spojitost s chybou č.1 (nemusí být špatné). Takže začal bych kontrolou konektoru k jednotce ABS a kabeláže. Snad mě někdo doplní, užitečnější radou. Jinak můžeš zatím štourat stránku Ross Tech (sice anglicky, ale překladač snad máš): http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/Category:Fault_Codes (najdeš si Tvůj chybový CODE a jsou tam popsány všechny možné příčiny a jejich odstranění)1 bod
-
Tak sorry chlape, ale hovadina jako prase. Buď rád, že se Ti to povedlo a nic sis nezničil. Ani netušíš, jakou jsi udělal pí...nu a buď rád, že to přežil nejen altík, který dostal asi největší záhul. A kolik stojí nová řídící jednotka Ti ten maník, co Ti dal tuto radu neřekl? Kdo Ti tuhle totální hovadinu poradil? To by mě zajímalo, rozšířil bych si rejstřík s názvem JELITA A kdyby to altík třeba nepřežil, což je vysoká pravděpodobnost a zničilo by Ti to rego, můžu Tě ujistit, že by taky mohl poslat pořádnou dávku zvýšeného napětí třeba do té jednotky a nejen do ní, ale do absolutně všech aktivních spotřebičů ve voze. Když už nechce někdo přijít o nastavení a data, doporučuji udělat bypass krokodýlkama na svorkách (pro usnadnění manipulace plus kamkoli nejblíže AKU, klidně i na ten altík nebo startér a minus kamkoli na kastli), nebo klidně i přes zásuvku zapalovače (ale to moc nedoporučuji a je nutné se opravdu dopředu ujistit, že je vše vypnuté). Ten bypass je lepší.... Někdy mě udivuje, co všechno dokáží lidi vymyslet. Když někdo něčemu nerozumí, tak ať se do toho nehrabe! Ale koukám, že i na takové banální věci, jako je výměna aku se dokáží napáchat škody za desetitisíce. Ale Tvoje kára, jen si takto hraj dál1 bod
-
Ano, blbci to jsou, mě tam pokaždé dali něco jiného 5W-30, 10W-40, 5W-40 a všechny jsou v normě pro můj motor. Jenže já to neřeším, jen vy nechcete pochopit jednoho, co se o to zajímá do detailu. Lejou tam prostě to, co je pro ně nejvýhodnější a splňuje příslušnou VW normu. Tečka. Zbytek je demagogie.1 bod
-
1 bod
-
Mi se Rapid prostě více líbí, než Leon nebo Korejci, ale za cenu, která mi vypadla z konfigurátoru, bych ho rozhodně nekoupil. Naštěstí prodejce na to měl stejný názor.1 bod
-
... a vypadá to že ani nebude.... alespoň než příjde megaSuperb III - ale opět jiná cílovka, i jak to psal Mav., každý nepotřebuje machrovat velkým autem a vozit za sebou metr volného místa...1 bod
-
Čuzik 2 os. + pes - chatka č.1 Doktorone 2 os. + dítě - chatka č.2 pá - ne Ghostbuster 2 os. - chatka č.3 pá - ne Airman64 1 os. - chatka č.4 čt-ne Mr.Chodny 1 os. - chatka č.4 (čt)pá-ne Drizzy 1 os. - chatka č.4 Tarantulas 2 os. chatka č.5 pá-ne Vick 2 os. chatka č.6 čt-ne czechmichael 1 os. chatka č.7 pá-ne Moravecmilan21 1 os. chatka č.8 Nemo.x 1 os. chatka č.8 so-ne KubinoS 2 os. chatka č.9 Michael91 2 os. + pes chatka č.10 pá - ne Ladislavpraha 2 os. + pes chatka č. 11 pá - ne wladi 4 os. chatka č.12 so-ne Michal 318i 2 os. + pes chatka č.13 pá - ne Torreto 2 os. chatka č.14 so - ne Badd 2os + pes chatka č.15 pá-ne Bajuszka 2 os. + pes - stan (st)čt-ne brc.majkl 2 os. stan Sup1 1 os. sup Passport ??? Psal Vick Lanny ??? Poslána SZ AceVentura ??? Poslána SZ Ďurih ??? TomTF ??? Je to teda krásných 22 vozů Škoda Superb I 37 osob + 1 dítě + 6 psů No ty woe. To bude sraz jako......,že hodně slušnej1 bod
-
No, právě, že jde o to, nejdřív číst a pak reagovat. Patrik píše: Co asi tak chce u lokálního distributora kupovat? Destičky se snímačem nebo auto s kontrolou? Já myslím, že z dotazu je zcela jasné, že se ptá, co když koupí desky se snímačem.1 bod
-
Seatů jezdí v ČR hodně hlavně proto, že je zde početná skupina, pro kterou je škodovka pod jejich úroveň, často se jim ze zásady auta z Mladé Boleslavi nelíbí, budou je hanit a naprosto přehlížejí fakt, že "jenom" z velké části táhne ekonomiku země. Přesně pro ně je Seat jako dělaný, stejné technologie, podle autařských časopisů atraktivnější design a hlavně zmíněná cenová politika postavená vyloženě na podporu prodeje i na úkor kanibalismu. Samozřejmě zde vidím řadu fanoušků škodovky, kterým by Seat nevadil, zaujme je cena, která je samozřejmě zásadním faktorem při koupi vozu, ale já chytám prostě při pohledu na ty španělské produkty hned jakousi pachuť... Cítím tu podporu, kterou by si třeba škodovka zasloužila stejnou (raději úplně přehlédnu, jak vypadají modely Altea, starší Toledo nebo Leon, takhle tedy podle mě atraktivní design vůbec nevypadá, ale to je čistě můj názor). Zpětně ještě velmi dobře chápu úspěch prvního Seatu Toledo, které bylo do jisté míry předchůdcem Octavie v koncernu VW (dokonce jsem kdysi četl v jednom článku, že designově si byly vozy původně velmi podobné). Rád bych se vrátil v diskusi k O3, zajímalo by mě, kdy se objeví 1. akční model (něco jako Prima u O2). Jakkoli jsou prodeje perfektní, jsem zvědavý, jestli se podaří vymyslet nějaké atraktivní provedení (neočekávám sice již klasický akční model jako pro modely Favorit/Forman - velká škoda) Výbava Ambition mi přijde pořád tak zvláštně poskládaná (podle mě se moc nevyplatí), tak mám pocit, že na jejím základě by se dalo stavět Udělal bych návrh podle sebe, ale nechci tu mystifikovat1 bod
-
špatně si hledal, já to našel hned....dokonce jich na tý fotce je několik, je to jasný, tam nemá co klepat foto1 bod
-
No jistě, ale zase se pleteš - kde výrobce (Škoda) doporučuje tebou uvedené viskozitní specifikace (5W30 nebo 5W40)? NIKDE!1 bod
-
Tak jsem se vykašlal na nějaký veliký estetično a našmudlal jsem si indiány na stříbrno sám, z dálky to nevypadá až tak zle. Jen pro zajímavost, z autorizovanýho servisu škodovky mi přišla odpověď, že jejich lakýrníci by si na něco takového prý netroufli... tak doufám, že to byla jen jejich lenost, bo jinak nedejbože jim tam dát něco nalakovat... Hlavní je, že náboje kol už nejsou tak moc vystavený slaný vodě a silničnímu sajrajtu. A že se mi to líbí! Na druhém CG jsem se na malování znaku úplně vykašlal a dal jsem tam jen ty černý pokličky z Felicie tak jak se dodávají. Taky to nevypadá zle, navíc to druhé CG je bílé s černejma oknama tak to takhle vypadá líp.1 bod
-
Chatka pro 2 tam je, je jedna, taková perníková chaloupka, ale i loni tam spali a v pohodě Mail majiteli kempu jsem odeslal, tak jak dojde reakce dám vědět1 bod
-
1 bod
-
Hans, ak sa moje auto poserie, tak budem búchať na stôl, ale dovtedy nemám čo riešiť. Stále nechápem, že čo chceš spraviť. (Ne)spoľahlivosť 1.2 TSI bola už dávno medializovaná, ŠA vie o tom, takže nechápem, že čo tu riešime. Inak mne osobne vadí už aj doterajšia medializácia, lebo aktuálne napriek tomu že posledné 1.2 TSI (myslím reťazové) sú už dlho bez problémov, každý sa ich bojí ako čert kríža. Potom sa čudujeme, keď trhová cena týchto áut bude o X rokov hlboko pod priemerom a nebudeme vedieť svoje autá predať za rozumnú cenu. Do dnes musím ľudí presviedčať, že moje auto má 4 valce a nie 3 (už som zažil, že niekto sa o tom so mnou aj hádal), takže bol by som rád, ak by ste prestali roznášať do sveta (a na internete) bludy, že všetky tieto motory sú na hovno a podobne, lebo potom sa to medzi ľuďmi šíri ako klebety medzi babkami po omši. Aj dnes som na jednom fóre narazil na hlášku, že "všetky TSI žerú olej", a bolo to tam napísané ako jednoznačný fakt.1 bod