Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/23/14 ve všech sekcích
-
Vítězství v nějaký pofidérní anketě webovýho "zpravodajskýho" portálu, kterou jde jednoduše ovlivnit psychologicky formulací slovních obratů už v samotným zadání je jedna věc, statisticky vyhodnocený fakta ze státu s tradicí spoléhání se na exaktní metody průzkumu říkají věc jinou: http://www.roomsterclub.com/aktuality_21.php2 body
-
1 bod
-
Tys asi nečet, ten paragraf, co tady dal motosman? Tam je to jednoznačné, prostě pokud si nevynucují právo přednosti v jízdě, tak při plnění služebních úkolů a jízdě rychlejší než je zákonný limit, nemusí mít žádný maják. Jestli si nějaké vozidlo vynucuje právo přednosti v jízdě bez majáku na střeše, tak to je špatně. Ty ovšem nemáš co jezdit rychleji než 130 km/h. Jestli ovšem jedeš, tak napřed hledej chybu v sobě. Kdo se nechá vyprovokovat, ten by měl navštívit dopravního psychologa. Jestli na tebe zablikají, když tě chtějí zastavit, tak to není právo přednosti v jízdě a samotný pokyn k zastavení se musí dávat příslušným způsobem: "Způsob zastavování vozidel je vymezen v ustanovení § 79 zákona č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích, ve znění pozdějších předpisů. Z tohoto ustanovení vyplývá, že se vozidlo zastavuje dáváním znamení k zastavení vozidla. Osoby uvedené v odst. 1 (mj. policisté) dávají znamení k zastavení vozidla vztyčenou paží nebo zastavovacím terčem a za snížení viditelnosti červeným světlem, kterým pohybují v horním půlkruhu. Z jedoucího vozidla dávají toto znamení kýváním paže nahoru a dolů nebo vysunutým zastavovacím terčem. Policista nebo strážník obecní policie může z jedoucího vozidla zastavovat vozidla i rozsvícením nápisu „STOP“ podle zvláštního právního předpisu ze směru jízdy zastavovaného vozidla, a to zepředu i zezadu. Ke zvýšení bezpečnosti provozu je navíc možné doplnit výzvu k zastavení použitím výstražného světelného a zvukového zařízení Z uvedeného vyplývá, že samotné použití výstražného modrého světla k zastavení vozidla nestačí. V takové situaci je proto nutné sledovat, zda policisté z jedoucího vozidla opravdu dávají znamení k zastavení, nebo zda výstražné světelné a zvukové zařízení použili v jiné souvislosti."1 bod
-
1 bod
-
No tak to my vyluxujeme, vytepujeme, umyjeme a nalestime, ať neděláme ostudu. Doufám, ze bude hezke počasí.1 bod
-
Takže Radiusi - pustil jsem si tu reportáž a jako obvykle plácáš ničím nepodložené nesmysly. Mluví se tam o povinnosti použití majáků při využití práva přednosti v jízdě, což měření rychlosti NENÍ! Maják se zapíná jen tehdy, pokud chtějí využívat práva přednosti v jízdě - což při měření není nutné. A to je sakra rozdíl! Navíc se tam prakticky řešilo jen jeho umístnění na střeše, což ty Passaty nemají, takže když si bude vynucovat právo přednosti v jízdě, je to na pováženou. Ale měřit v rychlostech nad 130 km/h mohou legálně bez majáků. Což už jsme tady s motosmanem podložili příslušnou legislativou.1 bod
-
Ne možná, ty zcela určitě, neboť nám s Pawoukem musíš odkódovat ty zadní světla1 bod
-
To je matení nepřítele, nikdo za nim neví s čím má tu čest Rozhodně je to ale srdcař, má od každého modelu něco!!! 20V Turbo z 1.generace, Octavia TDi z 2.generace a ŠKODA ze 3.generace, vlastně by to byl premiový člen Clintova Clubu1 bod
-
Ekkar zase straší. Napriek tomu, že pri takto malej kubatúre bude remeň nakoniec lepšie riešenie, aktuálne verzie 1.2 TSI EA111 sú bez problémov a nebál by som sa tento motor kúpiť. Moje auto už má viac ako dva roky a tiež je bez problémov, takže by ste už naozaj mohli prestať strašiť ľudí s problémovosťou reťaze. Ďalej si treba uvedomiť, že 1.2 TSI EA211 je na trhu ešte krátko, s týmto motorom je ešte málo skúseností. Obrázok o spoľahlivosti tejto konštrukcie budeme mať najskôr po nejakých piatich rokoch. Aktuálne výhodou EA211 oproti EA111 je iba nižšia spotreba a ešte o málo tichší chod motora. A dlhodobej prevádzke a spoľahlivosti zatiaľ nič nevieme. Všetko ostatné je iba teoretizovanie.1 bod
-
1 bod
-
Je asi pravda, že pokud nedojde k nějaké nepříjemnosti se znečištěním motoru, tak se u moderních vozů už motory nemyjí. Není to třeba, a je to spíše ke škodě. Tato činnost mnohdy zbytečná je činností kterou se ještě mnozí zabývají jako že udělají autu dobře. Ale je to činnost z motoristického pravěku, většinou zbytečná a mnohdy ke škodě !1 bod
-
http://www.autosoft.cz/soubory_autosoft/detail.php?id=AUTOCONSUMER%2FAV64_13%2F22.8.2013&zBazaru=true aby mi to ještě nevrátili1 bod
-
1 bod
-
ARVA je ropnej produkt - převážně obsahuje petrolej, z menší části další látky jako je neionogenní tenzidy a detergenty - je proto ředitelná vodou, i když sama je schopná rozpouštět mastnoty. Uvědom si, co dělá taková kapalina, když se dostane na povrch motoru, všech hadic a turba - ona má určitý kapilární napětí, který se projevuje tím, že se snaží vsáknout do spár a škvír. Turbo samotný má kvůli tlakům veškerý trubky a hadice napojený ne jen tak nějakým spojem, ale PŘÍRUBOU - a ta se vyznačuje velice tenkou spárou. Samozřejmě že petrolej se do tý spáry velice chtivě vsákne - a když pak motor natočíš, začne se vsáknutý čistidlo pálit a vypařovat, dyť tam jsou už na volnoběh teploty přes 300-400°C a v běžnejch otáčkách nejsou vzácný ani hodnoty blížící se k 1000°C - tak to prostě čmoudí... Pohlídej to, ujeď s tím cca 100km, aby to mělo šanci se odpařit a vydejmat - pokud možno najednou a ne na plnej knedlik. Dávej pozor, aby to nezačalo dejmat víc - to by byl průser. Teprve kdyby to dejmalo dál, tak bych se začal zajímat o možnost průsaku dalších kapalin někam do turba - kdyby třeba rapidně ubejval olej a pod...1 bod
-
s tým plnením v prvovýrobe by som si vôbec taký istý nebol , máš to od niekoho podložené ?1 bod
-
Já tedy nevím, mě u DSG ve spojení s naftou neustále obtěžuje motor duněním, protože DSG ho posílá do příliš nízkých otáček. Do města kombinace na zbláznění nebo pro hluchého.1 bod
-
jako retez s napinakem u 1,2 TSI a stejne k hovnu. Sice posledni uprava zatim funguje ze to snad nikomu nepreskocilo, ale sem tam nekomu to stejne zachrasti s co na to SA ? Uz to neresi s tim ze je to vlastnost a nazdar. Technicke reseni nebudu popisovat, protoze to neresi pricinu ale nasledek a je to prasarna. A nebo jo pro ty co nevi. Zjednodusene je tam dany navarek nad ozubenym kolem vacky kdy kdyz se retez vytahne nebo napinak nezafunguje tak zabrani preskoceni. To ze pripadny vytahany retez se o tento navarek bude brousit piliny padaji do olejove lazne, nemluvim o brouseni zubu ozubenych kol vacky a klikovky, asi nikoho nezajima.1 bod
-
Budu mluvit čistě za sebe... Když jsem se rozhodl že koupím Superb Combi, původně jsem chtěl buď benzín 1.8 TSi nebo jako ústupek ještě uzvažoval 2.0 TDi oboje s DSG. Měl jsem předtím 9 let Passata v automatu a zvykl jsem si na pohodlí. DSG oproti klasickému automatu ve starším Passatu je hodně někde jinde. Navíc pokud je DSG v kombinaci s pádly na volantu, není co řešit. Po přečtení o problémech v Golfech, Passatech a Superbech s DSG v kombinaci s 1.8TSi (u kterého si někteří stěžují na vyšší spotřebu oleje, problematické rozvodové sady) jsem od 1.8 TSi opustil. Nadruhou stranu je i dost majitelů 1.8TSi (a to i s DSG), kteří nedají na něj dopustit a to právem! S autem se dá jezdit lehce pod 9l/100km a i s autem jako je Superb má auto slušnou dynamiku. Navíc né každý má s DSG problémy. Přeci jen jsem chtěl mít klidnější spaní a DSG jsem prostě chtěl, tak jsem sáhl po naftě s DSG (s pádly). Nafťáků přeci jen jezdí procentuelně s DSG mnohem, mnohem více a tu a tam se samozřejmě najde někdo, komu DSG zlobí, ale na to kolik těch aut je, jedná se jen o zlomek. U nafty je vhodné sáhnout po novějším motoru - tedy se vstřikováním Common Rail (CR).... ty se ale u modelu Superb Combi (tj. 2010 a novější) snad ani jinak nedělaly. Všechny nafty od 2010 vejš mají DPF filtr a to jediné bych viděl jako problém krátkých tras. Naštěstí u CR motoru už není takových problémů s DPF jako u PD motorů, je stále nutné dát prostor motoru k jeho vypálení (k tomu při krátkých městkých trasách, kdy se motor ani nezahřehje pořádně nedojde..... samozřejmě i zde management motoru provede tzv. aktivní regeneraci DPF, kdy i na poměrně krátké trase dojde k regeneraci) Jako takové minimum, kdy má dle mě smysl uvažovat nad naftou jsou cesty ke 15-20km/jízda. Nebo pokud jezdí často krátké trasy po městě se studenými starty, měl by motor dostat dejme tomu 2x do měsíce i nějakou delší trasu kdy auto jede desítky minut se zahřátým motorem a je tak prostor k regeneraci DPF. Tedy ryze popojíždění po městě na krátkou vzdálenost, časté studené starty a takhle furt dokola = problém s DPF. Kdo jezdí pouze město naftu určitě nedoporučuji Naftový motor oproti benzínu se ohřívá pomaleji. Co se týče topení, tak ale topí hned (el. příhřev mají nafťáky a tak cca 1 min. po nastartování jde na mě už ohřátý vzduch, nicméně motor je několik km studený) Po roce ježdění v naftě s DSG jsme do rodiny pořídili ještě jednoho Superba (tentokrát stačil sedan) u kterého byl předpoklad roční nájezd cca do 10 tis km, časté popojíždění, Max. jednou za měsíc výlet do 100km Uvažovali jsme tedy nad benzínem a to buď 1.8TSi manuál, nebo ještě 3.6 s DSG a 4x4 .... Nakonec když už, tak už 3.6ka je standardně s DSG a standardně 4x4, ....uvažovali jsme i o spotřebě, ale ty 2 litry navíc oproti 1.8 TSi je při předpokládaném nájezdu nedůležitá. Kultivovanost, krásný zvuk a lineární tah bez nějakých turbo kopanců, podvozek, vynikající brzdy dělají z 3.6 vynikají volbu! Oproti tomu je ten naftový dost pozadu. Domluv se s někým a pokud máš jen trochu možnost, s těmi auty s naftou i benzínem, i s DSG se svez ať si uděláš obrázek. To co vyhovuje mě, tobě samozřejmě vyhovovat nemusí. Jinak co se týká spotřeby (všichni se mnou souhlasit samozřejmě nemusí, záleží na mnoha podmínkách) tak nejčastěji se jezdí za: 2.0 TDi kombinovaná 6-7 l/100km, dálka krásně i pod 6 1.8 TSi kombinvaná 7-10l/100km 3.6 FSI kombinovaná 10-12l / , dálka 8l benzínové auta mají trošku větší rozptyl a jsou choulostivější na styl jízdy. Tak a teď jsem tě vystrašil a nevíš už vůbec co koupit !1 bod
-
Na obživlé obrázky v rádoby zpravodajství tv h*vna se nedívám. Napiš kde je to legislativně podchycené. To mě zajímá.1 bod
-
Kokto, to je blbost. Ty jsi už skeptickej ke všemu. Prodej auto a jezdi autobusem. Pak budeš možná šťastnej1 bod
-
Koncernová kvalita? A co to jako je? Nic takového neznám, to už je dávno jen legenda.1 bod
-
Napsal jsem "kvalitní" znackovy servis. To znackovy beru zpet, je pravdou, ze me např. Rolbar a Ferda obvykle dokázali pomoci s nestandardními záležitostmi. Je pravdou, ze ne každý znackovy ale i garazovy servis je kvalitní. Taková je ma zkušenost.1 bod
-
Zdravím. Tak dnes to je 19 dní co jsem si vyzvedl rapida.Už jsem si pomalu na vše zvykl a vypadá to že jse skamarádíme. Zatím jsem spokojen a se spotřebou obzvlášt dnes jsem překročil 1000km cca 500km delší trasy zbytek město. Jinak už se mi podařilo na jednu jízdu průměr 4,5 ale to je opravdu vyhlídková jízda,Tak uvidíme dál. Přikládám PP od převzetí vozu.1 bod
-
1 bod
-
na autě je pár věcí, na kterých se určitě nevyplatí šetřit a brzdy jsou na prvním místě.1 bod
-
1 bod
-
Je na to tajný fígl na přeprogramování řídící jednotky. Škodovka to samozřejmě tají. 1) Dej klíček do polohy zapalování. 2) Stiskni a drž zapínací knoflík rádia a 6x zmáčkni plyn až na podlahu. 3) Dej blinkr doleva a na rádiu zmáčkni číslo 4. A je to, jak pak pustíš rádio, hraje to i zezadu. Vyzkoušeno!1 bod
-
Tak jsem tam dal ten popelník s držákem nápojů. Cena ve škodovce 594kč. Výměna trvá méně než 5vteřin. Takže kdo postrádá místa na nápoje, doporučuju.1 bod
-
pokud myslíš ten držák nápojů integrovaný v pouzdru popelníku, tak by to měl být tento: http://www.cc-autodily.cz/popelnik-s-pouzdrem?kod=6Y0857962 ale dle mne to moc nevyužiješ, protože větší termoskado toho nevejde a je tam přes loketku i horší přístup...každopádně je to výměná vložka = pokud tam máš pouze popelník, tak ten vyjmeš a jednoduše zaměníš za tento s integrovaným držákem nápojů edit: zítra ti radši omrknu zda je to tak jak píšu, zda číslo souhlasí1 bod
-
Odpojení čerpadla neznamená 100 % ochranu. U některých motorů TDI PD je odzkoušeno, že jedou i bez funkčního čerpadla v nádrži. Na motoru je druhé palivové čerpadlo, které je schopné vytáhnout naftu až z nádrže.1 bod