Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/07/14 ve všech sekcích
-
Galvi:Už jsem to tu sice několikrát prezentoval, ale klidně znova. Auto jezdí všude, ale pravdou poslední pul rok jen kratší trasy, město, vesnice. Jinak jezdilo i dálnice v Německu a Dánsku, občas se podívalo do Norska a na jih Evropy. Prostě všehochuť. Styl jízdy podle předpisů, na rychlost mám jiné vozítko. A z pokut jsem vyléčený . Jinak preferuji ekonomický styl jízdy. Takže řazení podle ukazatele a zbytečně nevytáčet. Spotřeba dlouhodobá kolem 5,8-6,1 litru. Dokonce jsem jednou jel cca 700km za 4,9. Ale to byla skoro rovina a vítr v zádech . Jinak co se týká paliva. Hodně dlouho jsem tankoval v Německu, mám to kousek ,takže ARAL a jiné německé benzínky. Je to úplně jiný level. A u nás OMV, Luk Oil i ONO a Benzina a ta je asi nejlepší. Zásadně se vyhýbám Shellu, hodně kolem mě lidí mělo problémy s motory kvůli jejich palivu a hlavně s naftou... Ale na druhou stranu na jejich oleje si nemohu stěžovat. Do všech aut co sem měl, sem lil zásadně Shell. Olej měním po 15 -17 tis km i když je to olej long-life. Ono totiž oleje možná na long-life jsou, ale filtry rozhodně ne, ty jsou po smrti už při 15tis... Takže doporučuji měnit po 15 tis... No jinak auto má pravidelný servis. Svíčky vyměnit po 60tis... u těchto TSi motoru jsou ty iridiové svíčky taky pomalu po smrti... sice pálí, ale není to ono. No a to hlavní, z určitých důvodů v minulosti (hodně špatné zkušenosti) nejezdím do autorizovaného servisu. Máme servis v rodině, takže všechno tam. O záruky nepřijdu. Jinak asi dvakrát jsem měnil olej asi po 25tis km. a vždy sem doléval asi při 20tis cca 500ml oleje. Takže vše v normě. Co se týká, řetězu, vyměnil se při 126tis km no a preventivně ho vyměníme asi při 180 tis. On občas zarachtá, ale jen při startu na jednu či dvě vteřiny. To je tím, než se promaže.... Auto má taky už nové tlumiče, stabilizátory a komplet celé brzdy. Problém se řešil u panoramatické střechy kdy mi do auta zatékalo, to jsem tu taky popisoval. A chyba byla u ucpaných odtokových kanálů a taky z výroby kdy hadice odtoků jsou jen lehce nasazené a je třeba je přilepit, protože při větším tlaku vody se rozpojí.... Pak se jednou rozbil ventilátor u klimatizace, vada čidla v kabině, výměna za 500kč. Čidlo je umístěno po schránkou spolujezdce. No a naposledy upálený přepouštěcí vzduchový ventil k motoru, ten je tu taky popsán i s foto. Cena opravy asi 300kč. Jinak si nemohu stěžovat, vše chodí jak má a jsem s autem spokojen. V rodině máme samé škodovky jsou Fabie 1,2HTP 51kw, 1,4MPI 50kw 1,4Tdi 55kw, 1,9Tdi 74kw a 1,2Tsi 77kw. Octavie 1,6Mpi 77kw a 2,0Tdi 104 kw a zmíněný Yeti. Co musím vyzdvihnou je ta 1,9 Tdi už má najeto přes 300tis a je tam ještě původní turbo a šlape jak hodinky. No a na podzim možná přibude něco nového, ale vše záleží na cenách a výbavě, na motoru nezáleží ale co mi nesmí přes práh je automat. Bud to bude OIII nebo Yeti. Jestli ještě nějaké info stačí se zeptat...4 body
-
já si myslím že VW si v prvé ředě neví rady s tím, jak úspěšná Škoda vlastně značka je, 6. místo v prodejích v Evropě určitě v době akvizice určitě neočekával ani největší snílek ... tak se soudruzi z Němec stále potácí ode zdi ke zdi a neví s úspěchy moc rady...3 body
-
2 body
-
ahoj, hledal jsem diskusi pro F1 ale nenašel našel jsem něco tady - u octávii jen info jak to udělat... http://forum.skodahome.cz/topic/74211-čtecí-lampičky-vzadu/?p=1542952 tady je diskuse o světýlkách pro F2 http://forum.skodahome.cz/topic/108672-zadní-stropní-světlo/ uvažoval jsem o LED ale nakonec jsem si to udělal originální, takže jsem našel na vrakovišti to správné auto, a napodobil jsem si to sám jsem si to dodělával před pár týdny, manželka cestu cca 3h pouze jen chválila, a malošek řádil "v klidu" 1)zajdeš na vrakoviště, obě lampičky jsem sehnal za 200Kč, NEZAPOMEŇ vzít i ty kovové rámečky v tapecu, vyrvi je, pak je vyrovnáš.. světýlko uštípni včetně konektoru a kousku kabeláže... 2)práce mi trvala cca 2,5hodiny, chce to klid a věřit si (hlavně v boji s plasty) natahují se z konektoru přední lampičky tři vodiče k zadní pravé a od ní k zadní levé. mám rozepsat návod? ... tak jo... musím ale udělat fotky2 body
-
Dominik na to ze si sa nebol schopny najskor pozriet do dielenskej prirucky, sa tu dost navazas do chalanov. (Tebe sa tu nikto nesmeje ze neovladas pravopis) ;-p naopak chalani ti myslim dost poradili a realne popisali mozne komplikacie, ci diely ktore je dobre vymenit... sme tu preto aby sme si poradili, zasmiali sa a bavili o nasich limuzinkach hooj :-)1 bod
-
Nemůžu nic jiného souhlasit a neřešil bych tady kdo jak je zrucnej a kdo ne taky si dokážu udělat polovinu věci na autě sám a radši to dam profesionálům než to dělat doma a pak se s tím trápit a vick má jen a jen pravdu chtěl si radu dostal si ji a přijde mi nerozumné měnit jen spojkový set bez setrvaku když už to máš 1 dole ušetřena práce a čas který se dá investovat jinak1 bod
-
Chtěl si radu tak jsi ji dostal.Už není potřebné zde psát kdo je a kdo není zručný.Ty jsi tak ok máš velké plus.To je vše.Doktorone ti akurát řekl,že se to tak dělává a že to dělá 90% lidí.Není to podmínka,ale to tak jako když někdo dělá rozvody a nevymění vodní pumpu.Rozhodnutí je vždy na majiteli,ale pokud tu tazatel napíše dotaz tak zde bývá většinou pravidlo,že se napíšou všechna pro a proti.1 bod
-
pořád to nejsou žádné velké nájezdy..toho 1.2TSi......ale myslím že nebude krom těch rozvodů a turba problém najet dost...před asi 5-8 rokama mě taky říkali že na HTP nenajedu nic že max 150tisíc.....a já mám necelých 300tisíc....a jezdím....a v záruce mě taky přeskočil řetěz:-)od té doby klid...minulý měsíc nová spojka....jinak spotřebák....a že žere olej?1litr na 5000km?tsss.... takže věřím že i TSI dá takovou porci......1 bod
-
Viktor, presne ako píše Galvi, s automatom sa dá jazdiť aj úsporne. Ja mám ten istý motor a prevodovku ako Galvi, len hatchback (má trochu horší súčiniteľ odporu vzduchu) a moja najnižšia spotreba na 90 km trase bola 4,4 litra na 100 km. Na rozdiel od Galviho ale mám ťažšie disky a širšie pneu (16" Comety a pneu 205/45). Takže ak niekto chce, dokáže s DSG jazdiť ekonomicky. Samozrejme môj dlhodobý priemer je iný, ale ak nie sú tuhé mrazy, a vyhnem sa dopravnej špičke v meste, tak bez problémov držím priemer 5,5 litra aj ja, dokonca aj menej keď jazdím dlhšie trasy a nepresúvam sa iba 5-10 km vzdialenosti so studeným motorom. Takže argument o vyššej spotrebe auta u 7° DSG ti s Galvim zamietame. Ďalej si spomínal olej v prevodovke. U "suchej" verzii DSG ktorú máme s Galvim, je olej doživotný. Netvrdím, že tomu aj verím, lebo aj v bežnej manuálnej prevodovke je dobré z času na čas vymeniť prevodový olej, ale teoreticky ho meniť netreba. Ako nevýhody by som spomenul naozaj tú cenu a ďalej to, že auto má o 30 kg viac, ako verzia s manuálnou prevodovkou. Čo sa týka z pôžitku jazdy, to je dosť subjektívne. Pre mňa je pôžitok to, že sa o radenie nemusím starať, a ak potrebujem vyraziť napr. od krajnice cesty a otočiť sa na úzkom mieste o 180°, tak dokážem ten manéver spraviť o dosť rýchlejšie, vďaka tomu, že DSG radí aj vtedy, keď to bežný vodič s manuálom nedokáže. Každý musí zvážiť všetky pre a proti.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
no aby to nebylo trefený na prdel, přijde mi dle fotky, že zadní dveře dole uplně nelícujou, plus nemá ani zadní znak, takže může být nový víko, ale to by chtělo vidět, takhle těžko posuzovat a nebo sklo mohl rozbít jako Jeremy Clarkson v Africkym speciálu, když za sebou táhnul kládu jako spešl ruční brzdu1 bod
-
Já bych řekl, že jim prostě konečně dají plný přístup k moderním technologiím a ať se s tím poperou v ŠA sami. Škoda už nebude to horší auto od VW, ale to "Simply Clever" auto od VW s větším kufrem, který bude trochu více zaměřené na užitnou hodnotu než třeba Golf- Passat. Kvalitou bude jenom lehce pod nimi, nebo na stejné úrovni. Koncern prostě vyhodnotil, že ten prostor na trhu pro "praktičtější" Škodu tu je a netřeba obětovat dobré renomé značky pro nějakou Low cost divizi, kdy zákazník hledí na cenu a né na značku. Je taky možné, že nový Superb bude cenově a třídou někde mezi novým Passatem a Phaentomem. Takže vyplněný segment, který VW nepokrývá a je logické, že by to auto mělo být co nejlepší.1 bod
-
Tak ona je otazka, co se mysli luxusnejsim zamerenim znacky. Treba jen mysli, ze nebudou uz Skodovku tak omezovat a nebude dostavat moderni vybavu 5-10 let za vetsinou konkurence jako dosud. Jinak nevim, co by luxusnejsiho chteli vymyslet. Nejaky opravdovy luxus typu Audi z toho udelaji tezko. A treba materialem interieru je na tom Skodovka uz ted s VW v podstate na stejne (spatne) urovni, tak ji tezko nechaji jit vyse.1 bod
-
9800Kč komplíto Teď předpokládám, že se ozve Kokta a že řekne, jak je to strašně drahý a že jinde bych to měl za 3 tisíce a ještě by mi zdarma půjčili auto a vytřeli na hajzlu prdel1 bod
-
Tak při klasickém zatáčení asi v pohodě, ale v nouzi když potřebuješ rychle "kormidlovat" to je o hubu1 bod
-
popravdě bez progresivního řízení nevidím tento druh volantu jako zcela ideální tvar... jen efektní1 bod
-
Aha, tak s těma LEDkama jsem asi naletěl nu. Ale měnit ji zatím nehodlám, líbí se mi, nahrává fajn kromě noci na venkově, ve městě je to lepší a je poznat co a jak. Nechci do toho zatím cpát prachy, pač chci ještě kameru dozadu, ale ta bude obyčejná. Furt lepší něco než nic. Navíc zatím bez jakýchkoli problémů, tak uvidím. PS: Tak mě napadá, nebylo by dobrý, udělat nějaký přehled tohoto tématu s tím, že pokud tu někdo napíše recenzi/zkušenosti s kamerkou, udělá se v prvním příspěvku nějaký přehled s odkazem, na daný příspěvek? Byly by tam jasně vypsány kamerky, které jsou vyzkoušené a lidi by pak nemuseli procházet témata stranu po straně, nebo zadávat duplicitní témata nebo otázky. Něco jako je FAQ na vw-clubu1 bod
-
1 bod
-
co to? viděli jste ten zeseknutý volant na RS combi v Ženevě???? a na fotce to není dobře vidět, ale já tam stále vidím tlačítko VRS1 bod
-
Tak ja len idem oznámiť že výmena spojky je hotová ... Spravil som to tak ako povedal Doktorane vysiel som dvoma kolesamy na obrubnik a šlo to tak dik za radu.. Po výmene spojky my zmizol aj ten neprijemny zvuk co som pisal (1500-2000 ot) spojkovy pedal začal ist lahšie a spojka zaberá pekne tak ako má.. vymenil som len spojkovú sadu t.j Ložisko , lamela a pritlačak nič viac neviem preču tu poniektori pí šu že je nutne meniť aj zotrvacnik Spojkovu sadu som zohnal od známeho čo predáva diely za 120E (LuK) a este som potom dokupoval gufero od motora to ma vyslo 25E takze oprava spojky ma vysla 145E a dve poobedia práce1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Zadní boční skla a zadní sklo můžeš mít zatmavené na maximum a nepotřebuješ na to ATEST. Na předních bočních sklech musí zůstat maximální propustnost světla 75% a to je již udělané z výroby zeleným tónováním skla. Tím pádem na přední boční skla nesmí být nalepena žádná zatmavovací fólie. Výjimka je na čirou bezpečnostní fólii a tam musí bát nalepen ATEST a musí bát vyplněna ATESTAČNÍ KARTA.1 bod
-
1 bod
-
M_ike: 1) O nástupci Roomsteru se uvažuje. 2) Co se jízdní stability týče, tak s Roomem je radost řezat zatáčky. Auto je jak přikovaný, okamžitě reaguje na změnu směru jízdy, velmi tuhá karoserie. V porovnání s rozevlátou OII liftback je to opravdu radost z jízdy. (Mám možnost jezdit s oběma vozy, takže vím, o čem mluvím.)1 bod
-
Pekna fotogalerie L&K http://www.autoblog.com/2014/03/06/skoda-octavia-laurin-and-klement-edition-geneva-2014/1 bod
-
Nemáte někdo informaci, jestli od MR2014 přejde Škoda u Rapida na ovládání oken přes CAN, nebo budou taženy další čtyři vodiče od řidičovy ovl. jednotky oken do zadních dveří?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Častá jízda po městě v zácpách je určitě náročnější pro celý motor, spojku převodovku a ne jen pro turbo, ale co naděláš když tam musíš, pak jedině jezdit MHD. Btw. vy to turbo fakt slyšíte? Já vůbec, snad mi ho tam nezapoměli dát1 bod