Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/27/14 ve všech sekcích
-
to máte v hlavě průplach marketingu od škodovky. která tvrdí, že ten motor je na ty otáčky 1500 dělanej. to že to na to jede neznamená, že je to pro motor nějaká hitparáda. navíc max krouťák není kolem 1500 jak tím masírujou lidi, ale až někde kolem 1800. ale ať si každej kur.í motor, teda jezdí jak chce :-D2 body
-
Znas to Clinte, to kokta jen dela frajera, pritom belasce doma kazdej vecer cte pohadky o vysokooktanovem benzinu. Polystireny pod koly jsou standart a prikryvka z larysi doma v garazi take.2 body
-
Vnější i vnitřní plechy dveří jsem vytlumil materiálem STP Anticor. Samolepící tlumící materiál, parádně se s ním dělá, celkem na celý auto 6 plátů (stačilo by asi i 5). Za repro jsem na vnější plechy nalepil ( samozřejmě zevnitř :-)) Gladen Aero Wave, stačil jeden plát. Repro jsem na předek dal Gladen M165 V2 a na zadek Pioneer TS-A171C1 - ty jsem už měl doma z předchozí oktávky. Repro jsou instalované přes MDF redukce ( výška 36mm). Co se tlumení týče, fakt je důležitější než nějaký super repro. Předchozí auto jsem měl napřed bez tlumení ale teprve s ním byl ten rozdíl opravdu znát. Celkový náklady: Tlumení 2 100Kč MDF 210Kč repro 2 800Kč Vlastní práce cca 6 hodin. Nechtěl jsem žádnej extrém, ale rozdíl je fakt propastnej. Fotky jsem bohužel nedělal, ale asi nějakou zkusím1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
No ja mam sice noční.ale pokud to nebude do půlnoci tak bych snad dorazil.Teda pokud mužů1 bod
-
Ne thx ČNB - ale thanks for soudruh €urohujer Sí(n)gr, kterej se nám všem "postaral" o zdražení veškerýho dovozu a doslova vylupování trhu směrem do "Přeskopečkova", zmrd jeden zkurvenej...1 bod
-
mira: Objednával jsem 26.2 a 25.3 bylo auto u prodejce. Je prý problém s prodejci v pohraničí, kteří objednávají velké množství Roomsterů a následně je prodávají do zahraničí (thanx ČNB). Proto prý Roomster už nelze koupit za hotovost, ale pouze na úvěr. Ale prodávám jak jsem nakoupil.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
ok vyrobce neco rika a ty tomu neveris. Jen nerozumim tomu proc to nazyvas kurvenim motoru ? ty jsi konstrukter ? nebo odkud ty vis ze timto motor trpi ? mi teda pri 1500 ot. nic nespokojene nebrbla - to zacne az nekde kolem 1200. Zajimalo by me pri jizde po meste teda mas jakou zarazenou rychlost ? EDIT: by me zajimalo proc by vyrobce lhal ? o marketing jiste nejde... protoze jsem to nikde oficialne necetl ani nevidel...snad jen v navodu a to mi jako marketing teda moce neprijde.1 bod
-
Ja tiez nerozumiem tomu preco to SKODA neriesi a dava ruky prec odtoho keby to aspon bez problemou vymenili tym co sa boli stazovat v servise na klepanie.Ja ani nelutujem kupu Rapida len som sklamany ze ked je problem sa neriesi.1 bod
-
Já si nemohu prostě pomoci, ale v 1500 tam cítím takové to nespokojené brblání, není to jako u HTP, ale je to tam. Jistě, něco jiného je tak jet na dvojku po parkovišti, kdy je tam jiný převod.1 bod
-
No ještě by mohlo jít z Bolera udělat amundsen, to by byla bomba a zájemců......1 bod
-
1 bod
-
Na koľko odhadujete cenu L&K s 135kw motorom? 724 900 RS s DSG ( kedže tento motor len s DSG a 4x4) + 55 000 doplatok za 4x4 je 779 900 + neaká výbava " navyše " oproti RS + cena za " exkluzivitu " zmestí sa základ O3 L&K 2.0 tdi 4x4 DSG do ceny +- 800 - 820 000 ? A ako to bude s tou DSG? Do koľko je " dymenzovaná" keďže napr v Tiquane sa po facelifte vymenila 6st DSG za 7st DSG ( samozrejme nie suchá)1 bod
-
To bude pěkný výlet. Jukni i na Moravský sraz, tam bys to měl blíž. Vypadá to na Zlín.1 bod
-
Ne. Už jen plastový kryty. A ty jdou snadno ven. A vzniknou celkem pěkný otvory na montáž.1 bod
-
Jde o to jestli clovek chce byt napadny a nebo nenapadny a pak prekvapit. Me se tahle barva zrovna libi. DSG si moje oko nevsimlo na prvni pohled, nebyt Ozyho.1 bod
-
Jednoznacne motor ea111 a nie ea211, starsi ma vychytane chyby a stavte sa ake problemy este mozu byt s novou generaciou....1 bod
-
Je to snazší než u dvojky. Pod madlem a ovládáním dveří dva šrouby, dole otočit plast matku, trochu zabrat aby se vyškubly plastový pojistky a je to venku. Díky dvěma velkým plastovým krytům ( jen nacvaknutým) je i přístup dovnitř dveří úplně v pohodě. jen nezapomenout pak zapojit všechny štekry :-)1 bod
-
Zaslepení EGR u V6 tdi je pitomost nejvetší,motor jde tvrdě pač se tím zvýši vstřikované mnosžství v důsledku omezení zpetných výfukových plynů do sání. Každá V6 tdi postavená na EDC s flashí 800BT tzn BDH,BDG od roku 2003 výše s el klapkou sání má diagnostiku EGR AKTIVNÍ !!!!! takže se po chvíli Emise rozvítí a sním kontrolka motoru.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 - Výplň předních dveří Demontáž: – Vypnout zapalování a všechny elektrické spotřebiče. – Vypáčit kryt přitahovače - 5 - zdola směrem nahoru pomocí např. přípravku na demontáž vnitřních panelů -MP8-602/1- . – Demontovat šrouby uchycení výplně - 7 - . – Demontovat šrouby - 6 - . Vozidla s elektrickým ovládáním oken: – Vypáčit panel elektrického ovládání oken - 8 - . – Rozpojit svorkovnici. Pro všechna vozidla: – Vycvaknout výplň pomocí např. přípravku na demontáž vnitřních panelů -MP8-602/1- . – Vyháknout lanko ovládání z vnitřní kliky - 4 - . – Rozpojit svorkovnice reproduktoru, ovládání zrcátek (podle výbavy). – Výplň - 1 - mírně nadzvednout směrem nahoru a vyjmout . Montáž: – Montáž provést opačným postupem. t V případě poškození příchytek - vyměnit za nové. 2 - Přední dveře 3 - Čep 4 - Vnitřní klika 5 - Madlo přitahovače dveří 6 - 4 Nm 7 - 0,7 Nm 8 - Panel elektrického ovládání oken 9 - Vkládací matice1 bod
-
Ahoj, práve jsem se zaregistroval na fóru a hned jsem našel problém, který mám i já. Už asi tři roky mi okénka u Roomstru přes zimu nefungují a na jaře de zase rozeběhnou. Známý mi už jednou pospravoval drátky ve dveřích a nedávno mi vyměnil oba svazky, protože okénka po zimě nezačali fungovat. Stejně nefungují, pouze pravé, když se rozpojí zásuvka v pravých dveřích, tak jdou několik minut a přestanou . Minulou neděli jsem měl auto na slunci a okénka do večera běhali, druhý den odpoledne a v úterý běhali zas a od té doby, ce se opět ochladilo nejdou. Teď jsem měl auto dva dny u autoelektrikáře a vrátil mi ho, že nechce nic platit, protože to neopravil. Začalo mi ale jít automatické zapínání světel, které nešlo asi dva roky, okénka nic. Při měření mu ukazuje, že tam není kostra, ale to není pravda. Můžete mi někdo poradit , jak na tento problém? Děkuji Javedu1 bod
-
1 bod
-
to by se asi v dnesni dobe stavat nemelo. TomToma muzu jedine doporucit, i kdyz narovinu, taky ma par kiksu1 bod
-
Absolutní souhlas. Vyhláška je neúprosná, a ten tvůj jakýsi atest je k hovnu. Neboj, já to mám taky tmavý a ještě zrcadlový včetně předních bočních oken a žádný atest nemám Nejseš v tom sám1 bod