Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/25/14 ve všech sekcích
-
Jasne, ale porad je o rad lepsi nove auto, se kterym se zachazi otresne na celkove trase asi 4km, nez predvadecka se kterou se zachazi otresne nekolik mesicu a nejezdi timto zpusobem nekolik tisic km. Dnes je presnost vyroby takova, ze se novy motor od zajeteho nejak vyrazne nelisi, takze to ze se s tim zachazi blbe od nulteho kilometru nejaky valny vliv nema, ale blbe zachazeni kazdy den po dobu treba jednoho roku uz se proste na aute trochu projevit musi.2 body
-
prosím přečti si znovu co jsem napsal a patřičně na to reaguj, nikdy jsem nic takového nenapsal, moje reakce byla na strach z předváděček a na přehnanou úzkoprsost u zcela nového auta, které už má dřív než ho dostaneš do rukou to nejhorší za sebou .... tečka ...2 body
-
už jsem to tu psal, běžte se podívat do ŠA jak se chovají k autu na nultém km a po výjedu z haly, jak auto dostane pokouřit, jak auto nakládají na kamion, jak auto dostane znovu pokouř a pak když to prodejce sundává z kamionu, tím spíš když je to RS TSI ... takže v době kdy motor má najeto nula dostává nějvětší kapky, takže bych předváděčku vůbec jakože nee vůbec neřešil.... prostě auto jako každé jiné, podle toho cena jinde a je hned!2 body
-
Tak ok, dorazim. Mam to 70 km. Tudiz s mym uspornym TDI cesta skoro zadarmo. :-D:-D:-D:-D:-D.1 bod
-
V 60km/h na šestku a je to mrtvé? Nebude to tím, že je to tak o milion pod otáčkama?1 bod
-
Rekordman je zatím acom s liftem, narozeným na konci února 2014....1 bod
-
Super, tak potom "vyvenčíte" aj moju priatelku tiez myslím že nebude klábosiť1 bod
-
v roce 2008 jsem koupil přes mého tátu jako zaměstnance Škody Auto, Octavii TDI 2.0 103 kW. Auto mělo najeto 28 tis. km, najezdil jsem s tím dalších 155 tis.bez jakýchkoliv problémů. Ne všechny předváděčky nebo referenčky jsou špatný.1 bod
-
už sem se já blbec pořádně podíval a našel sem tady odkaz na uložto.cz http://www.uloz.to/5719141/servisni-prirucka-superb-rar1 bod
-
rozměry dísků, pneumatik včetně ET disků zjistíš v TP, tedy buď oslov prodejce ať se podívá do nějakého TP od RS nebo se tydy někoho pozeptej co vše má v TP uvedeno, nicméně už se tu o tom určitě psalo, problém je v tom, že RS má menší rozchod kol vzadu, proto menší ET a za druhé aby opticky vypadala, má širší disky (to je to 7,5) aby mohly disky mít širší pneu... já nemám RS a tedy pro neRS 1,6 TDI 77 kW jsou v TP tyto rozměry: samo sebou ještě základ: edit: tak jsem tu na fóru našel rozměry pro RS: Typ motoru CHHB (benzínový): 205/50 R17 89W + 6Jx17 ET45 205/50 R17 89W + 6Jx17 ET48 225/35 R19 88Y + 7,5Jx19 ET51 225/40 R18 92Y + 7,5Jx18 ET51 225/45 R17 91W + 7,5Jx17 ET51 Typ motoru CUPA (naftový): 205/50 R17 89V + 6Jx17 ET45 205/50 R17 89V + 6Jx17 ET48 225/35 R19 88Y + 7,5Jx19 ET51 225/40 R18 92Y + 7,5Jx18 ET51 225/45 R17 91V + 7,5Jx17 ET511 bod
-
Pokud tam je a neklepe ti to, stejně ti ho nevymění. Budeš muset počkat na zimu, protože to D-čko začne dřív nebo později klepat. O tom jsem přesvědčen a nikdo mi to nevymluví.1 bod
-
A ja dodnes nechapem, preco mala moja Octa pri odovzdavani 40 km...1 bod
-
1 bod
-
Vzhledem k tomu,jak se u nás krade,tak raději xenony a navi nemám vůbec.Je to sice spolehlivé řešení ale je to na pí.. , aby si člověk s klidem nekoupil to co chce. Kdyby bylo auto služební,tak by mě to asi tolik nebolelo,ale stejně je to hrozný v jakém světě žijeme...1 bod
-
Balooo bude určitě fajn když je ještě šteně :-) A ti tři spolu určitě tvoří skvělé trio :-) Aspoň se zabaví na sraze :-D http://youbo.iprima.cz/video/id-40951 bod
-
Kofolu nám všem koupí kokta. My ostaní si nalepíme decentní Clintovu nálepku (tu loňskou si může každý sundat).1 bod
-
Sraz se již nezadržitelně blíží !!! Prosím proto o případnou aktualizaci učasti těch, kteří jsou již na seznamu a teď již ví, že nedorazí. (5. Clintův sraz Octavia) Zatím nepřihlášení kolegové s jakoukoliv Octavií se k nám ovšem mohou klidně přidat !!! Děkuji všem za zájem a těším se spolu s Clintem na naše setkání!1 bod
-
@Ekkar: Tvoje úvaha v prvním odstavci se hodí tak jen pro první případ, kdy nabíječka vůbec nešla. Pro případ čmoudnutí nebo zahřívání už moc ne-e. @voki6: U rádia je ještě jedněch +12V, trvalé +12V. Zapoj to zkusmo na ně.1 bod
-
1 bod
-
Tak hlásím, že nové srazové samolepky pro letošní rok jsou již připraveny Každý účastník srazu obdrží1 bod
-
co si myslela tím potrhlé štěně?Jedná se o toho psa co je semtam vidět na fotkách jak to dá Michal na FB?Pokud jo tak to už teď vypadá brutálně a pokud to je ještě štěně no má úcta.Doufám že mu nezachutnají moje kola :-)1 bod
-
Pravděpodobně ten oranžovej drát k rádiu není napájenej přímo od baterky nejvejš přes mechanickej kontakt ve spínačce nebo relátku a pojistku - ale tipoval bych to na nějakej polovodičovej spínač v ŘJ komfortu a podobně - prostě ten zdrojík v nabíječce vyžaduje napojení na místo s co nejmenší impedancí a to polovodičovej spínač není. A to co je na obrázku - ten "zdroj utajenýho napájení pro kameru", to není v principu nic jinýho, než co je v tý nabíječce, jen to je jinak "zakarosovaný" = krabička má packy pro skrytý upevnění někam pod palubní desku na šroubky a nemá tvar umožňující zastrčení do normalizovaný autozásuvky. Vnitřní zapojení je ale zase jen a jen miniturní spínanej zdrojík (step-down DC/DC converter), nejspíš založenej na stejným integráči MC34063A jako drtivá většina těch nabíječek. Řešením je jedině pomocný relé, který se sepne tím napětím z ovládanýho +12V klidně i od rádia a který svýma kontaktama natvrdo připojí 12V přitaženejch přímo někde od pojistky anebo ještě líp přes samostatnou pojistku přímo od baterky na ten zdroj pro kameru. Já a další elektroniky znalejší bychom to napojili ještě jinak, ale řešení s pomocným relátkem je pro (skoro)laiky nejschůdnější a nejvíc blbovzdorný.1 bod
-
přesně sundej kryt a promačkej je pořádně a třeba najdeš prasklinu či prodřenou hadici, neřikáme ať stim něco děláš, ale můžeš mechoše pak rovnou navést, že se ti nezdá tahle a tahle hadice třeba ne?1 bod
-
Bojler má s cenou pravdu. Zdražili jen nepatrně. RS TDI je opravdu takové méně výrazné, také jsem od toho čekal víc. Ale po přesednutí do RS TSI (měl jsem půjčené obě na hodinu hned po sobě), jsem se rozesmál a jízda dostala uplně jiné grády. Je to uplně jiné kafe. Prostě TSI RS jsem si užíval a zrychlení bylo oproti mé 1,8 TSI opravdu znát (ačkoliv už 1,8 jede pěkně). Jenom já jsem asi takovej "vůl", že když si půjčím předváděčku, jedu nejdříve piánko, než se ohřeje motor a pak teprve za to vezmu. Jenže prostě s motorem pak trpím i když to auto není moje, když by se mělo honit studené. Co se týče předváděčky, nikdy to není dobrej kauf. Právě proto, že za to všichni hned tahaj za studeného motoru a jsou to jen krátké projížďky. Každej chce hned vidět, jak to táhne. Motor je syrovej a tohle mu prostě neprospěje, pak se to odrazí později ve spotřebě a výkonu. Ideál je mít předváděčku ze salónu, tam se maximálně otvírají dveře a šteluje sedačka.1 bod
-
A co pořád nic ? Máš pech jak prase no. Beztak to bude tím osvětlením nohou za 300,- :-D :-D1 bod
-
Nebo prasklej coooooler... Pěkná okamžitá spotřeba Ale konečně někdo, kdo dokáže vložit jasně identifikovatelné video se zvukem! (tím narážím na témata alá "divný zvuk motoru") Nechť si z toho vezmou příklad ostatní1 bod
-
a kolik by sis představoval zaplatit, kdybych se stavil a pokusili jsme se to dát dohromady? Pokud bys byl tak ochotný...1 bod