Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/14/14 ve všech sekcích

  1. Clint už obvolává kde jí najde na projetí
    3 body
  2. Hravec:z obyčejné kravinky tady dokážeš udělat vědu fakt jen ty! :-))) Dyť ten život neber tak vážně, aspoň ne u takových blbostí;-)
    2 body
  3. Jak říká můj kamarád. Ještě tě neznám a už mne sereš.
    2 body
  4. Bohatě by stačila ta šestka, proměnné časování rozhodně není žádný úsporný zázrak, aspoň co můžu posoudit z japonských 1.6tek. Spíš další věc, co se může vysypat. S €koteoristama a €urohujerama máš samozřejmě pravdu. Nevím, jestli je 1.4 pro škudlily nebo ne, ale lepší motor do roomstera jsem nevymyslel. Diesely jsou nesmyslně drahė a ušetřený litr na spotřebě se vrátí kdoví kdy. TSI jsou poruchové motůrky vyhnané práškama a jestli jsou úspornější, tak maximálně o 3 deci. A ještě z nich lítá rakovinotvorný sajrajt. Dost dobře nechápu, proč si to lidi kupují, když mají možnost volby. Pro škudlila snad jedině Citigo s CNG :-)
    2 body
  5. jen pockej Harikejn, ja Te nejak potrestam za tu HNUSNOU žlutou
    1 bod
  6. Tomu poměru barev na konci na parkingu bych i věřil,... že se jedná o nové auta, která čekají na své zakazníky... mě už i na silnici příjde té bílé občas nějak moc.... Jinak vzhledem k počtu zaměstantců Škoda Auto a.s., což je 28 500 lidí (v roce 2013)... se tam toho ručně dělá pořád dost... a nevěřím že to budou všechno "svačinářky a sekretářky" v administrativě
    1 bod
  7. 1 bod
  8. Čou En li a Li Na Čang - už si je píšu Clinte.
    1 bod
  9. Ta steelka špatná není, to souhlas....
    1 bod
  10. tak mám dopučení na dámskou společnost - doporučení je od Toma Engeho
    1 bod
  11. To je zase debata o ptákovině na úrovni... Ještě že jsem to vyhodil ze sekce motor.
    1 bod
  12. Boban to sem dal jen jako jakousi zajímavost,to snad může, ne?!Řeší se tu i plno jiných kravin. No já tě naštěstí znám:-)
    1 bod
  13. jen tu přísavnou magnetku, kamoš na tom vozí dvoje lyže a dva snowbordy a jezdí s tím klidně 150 - moc jsem tomu napřed nevěřil, ale fakt je to spolehlivé a ani to neškrábe ani nedeformuje střechu, ani nedělá za jízdy hluk... chce to aby měl velkou styčnou plochu a jsou i zamykatelné ...
    1 bod
  14. Hravec: mám to chápat tedy tak, že Gripeny přepravují též náklady? Ale ta diskuse je nepodstatná a zbytečná. Prostě jsem tu udělal porovnání pro zajímavost, že dnešní seriové cestovní vozy, konkrétně i OIII, zrychlují lépe než běžná dopravní letadla, což před nějakými 20 lety byla věc naprosto nemyslitelná. Už z toho důvodu, že i tenkrát letadla nebyla tak ohleduplná k pasažérům a zrychlovala více než dnes. Je to samozřejmě technicky k ničemu, ale proč to nenapsat jako zajímavost? Jinak asi nejsem takový expert na češtinu jako ty, ale osobně si myslím, že slovo LETADLO se používat i podle pravidel pravopisu smí.
    1 bod
  15. A mebo tobe dojde ze to je barva pro taxiky
    1 bod
  16. Prej "zluta je dobra pro taxiky..." Jednou dospejes do toho, ze je to super barva :-D
    1 bod
  17. Armáda má na prodej pár letadel. Třeba se někdo chytí. :'>
    1 bod
  18. Tak zrovna červenou nechci, modré je jako máku a bude víc, když už ji má kdejaká fábka (bohužel) a žlutá je dobrá pro taxíky a pro vosy Kola max.18"
    1 bod
  19. třeba moje poslední okta najela od 11/2012 - 06/2013 21000km. takže delší cesty i dle GPS. však klidně si auto můžeš zajet jak chceš a stejně se ti může podělat... ovšem dá se podělat auto i za 20000km, ale ne tolik pokud jezdíš dálky a pracovně.... a poznat zčásti se to dá, jak sou ojetý destičky a gumy.. třeba ozák s RS měl ojetý boky, takže předchozí majitel asi krouhal slušně zatáčky a velká výhoda i co sem psal, alespoň víš, že to auto fungovalo nějak bez problému těch 20k km a 6 měsíců což u nového auta nevíš a můžeš ho mít často v reklamaci co mají říkat, lidi, když si kupují ojetinu z negarantovaného původu a má třeba 150 000km
    1 bod
  20. nevieš nikdy kedy sa to zíde ... ....trebárs pre fórum
    1 bod
  21. klasika , vidím že tiež všetko fotíš ako ja
    1 bod
  22. Ale Hravče já přeci píši o Dopravním letadle. Nebo Gripeny už přepravují pasažéry?
    1 bod
  23. Ojetina bude vždycky ojetina čili loterie.
    1 bod
  24. Ak to má byť na 5000 km ročne, tak predpokladám, že skôr na jazdu v meste alebo v okolí. Na tak málo kilometrov a tento typ jazdy je ale o dosť vhodnejšia 1.2-ka HTP. Bude mať nižšiu spotrebu a ten motor v nízkych otáčka svižnejší. K tomu je ten motor aj lacnejší, má menšiu spotrebu, a ak by si časom plánoval prestavbu na LPG, tak aj tá bude lacnejšia.
    1 bod
  25. Tak Clint by mohl v klídečku spát a já bych to oběhal, mě noční vůbec nevadí a dělám je normálně (ale jen 8ky)... Ale spíš kvůli penězům, když Clint může měnit auta po 3-4 letech, tak bych taky mohl něco koupit nového za pár let
    1 bod
  26. A nebudete přibírat nějakého "experta" k sobě
    1 bod
  27. No, tá návratnosť nafty sa dá ľahko spočítať a ak niekto jazdí viac ako denne raz okolo komína a raz za mesiac na chalupu, tak sa vyššia cena naftového motora vráti. Problém je ten, že ľudia väčšinou nemajú dostatočný kapitál na kúpu drahšieho modelu aj keď podľa nájazdu by pre nich bola nafta behom pár rokov určite výhodnejšia. Čo sa týka Roomstra, podľa mňa šestku, alebo dlhšiu päťku nemá preto, lebo pri návrhu prevodoviek je prax taká, že auto by svoju maximálnu rýchlosť malo dosiahnúť pri maximálnom výkone. Ak tam dáš dlhší prevod, tak motor by nemal dostatok síl dosiahnuť maximálku, jednoducho by išiel maximálne nejakých 140-150 km/h na nejakých 3500-4000 otáčok a nedokázal by sa viac roztočiť. Chápem, že by to väčšine ľudí v našich končinách stačilo, dokonca aj vyhovovalo, ale auto s malým objemom motora nemôžu takto spraviť. Takže ak chceme dlhšie prevody, treba najprv zvýšiť výkon motora. Ak ponecháme blok motora aj jeho objem, tak možnosti navýšenia výkonu sú: variabilné časovanie ventilov, priame vstrekovanie, preplňovanie. Ak by sa aplikovali prvé dve z možností, tak 1.4-ka by mohla mať aj nejakých 100-110 koní, ale problémom sú emisie. Ten výkon by bol totiž dostupný iba vo vysokých otáčkach, čo nie je práve režim v ktorom väčšina ľudí jazdí, resp. v ktorom sa meria normovaná spotreba. Takže ak chce niekto výkon, a zároveň nízku spotrebu z benzínového motora pri bežnej prevádzke, má na výber jedine motory s turbom. A tu zareagujem aj na tvoje podpichovanie na TSI a jeho spotrebu. Ak s tým jazdíš ako hulvát, tak to bude žrať, ale s ľahkou nohou sú tie spotreby naozaj o dosť nižšie oproti atmo motorom, a nie iba o 3 dcl.
    1 bod
  28. 1 bod
  29. už je nové video pro O III - daleko hezčí a zajímavější - ještě že ty drony existují, jinak ba to tak pěkně nenatočili...
    1 bod
  30. Čau, něco najeto je teda opravdu přesný údaj ,ale může to dělat vytahaný řetěz rozvodu vačkového hřídele + jeho napínák, nebo probroušený zdvihátko vysokotlakého čerpadla. Po rozdělání doporučuji vyměnit vše, je to ve stejným místě.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...