Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/15/14 ve všech sekcích
-
Jak píšou kluci u nás stačí blikat,ale jen blbec při dojetí a předjíždění aut,jízdě po městě v deních a večerních hodinách cca do 22h a pak podle zavažnosti situace nehouká. K situaci prvního příspěvku pokažde když jedu na červenou je nutno auto skoro zastavit a pak pokračovat dál až pokud mám jistotu,že všichni o mně vědí,protože může být řidič sluchově postiženej a tu přednost mi zkrátka nedá.Je to o tom kdo má co v hlavě,když tam máš nasráno uděláš pruser jedna dvě,to že musím s majákama přemejšlet i za jiné je prioritní to samé dělám na motorce taky se snažím předvídat kdo mne vidí a kdo mi tam z vedlejší strčí nos,já zas miluju,když dojedu třeba 4 auta první tři uhnou protože koukaj do zrcátek a i slyší sirenu a ten čtvrtej přede mnou si myslí,že uhejbaj jemu a začne je předjíždět v době kdy já jsem vedle něho a mužu Vám říct,že je to už tak pravidelné,že to očekávam při každém kličkování mezi auty.4 body
-
Ono se snižovat k nějakým posměškům je trošku úsměvné. Dá se debatovat co které auto nabídné víc, které míň, v čem je tohle lepší a tohle zase horší. Ale kecy typu nedodělek, nebo když jedu v Roomsteru tak se s rodinou směju Rapiďákům... Proč máš potřebu se jim smát ? Mě by v životě nenapadlo se někomu smát jaké má auto, zvlášť když sám mám takové auto, u kterého si to nemůžu dovolit. Já také můžu říct, že drtivá většina lidí se spíš bude smát tvé rodině v Roomsteru než člověku v Rapidu, protože ano, Roomster je jedno z nejošklivějších aut co se kdy vyrobilo ( ač se mi líbí ), ale nemám to zapotřebí. Ale jednu věc stále nechápu, co Rapid nemá tak zásadního, co by houfy lidí odrazovalo od koupě, to by mě zajímalo...4 body
-
No zas taková katastrofa to není, letos mi to jednou zdechlo :-D to beru jako malou vadu - sice ji budu chtít vyřešit, ale pořád to nemění nic na tom, že se ten motor má šanci dožit 200 kkm bez větších problémů. TSi se 200 kkm nedožije bez výměny klíčových dílů motoru (doživotní turbo, doživotní rozvody, vstřiky, ...). Nehledě na spolehlivost a finanční náročnost oprav, pokud chci mít auto dlouho. Mou prioritou je spolehlivost a levný provoz, možnost přejít na LPG, proto jsem šel do 1,4 16V. Pokud budu chtít auto za pár let prodat, mám jistotu, že 16V prodám lépe než TSi s pověstí poruchového zmetka. Kdo chce jezdit svižně, ať jde do TSi ale s rizikem blížícímu se téměř jistotě, že se to dříve či později "podělá".3 body
-
Chlapci, chlapci....Se tu škorpíte jako báby na pavlači. Je třeba hlavně rozlišit, že Rapid a Roomster jsou dva zcela rozdílná auta. Pro Roomstera jsem se rozhodl z praktických důvodů v kterých mi Rapid prostě nevyhovuje. Samozřejmě pokud by se mi Room nelíbil, určitě bych si ho nepořídil a musel bych se poohlídnout po jiné značce, která by mé požadavky splňovala. A co se týče výbav....Zeptejme se spíš, co nám Rapid přinesl nového oproti cca 8 let vyráběném Roomsteru. Škrabku? Oboustranný koberec? Vzhled?.........Opravdu pokrok.. Nicméně je fakt, že Rapid je líbivý vůz, který se mi opravdu líbí a nebýt požadavku na snadné nastupování na zadní sedadla a možnost jejich vyjmutí plus cena v mnou požadované výbavě, byl bych ho koupil.3 body
-
Boha, Panduro, ty si kup šlapací autíčko a už nám všem dej se svým uvažováním CO BY KDYBY svatej klid a pokoj... Protože než ty se rozmyslíš, tak mezitím auta nechá €urochujerskej Úd oficiálně zrušit kvůli ekoteroristům...3 body
-
Tak tak, chyba hodně řidičů: podtáčení motoru, a nikdy jsem nepochopil proč-míň to nežere a kurví to auto. Na čtyřku 1100 otáček Takže identifikace závady: ŠPATNÝ MEZIKUS MEZI VOLANTEM A SEDAČKOU2 body
-
Ekkare tím,že jsi situaci popsal přesně,souhlasím s Tebou,je to hovado a v tomto případě zcela určitě přednost nemá. Motosman - psal jsem,že má přednost,pokud vyjíždí ze zastávky,ne když objíždí překážku mimo zastávku.Pokud ale při vyjíždění musí do protisměru,má přednost,samozřejmě,že to tam nemůže poslat,ale pokud "bliká" a je zřejmé,že tam musí,ostatní mu to musí umožnit.zákon nikde nezmiňuje,že jenom ti,co jedou ve stejném směru jako autobus. Pokud se týká vyjíždění autobusu ze zastávky,nemá cenu se to hádat,zákon hovoří jasně ,stačí si ho přečíst. To,že je něco zažité,ještě neznamená,že je to pravda. §25 (6) Řidič vozidla, které zastavilo nebo stálo a opět vyjíždí od okraje pozemní komunikace nebo od chodníku, musí dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit ostatní účastníky provozu na pozemních komunikacích. Řidiči autobusu hromadné dopravy osob nebo trolejbusu musí v obci řidiči ostatních vozidel umožnit vyjetí ze zastávky nebo ze zastávkového pruhu, a to snížením rychlosti jízdy, popřípadě i zastavením vozidla; řidič autobusu nebo trolejbusu přitom nesmí ohrozit zejména řidiče vozidel jedoucích stejným směrem. Pokud se týká toho prasáckého vyjíždění autobusů ze zastávky,roku na srdce,koho by bavilo stát jako kokot na zastávce a čekat než se někdo uvolí dát mu přednost.každou chvilku to vidím.Sice to moc neomlouvá,ale musí to být na palici,tím spíš,když je tlačí JŘ a klidně se stane,že když přijedou pozdě,čaká tam vůl,kterej jim dá čočku za pozdní příjezd. Kámoš dělal léta řidiče MHD,tak mi povyprávěl u pivka o zkušenostech :-) s řidiči i s cestujícími.2 body
-
To bych se hádal. Pojedu li za ním tak ano. Ale jestli se vyhýbá překážce, tak si nemůže vynucovat přednost od protijedoucích vozidel. Těm musí dàt přednost. standavfr: vozidla hromadné přepravy osob. Je jedno, kdo přepravu provádí.2 body
-
1 bod
-
Bobane, v sekci O2 je na tohle téma diskuze poměrně na úrovni,zkus zabrousit tam, předpokládám, že to bude stejné jako u O3, tady si z tebe dělají jen prdel, tak to tu občas chodí;-) Já ti s tím nějak techničteji neporadím.1 bod
-
1 bod
-
Podívej Hravče, ty jsi odborník, šikovný, umíš se v autě pohrabat po všech stránkách. Ale jsou zde i tací (jako já), co maximálně otevřou víko motoru a doplní nějakou kapalinu. Abych lezl pod nějaké krytky, na to nemám. A je nás určitě víc. A myslím si, že je zbytečné abys nám tady dával veřejně najevo, jak námi pohrdáš a jací jsme debilové. Je to trochu o pochopení a slušnosti.1 bod
-
To myslíš vážně??? A který z těchto spotřebičů máš zapnut dlouhodobě, aby to mělo skutečně nějaký významný vliv na spotřebu? A pouštíš si v autě rádio? A co případně vliv zaprášené karoserie na odpor vzduchu? Co se tady jeden nedozví... To sis měl ovšem vybrat jiný motor, když máš takovou obavu o velikost spotřeby.1 bod
-
matesja: 1. proč si kupuješ nějakej automat, když fabie umí denní rozsvěcet sama o sobě, je pravda, že ne po nastatartování jako ta krabička 2. zapřemýšlej jakým způsobem svítí mlhovky, aby byly účinné při mlze, a jakým způsobem mají svítit denní, abys byl vidět.. 3. a kolikaWattová je ta halogenka v mlhovce, myslíš, že jako něco ušetříš, když budeš svítit tím, místo potkávacích?1 bod
-
ja davam kvalty tak aby meli minimalne 1500 otáček to je tak optimální :-)1 bod
-
15000 plus 2500 rocne. Hmmm. To musi byt vysoce popularni sluzba. Dyt to je drazsi nez pojisteni celeho auta i s tou navigaci.1 bod
-
Ahojte vospolok. Jeden na nedelu: Přijde cikán do hospody, kde všichni koukají na fotbal, a ptá se hostinskýho: "Jak hrajou naši?" Hostinský se na něj podívá a říká: "Vaši vůbec nehrajou!!!!!!"1 bod
-
no s prominutí, to je strašná blbost co jsi napsal. 1. neměl nic nového přinést, jakožto od začátku koncipovaný levný auto 2. co přinesla Fabia 2 od Fabie I ? Octavia 3 od Octavie 2 ? také nic převratného a nikdo to neřeší 3. téma znělo jinak, že Roomster nabídne více prvků výbavy, kvůli to vznikly dohady, tvoje otočení otázky je zcela mimo mísu... 4. jsou prvky výbavy které Roomster nemá a nejedná se o škrabku apod.1 bod
-
Minimálně jsou zadní pružiny uloženy (uchyceny) v jiném místě, je to zřetelné i z těch obrázků a včera jsem si to potvrdil na vlastní oči.1 bod
-
Souhlasim s Voicem, bila candy, TSI. A se vsim, co chci to vyjde na 264 000, s metlou uz by to bylo 274 900 a to do Fabie davat nechci. Tot vse.1 bod
-
Pandora mi začíná připomínat svého času neblaze proslulého manfrota, který kupuje Rapida už asi dva roky...1 bod
-
Panduro běž a kup si hned zejtra dvojkovou Fabii Tour s 1.4 16V, budeš mít ještě jakž takž pocitivé auto za cca 260tis ( pokud ti nezáleží na metle a aut. klimatizace ) a věř mi že si budeš chrochtat pokud ti velikost auta stačí. Protože nepočítej s tím, že někdy už koupíš takhle vybavenou Škodovku za takové peníze v dohledné době. Pokud si jí vemeš na lízačku, a složíš cca kilo a budeš platit 3 roky, tak skoro nic nepřeplatíš...1 bod
-
ano, vím jak to chodí, takže nejsem tolik překvapený ze situace, ale tvůj případ auta by mě štval úplně stejně, to mi věř Ono ale moje "rezignace" a lhostejnost k situaci vychází spíše z toho, že mě už semlela tržní ekonomika a styl života v ní. Není to jak dřív, že pokud člověk chtěl auto o které se nemusí starat, tak si koupil Mazdu nebo Toyotu. Dnes už vím, že je úplně jedno co člověk koupí, srát se bude vše. Některé s menší pravděpodobností, některé s větší. Bohužel u těch s menší pravděpodobností platí ( jelikož se jedná o hodnotnější auta prémiových značek ), že to zase více finančně bolí Takže si člověk dnes koupí co se mu líbí a chce a počítá prostě s tím, že mu to už dlouho nevydrží, občas se najde nějaká ta porucha. On totiž člověk nemá moc na výběr aby tomuto předešel. A co nejvíce ovlivňuje jestli se ti auto rozbije nebo ne je zacházení a na druhém místě tvoje štěstí Ještě k té statistice, jednou mě strašně pobavilo na diskuzi o statistice poruchovosti aut, jak tam každej nadával na Fabii, jak je ošklivá, drahá atd atd. A že si má vzít příklad ze Swiftu jak má vypadat malé auto a že je kvalitou někde jinde. Nic proti Swiftu, super autíčko, tak se kouknu do statistiky po 3, 5 letech a ano, Swift byl asi o 5 příček před Fábií, ale Fabia měla v průměru 2x více najetých kilometrů1 bod
-
No takto jsou super důvody kvůli kterým koupit Roomstera už rapida prodávám a kupuji1 bod
-
Taky stále čekám na nějaké zásadní věci v čem je Room lapší než rapid. Ale toho se tu nedočkam. Chlapče chlapče. Je mě tě líto. Sále si překrucuješ kladné ohlasy a příspěvky na rapida podle svého do záporných, stále se opakuješ drobnostmi které rapid má nikdo totiž netvrdí že nejsou. Tak nekaž ostatním radost z nového auta tímto divným způsobem tvého projevu. Ano to jsem ti napsal já a přesně jsi napsal jen to co se hodí tobě.1 bod
-
Bohudík to tak není. Zkus si sednout do Thalie, C-Elyse, Peugeot 301 ( to je levná Francouzská konkurence ) a ten rozdíl poznáš hned. Rapid je ve všem o třídu vyspělejší auto a hlavně ve zpracování. Ano, Frantíci jsou levnější, ale né o tolik díky akčnímu modelu Fresh a ten příplatek se vyplatí. Pokud je někomu zpracování apod. šumák, je Francouz dobrá volba. Ale jinak ten rozdíl vidí i slepej. Rapid má lepší podvozek, lepší zpracování, lepší motory i nabídku, lepší použité materiály, lepší ergonomii, větší prostor, větší výběr výbavy, ... Franta má pouze lepší cenu...1 bod
-
1 bod
-
Při zřizování elektronického přístupu k vlastnímu účtu v bance: - Zadejte uživatelské jméno ! - logik2 - Zadejte heslo ! - jablko - Lituji, heslo musí obsahovat minimálně 8 znaků ! - červenéjablko - Lituji, heslo musí obsahovat min. 1 číslici ! - 1červenéjablko - Lituji, heslo musí obsahovat min. jedno velké písmeno ! - 1VYJEBANÉčervené jablko - Lituji, heslo nesmí obsahovat za sebou následující velká písmena ! - 1VyjebanéČervenéJablkoAnastrčSiHo ! - Lituji, heslo nesmí obsahovat znaky s diakritikou ! - VyjebaneSchnileCerveneJablkoAchcipniTyHajzleJestli AniTohleHesloNeprijmes - Lituji, toto heslo je již obsazeno !1 bod
-
A já si myslel, že moji manželku nikdo ve váhavosti ve výběru u nakupování nikdo netrumfne . Musím se jí upřímně omluvit .1 bod
-
Tak snad najde škodovka dost testovacich jezdcu na Octavii cng a snad se ji podaři vychytat mouchy ktere neni schopna vyřešit už 4 roky u tovarních Octavii 2 na lpg.Navíc je tam opět nesmyslně omezeno přepnuti cng při teplotach nižšich než -10,pod tuto teplotu to na cng nepřepne stejně jako to nepřepne u Octavii 2 lpg,takže pokud bude kruta zima tak si na cng nezajezdite třeba 2 měsice,možna škodovka spoleha na to že nebude....Navíc ta směšně mala nádrž na cng a hodně skromna sít čerpacich stanic mluvi za vše...Opět odflakly model na alternativni palivo od Škodovky....A to už nemluvim o autorizovanych servisech škoda kde viděli alternativni pohon leda z rychliku,takže zkušenosti opět nulove.1 bod
-
1 bod
-
1 bod