Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/29/14 ve všech sekcích
-
4 body
-
3 body
-
Hlavne co nam zbyva nez tu kliku prijmout pokud chceme O3 do 110kW, jine reseni tu neni. Urcite to neni neco co z toho auta dela nepouzitelne vozidlo. A kdo chce viceprvek at si prilati za vykon nebo at jde jinam. Automobilovy trh je velikej2 body
-
2 body
-
2 body
-
Já to tady zase trochu rozdmýchám Vidím, že dost lidí tady si na torzku nestěžuje, nebo ji dokonce obhajuje. Souhlasím s tím, že v rámci možností se v O3 podařilo ji naladit celkem dobře, nicméně to neznamená, že se to řešení vyrovná multilinku. To se prostě nevyrovná a to ani v jízdních vlastnostech, ani v komfortu. Mám teď najeto něco přes 25tkm s torzkou a dá se říci, že jsem si zvykl. Při normální jízdě, kvalitní silnice, v pořádku, bez připomínek. Jakmile se ale zvyšují nároky na podvozek (= horší silnice, vyšší rychlosti), tam torzce dochází dech, resp. začínají se projevovat její limity. Už jsem zde psal jak se chová, nebudu se opakovat, stav se nezměnil. Jen pro pořádek uvedu, že mám sportovní podvozek a 17 kola. Mno a proč to píšu - měl jsem před pár dny možnost jet cca 500km s 4x4 a tedy přímo porovnat chování a jelikož byl čas a volná ruka, záměrně jsem to vzal po horších silnicích a nekoukal jsem na spotřebu. Výsledek ? Pro mě nic překvapivého, o poznání komfortnější chování (OK, částečně to může být i normálním podvozkem) a hlavně znatelně jistější vedení stopy v zatáčkách. Tím myslím chování na limitu, nerovný povrch v zatáčce apod - to jsou přesně situace, kdy se multilink naplno projeví a to zřetelně. Čili jasně, torzka je asi pro naprostou většinu lidí bez problému, ale to nic nemění na tom, že to řešení je horší a kdo to nepozná, nechť žije blaze. Některé příspěvky zde jsou ale minimálně zavádějící, smrdí jakousi zaujatostí a rozhodně nejsou objektivní.2 body
-
jindrousi, ty vůbec nečteš, jak se říká, kdo nečte - neví... o DPF a panice z něj se tuž napsalo až až = zbytečná paranoja!2 body
-
Možné je všechno, ovšem instrukce výrobce a dílenské příručky stanovují jasné postupy. V případě problémů by totiž měl servis smůlu.1 bod
-
Je to ten asistent udržování stejné rychlosti při sjezdu z kopce . Já bych Yetiho bral hned - je to moje srdcovka !!1 bod
-
1 bod
-
Petře, 2,5 TDi je snad nejhorší motor koncernu, který se dělal Ještě je teda porod V10 TDI ze starýho Phaetona. Tam přední brzdy odcházely po 8tkm, uložení přední nápravy nejpozději do 24tkm a oleje tam byl snad celej sud Pro mechaniky byl/je největší noční můrou motor W12 např. v Passatu. Přístup žádný, součástek mraky a téměř žádné servisní podklady. Takže všechno se dělá podle čmuchu a úsudku daného mekánika Tuareg není závodnické auto, ale auto na dlouhé plynulé a hlavně pohodlné přesuny. V případě verze 4XMotion (TerrainTech paket) je to obstojný auto i do terénu, kde strčí s odpovídajícím obutím kdejaký jiný krám hravě do kapsy. Nejhorší věc je považovat Tuarega za sportovní náčiní a jet s tím na okruh I když ono to vlastně má v pneumatickém podvozku štelovací kolečko s pozicí SPORT, tak to pak jó1 bod
-
Těch solidních westernů je samozřejmě vícero (tím ovšem nemyslím Vinetoua a podobné zhovadilosti), ale na tento prostě nemají - atmosférou, herci, hudbou...1 bod
-
Vzhledem k nové práci jsem ve fázi,kdy vybírám nový vůz a asi to bude O3 na CNG. Až zjistím podrobnosti o konečné ceně po slevě,padne definitivní rozhodnutí,nicméně mněl jsem tu čest jet s Golfem,který v stejný motor a jede to sympaticky. Čerpačky mám kolem sebe do vzdálenosti 25km od domu 3,takže jen vykoumat,abych se dostal na nějakou neodolatelnou sumu.1 bod
-
Jindrouši doporučuji ti opravdu číst a číst a to nejen návod, ale tady co se píše, to s tím vypalováním je hloupost, vypálí se to i když zastavíš.... určité to není důvod se bát.... mám v pořadí druhé auto s filtrem pevných částic, jezdil 70 ℅ město a nikdy se mi kontrolka nerosvítila.... Ve tomu že většina věci se moderních TDI netýká.... tedy většina fám....1 bod
-
Teď už je snad všem (i Ekkarovi) jasné, že se za určitých podmínek bude měnit nejen řetěz+napínák, ale i ozubené kolo na klice. Je potřeba zatlačit na servis, případně ho změnit. Je jich v obou republikách dostatek.1 bod
-
Pawouku, já si myslím, že jsme v klidu. Pokud si myslíš, že je zde něco v nepořádku, pak by mě zajímalo, proč neukončíš konverzaci na tématu "Co a jak lze dokodovat ..." na poslední stránce? Tam se to myslím dost rozjelo......1 bod
-
Tady se to tedy rozjelo... Pánové, klídek, ano? Abych to tady nemusel zlikvidovat. Název tématu je: OIII vs konkurence, tak na to dbejte.1 bod
-
v tom případě to tady jen plevíš samejma kecama ale ty máš na všechno odpověd...nejlepší je si počkat a nebejt chytrej jak na kia foru1 bod
-
1 bod
-
Výdechy vysoko jsou docela praktické proto, aby navigace byla v úrovni očí a ne někde hluboko dole, jako to bývalo u Škodovky zvykem dříve. Například Leon to má tak, že navigace je mezi výdechy. Kliky se mi líbí a když to porovnám s klikami, co má Rapid (nebo např. O1), tak je to jedině plus!1 bod
-
http://www.lipensko.org/vitkuv_hradek_turistika_lipno.php http://www.boubinsky-prales.cz/ Jo, a pozor na ten důl, když jsem tam byl já, tak dva dny předem rezervace !!1 bod
-
1 bod
-
Přesně tak, pokud pojedeš závody na uzavřené trati (typu Rally), kde se snažíš jet na hranici schopností podvozku a adheze pneumatik, tak tam mulitlink poznáš, protože jeho výhoda je právě ve stabilitě při rychlé změně směru (pravotočivý a levotočivý smyk) Což se ti může stát (nechtěně) v krizové situaci i při běžném provozu, ale řekl bych, že tam bude pak rozhodovat spousta další foktorů, zda to zvládneš nebo ne....1 bod
-
auto ale není investice - nýbrž věc spotřební a to je potřeba si uvedomit a případně si doplnit vzdělání1 bod
-
1 bod
-
Marku, co to bereš za drogy???! Tuareg 3,0TDI jede a nežere. Cestování napříč Německem s plným kufrem a dálničním tempem 180 není problém jet do osmi litrů.1 bod
-
1 bod
-
bicista: tak ted uz je dokonce klika lepsi nez viceprvek? Jako lidi vy fakt nemate soudnost. To opravdu kvuli tomu, ze mate neco doma, nedokazete pripustit nejaky nedostatek dane veci? Kdyz nekdo tvrdi, ze rozdil nepozna, tak to se jeste nejak da pochopit, ja sam jsem ho take nepocitil, ale tvrdit, ze s archaickou klikou to vlastne jede lepe, to uz mi prijde opravdu moc.1 bod
-
Hosi na co si tu O3 kupujete ? Na jezdeni nebo na zavody ? Furt resite extremni situace kde muze byt viceprvek lepsi. Jako moc vas nechapu, ja nanezdim 5tis za mesic, moc se s tim nepářu, jezdim pomerne ostre, dost okresek, zatim mne klika neznervoznila, sedi to pekne, jel jsem s viceprvkem pres rozmlacenou pesi cestu to auto se houpalo a kroutilo vsema smery. S klikou to projedu pocitove lepe. Kolik kritizujicich lidi na ty klice ma neco najeto ? Vychazeji s teorie ze je to horsi a ze nejaci pisalci ji pomluvili aby mely co zkritizovat. Sjedte si s tim poradne a nemelte. Podle mne resite kraviny.1 bod
-
souhlas a s tou kvalitou to u Hnůjdaje také není žádná sláva. u Škodovky taky né......1 bod
-
1 bod
-
Ta ulice je od nejbližší zastávky cca 200m, ten modrásek je poslední parkovací místo v řadě kterou celou objížděl (jsou tam celkem 4 vyhrazený pro zdravotní středisko a lékárnu) - ta "vitrína" viditelná za busem je jen plakátovací plocha. Umožnění vyjetí busu ze zastávky platí pokud vím jen pro vozidla jedoucí ve stejným směru jako ten bus, ani on přitom nesmí omezit nebo ohrozit protisměr. A to ještě ten busista musí vyhodit blinkr neboli "dávat znamení o změně směru jízdy" - už se mi mockrát stalo, že přede mnou bus prostě vybočil ze zastávky bez blinkru a dělal jako že se ho to netýká. Oni si prostě myslí "já sem velkej a ty si vyser voko!!!"1 bod
-
No ty trny jsou docela pevný, pokud to propíchneš přímo kolmo a tlačíš, tak se to prostě jen opře o kastli pod tapecem, ale nic se neohne a ty máš oči z důlku jak tlačíš. Já to udělal tak, že jsem nejdřív propíchl obě strany. Levou stranu pak zapáčil jako by do strany při tlačení. Aby se lehce předohly ty levé trny dovnitř a páč už pak tím pádem u pravé strany už páčit nejde, protože levou už máte vpíchlou, tak pravou se vpíchne kolmo a šroubovákem strčeným do otvoru společně s trnem, jsem ten trn také jakoby tlakem šroubováku na trn a opěrky podsekl. Tím se docílilo stavu kdy to člověk má napůl nainstalovaný s lehce předohlími trny pod tapecem k sobě a pak už stačí opravdu jen tlačit kolmo na opěrku a trny se doohnou úplně pod tapecem k sobě.1 bod