Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/07/14 ve všech sekcích
-
Kokto, my to všichni chápeme, jde o princip. Však až narazíš, taky pochopíš. Nechej každého ať si servisuje podle sebe. Já mám staré auto a taky si to nechám v servisu vyměnit a nechám je dát jejich olej ať už ho mají odkudkoli... Ty si kupuj na CC,OB a všude možně a vyměňuj si mezi intervaly sám doma a už toho nechej. Clint si to dělá po svém, ty taky a každej si to děláme po svém... A zase když najdeš servis, kde jsou ty ceny rozumné, tak si myslím že za výměnu jednou za rok to zase není takovej ranec v porovnání co do auta je třeba investovat dál...3 body
-
hmm, a pak ze cesky auta jsou sunty. nevim jestli chci radej MTX a nebo 130 RS2 body
-
To je takové poněkud trapné šidítko pro nevybouřené puberťáky... V dnešní době je to všude samá náhražka.2 body
-
Jj. 2,0 ecobust ve Fusionu je u nich neco jako u nas 1,0 MPI v Citigo. Zakladni motor Od 2,5 do 3,5 litru obsahu jsou u nich bezna auta jako u nas 1,4 -1,6 TSI a od 3,5 do 5 ti litru jsou neco jako vykonejsi u nas 1,8 , 2,0 TSI. O velikosti aut psat nebudu. O3 by u nich bylo male auto jako druhe do rodiny.1 bod
-
Jo jeden kolega ma v kanade dceru. Nadhera. Benzin tam stoji pakatel. Porad tam jezdi poradna auta, ne tyhle nase evrop. trsatka. Ta priroda, vsude cisto ve mestech atd. platy taky nekde jinde.1 bod
-
Noju, lidi jsou magoři do spotřeby, proto nafta. My co se i rádi svezeme a dělá nám to radost, máme rádi benzín....1 bod
-
hundaj kvalitní kára není, ale je to stejná spotřebka jako O3 a stejně designově neslaná... u O3 zlepšili trošku l@k kola či scout, RS 3 nevypadá taky nijak uchvátně s těmi zadními koncovkami atd atd.. njn klinte, si fanatik ale souhlasit musím v jedné věci, že hundaj, kia frantíci atd nemají prostě 1.8 či 2.0 TFSI motory o tomhle vykonu(ale to jsme stejně specifický zákazníci a většina to nekupuje)-.... v evropě chce každej naftu... a u superba zabili atmosférru, takž ať jdou DOPRDELE s tím koncern/škoda.1 bod
-
Jojo, korejci, italové a francouzi jsou sračky, na to názor nezměním. Ani kdyby mě Kokta upaloval jako kacíře a chtěl po mě, ať prohlásim, že Hnůjdaj je kvalitní kára, já neodvolám ....a ani i kdyby mě na Žamberku Kokta vožral jak zákon káže, já to neodvolám!1 bod
-
INPRO Čáslav - Fabia šla na dílnu a na zkušební jízdu, našel se akorát načatej silentblok na přední nápravě, pak lustrace v systému ŠA, kde akorát chtěli dovysvětlit opravu motoru, protože to tam úplně nebylo zřejmé, co se přesně dělalo. No a mezitím jsem já dělal zkušební jízdu s 1.4 TSI.1 bod
-
Ono těch 2.0 TSI bude ještě méně než 1.8 TSI. Ale ani na zdejších forech si nějak nepamatuji, že by to někdo řešil. Nicméně vadný nápínák je zásadní vada, která vyústí v destrukci motoru. Takže motor AUDI a kvalita jak u číňanů.1 bod
-
dyť klinte si fanatik škodovky a dle tvého je suprová ŠA oproti jiným značkám...dodržuješ autorizákové postupy, tak na co v servisce píšou že sou bezúdržbové. klinte pár jo, ale ne takovej počet jako u 1.8 TFSI co tahal igor z datábaze ša...1 bod
-
Hele brácha to měl také v benzínu a šlo to hned. Benzínů je málo a je malej výběr, lidi to berou. Nafty je všude mraky.1 bod
-
No tak o mě nejde, já to měním včas. Ale další majitel má razítka v servisce rád.... a já se nedivím.1 bod
-
Pravda je taková, že omezené dané tím, že je to klon je většinou hodně limitující. Za dva roky bude kabel zcela nepoužitelný na nových autech(zřejmě už nyní co měli kabel k verzi 12.12 nemůžou použít poslední beta verzi VCDS). Kdo si ho koupil jen pro své účely maximálně "jen riskuje"(pominu-li otázku používání nelegálního software), že něco nezapíše vůbec nebo případně špatně(to ale dokáže i oficiálně koupená verze - osobně jsem si to ověřil), ale většinou s čím jsem se setkal, že dotyčný mění a mění a pak se mu nějak podaří umrtvit kabel a přitom měnění se někde přehlédl a pak neví co s tím. Kabel nejde a i kdyby šel tak stejně neví jak to opravit(neudělá si předem zálohu všech nastaveních - nejde jen o kódování, ale u O3 i o adaptace) a zde pak většinou vede první cesta do autorizovaného servisu. Tam nastavením jednotky jako po její výměně se vždy problém vyřeší(pokud má štěstí na ten "lepší" servis) a jen přijde o to co si tam předtím správně sám nastavil. Pak si musí spočítat svůj čas + ostatní výdaje co s tím měl a v případě popisovaného problému nakonec bez výsledku. Je to na každém.1 bod
-
1 bod
-
Kokto, já nejezdím do autorizáku, ani jsem to nepsal, psal jsem že to nechávám dělat v servisu... Ale i kdybych to nechal dělat v autorizáku, tak je to moje věc a pokud si najdu takový, který si na tom nevydělává a vyhoví mi, tak proč ne... Jestli na výměně ušetřím 400,- ročně a musím řešit likvidaci starého oleje při výměně doma, tak to radši nechám udělat u kafe v servisu a mám klid a Clin zároveň čistou servisku bez těch dovětků... Jednou se mu to může hodit...mě už ne, to máš pravdu, ale sypu do auta tolik peněz za opravy okolo, že už těch pár stovek za olej mě nezabije...1 bod
-
hoši vy toho chlapce cupujete do zítra mi ho ještě nechte celýho, to od něj něco potřebuju1 bod
-
Plus tam vlastně bylo na začátku roku ještě zdražení o 4k kromě stupně Active, takže to vyjde na těch téměř 20.1 bod
-
Tak snad jsi alespoň zahřál nejdříve motor, jak píše Pawouk....1 bod
-
Podle čeho soudíš, že toto je "nadupaný RS" podle té fotky interiéru, je toto RS v základu... (myšleno v základu pro výbavu RS), a sedačky jsou polokožený, tedy základní co se tam dávají ... o nic nejde, ale pokud někdo kupuje RS tak jak je, tak tam dostane rádio SWING..... takže možná PROTO tam má tento pán radio SWING, ....říkejte mi "Kolombo" Jinak dneska už základní SWING vypadá líp, tenhle už tam nedávají...1 bod
-
I tak je ale lepší tam dát philips blue vision nebo osram cool blue intense : )1 bod
-
jj, ovšem od toho ta předváděčka je, že? Jak jinak si to chcete vyzkoušet, než za to utratíte přes půl milionu? Doufám, že alespoň zahřál pořádně motor.1 bod
-
No s tím bych se moc nechlubil, to přesně ukazuje, že pokud to není moje, krev z toho neteče.... Ono je to fakt, když mi prodejce radil, abych předváděčku RS v žádném případě nekupoval....1 bod
-
Sorry,ale je.Ví h..no a bude machrovat,ten člověk má dost problémů a teť ještě s autem a tady ho bude někdo častovat že je neschponej. Hlavně jestli jsi stejnej výraz smazal když mě takhle nazval Rypicong.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
já mám takhle 1000mb, ale pořádně jsem na ní nešáhnul už rok, zatím jen dokupuju maličkosti a šetřím na lak. vlastně jsem spíš než to stavěl garáž pro ní1 bod
-
Vidím, že na svoj pôvodný výrok si nejak zabudol, tak ho citujem: To že niekto ide do kamenného obchodu, alebo špeciálne do AUTO KELLY je ok (aj keď je na zamyslenie, že prečo stoja u nich filtre MANN minimálne o polovicu viac ako inde), ale ty si na základe svojej skúsenosti z jedného obchodu generalizoval. Ja som ti ukázal že si na omyle, ale napriek tomu tu ešte stále máš potrebu obhajovať svoju pravdu. Keď chceš, tak nakupuj u AK, je to tvoja vec, nikto s tým nemá žiaden problém. Ale prosím ťa, buď chlap, a priznaj, že tvoje vyššie citované vyhlásenie ktoré túto diskusiu spustilo nie je pravdivé a tvoj neskorší školiteľský štýl komunikácie si si prinajmenšom mohol odpustiť. Ďalej, keď som ja kupoval filter, tak inovácia ešte nebola, všade sa predávala iba verzia D preto som dával tento príklad, ale teraz už naozaj je 03C115561H, v tom máš úplnú pravdu. Samozrejme existuje aftermarket verzia aj tohto filtra, napr. MANN W 712/94 (190 Kč / 6,30 €). A "originálny" filter za toľko asi nenájdeš nikde.1 bod
-
Dnes jsme obdrželi odpověď ze Škoda Auto. Dají nám náhradní polo motor. Zaplatíme jen výměnu. Velká poklona!1 bod
-
1 bod
-
ide o servisné opatrenie,ktoré sa rieši pri akéjkoľvek návšteve servisu... ...výmena spätného paliv.vedenia a odstránenie ochranného krytu1 bod
-
1 bod
-
Přečti si to celý než reaguješ,v autorizáku ho poslali do zadele,že je všechno v pořádku.1 bod
-
1 bod
-
Petře, sedni do Golfu GTD a přepni do Sport režimu a zažiješ zvuk osmiválce HEMI ze zámoří na vlastní uši. Venku z toho máš jen brblání. Když jsem v tom seděl poprvé a ve zkoušel, furt jsem čuměl do zrcátka kde ta velká amerika je. Až mi nakonec docvaklo, že to je jen moje GTDčko1 bod
-
1 bod
-
Zdar, tak jedna příhoda k zasmání. Švagr dostal za úkol od šéfa převést Cupru v Praze převézt z místa A do místa B. tak prý si do toho sedl, nastartoval a prý kurva to má zvuk i jelo to perfektně a tak na křižovatce na červené se potkal s nějakým jiným nadupancem, tak to jako občas jako prošlápl jako že zvuk aby zafrajeřil. No dojel namísto (firma instalující zabezpečení proti odcizení vozidle - vyhledávání odcizených vozidl) a říká tam kurva to je brko a ten zvuk. A ten mechanik se jen ušklíbne a říká mu, víš co, pojď ven a poslechni si to, já ti to nastartuji. Ok. A venku zvuk jen znnn, znnn. Tak mu mechanik vysvětlil (není znalý věci) že to je jen ten sound generátor nějakej a švagr se jen uculil, jak prý musel být za pěknýho čůr..ka. Když mi to vyprávěl, málem jsem se mohl pochcat smíchy. tak to jen taková příhoda pro posrané pondělní ráno.1 bod
-
Pokud bych teď auto objednával znovu, tak bych dal pryč CORNER funkci mlhovek a přihodil samostmívací vnější zrcátka.1 bod
-
V piatok mi konečne po cca 2 mesiacoch čakania prišiel môj Rapid. Som nesmierne rád, že som sa nakoniec rozhodol pre xenony. Svietia jednoducho super, ak niekto rozmýšľa medzi klasikou a xenonmy, moja jednoznačná odpoveď sú xenóny. Vyzerajú veľmi pekne a svietia výborne. Chodcov a cyklistov spozorujem oveľa skôr, čo je super. Veľmi sa znich tešim.1 bod
-
1 bod
-
"ako ked niekto vedla v izbe ale nad vami vysava" To snad ani nepotřebuje komentář... To bych se v autě normálně bál, jak v hororu - v noci natočím auto a uslyším vysavač Jinak vlnovec se vaří na autě, nic se ven nevyndává. Právě naopak, pokud se to dělá mimo auto, už se to netrefí, jak má a můžou právě nastat vibrace a nepřirozené zvuky. Dělá to tak každý "výfukář", kam není vidět, tam se vaří na zrcátko... A pokud už fakt není zbytí, tak se to uřízne, chytí se na pár místech a pak dovaří mimo auto (což je případ Štěpána, soudě podle fotek). P.S:Ani ses nám nepochlubil, jak bylo v Itošce...1 bod
-
Jenže nesmíš zapomínat, že zdejší osazenstvo je minoritní, poučená a většinou věci znalá část motoristické veřejnosti, na rozdíl od většiny, která tyto detaily neřeší a ani si jich nevšimne. Já si počkám na odmaskovanou podobu, zatím to není žádný zázrak, jak se to snažil Kabaň prezentovat.1 bod
-
My máme na odsávačkách jak hadice tak trubky a snad cítím,jestli ji dám až na dno vany né??Bože to je debata.připadá mi,jako by tady někdo žil ještě v době komunismu,nebo že by byl přímo členem STB?Tak mi to připadá,jinak si nedovedu vysvětlit,proč by měl mechanik,který bude nějakému zákazníkovi měnit olej a hned letí za šéfem a bonzuje-pane šéf,tady není něco v pořádku,pán tam má neorigo filtr,bonznem to do škodovky aby přišel o záruku. Běžte už s tím do háje.Dobře vím,jak to chodí.90% mechaniků jen dělají svoji práci,protože musí,dostanou za to korunky a 90% z nich neudělá nic navíc-ani to,aby se podívali na výrobce filtrů,ani to,aby pak po sobě utřeli to co zgychají.Když ,měním olej já,nikdo nic nepozná,vše do suchy a čista utřeno.Běžte se podívat pod dekl po servisákovi z autorizáku.-Nechci všechny hanit,ale vidím to sám.Viz můj Superb II,ktzerý jezdil do autorizáku-hnus než jsem dostal motor do pro mně přijatelné podoby1 bod
-
1 bod