Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/15/14 ve všech sekcích

  1. sup, ty vole teraz trepes na felde ho mám - ako šofér som sa nikdy síce cez neho nekukal, ale raz ma viezla frajerka nadrbaného a to bola paráda... jak som kukal na tie hviezdy //edit: nie raz ma viezla frajerka nadrbaného
    4 body
  2. Stringo - to musíš být šéf pirátského klubu, abys měl taková privilegia.
    3 body
  3. Je to tak, píše se tam pro jistotu všechno aby nebyl problém.
    2 body
  4. Miku je vidět ze si nikdy nekupoval služební vůz. Mel sem tam škody za 30000kc ted asi 12000kc. S autem nic není ani s předchozím... Spis řeší každou malou zavadicku aby te seznámili 100% se stavem auta. A ze je lehce skrablej plast u zapalování, posekany lehce čelní sklo, přední naraznik apod, tak to je běžné....
    2 body
  5. to jsou zase informace v sekci že bych blil...na ručičku koukáš pokaždý když si sedneš, bože!!!! Řešíte opravdu prkotiny
    2 body
  6. Nojo, tak Motosman je nějakej pán Nechává si prej v autorizáku otvírat dveře a oslovují ho pane hrabě, tak jak je jeho zvykem. U auta zásadně nekouká, jde po čerevným koberci rovnou do VIP salónku a nechá si objednat dvě blonďaté štětky a kilovej steak.... proto ty ceny...
    2 body
  7. No zastavil jsem u kraje, policie zastavila za mnou. Vylezlo z oktávky nekecám 5 policistů. Nejdříve samozřejmě doklady a pak, jestli vím, čeho jsem se dopustil. Povidám, že vůbec nevím. Oni tedy, že jsem předjížděl na plné čáře a pak že za mnou jeli snad 150. Řekl jsem, že jsem si toho nevšiml, že začala přerušovaná a jak jsem jel za autem, neviděl jsem před něj, že tam pokračuje dvojitá plná. Povidám, ale pak je zase přerušovaná nebo ne? Policista: "no ano je, je vidět, že to znáte dobře. Kam tak spěcháte?" Já: "Měl jsem bejt už v deset v servisu a mám zpoždění...." Policista: "No než by sme to sepsali, to je dalších deset minut a vyšetřili, dalších deset....vzhledem k tomu, že jste ze Strašecí a koukám, že jen pár let, tak si vás zapamatuju a příště to bude za dvojnásobek, souhlasíte?" Já: "Moc děkuji a omlouvám se....." Policista: "A jezděte pomalu...." No a to je vše Klika na dobré poliše.....
    2 body
  8. Jinak Clint je předseda Pirátského klubu, tedy musí jít příkladem.
    2 body
  9. Kdokoliv kdo by si všiml i toho Tvého nového. Novým příspěvkem se, byť staré, vlákno přesune na začátek seznamu a označí za nepřečtené (pro ty, co jej v minulosti četli a měli v přečtených) Takže má úplně stejné šance na všimnutí jak nově založené vlákno. Akorát novým vláknem se problém a odpovědi tříští a špatně se pak v budoucnu odpovědi na podobný problém vyhledávají. Nehledě na to, že Tvůj problém může být klidně už několikrát vyřešen.
    2 body
  10. Proč celý tento nápad vznikl? Ani nevím, snad proto, že dnešní výrobci nic takového do vozů již nedávají, možná pro přehled, možná jen proto, že na to bylo mezi tlačítky místo Jediné co jsem musel sehnat, byl voltmetr s DC rozsahem 3,5-30V (stačí i jiný). Pokud jste puntičkáři a chcete ladit s přístrojovkou, nabízejí se různé varianty barev, já vybral zelenou. Pořizovací cena voltmetru byla celých 180Kč. Občas se dá sehnat na aukci, ale špatně se shání v zelené barvě a s rozměry, které potřebujeme. Rozměry voltmetru jsou: výška 28mm, šířka 45mm, na hloubce tolik nezáleží, stejně je jí potřeba upravit. Další věcí kterou potřebujeme je záslepka tlačítka, ta se seřízne na dva stejné požadované rozměry a k voltmetru se pevně zalepí. Nebudu tu vypisovat konkrétní rozměry, každý si to musí poštelovat sám podle sebe. Pak následuje plnič se základem na plasty, plnič proto, že při sestavování občas dojde ke škrábnutí v plastu a nevypadalo by to hezky. Někdo možná namítne, že je lepší ponechat panel voltmetru v původní barvě. Ano, byl to i můj záměr, ale jeden zapouštěcí řez se moc nepovedl, takže jsem musel použít barvu, aby to nebylo vidět. Kupovat znovu celý voltmetr jen kvůli novému plastovému rámečku by bylo nesmyslné, svůj účel to plní i tak. Následuje vrchní barva, připájení vodičů ke kontaktům (doporučuji vyměnit původní kabeláž k voltmetru za jinou, s větším průřezem) a je to vše. Pokud se trefíte všemi rozměry, nemusíte ani nic upravovat v otvorech pro záslepky ve vozidle. Mě to tam padlo jak prdel na hrnec Před zacvaknutím voltmetru do palubky stačí protáhnout vodiče směrem k autorádiu, po jeho vyjmutí se dají snadno vytáhnout. "-" pól voltmetru jsem napojil ke konektoru autorádia (hnědý vodič) a "+" pól k červenému vodiči se spínaným +12V od klíčku vedoucím, ale rozpojeným, u autorádia. Jakmile se otočí klíček ve spínací skřínce do polohy těsně před startem (svítí budíky), voltmetr ihned naběhne a indikuje, při otočením klíčkem zpět se vypne. Neždímá tedy zbytečně baterii vozidla. Ano, napětí akumulátoru lze změřit přímo u baterie a jen jednou za čas, ale toto mě připadá jako pohodlnější a hlavně pohotovější řešení. Lze sledovat stav akumulátoru průběžně a po nastartování vidíme i jak nám funguje dobíjení. Je to prvence toho, že jednou už nastartovat nemusíme, stav akumulátoru máme stále na očích a vidíme zda je jej potřeba nabít. Celkové náklady tedy: -voltmetr......180Kč -plnič, základ na plasty (u mně) ......0Kč -dva vodiče, pájka atd (u mně).........0Kč Nevymýšlím nic nového, voltmetr dříve součástí vozů byl. Předkládám jen variantu, jak jej lze umístit do palubky Škody Fabie
    1 bod
  11. Tak jsem se konečně rozhodl že teda skusim sam nahodit dečky do sedadel. Jsem jenom konstrukter, par krat jsem viděl jak čalounici čalouní sedadlo do vlaku, ale jinak jsem to nikdy nedělal. Nakonec vše proběhlo bez problému, vypral jsem komplet čalounění přednich sedadel a tak napišu podrobny návod jak na to. Popis je dělany na Fabulu ale podobné to bude i u ostatních modelů. 1. Vyndat sedadlo z auta - potřebujete klíč dvanactihran M10 2. Sundat paku ovladani zvihu sedadla - pod krytkama jsou dva šroubky, krytky nelze mezisebou zaměnit - každa ma jinak dražky na sobě.
    1 bod
  12. Vím že chytré knihy píšou, že náplň převodovky je tzv "doživotní", ale osobně si myslím, že výměna po 150tkm není vůbec od věci......návod který píšu je pro vozidlo Škoda Fabia I, motorizace 1.9TDI PD/74kw a manuální 5 kvaltovou převodovku, pro ostatní typy motorizací, respektivě převodovek, může být postup odlišný a náplň různorodá....níže uvádím kody převodovek, plnící množství a specifikaci náplně. Návod je pouze informativní, je na každém, zda se do toho vrhne a vždy na vlastní riziko - nenesu odpovědnost za případnou škodu. Převodovky: 5 st. (kody EMH, FCM, FNK, GCG) motorizace 1.4/50kw a 1,4/44kw - náplň 2 litry olej G50 SAE 75W90 syntetika 5st, ( kody FJQ) motorizace 1.0/37kw - náplň 2 litry olej G50 SAE 75W90 syntetika 5st (kody EWT, EMD) motorizace 1.9/74kw - náplň 2 litry olej G50 SAE 75W90 syntetika 5st (kody EYY, FDN, FVU, GDJ, FCX, FRA, GDR) motorizace 1.9/47 - náplň 1.9 litrů olej G50 SAE 75W90 syntetika 5st (kody EYX, FDM, FVT, GDH, FCU, GDL) motorizace 1.4/55kw - náplň 1.9 litrů olej G50 SAE 75W90 syntetika 5st (kody EYW, FDL, FVS, GDG, FCV, GDM) motorizace 1.4/74kw - náplň 1.9 litrů olej G50 SAE 75W90 syntetika 5st (kody EJZ, FNJ, FVV, FPU, GEJ) motorizace 2.0/85kw - náplň 1.9 litrů olej G50 SAE 75W90 syntetika 5st (kody FSP,. GDN) motorizace 1.2/40kw - náplň 1.9 litrů olej G50 SAE 75W90 syntetika Pro moje vozidlo jsem zvolil originální náplň OEM: G06 072 6A2, kdy litr stojí cca 200,-Kč. Samotná výměna: připravit si nářadí (gola se 17 imbusem, torx 20, trychtýř a cca metr hadice o průměru cca 1.5 cm (pro nalévání oleje) 1.) vozidlo se zvedne tak, aby obě přední kola byla nad zemí a pevně se podepře (umístí se na kozy, špalky - dle možnosti) - vozidlo by po zvednutí mělo být v cca vodorovné poloze = čelo vozidlo by mělo být před zvednutím lehce z kopečka 2.) sundá se plastový kryt pod motorem 3.) samotná převodovka se nachází z čelního pohledu na vozidlo po pravé straně - na dně převodovky je vypouštěcí otvor, na čelu převodovky je kontrolní - dolévací otvror
    1 bod
  13. áááá to je morbidní.Srdce mi škube jak to vidím.Supe je mi jasné že to jinak nešlo ale je to brutál chlape :-)
    1 bod
  14. Tak jsem zavolal z okna a Kokta stale nikde. Clint s Pawoukem budou muset poslat oficialni omluvu dopisem. Omluva bude muset byt otistena v nedelnim Rudem pravu a vyvesena na jeden den na strankach Top Gearu, Autofora a Zena.cz
    1 bod
  15. To závisí od konfigurace tvého auta.
    1 bod
  16. Nevíš o čem mluvíš. Viděl jsem auto s poškozením za cca 35 tis. ( referenčku ) a auto bylo poškozeno jako každé druhé nové auto před marketem. Opravdu je to jiné posuzování nežli si myslíš respektive domníváš.
    1 bod
  17. já mám druhou a lidé kolem mě dalších 7 kousků.... jak píšeš,, auto vždy jako nové, naleštěné a bez zjevných vad a poškození.... tu RS si koupil nakonec kamarád, v pátek by ji měl přebírat....
    1 bod
  18. Hoši a už jste na vlastní oči viděli zblízka referenčák z MB ??? Ono to poškození nemusí být moc viditelné, ale do protokolu se píše kdeco. Tím nehájím jejich přístup k vozu, ale mají auta hlavně na ježdění.... A stačí několik set kilometrů v zimním provozu a je to hned poznat. Koktu vynechávám to je expert na reklamace.... ad. cena : a kolik stálo auto jako nové ?!
    1 bod
  19. pššt už píše, ale k nám se mu moc nechce Kokta7 - dnes 19:28 - http://forum.skodahome.cz/topic/121742-kto-sa-chystá-kúpiť-oiii/?p=1928559
    1 bod
  20. Ono to není zas tak hrozné. Viděl jsem horší. Ale musím přiznat že na o polovičku více kilometrech. Deformace může být od obchoďáku jak někdo otevře dveře a toto hodnocení pokud vím dělají ve škodovce takže je hodně precizní. A pokud vím a ještě to chodí stejně tak před prodejem se dávají tyto vady trochu dohromady.
    1 bod
  21. Nechtěl jsem do toho rejpat, ale mám stejný názor, je to totální úlet řešit nějakou ručičku....
    1 bod
  22. Clinte, gratuluji ti k nalezení takového servisu. To je výhra, většinou jsou to totiž předražení matlalové.
    1 bod
  23. Servis 90tis. km zde: (celou dobu jsem byl u auta přítomen) 1/ Kontrola vozidla: Diagnostika - načtení chyb, překódování, kontrola pneu, promazání zámků, kontrola osvětlení, přeměření baterie, vizuální kontrola spodku a případné koroze na kastli, vůle na nápravě, kontrola brzd, výměna oleje práce atd... Cena 600 Kč. 2/ Výměna brzdové kapaliny vč. materiálu. Cena 273 Kč. 3/ Výměna svíček (svíčky vlastní) Cena 218 Kč. 4/ Motorový olej 5W-40 Škoda-VW Cena 1239 Kč. 5/ Filtr olejový Cena 311 Kč. 6/ Těsnící kroužek Cena 1,90 Kč 7/ Prodloužení mobility Cena 160 Kč. Celkem 2804 Kč bez DPH
    1 bod
  24. :D Chtěl jsem dojet toho dědka s bábou a předjet je ještě jednou s fakovákem Dojel jsem je v Rakovníku, ale už nestihl předjet. To se museli s bábou v autě pochcat oba smíchy, když nás míjeli a okolo mě pět policajtů....
    1 bod
  25. Ty wole, na jednu stranu Ti přeju takovou kliku, ale jinak jsi mě nasral - já dostanu v zimě za zasranou SPZ 500, za projetí červené (sporné) o půlnoci 2500,-, za dálniční rychlost 160km/hod v sobotu odpoledne kde nikdo nejel 3000,- To bych se na to vysral, kdybych seděl v Tvém autě já, tak jdu domů pěšky...
    1 bod
  26. A když si odjížděl, vystrčil si z okna fakováka a odpíchnul i to až se hulilo z gum ne?
    1 bod
  27. 1 bod
  28. Supe nová auta od toho taky neupouští.Ať se kouknu kdekoli šíbr v nabídce mají a je jedno jestli to je škodovka,bmw,nebo korejci a další a další.Já si na šíbr nemůžu stěžovat.Používám ho víc než klimošku.Kdysi jsem uvažoval nad tím dodělat tam solar a tehdy by mě to vyšlo na cca 5000kč podle škodovky,ale pak jsem se na to vyprdl.Nicméně za mě šíbr nemá chybu.
    1 bod
  29. Moch si kouknout k cuzikovi na sraze,ten ji ma. Jinak majkle zaloz vlakno at ti to mužem ocihnout.
    1 bod
  30. Stanmar začíná bejt vhodnej kandidát do Koktovy ordinace
    1 bod
  31. neboj zitra nebo streda to odvazim,nebudou to delat:)
    1 bod
  32. Praha - Kalábrie. Auto 2 osoby a narvaný kufr krámama. První půlka kolem 5,8, protože v Rakousku je na dálnici předepsaných většinou 100 - ten jejich přitroublý antiemisní zákon, IG-L. Ani nebylo vedro, tak klimatizace ukazovala v Komfortních spotřebičích kolem 0,2. Druhá půlka již po Itálii, v podstatě pořád 130 GSM (tempomat 137), vedro, klimatizace pořád nad 0,5 l/hod. Tam už to bylo úsekově i 6,9 až 7,0. Celkem 6,5 - viz screen.
    1 bod
  33. Zdravim nasiel som zaujimave video k vymene rozvodov vratane ozubeneho kolesa na kluke-predpokladam... Pozrite si video „1,2TSi Changeover of timing chain“ na YouTube https://www.youtube.com/watch?v=uht2ROfERuw&feature=youtube_gdata_player
    1 bod
  34. No dost by se mi na tom nelíbilo to, že je třeba ten motor zase vypnout, což jaksi, dle mého, popírá to šetření baterie oproti nezávislému topení. Je otázka kolik si vezme start mírně zahřátého motoru a běh NT po dobu 15 min. Nicméně mám tendenci omezovat počet startů motoru na minimum, takže přes to bych se asi nepřenesl.
    1 bod
  35. Škoda 105 - sešrotováno Renault 5 1.8 GTE + turbo z GTS - rozstřeleno Škoda Fabia 1.2 12V - stále mám - darováno přítulkyni Škoda Fabia RS - odcizeno Seat Arosa 1.0MPI - prodáno Škoda Fabia 1.2TSI - současnost Tak snad jsem všechny možnosti jak nemít auto už vystřídal
    1 bod
  36. Nějaké zmínky už zde byly v sekci OI - elektrika, ale návod ne-e. Využití to najde určitě na ledniču, kompresor či něco jiného na 12V Cenová náročnost: 300 - 600,-Kč podle toho, kde seženete díly Časová náročnost: cca 1,5h Obtížnost montáže: 3 (1-10) Tak jsem se do toho pustil, jelikož jsem přestavoval na centrál, tak mi v kufru zbyl starý přívod + k osvětlení kufru, ten jsem použil, napájel jsem na něj prodloužení, aby mi kabeláž dosáhla do prostoru plastu kolem 5. dveří, - jsem vyvedl ze stávající svorky pod zadním levím světlem. konec jsem osadil konektorem zásuvky. Vy ovšem musíte natáhnout nový drát od pojistkovky, doporučuji průřez 2,5mm červenohnědý. V pojistkovce jsem napojil tento + přívod zásuvky na pozici, kde je u verze kombi pojistka na zásuvku v kufru, stálý plus do této pojistky jsem vyvedl ze svorky na červeném drátu za pojistkovkou drátem 2,5mm červený. Ve škodovce jsem si objednal víčko a zásuvku (víčko je v etce kdesi úplně jinde, než má být, tak mě to pán do druhého dne našel) celek zásuvka, víčko mě stál 430,-Kč V kufru jsem dlouho dumal, kam zásuvku umístit, nakonec jsem jí dal na boční lem kolem 5. dveří. Místo jsem zvolil podle následujících kritérií, co nejrovnější plocha plastu, přístupnost, dostatečná hloubka za plastem. Nakonec vyhrálo místo, jak je patrné z fotek. Plast jsem výjmul po odšroubování jednoho torxu a vycvaknutí z příchytky. Do tohoto plastu jsem vyvrtal díru o průměru 28mm ( měl jsme vrták jen 25, tak jsem zbytek "ojel" nožem a ve spodní části díry jsem udělal vystřeďovací zádlab, aby se zásuvka nepootáčela a zapadl do něj výstupek, který je k tomu účelu na zásuvce. Nasadil jsem zásuvku a plast dal na původní místo Na závěr jsem osadil pojistku pojistkou 30A podle DP ( jelikož já mám přívod k zásuvce stávají a není takového průřezu, dal jsme tam jenom 15A pojistku) Cena za dráty, konektory, piny a zásuvku může být celkem kolem 500,- záleží an tom, jestli budete mít zásuvku novou nebo z vrakáče, pak by byla cena cca o 200,- méně Jak se mi to povedlo posuďte sami Ještě jsem to celé dal do PDF, kdyby si to někdo chtěl vytisknout (bez obrázků) zasuvka.pdf
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...