Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/29/14 ve všech sekcích
-
A proč by se měla dělit? Ať tedy odejdou rusové z Ukrajiny, když se jim tam nelíbí a jsou údajně utlačovaní. Stále zapomínáš na to, že podle budapešťské rezoluce Rusko, USA a VB zaručily Ukrajině územní celistvost v tehdejších hranicích (a to teď porušil kdo?) a určité bezpečnostní záruky, za to, že se Ukrajina vzdá jaderných zbraní. A pobaltským republikám nic jiného nezbylo, než vstoupit do NATO. A ani se jim nedivím po jejich zkušenostech s Ruskem a ruskou pátou kolonou co tam mají. Já se pořád divím, kde se tady v ČR bere tolik rusofilů... Nechápu. To si léčí nějaké kopmlexy z malosti, nebo co? Navíc, tam od těch asijských hord nikdy nic dobrého nepřišlo.3 body
-
2 body
-
Jistě že měla ,pustila mu žilou a jela jak F1 .Nechci rýpat,ale vážně si myslíš ,že je to až takový rozdíl ? Před barákem mám rencka a kdybych do něho nachcal ,tak pojede taky.2 body
-
2 body
-
Podle mě by se mělo Rusko spíš zabývat Čínou - tu má přímo na hranicích Sibiře, kde je prakticky veškeré jejich (nerostné) bohatsví, které ovšem Čína existenčně potřebuje a ne se neustále vymezovat vůči západu. Navíc, když je ten zlý západ živí! Ono by se jim také jednou mohlo stát, že si to Čína "vezme" násilím, až se jim začnou bouřit lidi. Nedávno "výhodně" uzavřeli s Čínou obchod s plynem, ovšem za tak nízké ceny, že se jim to prakticky nevyplácí. Čína jen využila toho, že když západ relativně omezuje dodávky z Ruska, nemají to komu prodat... To je také důvod, proč jen tak snadno nemohou "uzavřít kohoutky" směrem na západ. Následoval by totiž pád na hubu. Dále by mě zajímalo, proč se tedy hordy rusů cpou na západ, když jsme jejich nepřátelé? V Praze jsou jich v některých částech mraky. A žádný socky to nejsou, vzhledem k cenám nemovitostí.2 body
-
Já nikde nic takového o američanech nepíšu. Zajímavé je, že západní Evropu v minulém století musela opakovaně vytahovat ze sraček právě Amerika (a také je chránila před rozpínavostí komunistických hord) a to jim nemůžou zapomenout. Protože jim (evropanům) to stále připomíná jejich slabost a malost. Žádná skutečná velmoc tam již není. Kde je Británie, nebo Francie? A konspirační bláboly mě nezajímají. V dnešní době internetu kdejeký psychicky vyšinutý magor vypisuje všude možně nějaké bláboly a lidi se toho chytají. Dost z toho pramení z blbosti a nevzdělanosti. Ono se není čemu divit, když půlka národa čumí na Novu a čte Blesk...2 body
-
pawouku, nic proti, ale z ameriky nic dobreho neprislo - staci si vzpomenout na to jak s nama po revoluci vy****** --- nema cenu asi resit jak to je treba s rusko-ukrajinskou smlouvou, ze nechaji samostatny krim, pokud tam bude sevastopol, proti ktere ukrajinska vlada udelala hlasovani a rozhodla se ji zrusit. tim to vsechno zacalo - jenze to se tady rikat nesmi. a vubec uz nema cenu komentovat to jak to v te zemi je dlouhodobe, je to proste spojena zeme nekolika casti - stejne jako bylo cesko a slovensko a proste pro nesnesitelne rozdily by se stejne drive nebo pozdeji rozdelila i bez vojenskeho vstupu kohokoliv. a pokud jsou americani tak hodni, proc likviduji jednotlive staty na vychode? je to je jejich dobra vule, chrani nas pred celym tim zlem, ktere tam vlasne nekde je, ale je to opravdu tak. tamata jako konspiracni teorie asi neni potreba rozebirat, to bychom se dohadovali fakt uz o totlanich srackach a bylo by to na hodne dlouho...2 body
-
2 body
-
Zase nedelejte z te vymeny oleje vedu. Kdyz se vam nic nezamlouva, tak nic nemente a jezdete dle doporuceni vyrobce. Je to jen auto, ne jaderna elekrarna, treba ohledne soukrome vymeny.2 body
-
Upraveno... .. jinak se Pawoukovi omlouvám za OT - klidně to pak zase přesuň nebo promaž,.... ale sranda musí být1 bod
-
http://www.sauto.cz/osobni/detail/skoda/superb/15998404?goFrom=list zkušené oko superbáka prozná neuveritelnou skladacku nebo dokonce corku, i vin neni uplne vyplněné...1 bod
-
Jsem o víkendu v práci... a mám málo dovolené - (stejně bych ji nedostal ). Se spíš divím že tam jedeš Ty, když tam nevede dálnice !1 bod
-
Tak ten tady určitě najde. Tady je to samej objektivní škodovkář.1 bod
-
1 bod
-
- U prodloužené záruky jsem pro. V ceně auta už to takovej balík není a přidá to alespoň trochu klidu. Pokud teda bude Škodovka po 3.5 letech něco ochotná uznat jako nebežné opotřebení. - Ty blbosti v kufru (cargo elementy, přihrádky, síťový program, háčky) dávájí využitelnosti toho kufru nový rozměr. Měl jsem náhradní auto v úplném základu, které nic z toho nemělo a na vození běžných věcí (rozuměj takových co nenaplní kufr) to bylo k ničemu. - Alarm je jediná cesta jak do OIII dostat SAFE systém. Asi bych to dneska už pro klid duše objednal i kdybych měl tu sirénu vypnutou.1 bod
-
1 bod
-
Chlapi, takže po cca 16 dňoch, ktoré moja RS-a strávila v servise mi vymenili EGR ventil za nový, tak som zvedavý, či je môj problém vyriešený, auto som ihneď po prevzatí dal do garáže, takže som na ňom ešte po oprave poriadne nejazdil, ale od zajtra začnem a som veľmi zvedavý, koľko vydrží auto štartovať bez točenia ako 120L pri mínus 20...v prípade problémov sa určite ohlásim, zatiaľ čaves.1 bod
-
Froggy já nevím je to možné ,ale já mám auto v garáži sluníčko na něho nepraží a též mi to v parnech chytlo až na podruhé . Sice jsem v servisu byl ,když to udělalo poprvé ,ale nic jsem s nimi neřešil jen se přišel zeptat čím by to mohlo být .jelikož mám servis škodovky u baráku a už jsem od nich měl novou feldu tak mě znají a jednají se mnou dobře .Jakmile prý to bude dělat mám přijít ,ale je mi zcela jasné ,že by na nic nepřišli ,tak jsem tam už nešel. Během léta mi to několikrát udělalo ,ale musím taky říci,že nejezdím každý den a tak to moc neřeším. Vždy si vzpomenu co to byl za horor ,když jsem v zimě jezdil do práce a snažil se natočit škoda 105 . Proto tento malý problém zatím neřeším a počkám jak to bude dál.Kdybych ale auto nenatočil vůbec ,tak to bych byl asi v servisu hodně nepříjemný .1 bod
-
To si fakt trefil Pawouku, půlka národa opravdu jen tupě přebírá info z těchto dvou žump1 bod
-
Petrrr:ono se ti ale,v téhle perverzní době,kolem toho baráku můžou prohánět třeba i americké, německé,čínské tanky nebo bojovníci IS a podobná pakáž.1 bod
-
Ale patří, je to řece "hospoda" a tam patří i politika, ačkoli nikdo z nás ať si myslí a říká co chce nevíme, kde je pravda, to se dovíme až bude po všem, ale Ať Rusko má jakékoli zájmy, USA jsou na tom ještě hůř. Rusko alespoň hraje samo za sebe, kdežto USA potřebuje OSN aby mohli podnikat své boje na území Evropy a Asie. V tomto jsou Rusové mnohem dál, Ti si jedou sami za sebe a nikoho k tomu nepotřebují...1 bod
-
Trochu oživíme téma. Jak to u ostatních vypadá se změnou klimatu co se týče startů? U mě je vše ok. Auto chytne hned na poprvé a motor přede a naběhne absolutně v pořádku.1 bod
-
http://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/ceska-ekonomika/nevolal-policii-k-nehode-mel-doplatit-98-tisic-vyhral/r~d02e2b8866e311e3bc72002590604f2e/1 bod
-
Je jasný, že japonský atmosférický motory jsou někde jinde než evropský - a i jinde než americký. Japonci vždycky řešili požadavek výkonu celkově sofistikovanější konstrukcí, použitím nejrůznějších technickejch vychytávek - a hlavně otáčkama, který jim potom ty technický fičury dovolovaly dosáhnout a používat. Zároveň jim ty fičury umožňujou snižovat MĚRNOU spotřebu paliva (počítáno v litrech na kW a hodinu). Amerika vždycky sáhla po větším objemu, jejich V6 a V8 jsou tím pověstný - a spotřebu na rozdíl od Japíků taky nikdy moc neřešili, i když už absolvovali několik "takzvanejch ropnejch krizí", jejich ceny ropnejch paliv jsou vždycky na dolní hranici světa. Používat auto s motorem o menším počtu válců než 6 je v Americe obecně vnímaným projevem chudoby a nebo nadměrný škudlivosti. Evropa se snaží jít cestou "takzvaně ekologickou" - neboli že se snaží nařizováním striktních emisních opatření motivovat výrobce k produkci motorů s co nejmenšíma emisema, aby nebyli vystaveni sankcím za "neekologickou produkci". Bohužel, nahlíženo z pohledu cca 20let historie takovýho vývoje je taková direktivní snaha z pozice běžnýho spotřebitele na hovno - výrobci se naučili "průměrovat" emise, takže aby mohli vyrábět i míň ekologický konstrukce, namísto relativně široký nabídky agregátů s různým rozpětím objemů a výkonů se soustředili na nutnost výroby megamnožství malejch "namachrovanejch" motůrků s opravdu omezenýma spotřebama a emisema, který jim pak umožní vyrábět i velkoobjemový motory "pro horních 10 000 uživatelů" aniž by ti dotyční za to zaplatili nějakou "ekologickou přirážku". Ve zbytku světa takovou "ekopokutu" platí až ten, kdo si nadměrně emitující motor koupí - v €urochujerostánu ji platí výrobce...1 bod
-
Tak například mě to zajímá a určitě nejsem sám. A kdo to číst nechce, může přeskočit. Oni si s tím lidi už nějak poradí, nemusíš mít strach. Stejně to tady sleduje a přispívá pár nadšenců, tak proč jim znepříjemňovat život? Když to násilně utneš, nikdo sem zase měsíc nic nenapíše, jako do jiných useknutých vláken. Fakt mě fascinuje, odkud berou někteří jistotu, že vědí, co je pro ostatní nejlepší...1 bod
-
Nezajímá? Tak to máš smůlu. Ano, je to diskusní forum, které má ovšem nějaká pravidla, není to tudíž žádný holubník, kde se bude žvanit cokoliv kdekoliv. Diskutujete si o čem chcete, ale tam, kde to patří! To bys za ty roky, co jsi zde registrován, už mohl vědět a chápat. O tomto nehodlám vést sebemenší debaty. Nic tady necenzuruji, ale když nedbáte na mé doporučení, řídím se přesně podle pravidel. A to postupuji ještě hodně benevolentě. Koho si myslíš, že zajímají vaše naprosto nesouvisející kecy, když bude shánět informace o spotřebě? A v tomto duchu se třeba v motoru bude psát o žárovkách? Nebude! Chybí ti totiž patřičný nadhled - sleduješ jen svou diskusi a nehledíš na ostatní.1 bod
-
<on> Zlato ? <3 ... tak jsem nám zařídil tu dovolenou jak si chtěla <ona> si skvělej ! opravdu v chaloupce v horách a na samotě aby nás nikdo nerušil ? <on> jasně, je to chalupa v chráněný oblasti a mimo cesty, tak tam nás nikdo celej tejden rušit nebude <on> akorát teda bude fuška tam donýst provijant (je to 4 kilometry pěšky furt dokopce) <on> voda je kousek asi půl kiláku je studánka, kadibudka je za chalupou v lese, vařit můžeme na kamnech, není tam eletrika ani signál. Fakt uplně romantická samota ! <ona> SES ZBLÁZNIL ???!!! TAM NEJEDU :-(1 bod
-
Tak furt lepsi jak ty bazmeky co secdaj koupit me dorazilo sparco , ti uz tez vyrabi dekle1 bod
-
Tak jsem asi 1. pokusný králík..:-) včera mi přišli pružiny od firmi Penta EDM zvolil jsem červenou pružinu kuli váze kufrového víka označení 8030 průměr 20mm(vnitřní 10mm) s délkou 64mm obě dvě pružiny vyšli na 356 Kč i s poštovnym. Tato pružina má ve stlačeném stavu délku 39 mm a na vzpěře k tlumiči je mezera 48mm. Tak jsem tam dal pro jistotu 3 podložky o tloušťce 2mm a jednu gumovou podložku (4mm) aby se neotlačila pístnice. Tlumiče začnou víko zvedat až v 88mm tak jsem měl obavy aby ho zvedli. Celá montáž je jednoduchá. Na každé straně tlumiče jsou 2 pojistky, které stačí povytáhnout šroubovákem a pak jde tlumič vytáhnout z kloubu. Pozor! jakmile vytáhnete tlumič z víka, tak víko začne padat! Bacha na prsty. Potom jsem obalil kloub na tlumiči do hadru aby jsem ho nepoškodil a upnul ho do svěráku. A v místě kde vzpěra nezajíždí do pístnice, jsem začal kombinačkama vzpěru povolovat z kloubu. Potom jsem to všechno nasadil. Nejdříve gumovou podložku, aby pružina nejezdila po vzpěře a nepoškrábala jí, 3 podložky a ještě jednu gumovou podložku, aby se neotlačoval kloub. No a nasadil jsem to. Práce zabrala maximálně 10 minut. Věchno sedí jako předtím. A tady je výsledek :-) http://www.youtube.com/watch?v=Hcl8VDo_Aqs1 bod
-
ted fakt nevím,ale to autíčko se dá uplně vypnout-na DANCE,ale jestli se vypne aji reprák ve sloupku?Já couvám do mezer každý den a potřebuji aji zvuk aji obraz.Každý mm je nezaplacení.1 bod