Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/31/14 ve všech sekcích

  1. Honza říkal, že v noci bude obcházet kemp a sbírat láhve, kelímky a zbytky jídla. O3 ho stála celé živobití, tak aby neumřel hlady.[emoji16]
    4 body
  2. Nejhorší bylo, že jsem chtěl zavřít na půdě okna, ale Kokta mi to nedovolil Že prej tam smrdí zatuchlina a můj socialistický spacák Ani zmínka, že to jsou moje nohy neprošla, to Kokta rázně odmítl. Tak jsem se pokusil okno zavřít, když Kokta začal chrápat, ale jakmile jsem se dotkl okna, okamžitě vylítnul Pak začala komáří invaze a komár, co mi sednul na ksicht, tak jsem ho baterkou objevil přesně u Kokty na zdi. Bouchnul jsem ho ručníkem a to Kokta zase vylítnul, v domění, že ho chci zavraždit
    4 body
  3. Díky Světla jsou odrbaný ze škodovácký myčky... Benzina v závodě. Rozlešťovat se budou, leštit a zavoskovávat auto se taky bude. Resp. budou dělat kluci z CleanFreaks.
    3 body
  4. Tak tady jsou mé fotky ze Žamberku: Ubytování: Kemp: Vítěz v kategorii Octavia III: Plazivka (trochu přehnané, brousilo mu to blatníky): Honzova nová krasavice : Jiné: Večer: A teď to hlavní (Arlovy skvělé hamburgery, můj těsně před pádem do bahna)
    3 body
  5. No nebýt různých diskusí zde na foru a možnosti to vyzkoušet, nikdy bych to nedělal - nemá to žádný význam.
    3 body
  6. Ja mám takovou chuť na Hambac a radši si vezmu tacek a už ho mel Klint v sotoline Vodka nebo slivka hořela lépe, panchovi se začala drolit barva z grilu
    2 body
  7. Proč reaguji? Protože toto téma jsem založil já a považuji za slušnost odpovědět, když se mne někdo na něco zeptá!
    2 body
  8. Hurikán, měl tam nakonec netěsný termostat.
    2 body
  9. Pokud jsi audiofil a máš místo kufru Subwoofer... to znamená, že když jedeš na dovolenou, dáš tam dvoje boty a kartáček a je plno... a opravdu jsem pár takových aut viděl.... , hudbu si pouštíš tak, že ti rezonují okna,.... jak píše autor toho článku, tak ano, příjde ti to pak slabé... Pokud autem chceš dojet např. 500km a vystoupit bez bolehlavu, tak je to dostačující... mě jen příjde, že to hraje opravdu jen hluboké basy, takže při většině např. běžného Rocku to moc neduní.. to chce najakou tvrdší Černošskou muziku ... Jinak basy jdou i s repro v předních dveřích, takže celkově to hraje vyváženě....
    1 bod
  10. DĚKUJI VELICE UCTIVĚ za ochranu před pekelným ohněm Můžeš mi, Pancho, hodit prosím fotky někam ke stažení? EDIT: jsem ani tak moc nedýchal a to čelní sklo vypadá jak vrata od chlíva v zimě
    1 bod
  11. no chtěli sme udelat i kroupy:) jo a sem zachranil tebe i tve auto(teda hlavne to pekne auto) pred ohnem Koktovym:) furt chtel odtahnout gril pred auto a delat plamenou bouři,uz sem videl jak mu z hlavy rostou pekelne rohy:))
    1 bod
  12. Ó ja nerozumim totej poľšitne. Ale čitam tam dakašku mindžu a coškaj. A jechoľ ? To co hutoriš ?
    1 bod
  13. díky, že jste přijeli! A díky i za BOUŘKU, volové Jsem se chechtal zamotanej ve spacáku, když jste kolem auta prolejzali a blejskali foťákama a baterkou
    1 bod
  14. Ty vago kde to jsem ....si připadám jak v hospodě na dovolený v cizině
    1 bod
  15. Ježiši, kam jsem se to dostal.. No asi si půjdu taky pustit ty "Winorze"
    1 bod
  16. 6R0407621A+ novú matku poloosy 6Q0407396B tam máš , cena originálu cca 100eur tj 2500kč ? Máte tam aj šekovú knižku a 20% zľavu na ND čo som tu vedľa čítal , to by už také hrozné nebolo ... Samozrejme treba meniť vadné ložisko , zdiagnostikovať to na dvojkolke s manuálnou prevodovkou dokáže každý lepší mechanik
    1 bod
  17. na východze kusa skorej slunko zapadá a skorej vykukuje
    1 bod
  18. Tak když je sice někde povolená jen 50tka a jde tam letět i 80 s dostatečným přehledem o dění kolem silnice? A já tam jedu 65, tak ta padesátka je fakt buzerace.....
    1 bod
  19. arlo říkal že snad jo, pančo a motosman jsou jasní návštěvníci.
    1 bod
  20. pri kopčeku dávam 4st a v pohode po rovine neni problém ísť na 5st. motor nemá problemy ani z nízkymi a ani z vysokými otáčkami, tak ako sú krivky výkonu na nete tak mi ten motor ide pri 3500ot sa nadýchne a pri objehaní neni problém točiť aj k 6000ot. olej nežere. EDIT: fotky boli robené tesne pred brzdením takže nemyslí si že celou cestou som išiel v obci/meste rovných 50kmh vtedy to motoru po vôli neni ale pri 55kmh sú otáčky 1500 a tam tomu motoru nevadí keď ideš po rovine a udržiavaš rýchlosť.
    1 bod
  21. Neslyším tam nic neobvyklého u motoru 1.2 TSI. Charakteristické cvakání šicího stroje je nejen od vysokotlakého palivového čerpdadla, ale také zvuk vydávaný přímým vstřikováním (vstřiky). Viz video:
    1 bod
  22. čo poviete na túto spotrebu ?? trasa Veselé-Nove Mesto nad Váhom dodržiavanie predpisaných limitov, plynulá jazda bez zbytočného brzdenia. Cesta tam som neodfotil tam bola priemerná 4,6l po príchode na miesto, cestou som obehol dve autá. Cestou späť mám už fotky tesne pred príchodom domov.Inak pneu mám Hankook Kinergy ECo rozmer 195/55 r15 takže možno aj tie pneu dopomohli k tomu s Matador MP44 som mával vyššiu o niečo.
    1 bod
  23. Me přijde všechno ok, teda podle zvuku neslyším nic nenormálního. To cvakání šicího stroje dělá palivový čerpadlo, dělá mě to úplně stejně. Kdo někdy otevřel haupnu musel to u tsi zákonitě slyšet. Jde jenom o to jak je to hlasitý v reálu. A to klepnutí to bude asi vibrace tyčky regulace turba či toho talířku v regulaci. Když to prošlápnu tak to když padají otáčky taky slyším. A turbo ti jemě sviští stejně jako mě :-) jo a výfuk mě taky trochu jakoby duní či prdí, když to naprázdno rychle vytočím, nejvíc když to dojde na omezovač.
    1 bod
  24. Protoze jsem presel z klasickyho TDI na TDI PD a nechal ho navysit na vykonu (200 koniku a 440 nm) musel jsem prikrocit k radnymu posileni brzd, protoze serie 288 a 232 mm se s tim uz nemohla vyporadat Na predek jsem inplantoval 4pistkovy brzdice Brembo s kotouci 323 x28mm (puvodem Cupra R) a na zadek napravu O1 RS + upravene kotouce 288x22mm do trmenu O1 RS + spesl drzaky. Muzu rict ze to brzdi fakt drsne, ale pritom se to da pekne davkovat, pedal bere hned nahore. Oproti brzdam RS .ktere jsem mel predtim je to skok hodne dopredu, tim samozrejmne nerikam ze jsou RS brzdy spatne, ale tohle fakt vyssi level. Prikladam par fotek trmenu, porovnani kotoucu 323 vs 288, 323 vs 256 pro lepsi predstavu, naky fotky z kompletni repase napravy RS , atd
    1 bod
  25. No Clint jak nema svoji postylku s matracemi z line peny, elektr. ovladane rosty a kaminka v podobe manzelky ci nahradnice tak je nesvuj a radeji maze ozralej ve 2 rano domu.
    1 bod
  26. Za mně určitě ano.
    1 bod
  27. Pěkný. Koktu bych zaměstnal i u nás, mohl by nám přidávat plyn do kotlů.
    1 bod
  28. Ty nejlepší fotky má Pancho, doufám, že je zveřejní Zde zatím ukázka Kokty, jakožto "Gril mastera"
    1 bod
  29. Chyba je ze zakladni vec, kterou si clovek nesmi zapomenout jsou spunty do usi. Ze Slapu vim Clinte, ze nebyt tech spuntu asi bych taky musel ve 3 rano domu, ale pesky popr. k Motosmanove rodine na podlahu. Tvuj symfonicky orchestr by se moc poslouchat nedal.
    1 bod
  30. Celý měsíc, mezi pěti a šesti tisíci najetými kilometry, se mi opakovaný studený start neobjevil, motor šlape jako hodinky
    1 bod
  31. Zdarec hoši, hlásím se z příjezdu z Žamberku. Sraz byl super a atmosféra parádní. Ačkoliv jsme zapadli do chatky kolem jedné, tak v půl třetí nastala nejhorší kombinace: Koktovo chrápaní, komáří útoky, zima a hluk z venčí nemohl jsem zabrat a tak jsem se rozhodl v noci odjet a v pět ráno jsem byl doma. Chlapi ani netuší, že už tam nejsem, Arlovi se zdá o vařečkách, Panchovi o marinovaném večerním steaku a Kokta ve snu zapaluje gril a vytváří dvoumetrové plameny, což bylo jeho hlavní večerní náplní
    1 bod
  32. Prosím prezradte mi niečo. Keď stojíte, prečo potrebujete ten motor vytáčať nad 4000? Pochopím ak by to bola nejaká ostrá atmosferická V12-ka, alebo by tam odfukoval blow-off ventil a pod kapotou by bol 2,5 litrový boxerový motor Subaru, určite by to bolo potešenie pre uši, ale na zvuk toho motoru z kosačky čo máme pod kapotou nie som zvedavý. Na iný dôvod som zase neprišiel.
    1 bod
  33. 1 bod
  34. Však ono HTP se zezačátku taky značilo MPi ... Až potom někdo vymyslel, že se u toho musí Hodně Tlačit na Plyn, ale že stejně Hovno To Pojede, lebo je to Horko-Ťažko Poskladaná Hádka Trojice Piestov, takže nezbejvá než Honem To Prodat...
    1 bod
  35. O ten předěl nejde.Jde jen o to že píše bludy třeba o motorizaci
    1 bod
  36. Bazarista nemá svědomí. A aby ho něco tížilo? Jedině dobře naditá peněženka, nic víc.
    1 bod
  37. Jak říká Sup, aspoň pro ten pocit, on je sice splachovací, ale víc by ho tížilo svědomí
    1 bod
  38. Ty kelímky vypadají jak odměrky na mouku
    1 bod
  39. Já mám porovnání svoje: 6,35 Roomster 16V vs. 6,2 Fabia Combi TSi Kdybych měl 16V ve Fabii, tak by byla spotřeba totožná (lepší aerodynamika, nižší hmotnost, zpřevodování) http://www.spritmonitor.de/de/mein_account.html Takže bohužel, při stejném jízdním stylu, má 16V a TSi 63kW stejnou spotřebu.... Jediné, co jsem ochoten připustit ve prospěch TSi je krapet lepší jízdná dynamika... ale ty kecy o tom jak jste natrhli prdel BMW si nechejte pro pro kámoše do hospody :-D
    1 bod
  40. Nedopadlo to nejak tahle http://cz.youtube.com/watch?v=6uS7zpzTx84
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...