Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/06/14 ve všech sekcích
-
3 body
-
Červená je výrazem životní síly, aktivity, potěšení z činnosti a také barvou dobrého kontaktu s okolím. Značí touhu po silných a hlubokých zážitcích, po úspěchu. Přednost jí proto dávají lidé cílevědomí, energičtí, tvořiví, schopní usilovné práce a soustředěného vypětí, ale také "pruďasové" a násilníci. Pro Clinta s pawoukem platí samozřejmě hlavně vlastnosti označené jejich barvou.2 body
-
Rovnako ako sa tu riešia najlepšie žiarovky, najlepšie pneumatiky, najlepšie LEDky, kvalita PHM, tak rovnako sa riešia ak rôznej oleje. Chodíme sem preto, lebo nás autá bavia, a zároveň máme radi svoje a chceme pre ne (vrámci finančných možností) to najlepšie. Takže ak si môžem dovoliť vybrať lepšiu žiarovku, lepšie pneumatiky, lepšie palivo, lepší olej alebo iba lepší vonný stromček, tak tu o tom budem diskutovať, či sa ti to páči, alebo nie. Ale v prípade že sa ti to tu nepáči, prosím nevyjadruj sa k tomu, lebo tvoj názor je k téme výberu olejov irelevantný, z pohľadu moderátora off topic (mimo tému) a iba tým zbytočne zasieraš toto vlákno. rkonf: Ak ti to potvrdil aj výrobca a dokonca rozlíšil aj HC oleje (čo je naozaj užitočná informácia), tak super. V tomto prípade určite choď do toho! :-)2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Faktem je, že zástěrky vypadají otřesně a neviděl jsem auto, kterému by přidávaly na kráse Čert tedy vem design, ale problém je, že ani účinnost nemají takovou, aby stály za to je na auto namontovat. Ve vetšině případů ještě spolehlivě již po roce odřou lak na blatníkách. (tím, jak se do spáry dostane v zimě bordel a za jízdy se klepou) Naprosto ideální je okopávat v zimě zástěrky nohou1 bod
-
Je to určitě věc názoru a vkusu a ten můj osobní říká, že "zástěrky = nějaký důchodce za volantem". Souhlasím s Clintem, že málokterý doplněk může tak zkazit design moderního auta, (jakým je třeba Octavie) jako jsou plastové zástěrky. Mě by to na auto prostě nesmělo. Ale pokud se vám to chlapci líbí, tak proti gustu, žádnej dišputát...to je jasný. Nedává si někdo takové ty plastové chrániče na hrany dveří (ideálně s odrazkami)? To je taky praktické. http://www.tuning-in.cz/chranic-dveri-s-odrazkami-4-ks.html No offense, chlapci. Jenom jokuju.1 bod
-
Išou Macek do Malacek, retazečku ménit , zabudol si sadu doma moseu sa pon vrátit eeeeeeeeeeeej maaaacejko macejkoooo ko ko ko ko retaz je na ceenko ko ko ko ko teeenka jak struuna na na na na chrci jak svina na na na na... (mala kulturna vlozka) , pawouku nenaser se1 bod
-
Njn, zima se blíží, už to zase začíná . Každý si tam stejně dá, co preferuje. Já mám např. zástěrky celý rok a nijak mě to neuráží. A jestli se to ne/líbí někomu jinému je mi fuk1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hm, těžko diskutovat s někým, kdo neumí číst - já tam nikde nepíšu, zda je to správné, či dokonce morální nebo není. Prostě to určí trh. Tečka. Nevím o jakých klapkách píšeš. To by se takto mohl zamyslet Somálec nad tím, že v ČR je průměrný plat já nevím 28 000 Kč a on nemá ani na chleba. A vyjde to nastejno. Pro něj jsou ty prachy ve stejné astronomické výši, jako pro nás milionové příjmy některých sportovců. Ale to tady skutečně nevyřešíme. Mimochodem je mi to celkem fuk, kolik kdo bere, to je spíš taková čecháčkovská záliba, sledovat tento údaj. Když mu to někdo dá, je to jeho problém. Ne můj. Já se starám o svůj výdělek.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já tam vidím pořád stejný video. Nějaká chyba v matrixu, když jsem vlezl do úpravy tvého příspěvku a zkopíroval ten link, tak už je tam něco jiného. Je to ono?1 bod
-
1 bod
-
Vsadím se, že minimálně půlka z nich si musela nasrat do trének. Jinak dobrý adrenalin:-)1 bod
-
1 bod
-
Octavia je fajn jen se strašně krade. 1.9 tdi bude skoro vse stočene a za 200 000 je to dost. Ale proti fabii je v tom určíte více místa je také širší. A 1.9 tdi je proti 1.2 tsi nezmar pokud se o něj člověk stara. 1.2 tsi je hodně poruchove a má problémy s řetězem rozvodovym, turbem a už snad i praská blok. Za mě na projížďky 30 km bez vypnuti motoru naftu. Bude jezdit do 6l i když se s ni poletí. Tsi bude při zátěži zrat 8l a ve městě i vic. Staci si to tady pročíst ale tsi najde hned. V bazarech je zánovních spousta.naftu musí vybírat pečlive a kilometrů nevěřit. Zase náprava bude více zničena u tdi než tsi. .. je to těžký. Já bych bral naftu. Ale třeba má někdo lepší názor.1 bod
-
Však pawouk byl v SSM a měl o vstup do strany zažádáno, pak se to prej nějak zvrtlo1 bod
-
No jo ale červená je taky komunistická, to už k tomu Logu slepice můžete přidat srp a kladivo.1 bod
-
No, to si pak budete vy, valná hromada Clintova pirátského klubu, muset založit samostatné vlákno uzamčené jen pro valnou hromadu a diskutovat si tam a ne tady s řadovými povl členy. "Psychologové zjistili, že modrá je barvou klidu, uspokojení, souladu. Mají ji rádi lidé citliví, s bohatým vnitřním životem, hledající lásku a oddanost, romantikové - prostě oni tišší introverti. Symbolizuje něhu, věrnost, důvěru, oddanost a tradici. Dávají jí také přednost lidé, kteří touží po klidu: unavení, přepracovaní, i ti co nemají rádi změny. A když někdo modrou odmítá? Možná má strach ponořit se do hlubin vlastního nitra, možná není spokojen se svými současnými vztahy, s vazbami, které tato barva představuje. Asi ho zatěžují, není to žádné klidné bezpečí, ale spíš nudná závislost: s odmítáním modré se často setkáváme u mladých lidí, kteří touží "vylétnout z rodného hnízda".1 bod
-
1 bod
-
Dám příklad.Můj dvoutunový Touareg,šíře zimáků 245,nové polaris2,Fabia,šíře 165,nové polaris dvojky.Stejné podmínky,stejná cesta,deset sekund za sebou.Fabia jede v zatáčce jako po kolejích,Touareg rovně.Stačí???? Jak někdo vzpomínal Rallye.Všichni jezdí v zimě na úzkých a NEMAJÍ HROTY!!!!někde to není povoleno!!!!Stačí??Mám pneuservis,tak snad bych něco mohl vedět1 bod
-
Babám dáme hadry, irony a leštěnky. A když se dílo podaří, než páni tvorstva dopapají, Pawouk jim udělá foto v negližé u aut.[emoji16]1 bod
-
Když vyjdeme z toho, že třecí síla je u různých šířek pneu stejná, tak pak na ledu a zřejmě i sněhu bude lepší širší guma, protože má větší záběr. Ta úzká sice působí větším tlakem, ale led a sníh začnou pod ní tát a to bude ještě horší, pokud se neprohrabou až na asfalt. Do břečky nebo i do vody se pak víc hodí užší pneu, které se snáze dostane k vozovce.1 bod
-
SADA ROZVODU kde sú dve vodiace lišty , horné vačkové koliečko , dolné koliečko , skrutky , napínák , reťaz stojí 66,34€ + molypasta potrebná na montáž 13,82€ , tmel na veká a vaňu 18,72€ a maximálne ešte gufero kľuky 31,06€ ... práca je tam 5,9NH tj 167€ práca čiže cca 300€ podľa dohody a rozsahu .1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod