Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/09/14 ve všech sekcích

  1. Doporučuji zajít do 12.10. na Designblok v Praze (ulice Na Poříčí 14), vstup ZDARMA, cca 5 aut a Fabia je odemknutá. Dnes jsem tam vyslal mc2uba s fotoaparátem, tak budou lepší fotky Já to včera fotil jen mobilem, přesto jsem z Fabie unešený.
    4 body
  2. Dnes doplněno o pár drobností: - tzv.funkce setření kapek (po osřiku standartně 3x setře a po chvíli ještě 1x setře zbylé kapky) - běh stěračů v závislosti na rychlosti (vyzkouším za deště) - vyhřívání zrcátek společně se zadním oknem (konečně odpadlo to nesmyslné kroucení kolečkem a zůstává nastaveno na R)
    3 body
  3. Jooo, cim vice monitor, tim vice BOSS. V podstate me tesi, ze se tu najdou technici. Clinta nepocitam, to je starej vyslouzilej pilot praskovacich letadel. Ted jen zameta Runway. Monitory ma aby mu ukazali na planku kam to ma jit zamest.
    3 body
  4. Dneska jsou opravdu nějaké erupce. V prázdných tunelech šoupli 50ku. Asi zase nemaj prachy. A pak mě začne zleva předjíždět nějaká kráva s Caravellou a když je na mé úrovni, rozhodne se odbočit do prava přes 2 pruhy. Naštěstí jsem ji silou klaksonu a něžného oslovení zastavil.
    3 body
  5. Clinte pripominas mi meho kamarada... ten taky v praci dela maximum pro to, aby nemusel nic delat :-D
    3 body
  6. Řeší se to pořád dokola, a já už to někomu radím asi po 50., ale tak pro 51. Já dával dopředu tento: http://www.obautodily.cz/eshop/novinky-v-obchode/skoda-superb-predni-znak-original-nove-logo-id:8036.eshop Má tam takové 2 gombíky které pasují přímo do dír v masce, tudíž nalepíš znak určitě rovně. A krsáně kopíruje masku. A dozadu jsem dal tento: http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-superb-i-ii/znaky-napisy/skoda-superb-predni-zadni-znak-original-nove-logo-id:10048.eshop Ten už tam má 3 gombíky, ale ty se dají lehko ulomit a pak hurá lepit, tam už se s tím člověk musí vyhrát aby to bylo rovně.
    2 body
  7. Nebo jo, když už jsem uklidil...
    2 body
  8. Nesouhlas, jen cocka nic neresi, ani tady není zarucena autonivelace, a problém tech prestavbovych HID kitu je prave absence automaticke nivelace, v tom tkvi prave ta nekonecna prasarna prasaku, kteří s tim jezdi :-(
    2 body
  9. Já osobně jsem teda z optiky předních světlometů velmi rozčarován. A nejenom z optiky. Ale když srovnám použitou techniku v OII r.v. 2009 a různý vychytávky v interiéru se třetí generací O, tak se mi chce brečet. S těma předníma světlama mi to připadá, že jsme se vrátili o 15 let zpátky. OII FL má projektor s čočkou, OIII má parabolu, která byla u Feldy a OI. Pak teda nemůžu rozdejchat nedělený zadní sedák. Zase v OII je to dělené, v OIII ne a ještě chybějící schránku pod sedadlem spolujezdce. V OII jo, v OIII ne. A to si člověk řekne, že když teda vyběhne úplně nová generace vozu, tak že ty vychytávky tam zůstanou a ono ouha. Prostě odrbat, odrbat, odrbat....
    2 body
  10. Tak konečne mužů leštit
    2 body
  11. Široké pneumatiky mají obecně proti užším jednu nevýhodu a to větší sklon k akvaplaninku. Při jízdě ve sněhové břečce je nebezpečí akvaplaninku ještě horší, protože břečka má větší viskozitu (horší tekutost) než voda, takže z podpneumatiky špatně odtéká. Ostatní důvody jsou malichernosti.
    2 body
  12. Když tady tolik píšete o "hlubokým sněhu", uvědomte si, co to je "hlubokej sníh" - je to vrstva, která je obecně vyšší než je světlost vašeho auta, takže pokud do ní najedete, dojde k určitýmu proboření kol a ke stlačení sněhu pod běhoun a může docházet až k zachycování spodku auta o vršek vrstvy. Co je menší, je jen "vrstva neprojetýho sněhu". O kolik se kola proboří a o vejšce škrtání nebo až pluhování záleží na vlastnostech sněhu (teplota, vlhkost, "čerstvost" atd) i na měrným tlaku gumy na povrch - a tady jednoznačně mluví ve prospěch širších gum to, že mají i když o maličko, tak přeci jen na stejným autě MENŠÍ měrnej tlak na podklad = míň se boří. Jedná se o milimetrový rozdíly, ale v situaci kdy je celá situace o projetí kritickýho úseku nebo o uvíznutí v něm jsem rád za širší pneu - stačí se podívat, co dělají vojáci na blátě nebo sněhu nebo jezdci v pouštních podmínkách PROTI zapadnutí - určitě nepoužívají užší gumy, ale naopak gumy co nejširší nebo těm užším "pomůžou" rozčápnout se vypuštěním části tlaku - v takový situaci už se totiž vůbec nejedná o nějakým záběru vzorku (ten je beznadějně ucpanej materiálem "nabraným" z podkladu takže opravdu zabírají jen a jen hrany figur a lamel), ale právě o schopnosti povrchu gumy přenýst na podklad tangenciální sílu = točivej moment kola a tím dosáhnout pohybu vozidla (nebo brzdnýho efektu) - a tam je to bohužel pro všecky vyznavače "prořezávání se úzkou gumou až na podklad" jen a jen o velikosti styčný plochy kola s podkladem a o přímý úměře týhle plochy s přenesenou sílou...
    2 body
  13. Občas se ovšem dostanu i k tomuto. Úpravna vody Teplárna Ostrov. Když jsme u té energetiky.
    2 body
  14. Taková silná žárovka...
    2 body
  15. To jezdíš rigolem u prasečáku ??
    2 body
  16. HHC jde zapnout na všech ESP jednotkách u O3.
    1 bod
  17. Tak je to mocovina ne? Tak budeme do te nadrze chcat.
    1 bod
  18. klinte tahle je pěkná: http://www.skodaplus.cz/Car/749110/skoda-octavia-1-8-tsi-132-kw-elegance-plus?query=ord%3D6%26dir%3D0%26fulltext%3D%26mark%255B0%255D%3D32%26mark%255B1%255D%3D32%26model%255B0%255D%3D404%26model%255B1%255D%3D404%26priceFrom%3D%26priceTo%3D%26discountPriceFrom%3D%26discountPriceTo%3D%26speedometerFrom%3D%26speedometerTo%3D%26inOperationFrom%3D%26inOperationTo%3D%26fuel%255B0%255D%3D1%26fuel%255B1%255D%3D1%26loadFrom%3D132%26loadTo%3D%26capacity%3D0%26leasing%3D%26isRocnivuz%3D1
    1 bod
  19. Taky mě to celkem těší, je tolik profesí a když se na to podívám, tak opravdu kromě Kokty a Clinta, všichni děláme v nějakém technickém oboru... ...to je skvělé, není to skvělé?!?
    1 bod
  20. To je fotka z osmdesátých let ne?
    1 bod
  21. No pěkný. Někteří lidi si posteskli, že je v Rapidu starej typ loketky ještě z první Octavie (která ovšem byla výškově stavitelná a navíc vystlaná koberečkem) a tak jí hold Škodovka „zmodernizovala“ takovýmhle způsobem...
    1 bod
  22. A tady je můj "ponk" (teď už tedy bez vysílačky, počítač tam mám také už jen jeden):
    1 bod
  23. Tady je zase moje pracovní hnízdo
    1 bod
  24. Nene já jel tuaregem. Taky mám pracoviště s buzna kar
    1 bod
  25. 1 bod
  26. 16% Auto Tukas, ale nebyla to RS, soukrome auto
    1 bod
  27. No driv to tam nebylo a ani ja to tam nemam. Preskoceni treba vytahaneho retezu nebo nedostatecne napleho napinakem ted nasilne brani navarek nad ozubenym kolem. Tedy toto opatreni resi nasledek, ne pricinu. Retez resp. navarek se bude hoblovat, piliny padaji do olejove lazne - olej stejny k mazani motoru. Tedy rachoceni je "uplne" normalni a vzdy u auta bylo, bezny projev a zakaznik se trese aby mu motor vydrzel s "celozivotnim" retezem alespon 100 tis. Pak uz totiz kdyby neco je po zaruce a kulance bude tak nizka ze se to u SA nevyplati opravovat. A u SA vladne spokojenist jak jejich problem prehodit na zakaznika.
    1 bod
  28. Design - Pokud sociální verze, vzal bych Rapida, pokud vyšší stupně výbavy tak SB:)
    1 bod
  29. Není nad to, umět se k práci pořádně postavit Pozn.: rotor nízkotlakého dílu Temelín
    1 bod
  30. Zde jeden graf z českých luhů a hájů (naladění na 95 oktanový benzín)
    1 bod
  31. takže som to trafil na 100%
    1 bod
  32. Já tedy nevím, ale viděl jste někdo závod? vždyť mávali žlutýma v celém úseku, on vjel do zatáčky a jel rovně, přímo na ten odtahovač, místo toho aby vyjel ze zatáčky. A prvně psali, že přes hustý déšť si spletl ty červený světla odtahovače se světly co blikají monopostům a jel normálně tím směrem dál ven z dráhy, ale říkám, nezdá se mi že by pršelo až tak moc, že by nepoznal, že jede ven z dráhy a že nejede před ním monopost... no to asi nikdo nezjistíme, ale prostě to je divný celý... Možná že usnul za volantem, co mi víme...
    1 bod
  33. tak ja bych tomu i věřil... proč by ne... je všeobecně znamo, že vw motory maj daleko vetsi vykon než,, papirově,, udavany.... mne se s tim motorem jezdi taky hodne dobre, sice na LPG je ,,utlumeny,, ale na benzin to jede jak svi*a... tedka jsem jel z brna na havl. brod , 3 lidi v aute, v kufru 30l burčaku a fakt jsem se divil co jsem z toho dostaval... a odpovida tomu u text, narust výkonu na zkušebně +17% oproti papirovemu výkonu.. takže graf je skutečně z 1,4 63kW v tom članku pišou, auto ma najeto cca 9t km, rok stare... mam ten SM doma, kvuli tomu jsem si ho schvalně kupoval.. prostě tak dobry motor už nikdy vw mit nebude.. skoda že neni i ve fabii III, asi bych rozbil prasatko...
    1 bod
  34. Na autě smíš mít jen kola a pneumatiky v rozměrech uvedených v Technickém průkazu.
    1 bod
  35. Ahoj Jelikož jsem zde tohle téma nenašel se specifickou odpovědí tak jsem se dotázal do ŠA a možná bude i pro ostatní odpověď důležitá. Jednalo se mi o provoz vozidla v zahraničí a jak postupovat v případě reklamací a záruky mobilty: Vážený pane XX dne 29.5.2013 jsme obdrželi Váš dotaz, týkající se podmínek prodloužené záruky a záruky mobility Vašeho vozidla ŠKODA v zahraničí, konkrétně v Anglii. K Vašemu dotazu Vám sdělujeme, že dobu platnosti základní dvouleté zákonné záruky je zajištěna uznatelnost záručních oprav i v zahraničí. Pokud nebude reklamovaná vada odstraněna bezplatně, je třeba uhrazené náklady uplatnit u svého autorizovaného servisního partnera ŠKODA v tuzemsku, který Vám tyto náklady po předložení účetního dokladu o platbě proplatí v aktuálním měnovém kurzu. Toto se vztahuje i na dobu trvání prodloužené záruky, tedy ve třetím a čtvrtém roce provozu vozidla, kde by bezplatné provedení opravy v zahraničí bylo spíše výjimkou, neboť se jedná o záruku smluvní, uzavřenou v rámci území ČR. Tyto informace jsou uvedeny v podmínkách prodloužené záruky, viz. odkaz (http://www.skoda-auto.cz/sitecollectiondocuments/skoda-auto/mam-vuz-skoda/zaruky/prodlouzena-zaruka.pdf). V případě využití služeb záruky mobility, kontaktujte prosím v zahraničí vždy českou centrálu ŠKODA Assistance, na telefonu +420 236 090 002. Ta se o Vás v době trvání záruky mobility postará a poskytne veškeré služby a podporu, na kterou máte z titulu této záruky nárok. Vzhledem k uvedeným skutečnostem bychom doporučili nadále vykonávat pravidelnou údržbu prostřednictvím Vašeho kmenového servisu v České Republice, neboť jedině tak je možné zaručit další prodloužení záruky mobility za podmínek uvedených na našich stránkách (viz. link níže) a provádění bezplatných oprav v případě uznaných reklamací v době trvání prodloužené záruky. Link: http://www.skoda-auto.cz/mam-vuz-skoda/zaruky/zaruka-mobility V případě dalších dotazů nás neváhejte kontaktovat.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...