Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/21/14 ve všech sekcích

  1. Tak to je super... me po Praze budou davat pokuty, za to, ze jedu o par km/h vic nez je povoleno a pak prijede mimoprazskej, hrne si to de facto zakazem a je to v poradku?! Super, jen tak daaaaaal :-D :-D :-P
    4 body
  2. Kubino, lynčovanie za ľahkú trasu bolí menej ako lynčovanie za príliš tvrdý terén . Úprimne povedane, keď si nám pri obede opisoval svoje podvečerné zážitky prejazdom trasy - tak nám prednokolkárom (mne i Zdenkovi) sa riťné dierky začali zužovať. Keď sme sa však začali zoraďovať hore na fotenie, tak sme sa zase čudovali, kde je tá teréna vložka . Suma sumárum - nič si z toho nerob - aj tak nikdy netrafíš všetkým po vôli.
    3 body
  3. No, Octavia je každopádně tuctové auto, takže barva už to moc nezhorší;-)
    3 body
  4. Vesničani nemají co jezdit po městě a zavazet místním občanům. Pro senožrouty je tu MHD.
    3 body
  5. jako do barvy? to pak mužeš rovnou nastříkat. Třeba u nás v hospodě kdysi měli popelníky s nápisem "ukradeno u Hoffmanů", boužel se líbili na tolik, že zmizeli rychleji, než ty bez nápisu
    2 body
  6. ani VIN nemusí pomôcť ...ETKA v servisoch dáva väčšinou obidve možnosti,čiže LUK aj SACHS ...je nutná vizuálna kontrola
    2 body
  7. jednotka na adrese 09 security login: 31347 Adaptace: Leuchte23SL HLC10-Lasttyp 23,32 - allgemeine LED bis 12W Leuchte23SL HLC10-Dimmwert AB 23,100 Leuchte23SL HLC10-Dimmwert CD 23,100 Leuchte24SL HRA65-Lasttyp 24,32 - allgemeine LED bis 12W Leuchte24SL HRA65-Dimmwert AB 24,100 Leuchte24SL HRA65-Dimmwert CD 24,100 Leuchte20BR LA71-Lasttyp 20,34 - LED Bremsleuchten Leuchte20BR LA71-Lichtfunktion C 20,not active Leuchte20BR LA71-Lichtfunktion D 20,not active Leuchte20BR LA71-Dimmwert CD 20,0 Leuchte20BR LA71-Dimmwert EF 20,0 Leuchte21BR RC8-Lasttyp 21,34 - LED Bremsleuchten Leuchte21BR RC8-Lichtfunktion C 21,not active Leuchte21BR RC8-Lichtfunktion D 21,not active Leuchte21BR RC8-Dimmwert CD 21,0 Leuchte21BR RC8-Dimmwert EF 21,0
    2 body
  8. Není? Vždyť RS jezdí skoro víc než obyčejných verzí (alespoň po Praze). Musí říct, že díky cenové politice je RS už hodně profláknuté a v naftě se to dnes kupuje jako služebák - takže tuctovka
    2 body
  9. Tak to už ho začni shánět, protože až to bude aktuální, bude stát víc než nové RS a budeš chodit pěšky.[emoji23]
    1 bod
  10. Kdyz s tim nekdo jezdi jako kokot tak pak tankuje co 400 km. Bezne jezdim na benzinku po 600 km a vic nez 55 litru tam nenaleju. Najeto ma 74 tisic podvozek ok, 18 nactky jsou na picu to je pravda. To uz je nekomfortni. Zadni lavice je kratka? Boze lidi vzpamatujte se je to skoda ne lexus s otomanem. Jo stoji milion ale to jsou cenikove ceny za to to koupi fakt male procento koncovych zakazniku. To auto muze mit v realu cenu max do 800 litru jako nove. vse navic je dan za vyjimecnost nejsilnejsiho modelu.
    1 bod
  11. Kdepak to já jsem sem dal návod na sestavení atomových hodin...když je tady k tomu téma. :'> :'> :'>
    1 bod
  12. slyšíte tam ten zvuk toho dieslu :D http://www.autoforum.cz/prvni-dojmy/testujeme-novy-vw-passat-2-0-bi-tdi-takhle-ho-240-koni-vystreli-na-200-km-h/ https://www.youtube.com/watch?v=fwaeuqPvQj4#t=20
    1 bod
  13. Stando s tím řízením samo si určitě děláš prdel, že?! Jinak takové prostředky,které tě dovezou z bodu A do bodu B, aniž bys je musel řídit už dávno existují-říká se jim vlak,autobus,taxi...
    1 bod
  14. tak to já mám už najeto 2500 km a spotřeba je 6,5 lt nafty ono i na dálnici když jedu 130 km/hod tak si to taky něco vezme ale jezdím proto abych žil a užil si né. a tak spotřebu tolik neřeším.
    1 bod
  15. Clint jako bývalý učitel autoškoly to musí přeci nejlépe vědět jak jezdit "správně". To je taky možná důvod proč " bývalý".
    1 bod
  16. Tak to by tě měli zastavovat každý den na poučení.
    1 bod
  17. 1 bod
  18. Doplněk k zadním kobercům: http://www.obautodily.cz/eshop/novinky-v-obchode/skoda-rapid-gumovy-koberec-pres-zadni-tunel-original-id:10868.eshop
    1 bod
  19. skoda za pravopis vynechava mi medzernik
    1 bod
  20. Díky Clinte, ale budeš se divit poznám to. Jedno je tuctovka a druhé tuctovka s divnejma koncovkama Hele benzín mě už jeden natřel, ale naftu sem minule na D11 potrápil, že asi do teď nevěří co to bylo za střelu s halogenama
    1 bod
  21. Jízda ve zvláštních případech § 13 (1) Podél nástupního nebo ochranného ostrůvku se jezdí vpravo; vlevo se smí jet jen tehdy, brání-li jízdě vpravo překážka nebo jestliže je to bezpečnější s ohledem na rozměry vozidla nebo nákladu. Při jízdě podél nástupního nebo ochranného ostrůvku je nutno dbát zvýšené opatrnosti. Podél tramvaje se jezdí vpravo, pokud není dopravní značkou „Objíždění tramvaje“ povolena jízda vlevo. (2) Na tramvajový pás v úrovni vozovky se smí v podélném směru vjet jen při objíždění, předjíždění, odbočování, otáčení, vjíždění na pozemní komunikaci, nebo vyžadují-li to zvláštní okolnosti, například není-li mezi tramvajovým pásem a okrajem vozovky dostatek místa; tramvajový pás zvýšený nad nebo snížený pod úroveň vozovky nebo od vozovky jinak oddělený například obrubníkem se smí přejíždět jen příčně, a to na místě k tomu přizpůsobeném. Při vjíždění na tramvajový pás nesmí řidič ohrozit ani omezit v jízdě tramvaj. § 14 (1) Je-li vyznačen jízdní pruh dopravní značkou „Vyhrazený jízdní pruh“ (dále jen „vyhrazený jízdní pruh“) pro určitý druh vozidel, platí pro řidiče ostatních vozidel obdobně §13 odst.2, a je-li vyhrazený jízdní pruh vyznačen na tramvajovém pásu, též §21 odst.7. (2) Přejíždí-li řidič vozidla, pro které je vyhrazen jízdní pruh, z vyhrazeného jízdního pruhu do přilehlého jízdního pruhu, řidič vozidla jedoucí v tomto pruhu mu to musí umožnit snížením rychlosti jízdy, popřípadě i zastavením vozidla. Řidič vozidla ve vyhrazeném jízdním pruhu je povinen dávat znamení o změně směru jízdy a nesmí ohrozit řidiče ostatních vozidel. (3) Jede-li vozidlo, pro které je vyhrazen jízdní pruh, ve vyhrazeném jízdním pruhu nebo tramvaj jinou rychlostí než ostatní vozidla jedoucí stejným směrem, nejde o vzájemné předjíždění. (4) Je-li provoz ve vyhrazeném jízdním pruhu vyznačeném na tramvajovém pásu řízen světelnými signály pro tramvaje, řídí se řidič vozidla jedoucí v tomto jízdním pruhu těmito světelnými signály. Asi tak nějak. Na Plzeňské nejsou bus pruhy odděleny ani plnou čárou, takže ty co stáli jsi objížděl a ti co jeli si předjížděl a nakonec jsi vlastně odbočoval. :-)
    1 bod
  22. pruh nema bejt plnej - mas to ve vyhlasce do krizovatky nesmi najet, pokud ji nemuze opustit - taky vyhlaska a to ze pomahaci a chranici chrani jen proti ryhlosti, ale ne takovehle veci, to je jina vec... ja osobne teda najedu taky, ale jedu aspon kus dal, abych tu krizovatku nezasekal komplet a tam te obvykle nechaj zazipovat. u te krizovatky, te nikdo nepusti, protoze nechce bejt ten kdo to blokuje...
    1 bod
  23. Klinte já starý auto nemám ještě neoslavilo ani 2 roky A zákon přišel od Marcela Autobusak v sobotu.
    1 bod
  24. Neni vubec zac. Ja v te dobe na Rapida any nepomyslel. A uz vubec jsem nevedel, ze se do nej tak trochu zamiluji. Pokukoval jsem po Octavii a v te dobe jsem mel (a jeste porad mam) na operativni leasing Skodu CitiGo.. az do chvile, kdy jsem videl tohle + takova "hloupost" pri vyberu auta a to, ze to ma volant s tlacitky po obou stranach Tohle jsem videl lestit nedaleko nejalou panimamu a vzdy si to parkuje tak, aby to kazdy videl. Den co den to lesti. Nechapu proc porad lidi mluvi o nejakem pocitu lacinosti. Ja se schvalne sel podivat na "konkurenci" C-Elysée, Peugeot 301 a jejich interier a nebylo potreba se v tom ani vozit. Tohle je pocit lacinosti na maximum. Pred koupi Rapida, me prodejce Peugeota premlouval na jejich Peugeot 2008 ale ta jejich robotizovana automaticka se neda ani srovnat se skvelou DSG od Skody. Tohle auto si urcite necham i kdyz uz budu jezdit za par let v necem novem abych detem ukazal lacinost 120L a Rapida Standa
    1 bod
  25. Dokázat sám znamená pro mě to vymyslet sám. Tak hurá do toho. Někdo tu nedávno chtěl postup jak nastavit mlhovky při dálkových....a nakonec neměl ani tu slušnost poděkovat. Jeho žádost: http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1958653 Má odpověď: http://forum.skodahome.cz/topic/126882-co-a-jak-lze-na-oiii-dokódovat-vcds/?p=1958862 Ať si každý udělá názor sám. ODIS samozřejmě toto umožnuje(vlastní diagnostikou), ale je to o řád složitější než pomocí VCDS a nikde na to není oficiální postup.
    1 bod
  26. Na plzenský stojej pořád, každej blbec to tam bere tím levým pruhem :-)))
    1 bod
  27. Musím souhlasit s Panchem akorát bych vyměnil slovo dobrá za nejlepší
    1 bod
  28. Náhodou Modrá je dobra mne se líbi.
    1 bod
  29. Díky chlapi za Vaši účast! Sraz se vydařil, sešlo se cca 35 lidiček, že jsme se ani do salónku nevešli Současně jsme poznali zase nové přátele, se kterými se jak doufám, opět příště uvidíme. Jedna z foteček: aneb vystrašený Motosman a drsnej Pančo
    1 bod
  30. no nastastie sem nechodi a ked mna vidi za compom ironicky poznamena '' no co chlapci sa zase bavia o anglicakoch?''
    1 bod
  31. Tak pánové, teď jsem se dozvěděl že musím do práce, tzn. že se v Krušovicích asi neobjevím. Je mi to líto, měl jsem pro Vás zase malé dárečky.
    1 bod
  32. Me spis prijde, ze dneska nad tim rizenim premysli jen velmi malo lidi...
    1 bod
  33. No jo busáci, mi povídej
    1 bod
  34. No hlavně si musí připravit na sraz reklamační řeč náš černej kamikadze Radiuši Jasupako , vysvětlí nám kynetickou energii v závislosti na čelní náraz pod plným plynem.
    1 bod
  35. Tak přidávám taky něco pro pobavení. Vozidlo mého kolegy z práce.......
    1 bod
  36. Jistý chlápek se vytahoval, že se zavázanýma očima jen podle čuchu pozná, co před něj kdo položí za dřevo a kde se to dřevo v poslední době nacházelo. Vsázel se po hospodách, u truhlářů i nábytkářů - a furt vyhrával. V jednom dřevozávodě se rozhodli, že ho musejí dostat i kdyby se dělo nevím co. Chlápka pozvali, navrhli mu sázku, on blahosklonně přijal. Zavázali mu oči, nasadili přes ně lyžařský brejle vylepený černým filcem, odvedli ho do haly, kde leželo deset druhů dřeva, každý ohoblovaný na stejnou sílu i velikost. Chlápek jde od stolu ke stolu a jen hlásí: "...finská bříza, slušně proschlá, asi tak 3 roky ležela na skládce v hranici.... sibiřská borovice, čerstvě natěžená, poslední dobou jen jela na vagónu.... kanadskej jilm, úplně vysušenej..." Řiditel už pomalu šediví, v sázce je pověst podniku, když tu se náměstek praští do čela, zatáhne řiditele do kumbálu a tam mu šeptá: "Když mi půjčíš Moniku a přesvědčíš ji, aby vyhověla všemu co od ní budu požadovat, tak ho dostanem!" Řiditel celej trumpachovej kejvá, že jako sekretářka Monika jo, bude náměstkovi k dispozici, náměstek ji dovleče do dílny, přísně jí naznačí, aby mlčela jako hrob, vysvlíkne ji do naha a položí ji na stůl. Pak přivede chlápka a jako že poslední pokus, dovedou ho ke stolu s nahou sekretářkou, chlápek nasaje vzduch jak loveckej pes, chvíli to zkoumá a pak uznale praví: "Pánové, můžete mi tohle dřevo obrátit? Monika je bez hlesu zručně obrácena, chlápek nasává vzduch "z druhý strany" a pak uznale potvrdí: "Jo, chlapi, dostali jste mě. Druh dřeva určit nedokážu, ale máte můj obdiv za to, jak rychle jste tady uprostřed kontinetu dokázali sehnat dekl od hajzlu z rybářskýho škuneru..."
    1 bod
  37. Jde i do kastlíku (místo něj) pod rádiem...aspoň já ho tam mám...:-)
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...