Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/23/15 ve všech sekcích

  1. Clint si taky pamatuje, jen s negativni zkusenosti s minulou O2 se snazi vytlacit vsechny vzpominky na dane obdobi a jeho pusobeni zde na foru. Tomu odpovida nejen nove nastavena filosofie o TSI/TDI, ale taky to ze zapomina ostatni. V podstate muzme bejt radi, ze se mu zatim nepovedlo vytlacit z pameti vse, protoze jinak by uz zapomnel i na nas...
    3 body
  2. Tak jsem asi jeden z mála :-D nevím na první dojmy si moc nepamatuju jo vlastně wow je to octavia nebo rapid? To jen projela kolem mě , podruhé jsem se na ní nalepil a upřeně a s úsměvem jsem hleděl na led zadní světla , nevybavím si ze bych se pozastavil nad prolisem přišlo mí ze to k tomu autu patří a vůbec by mě nenapadlo ze někdo to bude přirovnávat k nabořenymu autu :-D
    2 body
  3. Co ja nikdy nepochopim je, proc se tu nekdo raduje z neuspechu Hyundai ci jakekoliv jine konkurence. Cim vice bude uspesna konkurence, tim bude vase modla levnejsi a tim vice se bude muset Skodovka snazit (napr. tim ze nasadi lepsi vybavu atd). Muzete si myslet o Hyundai ci cemkoliv neSkodovackem jen to nejhorsi, ale silna konkurence je to nejlepsi, co muze zaniceneho milovnika Skodovky potkat.
    2 body
  4. Asi dam na slovo mistnich profesionalu a expertu a kazdou noc pred spanim si budu predrikat Otcenas. " Otce nas, jenz jsi v Mlade Boleslavi, 1.2TSI svěť se jméno tvé, ať vůle tvá je nepreskoceny retez jeden zku...rvená. Jak v nebi, tak i v Boleslavi, spravedlnost pro vsechny Skodovaky, Amen. V nasledujicich dnech podam hlaseni.
    2 body
  5. I něco z tohoto výběru pamatuji:
    1 bod
  6. Nechápu, co máte proti reklamě svého oblíbeného servisu na rámečku RZ. Aspoň máte číslo telefonu po ruce, když to zdechne.[emoji23] Něco pro Stanmar:
    1 bod
  7. Taky dnes objednáno Prodám ti obyčejné žluté a budeš opět jedinečný
    1 bod
  8. Souhlas, ten prolis vypadá skvěle, přijde mi to originální :-)
    1 bod
  9. To je pravda, ale jak říkám, vzal jsem za to, že se to podá a podalo se to i s lakem, takže teď zkusím ten suháč... Kokto neříkal jsi náhodou že jsi ho měl už taky na autě?
    1 bod
  10. Ja pracujem na týchto a napojenie necham na odborníka v servise
    1 bod
  11. mě spíš udivuje že se ptá na oboustranku a pak si koupí stejně rámečky :D klasika co čekat od Klinta
    1 bod
  12. Zaujímavé, ale chcelo by to lepšie fotky trochu viac z diaľky a hlavne s nacvaknutým rámikom - chrómovým, alebo skôr s čiernym ako má monte carlo, takto bez rámika to nevypadá moc dobre a hlavne by to chcelo umyť auto keď sa už fotí pre e-shop A cena 70€ (2.000Kč) mi tiež príde trochu moc..
    1 bod
  13. Kutil Clint :-) Já to zatím nějak nepozoroval, zkusím se na to zaměřit a popřípadě vytunit jako ty.
    1 bod
  14. 3655_001.pdf3655_002.pdf
    1 bod
  15. Ale tady nikdo neříká, že není úžasný. Jen se velmi špatně shání kvalitní ojetina a vhledem k dnešním standardům je dost drahé - za ty peníze se dá pořídit Superb a to je zase úplně jiné svezení...
    1 bod
  16. Pattex 120kg obojstranka a drzi to ako svina. Len je otazne, ci to niekedy da niekto dolu
    1 bod
  17. jj přední odstává i když ji ohneš. Mě se odlepila, tak sem znova rohy podlepil bylo to ok. Pak sem vyjel na dálnici dal větší tempo a po jízdě zase začla odstávat. řešení wurth šrouby a čepičky drží krásně. http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-556671-cepicka-sroubu-spz-bila.html http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-556672-cepicka-sroubu-spz-modra.html http://shop.autodilykrc.cz/cz-detail-556655-sroub-4-8x19-pro-spz.html
    1 bod
  18. Scoutík s 19" Xtrem kolama z RSa u ŠA muzea v Bolce.
    1 bod
  19. Opatrně s těma velkejma kolama a ropou Abych to nevzal osobně..
    1 bod
  20. to je snad fuk jakou máš spz ne? panebože to sou problémy, mě osobně sralo sundávat spzku vzít ji na uřad a pak sem dostal novou a zase ji měnit. to byl opruz největší. spíš šetři prachy na čip, at máš 145kw no ještě mě zajímá jestli si necháš ty 18" nejvíce miluji mít ropu a velký kola
    1 bod
  21. si musím zanadávat... před Byšicema se mi v tom vozejku kouslo ložisko... na polňačce vyměněný za druhý, který se cestou do Prahy zřejmě speklo (už jsem se nedíval), protože se z hliníkový ráfku vozejku hulilo jak z komína a při couvání v tom praskalo a drhlo. Takže nakonec jsme jeli bez vozejku a zřejmě budem stěhovat na dvakrát. Tož uvidíme, kolik se toho do lifta vejde
    1 bod
  22. Někdo řešil úplné vypnutí ESP...tak podle všeho je to změna posledního bytu v kódování jednotky ESP(adresa 03) na hodnotu $07 = volby ESC Zapnuto, ASR Vypnuto, ESC Vypnuto a nebo hodnota $06 = ESC Zapnuto, ESC Sport, ESC Vypnuto. Příklad: stávající kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C002 nové kódování: 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C007 nebo 1A076A913429296C007E060441C52958562C9400608294F0F4435070C006
    1 bod
  23. V rozích jsou 4 podlouhlé vodorovné ploché dírky (nahoře vlevo hned nad šipkama, nahoře vpravo hned nad měsícem, dole vlevo pod vlajkou a dole vpravo pod šipkou) Do nich se ofígo zasouvá origo klíč Ten asi nemáš, ale nevadí, stačí dva ploché plíšky na velikost té dírky, zasunou nahoru, odklonit, zasunou dolů a radio je venku...
    1 bod
  24. Mno, takové humpolácké hagusy se nehodí na Fabii. To by bylo jak pěst na oko. Trošku soudnosti. A netahej sem zase jiná auta, na to je tu jiné téma.
    1 bod
  25. Jedna z předaných krátkých. Denim blue s colorkonceptem. Foto opět mobilem, prosím o omluvu kvality.
    1 bod
  26. No lenže zorientovať sa na 138 stranách tak to chce dobrú dávku energie
    1 bod
  27. megagulášová
    1 bod
  28. Náhodou, originální, já bych ji klidně bral
    1 bod
  29. Tak to bych se možná i hádal. Pokud vezmu za fakt, že vnější tvar i upevnění do skeletu jsou u všech 3 verzí stejný, zbývá vyřešit otázku zapojení elektriky a to musí respektovat následující "reálie" pro zapínání jednotlivejch vláken (opomíjím obrysovky a blinkry, který jsou zapojený u všech shodně): - klasika H4 světlomet má dvouvláknovou žárovku, přepínání potkávací/dálka se řeší zhasnutím jednoho a rozsvícením druhýho vlákna, dálkový lze nezávisle na tom rozsvítit světelnou houkačkou = kromě okamžiku použití světelný houkačky NIKDY nesvítí obě vlákna najednou. - faceliftovej projektorovej světlomet používá kombinaci H7 v projektoru jako potkávací a H3 v otevřený parabole jako dálkový, v režimu dálkovýho světla svítí obě žárovky najednou = POTKÁVACÍ NEZHASÍNÁ! - faceliftovej "Monte Carlo" světlomet má zapojení stejný jako "předface projektor" = používá jednu H7 v projektoru s elektromagneticky ovládanou clonou, která se na dálkový světlo zvedá. Žárovka se nezhasíná, svítí trvale. Světelná houkačka přivádí napájení zároveň na elektromagnet zdvihající optickou clonu i na vlákno žárovky U obou projektorů se při jejich montáži na místo "H4 klasiky" musí vyřešit přivedení napájení na potkávací H7 v režimu dálkovýho světla, jinak by tahle žárovka po přepnutí na dálku nesvítila (vypínání potkávacího vlákna u H4). U kombinovanýho faceliftovanýho světlometu je zapojení ještě složitější o to, že při světelný houkačce mají podle normy svítit jen dálkový světla, takže jen obyčejným propojením přes výkonovou diodu "od dálek k tlumeným" to u světlometu H7 + H3 jednoduše realizovat nejde, musí se natáhnout další dráty s dalšíma diodama přímo od páčkovýho spínače pod volantem... Z tohoto pohledu pak jako jednodušší na "prerábku" vychází náhrada "MonteCarlem", protože tam stačí opravdu doplnit jen do každýho světla jednu diodu P600, případně udělat o málo složitější (ale odolnější a spolehlivější) zapojení s pomocným relátkem a je vystaráno. Ono to svícení tlumených při zablikání světelnou houkačkou v běžným provozu nikdo neřeší protože se stejně svítí celodenně, ale pokud auto s takhle zapojenýma světlama přijede na STK, technik už tak vstřícnej nebude...
    1 bod
  30. Ten airbox toho zase tak nezlepsi nerikam ze to nebude lepsi,ale ten zvuk to neni.......staci jenom ten oval co vede vzduch vyndat oblepit treba kobercovkou a nasadit zpet na sebe a bude to lepsi......Jat o udal za 10min.....nej zvuk to ma ouplne bez toho
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...