Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/26/15 ve všech sekcích
-
Clinte, spíš vyfoť displej rádia s údaji. Spotřebu jsem schopnej ti vykouzlit i dvoulitrovou; ale rozhodující je trasa, rychlost a čas.5 bodů
-
Lidojedi zajmou Pražáka,Brňáka a Ostraváka. Přijde náčelník povídá: "Máte to špatný, pánové, sežerem vás a z vašich kůží si naděláme kánoe...ale, že jste cizinci, můžete si vybrat jak umřete." Pražák se zamyslí, řekne si o dvě krabičky rohypnolu, všechny ty prášky sní, usne a tiše umře. Brňák se zamyslí, řekne si o pět litrů slivovice, vypije to na ex, upadne do bezvědomí a umře na selhání jater. Ostravák se zamyslí, řekne si o vidličku a začne se s ní bodat všude, po celém těle.... Už je samá díra, krev stříká, Ostravák pomalu vypouští duši, ale z posledních sil se ještě vzchopí, koukne na náčelníka a povídá: "A máš po kánoi, p*čo“ . Lidojedi zajmou američana čecha A rusa, a řeknou jim že si mají najít nějaké ovoce než je zabijí přijde američan donese mandarinku, tu mu seberou a začnou mu ji rvát do pr*ele, američan řve bolestí, potom přijde Čech s jablkem a zase mu jí začnou rvat do pr*ele ale čech se celou dobu jenom směje, když se ho zeptají proč se směje a neřve, tak odpoví : Bolí mě to, ale támhle vidím Rusa jak si nese meloun.3 body
-
Ten problém je v tom, že světýlka už dneska spíná elektronika = polovodičový spínače, ne mechanický kontakty kov na kov. Polovodiče i když jsou stejnýho typu, tak mají vždycky nějakej rozptyl a svodovej proud - a z toho plyne že i když jsou takzvaně rozpojený, vždycky přes ně nějakej zbytkovej proud teče - na rozdíl od kovovejch mechanickejch kontaktů, který když se oddělí od sebe, tak prostě 12V je moc malý napětí, aby mezi nima přeskočilo. Proto se nežádoucí parazitní "dosvicování" LEDek ve vypnutým stavu řeší třeba tak, že se k nim paralelně připojí odpor s hodnotou řádově 100-1000 ohmů, ten dokáže svést ten zbytkovej proud mimo přechod LEDky a ta se tak (skoro) dokonale zhasne. Přesnou hodnotu odporu je potřeba vyzkoušet, je jiná typ od typu jak LEDky, tak spínací = řídicí jednotky. Takže třeba v rapidu se stejnou výbavou a stejnýho ročníku budou ty odpory skoro určitě ve 2 autech stejný, ale už když bude každý jinej ročník, tak se ta hodnota může lišit. Ten odpor zároveň nesmí v zapnutým stavu odvádět "bokem" nadměrnou část proudu, aby se nesnižoval jas LEDky.2 body
-
2 body
-
Ona jízda na motorce není zas tak nebezpečná, pokud má člověk trochu rozumu a zodpovědnosti. Já se bál v podstatě jen tří věcí: 1) Že mi nedá někdo přednost z vedlejší, dost jsem si to hlídal. 2) Že v lese potkám zvíře, co mi skočí pod kolo - pád je prakticky nevyhnutelný, jezdil jsem proto v lese pomalu 3/ Že v zatáčce chytnu šotolinu nebo olej....(pád je téměř jasný) a to se moc vychytat nedá, tam kde to člověk třeba v pátek projede, tak v sobotu už může bejt všechno jinak. A naklopení do zatáčky je právě na motorce nutnost a největší radost. Na mašině musí člověk stále přemýšlet a vnímat, být soustředěný na jízdu, nejde to jako v autě, že člověk jede a myslí na to, jak večer bude chlastat v knajpě. Prostě zapomenout na vše ostatní a to je právě na tom krásné.... Také já: Honda VFR 1200F Z mašiny musíš mít respekt, když ho ztratíš, skončíš blbě....2 body
-
2 body
-
2 body
-
Ty bláho, ty jsi borec... ty si překrucuješ realitu podle toho, jak potřebuješ... Na počet hvězdiček má vliv vše to, co ovlivňuje bezpečnost vozidla, tj. ochranu posádky v případě nárazu. Upozornění na nezapnutý bezpečnostní pás MUSÍ být nutností, protože veškeré další systémy, a to včetně airbagů, jsou dělané s jedním základním předpokladem - řidič/posádka mají ZAPNUTÝ bezpečnostní pás. Navíc osobně raději investuju víc peněz do vlastní bezpečnosti a bezpečnosti mé posádky, než do rádia. Tak si za něj, bóže, připlatím. Anebo si vezmu něco neznačkovýho. Ale hodnotit kvality auta podle toho, že má rádio v základu... to jsme na začátku devadesátých let, ne? Ukazatel řazení kravina není; kdybys viděl, kolik lidí jezdí na nesmyslně vysoký stupně. Kdyby byli všichni dokonalí a všechno by věděli tak jako ty, tak v autech budou jen sedačky, volant a otevřená podlaha na flinstone pohon. Ostatní netřeba komentovat. Nehledej vědu tam, kde není.2 body
-
Autor naprosto záměrně zakrejvá skutečnou příčinu všech probklémů jejím zaměňováním s následkem. Celá tahle citace je problém - rachocení nezpůsobuje napínák. Rachocení způsobuje vytahanej řetěz, kterej je programově konstrukčně ojebanej natolik, že ho už po několika desítkách tkm nestačí napínák našponovat. Kdyby nebylo ojebanýho a kurevsky se vytahujícího řeťázku, za kterej by se dřív styděl i konstruktér dětskýho šlapacího autíčka, nevznikla by potřeba něco takovýho už po 2 letech anebo 20 000km tak razantně došponovávat, že to napínák klasický konstrukce nestíhá. Skutečnou příčinou rachocení nebo dokonce přeskakování zubů na rozvodovým pohonu je nenažranost dnešních "takzvanejch ekonomů", kterým vadí "nadměrná materiálová spotřeba" na výrobu některejch konstrukčních celků a drahý předvýrobní testy, který mají odhalit zbytečně oslabený místa. Jenom proto, že se někomu ekluje zaplatit za vyrobení dostatečně konstruktérsky dimenzovanýho mechanickýho celku na libovolným výrobku o 1€uro víc s sebou nese většinu problémů s mizernou trvanlivostí všech dnešních výrobků - a tady už prostě "ekonomický působení" přesáhlo rozumný meze a přešlo do "kurvení za každou cenu". A hlavně - ovčani celýho světa by se měli chytnout za rypáky a pouvažovat nad tím, jestli jsou ochotní dál podporovat zkurvený nenažraný ouředníky všeho druhu, který celýmu světu diktujou nutnost všecko ojebávat a kupovat často ještě dřív než před koncem garance fungl nový věci - anebo jestli by nebylo lepší se všech těch byrokratickejch kreatůr zbavit metodou vymyšlenou za doby trvání "Třetí říše" původně k likvidaci jistýho ze Středního Východu pocházejícího národa - neboli jestli by nebylo jednodušší všecky tyhle ouřednický zmrdy nahnat do plynu a pak z nich vyrobit mejdlo, stínítka na lampy, žrádlo pro psy a ze zbytku hnojivo na kytky...2 body
-
To jo, on má dodávku nafty s Ruska, tam s tím topí a tady mu každý měsíc dovezou barel jako odměnu za propagandu, má tam i vlastnoruční podpis lihovým fixem od Putina na tom sudu.2 body
-
Šířka se měří z nejširšího místa mimo zrcátek, pokud jsou v nejširším míste kliky, tak je to od klik. Ať je to ale jakkoliv, těch +9 cm určitě není jenom v klikách... Pawouk: To je divné, že je ten širší/užší rozchod u FII a R naopak. To spíš bude nějaká chyba. Rapid přeci sdílí na přední nápravě platformu Fabie/Pola PQ26...1 bod
-
Nooo.. tak v hlave ho určite nemám nabudúce to pozriem, myslím že log som si nerobil.. aj tak je to v adaptáciách.. HHC som pozeral že ti nejde... ale sport brzdy si nepamätám..1 bod
-
Řekl bych že se to dá snadno spočítat: XX - YY = Ptákoviny [GB] kde za XX Ondra dosadí velikost disku v počítači [GB] a za YY velikost nainstalovaného operačního systému [GB]1 bod
-
To mi připomnělo slogan: Vše co máme pro mír dáme.. .A když dáš pryč "í" tak vznikne: Vše co máme pro mrdáme1 bod
-
podobne ako na žiguli , funkčné overené bezproblémové ... s tými reťazami to nie je rozhodne tak strašné , polovička s toho keby nečíta "fora" tak nemení nič ani o tom nevie , len hold niekto rád nechá šprtať do svojho auta aj keď mu nič nie je ...1 bod
-
Galvi, máš to tam, jen jsem trošku změnil barvu písma. Ať to nemáte všichni stejné. Jo prej IT, z toho jsem tak možná ET.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Všimli jste si, že když ve větě "Současná vláda" vyměníte 9 písmen a 23 doplníte, dostanete "Vyjebaní neschopní zlodějští kokoti?" Že by náhoda? Jsem neskutečně líny. A za tím si ležím.1 bod
-
To je pekny blud, az by som to oznacil za kravinu dna, sorry. Rapid 1,2 TSI 77kW EA 111 0-100 za 10,3s Rapid Spaceback 1,2 TSI 77kW EA 111 0-100 za 10,2s Skoda Fabia 1,2 TSI 81kW EA 211 0-100 za 9,4s Skoda Fabia Combi 1,2 TSI 81kW EA 211 0-100 za 9,6s Mam Leon 1,2 TSI 77kW EA 211 0-100 za 10,2s. Ani vyrobca si to nemysli. Chlape, teoria je k prdu. Nakolko som vozil jednotlive auta, tak ti poviem, ze F3 ujde Rapidu :-) Ale poporiadku. viezol som Rapid TSI 77kW a potom nasledne Leon TSI 77kW (nova generacia) a tie auta som vnimal bez rozdielu, zatial co F3 s TSI 81kW som hned po par metroch citil, ze je zivsia. Lepsia odozva na plyn ako tie dve. Vies preco, hmotnost chlape, hmotnost auta. Fabka je najlahsia a je to poznat.1 bod
-
1 bod
-
Jedna zajímavost: Kawasaki H2R. Výkon 326 k, maximálka 392km/h. Servisní interval: 15motohodin na běžnou údržbu, 60 na repasi motoru. Odpočet začíná od 8000 otáček výš. By se Kokta nedoplatil.......[emoji23]1 bod
-
já už bych rád přezul, ale pneu servisu týden trvalo dodat pneumatiky a prej je už mam připravený, no to chci vidět zítra jestli bude čas... (ještě čekám že mě je odřel)-.... Já jenom Jiříku, že si nám psal že s dieselem nejde jezdit za méně A jinak i sám velký Honza psal, že sou rozdíly ve velikosti pneumatik a vy jste mě s pawoukem tvrdili, že to tak velkej nebude... http://forum.octaviaclub.cz/index.php?showtopic=26050&p=15538771 bod
-
Taky jsem si to tam chtel dat, ale vypada to trochu tuzingove, nic ale proti tve snaze, v realu to vypada treba lip.1 bod
-
No to koukáme. A to tažný lano si tam už necháš na stálo, nebo ho budeš pokaždý sundávat.[emoji23]1 bod
-
1 bod
-
Ofuky, zástěrky a tradiční folklor okolo nich přenecháme příslušným tématům. Nechci tady vidět nic neřešící diskuse, zda ano, nebo ne.1 bod
-
no to právě nemůžeš, jelikož ti začne unikat dusík z prostředí s vyšší koncentrací (kolo) do prostředí s nižší koncentací (vzduch). Kdyby jsi tam měl vzduch, tak se nic takového nestane a můžeš pokračovat v jízdě. Fajnšmakři hustí kola stlačeným vakuem, takže při defektu dojde k samovolnému dofouknutí pneu. Teď jen doufám, že do tohoto vlákna nezabloudí Pawouk1 bod
-
Speciálně na ten ukazatel řazení mám podobný názor, jako Radius. Jezdit se podle něj nedá, tedy alespoň řidič s minimálním citem pro motor při tomto stylu trpí i za motor.1 bod
-
Ozi, ty jeden. moje žena nebude ráda. Ozval se mi Rolbař, že to prý umí vše za 6500, což je oproti tomu co jsem deklaroval ZADARMO! Teď nevím co dělat, skočit z mostu, nebo to objednat atd. Cennou mi vyrazil dech.1 bod
-
Viem, že pravdepodobnosť je malá, ale náhoda je sviňa. Nemohlo sa stať, že sa ti vypálili obe žiarovky zhodou okolností úplne naraz?1 bod
-
Radiusy myslíš všechno co napíšeš, vážně? Ty si kup tříkolku, tam tě nějaký palubní počítač, upozornění na nezapnutý bezpečnostní pás apod. otravovat nebudou1 bod
-
Jj, někde v nějaké příručce jsem četl, že každých 100kg navíc v autě = + 1 l/100 vyšší spotřeba. Tedy když si za jízdy vystoupím, hned budu jezdit o 1 litr resp o 1,06 litru méně.1 bod
-
Keď bude možnosť už jazdiť na S3, urob si 500-1000 km na O3 a následne na S3 a až potom napíš: "skok o "třídu" výš nevidím" Podľa kW hádam nechceš prirovnávať vozidlá, ak áno, tak to potom rovno dajme do jedného vreca Fabiu 2 RS 132KW + Octaviu 135kW + Superb 140 kW1 bod
-
Tento problém máme všichni s motory TSI, které mají řetězové rozvody. Já mám najeto 67 tis. km a budu měnit řetězové rozvody potřetí. Celý problém rachocení řetězů je následující. Za všechny tyto nesnáze může napínák řetězu, který se časem díky měnící se teplotě oleje (zahřátí, chladnutí a tak pořád dokola) ochodí takovým způsobem, že nedostatečně těsní a olej z něj po vypnutí motoru vyteče a pak při nastartování není díky němu po určitou chvíli napnutý řetěz. Mám vysledováno, že to ochození trvá přibližně necelé 2 roky každodenního ježdění do práce a zpět. Jistě jste si všiml, že motor nechrastí, pokud jedete delší trasu (motor se zahřeje na těch 85 až 90 °C a kov napínáku se zahřátím roztáhne a zřejmě se tak eliminuje vzniklá netěsnost), necháte motor vychladnout a nastartujete. Téměř jistě se chrastění objeví, pokud motor zahřejete jenom trochu a v krátké době opět startujete. Výměna oleje co 15 tis. km problém neřeší, pouze nepatrně oddaluje. Jedinou možností je opět výměna řetězu a napínáku od zkušeného pečlivého neautorizovaného technika, která vyjde: řetěz + napínák + lišty cca do 5 tis. včetně práce. Náhradní díly lze použít od Škodovky, jsou to totiž ty stejné. Nějaký úspěšný pokus o reklamaci nebo pomoc od autorizovaných servisů nebo přímo od importéra rozhodně nečekejte. Vše jsem již zkoušel řešit a to, jakým způsobem odepsali, mě ujistilo v tom, že auto od VW již nikdy pořizovat nebudu. Oni zkrátka neví, co s tím, protože tento problém je neřešitelný, tak se všemožně vykrucují a odkazují jeden na druhého. Prodejce, který mi tento krám prodal (R.O.S. Brno), se schovává za bukem, že ho ani vidět není. Pokaždé rychle odejde, aby nemusel vysvětlovat, co prodal za krám a že neví, co s tím. Čekal bych alespoň možnost zvýhodněného nákupu nového auta vyšší generace, ale kde nic, tu nic... jenom arogance. K tomu dost fušerská práce od techniků z jiného autorizovaného servisu, kdy mi dokonce jednou zapomněli hadry nasáklé olejem přímo v motoru blízko výfuku (Auto Kudláček z Jaroměřic, pobočka Porsche Brno). Dobří experti jsou také v Auto Vysočina v Jihlavě, tam opravují chrastění řetězu přehráním nového SW a povypínáním některých hlášení, které házejí motor do nouzáku, což už hraničí s tím, že si dělají ze zákazníků legraci. Zkrátka jsem na autorizované servisy VW zanevřel a olej + filtr si měním sám za nějakých 1 050 Kč místo toho, abych cvakal nějakých 3 500 Kč i po slevě . Vím aspoň, že jsem to udělal dobře a pokud ne, tak že jsem si to zk...il sám. http://www.skoda-dily.cz/eshop/03f10950 ... etezu.html http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 20402.html http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 16936.html http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/0 ... 16937.html Citace: příspěvek uživatele vhorky, VW-Club, http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=231&t=208781&start=4501 bod
-
1 bod
-
a tak to je jasný, že dusík zlepší jízdní vlastnosti běžného vozu obdobně jako přívěšek "Škoda" na klíčích. Ale ten pocit, že tam mám něco jinýho, extra, co soused nemá....1 bod
-
No pak jsme ti je pochcali a měl si 2x kalený kotouče, proto je máš pořád v cajku, ještě nám za to dlužíš kofoly1 bod
-
To si pamatuju, jak Kokta tenkrát koukal, jak jsem mu vysmažil ty brzdy To ještě nezažil a nikdy už nezažije. To mu svítily i tlumiče1 bod
-
1 bod
-
No jasný Clint furt zahřívá brzdy, pak se diví, že s 1,8 jezdil za 8. Koktovi je jednou zahřál na čaji, že se mu pneu teplem zvětšily o jedno číslo. On si myslí, že má na O, keramické brzdy, které fungují až po zahřátí.1 bod
-
Dnes jsem si namontoval hagusy na Škodu Octavii combi rv 2008 před fejsliftem. Při montáži jsem pořídil pár fotek (je to z mobilu takže kvalita je horší) pro ty co zvažují provést montáž. Osobně si myslím, že středně zručný člověk to zvládne. Foto 1-5 příprava, papírovou páskou jsem přelepil celý bok střechy od vylisovaného lemu a celý bok jsem překryl malířskou folií, aby špony nepadaly do těsnění bočních stahovacích okem, před montáží jsem ještě opatrně oddělal krytky na hnusech a překontroloval, zda mám všechny šrouby. Foto 6-7 vyznačení prvního otvoru od 5-tých dveří, je to opravdu od rohu uhlopříčně 133mm a od vylisovaného lemu střechy 15mm otvor jsem nejprve vyvrtal vrtákem 3,5 a pak 7 po odvrtání otvoru vrtákem 7, když si posvítíš baterkou je vidět matice v rámu střechy a pak se můžete přesvědčit jak jste se trefili - tento otvor mě vyšel na milimetr přesně. Foto 8-9 prostřední otvor je od prvního zadního otvoru 415mm a 15mm od prolisu střechy vrtání stejně 3,5 a 7. Foto 10-11 přední dva otvory od prostředního držáku je první přední otvor (ve směru od 5-tých dveří) 1020 mm (na levé straně je to 1022mm ač jsem měřil, jak měřil tam je to o 2mm dále, ale toto je nepodstatné stejně se otvor musí dofrézovat). Poslední otvor následuje po 50mm směrem k čelnímu sklu. Opravdu je lepší začít od zadních 5-tých dveří a vše si pořádně proměřit, jak nakreslené na střeše tak i přeměření otvoru na hansách. Já jsem trochu pan opatrný, tak jsem opravdu nejdříve vše pětkrát proměřil a překontroloval, než jsem začal vrtat. (Díra navíc nevadí? Dá se tam záslepka a nějaká drsná tuningová samolepka!!!). Vrtání opět stejně 3,5 a 7. Foto 12 po přípravě 4-tyř otvoru 7 mm jsem si jinými delšími šrouby lehce připevnil hagus na střechu a fixi okreslil ovál držáku šroubu. Všechny otvory jsem zvětčil 12mm vrtákem. (Pro ty kdo neumíte vrtat otvor pod skolnem, aby se otvor trochu posunul na střed matice, tak zvolte raději 10mm vrták a dofrézujte to, protože všechny otvory jsem přesně netrefil vyšlo mně to vždy v toleranci 1-2mm, ale i přesto se mi to podařilo přesně dofrézovat). Foto 13 poté jsem vzal soustružnický 6-ti břitý, kulatý podélný frézovací-soustružnicí nůž upl jsem ho do vrtačky a při 2000 – 3000 ot. Jsem podle označení fixi vyfrézoval oválný otvor na držák ve střeše, několikrát jsem to odzkoušel a vždy jsem se podíval kde je třeba dofrézovat-posunout. Raději vícekrát přiložit hagus, než vytvořit velký otvor. Foto 15 detail vyfrézovaného otvoru. Chce to hlavně trpělivost a opatrnost, aby vrtačka nevyskočila a neodřela lak střechy-z toho jsem měl největší obavy protože frézka ve vrtačce trochen vibruje. Foto 14 po vyfrézování všech otvoru jsem hagus odzkoušel i se šrouby jestli jdou do matic v rámu střechy lehce pokud ne, tak to chce někde kousek posunout místa překrytí hagusu je dostatek. Potom jsem kolem otvorů střechu pořádně odmastil technickým benzínem a otvory jsem malým štětcem natřel antikorozní barvou 3 in 1. Foto 16-17 montáž hagusu na hotovo – na hagus před montáží jsem dal silikonový mototmel- nějaký hermetik bo co takového ( já dal červený, bo jiný jsem po ruce neměl, ale na černé hagusy doporučuji černý – bo to trochu vidět, ale když se ty naše Octavky docela kradou, tak je to dobrý markant). Jen pro nepozorné dva šrouby jsou černé ty patří na dva otvory od zadních pátých dveří a ty dva stříbrné patří do předních otvorů, bo jsou kratší!!!! POZOR kdo je takový Jantar jako já a nemá cit v rukách, tak se může stát, že se nějaký šroub při dotahování ukroutí, mně se ukrotil ten poslední, co jsem dotahoval, pak musíte hagus opět celý odšroubovat a nějakými malými kleštěmi zalomený šroub vyšroubovat – jde to dobře, ale práce navíc. Proto doporučuji raději koupit nové šrouby, pokud máte hagusy z vrakáču jako já. Tak Vám přeji hodně úspěchu při montáži a dík předchozím přispívatelům na tomto fóru, protože jsem montáž dělal podle toho, co jste zde napsali díky díky díky díky díky díky.1 bod
-
1 bod
-
Až balíček dorazí pochlubím se ono na jaro bude více věci nových ve Scoutu1 bod
-
To jsou už vedlejší efekty. To je tak ze vším. Ráj tempomatu je v Americe 3 dny rovně, ve čtvrtek doleva... Tam opravdu šetří. Já ho používám v měřených úsecích. Tam šetří nejvíce. Také na dálnici. Na tempomat jedu třeba 140 a bez něj 180.[emoji23]1 bod
-
Setkají se čtyři kamarádi, kteří se už neviděli 30 let. Po několika drincích si jeden musí odskočit na toaletu. Ostatní tři si začnou povídat o svých dětech. První říká: "Jsem tak strašně hrdý na svého syna! Studoval Economy and Business a hned po škole mu nabídli dobré místo ve velmi dobré firmě a nakonec se vyšplhal úplně až na vrchol a dnes je prezidentem firmy! Dnes je tak bohatý, že svému nejlepšímu kamarádovi k narozeninám koupil nejnovější model od Mercedesu!" Druhý povídá: "To je bomba! No, ani já se nemusím za svého syna stydět. Začal v letecké společnosti, potom vystudoval školu a stal se z něj pilot. Později se stal partnerem ve firmě, dnes vlastní většinu akcií. Ten je dnes tak bohatý, že svému nejlepšímu kamarádovi k narozeninám koupil úplně nové letadlo. Třetí vypráví: "To je super!! Můj syn vystudoval stavební inženýrství, začal podnikat a dnes vlastní jednu z největších stavebních firem světa a je z něho multimilionář! A mohl si dovolit koupit svému nejlepšímu kamarádovi k narozeninám obrovskou vilu!" V tom, jak si ti tři začali navzájem srdečně gratulovat, se z toalety vrátí ten čtvrtý a ptá se: "Co si tu tak srdečně gratulujete?" Jeden odpoví: "Právě se bavíme o tom, jaké máme úspěšné syny a jak jsme na ně pyšní!" No a co Tvůj syn? "Můj syn je buzerant, živí se tancováním po nočních klubech", říká ten čtvrtý. Ostatní tři ho se sklopenýma očima začnou litovat: "To je škoda, to je zklamání!" A ten čtvrtý jim na to povídá: "Proč??? Já se za svého syna nestydím! Je to přece můj syn, já ho mám velmi rád a věru zle se mu nevede. K posledním narozeninám před dvěma týdny dostal překrásnou vilu, nové letadlo a nejnovější model Mercedesu od svých tří frajerů!"1 bod
-
Shodné pro všechny sedadla: Držáky: 5JA 881 559 A 1x 5JA 881 560 A 1x Šrouby a nýty: N 907 371 07 4x N 907 038 02 4x Pro auta bez výškového nastavování: 5JA 881 317 9B9 5JA 881 318 9B9 Pro auta s výškovým nastavením sedadel: 5JA 881 317 A 9B9 5JA 881 318 A 9B91 bod