Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/15/15 ve všech sekcích
-
4 body
-
4 body
-
V tom případě dobře mu tak! Jen ať splácí, aspoň si bude každý měsíc opakovaně uvědomovat, jaký je hlupák, a třeba zmoudří. Nemáš pravdu, že ti dá pojišťovna prd, konkrétně u odcizení celého vozu je to jenom hloupá výmluva. Někdy to v jiných případech zkouší, ne že ne, ale u odcizení celého vozu se nemá pojišťovna pořádně na čem točit, tam je to celkem jednoduché a jasné. Když už jsme u toho, co se týká pojištění vozidel, znám jeden jediný případ, kdy pojišťovna podle mě neoprávněně odmítla vyplatit pojistné plnění z povinného ručení viníka s odůvodněním, že charakter poškození neodpovídá uvedenému způsobu vzniku. To potom opravdu naštve (ale pořád se s tím dá pracovat). Na druhou stranu znám celou řadu případů, kdy lidi vydrbali s pojišťovnou nebo se o to pokoušeli. Tím nemyslím jenom velice rozšířené úmyslné poškození připojištěného čelního skla, ale i pokusy o opakované uplatnění stejné škody a podobné chuťovky. Na jednu stranu lidi nadávají, že pojišťovny plní málo, na druhou stranu se pokoušejí o "malou domů" při každé příležitosti. Děláme si to sami. Pojišťovna je firma jako kterákoliv jiná, podniká za účelem zisku, není to charita. Ještě jednu věc mám na srdci, než tu přestanu šířit OT. Každý druhý má na auto za statisíce až miliony, ale když přijde na pojištění za zlomek jeho ceny, kroutí se jak had, obrací každou korunu a ještě trousí "moudra". Pojistka holt není vidět a nedá se s ní machrovat, že? Ta česká malost! Konečně už si, lidi, uvědomte, že pojištění je stejný provozní náklad jako palivo nebo servis. Vlastnictví auta je poměrně drahý špás, přičemž jeho koupí to nekončí, ale naopak teprve začíná. Obecně pak platí, že když na něco nemám, tak si to nepořizuju. Ano, na pojištění se dá ušetřit, ale potom, když se něco semele, by měl být člověk dostatečně soudný, aby si místo výmluv nebo nadávek na všechno a všechny okolo nasypal popel na vlastní hlavu.4 body
-
Taky se musím přidat k názoru ostatních. Přesně jak píše JayBee1, bude platit za svou vlastní blbost. Koupit si auto za statisíce korun a nepojistit ho? Lidská blbost, nic víc. Koupit si Octavii, parkovat venku a nepojistit si ho proti krádeži? To je debilita. Mně ukradli auto po 2,5 měsících. Auto za 300 000 a pojišťovna mi nezaplatila DPH a strhla cca. 37 tisíc za spoluúčast a samozřejmě i za snížení hodnoty vozidla. Tady je potřeba si uvědomit, že pojištěná částka není částka, kterou se pojišťovna řídí. Je to částka, na základě které se vyhodnotí cena pojištění. Každá pojišťovna si pak určí aktuální hodnotu vozidla dle svých tabulek. Jestli měl havarijko na hávárii, živelné pohromy, vandalismus a na krádež se vybodl, ušetřil nějakou tu tisícovku.... Tak si za tu ušetřenou tisícovku může aspoň zanadávat.... Lidská blbost nemá meze...3 body
-
3 body
-
Jo žrádla co hrdlo ráčilo,během hostiny jsem tak nějak dorostl do košile.2 body
-
nevím, nikdy jsem relevantní data neviděl. Objektivně vzato se ale nejlépe krade za bílého dne na plné ulici. Říka se (těžko říct jestli je to pravda), že nejroblamatičtejší jsou parkoviště supermarketů. Z vlastní zkušenosti vím, že když se přes den hrabu v autě nikdo si mě nešimne, pokud se začne stmívat, tak celkem pravidelně přijede hlídka (bydlím v centru velkoměsta). Naposledy jsem jen chtěl přečíst paměť závad a do pěti minut tam byly policajti v civilu - když jsem je viděl v zrcátku, tak jsem myslel, že mě chtějí okrát a zamkl se v autě - tím se to ale dost zkomplikovalo :-)2 body
-
Vy už tu kofolu nepijte. Jeden jede do Prahy, druhej na Bělehrad, třetí se otáčí v jednosměrce...... [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23]2 body
-
2 body
-
2 body
-
Pro Koktu. Stačí si zatleskat. STÁ - NÍ = jedna čára, která se 2x dotýká kruhu. ZAS - TA - VE - NÍ = 2 čáry, které se 4x dotýkají kruhu.2 body
-
1 bod
-
Moje zena mi rekla po shlednuti fotek ze mezi vama nejsem vubec tlustej, ale spis naopak . [emoji1]1 bod
-
1 bod
-
Klasická bílá vedle Moon vypadá asi tak jako když srovnáváš teplou a studenou barvu led žárovky. Jinak aby člověk viděl třpytky, musi na to čučet z půl metru1 bod
-
Nez jsem stihl odepsat tak hold pawouk byl rychlejsi. Zas tak blbej Clinte nejsem.1 bod
-
Teď už to ví. To víš, než ten příspěvek dojde na západ.... To my na východě už máme opraveno.[emoji16]1 bod
-
Dneska si už nevybereš, díly se berou z jednoho místa a dává se to do všech značek....je to bída. Oni chtějí, aby auta nic nevydržely, je to záměr...spotřebák. Zlatá O1 co hoši? Počkáme si, jak se začne sypat ten Supák1 bod
-
1 bod
-
Právě si čtu v AutoTipu výsledek testu AUDI Q3 po 100 000 km. Totální propadák s výslednou známkou 4 mínus! Za tuto ujetou vzdálensot vyměněna lambda (27 000 km), chladič EGR (51 900 km), levý xenon (63 500 km), pravý xenon (84 000 km) a ve finále výměna automatické převodovky S Tronic (nepovedlo se robotovi ve výrobě správně osadit vymezovací kroužek, který se časem rozpadnul a zničil převodovku)... Jo, holt náskok díky technice. PS: navíc ještě zapečené kroužky na jednom pístu a poškozený povrch válce, což je podle nich na výměnu motoru.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem chvíli po zakoupení iOttie Easy Flex 3 dostal jako "naschvál" darem zde také zmíněný G21 Smart a musím říct, že se mi líbí trošku více. Ta poloha dolů k ofukům mi vyhovuje více. iOttie se tam sice dá také otočit, ale v té poloze už kloub neumožňuje moc manévrování, celkem se klepe o výdechy a vyndávání a nandávání není úplně komfortní. V poloze nad palubkou nebo na skle je ale nastavení výborné. iOttie jsem měl asi 3 týdny, tak pár maličkých postřehů. Zůstalo po něm na palubovce kolečko, které šlo "rozleštit" jen prsty. Samozřejmě netuším, co by to udělalo třeba po roce. Na palubovce držel jako přibitý, ta přísavka je opravdu silná. Upínací mechanismus i držák jako takový jsou dost bytelné. Celkem se ale na nerovnostech klepe (pro video nevhodné) a velmi jemně chrastí téměř po celou dobu jízdy. Kdyby měl někdo zájem, tak je na prodej. Pak napíšu ještě nějaké zkušenosti s G21 Smart.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
vzhledem k tomu, že peníze nevznikají samy od sebe a pojišťovny na pojistkách vydělávaj, je jasné, že někdo musí tratit a kdopak to asi bude...Ale to nic nemění na faktu, že mít nepojištěné auto je o nervy. Já platbu pojištění beru jako placenou službu, která mi přináší klidné spaní a holt to něco stojí...1 bod
-
Omlouvám se za předchozí spam. A chci tedy potvrdit, že jsem si vše zařídil tak, abych mohl dorazit, takže dorazím na 99 %. Stringo: Pak před srazem se mi prosím kdyžtak ozvi a domluvíme tu společnou jízdu ;-).1 bod
-
Dnešní pojistky stojí kulový. Já mám havarijko kompletku za 6000 Kč. Nesedl bych do auta bez havarijka, protože při mém štěstí se něco stane.... Dnes stačí malý ťukanec a škody jdou do desítek tisíc. Raději dám 6 tisíc ročně a mám klid. Odřu auto? Padají kroupy? Nějaký zmetek si "zakreslí" na autě? Trefím divoký prase?.... Bude mě to bolet 5000 Kč, případně 5% z opravy... Jel jsem s kámošem do Prahy a díky náledí jsme skončili ve svodidlech. Oprava za 78 tisíc + 120 km přepravy do autorizáku a platil 5000 Kč Kolik za rok utratí člověk za blbosti. Co je víc? 78 tisíc nebo 5 tisíc? Ono se to dobře počítá už od úplných maličkostí..... Nabouraný čumák stojí desítky tisíc. Jenom ten nárazník co mám s těma ledkama stojí nový okolo 20 tisíc. Chladič? Xenon?..... Já fakt nevím jak kdo přemýšlí, ale šetří fakt tam, kde se nemá. U krádeži to už je pak úplně někde jinde. Navíc zmiňoval, že krádež pojištěnou neměl. Jaký cenový rozdíl dělala pojistka s a bez krádeži.... pár drobných... 0,8% z ceny auta?1 bod
-
1 bod
-
blbostí bych to nenazýval - ekonomická teorie říká, že pojištění je čistě spekulativní produkt - buď spekuluješ na to, že ti auto neukradnou a nebo že ti ho ukradnou. I když se to teď nezdá, jednal zcela racionálně, protože většina lidí na pojištění prodělává...Pokud ti auto ukradnou jen jednou za život a nebudeš pojištěný, měl by jsi na tom mírně vydělat, respektive ušetřit na pojistce. Tohle je však postup pro silné, zcela racionálně uvažující nátury - my "emotivní citlivky" volíme pojistku1 bod
-
Se fakt už musím smát, tak jsem posledních 14 dnů nedělal nic jiného než vybíral konfiguraci na RS, což se mi nakonec podařilo, udělal jsem ji teď o víkendu. Dnes jsem poslal do autosalonu na nacenění byť jsem +- věděl finální částku díky zaměstnanecké slevě, ale chtěl jsem to mít ofiko potvrzené, do hodiny přišla reakce, sleva 16% ok platí, tak si říkám dobré, akorát jediná položka se kterou není možné slevu kombinovat je mobilita plus za 990 Kč buď klasika 2 roky, nebo 4 roky a 120, nebo 5 let a 150, tak si říkám mrknu na to za kolik to je a když tak přihodím do konfigurace. Jak jsem to znovu otevřel tak se dívám, že už nejsou v nabídce kola EXTREM 7,5J x 19 a včera ještě byly, tak píšu maníkovi co to s ním řeším, že už je nevidím v konfigurátoru a on, že je škoda stáhla dneska z nabídky u normálního RS z důvodu nedostatku (bravo logistika Škoda) a že jsou pouze u RS230, tak říkám ok tak klidně RS230, ale tam zase holt není možné dát panoramatickou posuvnou střechu a jsou tam pouze kožené sedáky což není můj šálek kakaa, ty woe tak já fakt nevím co si mám myslet, hlavně, že si můžu poskládat auto jak chci. No nic zeptám se těch co mají RSo jak jste spokojení s těma GEMINI 7,5J x 18? Druhá věc má smysl vůbec připlácet za tu prodlouženou záruku? Pokud by tam šla ta mobilita plus za 990 Kč tak bych se ani neptal, ale když se teď dívám, že za 4 roky a 120 chtějí 11,5 tisíce tak si říkám jestli to za to stojí? Díky za názory1 bod
-
Já Radiusy netvrdím, že všechno co zjistíš nebo řekneš je zle, ba naopak, někdy máš i dobré postřehy, o tom po tom. Někdy mi ale přijde, že až moc tím žiješ, furt někde hledat chyby, rozdíly, atd. Jinak čárkování za kofoly zde padlo, ale to napsal Ozi kdesi na začátku a pak už bylo domluvené, že se to rozpočítá při tom množství lidí je 80 nebo 100 kč zadarmo (obzvláště nevypitou kofolu taky někdo musí zaplatit - kdyby se to nevypilo aby se zaplatil celej sud), stejně tak jsem tvrdil já od začátku, že se ta 50sátka nevypije, tedy zase bylo řečeno kdo bude chtít odtočí si kofolu domů, aby se ten sud mohl taky vrátit ( jsouv něm taky Panchovo peníze 1200). Tedy jestli mi závidíš ty 2,7 litru kofoly co jsem si odvezl domů nebo ty 2 lahve s etiketou Plzně, tak já ti je dovezu příště aby sis mohl taky cucnout a vydělat majlant ve výkupu lahví. :-) Slušně ses zeptal to je pravda, jen si to napsal trochu divně tak, že to vyznělo jinak, než si to možná sám myslel. Ale nechme toho, vše podstatné jsme si vysvětlili a nebaví mě se hadrkovat o kravinách v podobě 20 nebo sto korun. Posezení a pokec s přáteli mi stojí za víc než za 100 kč.1 bod
-
Asi udělám vlákno " Dopravní předpisy". Občas už nechápu, kterej zoufalec některým lidem dal ŘP. Např. včera na FB diskuse o DN, kdy někdo sejmul skateboardistu, který jel mimo obec, v noci, uprostřed vozovky, bez osvětlení v černém. Prej je to normální, protože u kraje to drncá a jsou tam kanály a může za to ten řidič auta. Jsem zvědavý, jak to dopadne.1 bod
-
dobrá volba, barva i metalíza. měl jsem 2x obyč barva a 2x metalíza. 2x škoda, 2x seat a pokaždé byla metalíza neskutečně odolná proti poškození. na obyčejným laku je to kastrofa, pořád nějaký oděrky. sice se to líp opravuje, ale s metalízou jsem nepotřeboval opravovat nic. dokonce jednou jsem měl na metle na dveřích dost brutální čáru od vedle parkujícího auta a jenom jsem setřel jeho lak a na dveřích ani stopa po poškození.1 bod
-
Kokto ty jsi kus ... Tak potvrzeno, pokud je podvozek snížen pevně, vše je přizpůsobené originálnímu uložení a dorazům, pokud je to stavitelný podvozek, horní uložení a zadní doraz je origo, ale přední doraz je přímo dodáván výrobcem (někdy bývá dodán i zadní doraz, ale rozměrově je shodný s originálním) ufff...1 bod
-
To je jednoduchý. Když je na pul sou tam dvě políčka. Je to stani a když čtyři políčka tak zastavení .podle toho sem to ja pochopil tak autoškole. Podle slabik1 bod
-
Hele, Radius jak nesnese kritiku, to už je druhej v pořadí co nesnese . Musím se ho ovšem zastat, protože i on se nabízel že by sud mohl dovést, mohl ho mít myslím za stejno nebo jen o málo více. To je pravda. Na druhou stranu se to tu několikrát psalo, že se to rozpočítá, to, že si Clint dělal srandu, že 300 je věc jiná. A nezlob se na mě, ale jak jsi to napsal, opravdu vyznělo, že si vypil jen dva žejdlíky a je to líto těch 80kč dát, možná jsem špatně pochopil, to se občas při psaném slovu stává. Teď ta úsměvná stránka věci ohledně mých dvou lahví od piva. Důvod je jednoduchý, opravdu my nešlo o 6kč a nenápadně jsem je opravdu neuklízel, ale mám doma celou basu a 2 lahve by mi pak chyběly. Kdybych neměl basu, bylo by mi to fuk. Mně spíš Radisusy vadí, že tobě furt něco vadí, všude hledáš mouchy, jestli je nějakej modifikovanej škrob v hořtici, jestli je podbarvené VINko u skla u auta a já nevím co si kde si. Někdy už to prostě trochu přeháníš. Nic ve zlém. Koukej občas trochu na ten svět optimisticky nebo brzo natáhneš bačkory. Jo a musím tě opravit, Rapida ještě splaceného nemám, až v únoru . tj. ještě 32tis.1 bod
-
Tak to musím odpovědi. Ten sud se domlouval před Tim. Mohl ses nabídnout ze je ú vás levněji a přivézt to. Domluvili se ze to rozpočtá. Takže tak. Mne by bylo jedno kdybych mel platit 80 nebo 200. T hospodě by to stalo více. Nevím co řešis. Pokud ti to trha zily tak bez radši přistě do hospody. A že si Petrr vzal flašky. Tak si je vzal. Aspoň sme to nemuseli uklízet.1 bod
-
Ozi dobre, neber me za slovo, proste ho zaplatil a pak pro nej jeste musi jed atd. Taky je pravdou ze i diky tvemu chlazeni to bylo umozneno, sam ses nabidl a kdyby si s tim mel naklady, nedelalo by mi problem se slozit i na toto. Proste ja se dobre bavil a nebudu resit jestli dam za kofolu ci jine potrebne veci 50 nebo 100kc. Ano Clint mel nejvetsi starosti, ale byl hostitel a hned rekl za jakych podminek a ok, zadnej stres. Ale kdyz se neco domluvi, melo by to tak byt. Hold na tom je videt, ze my socialni trida na hranici chudoby jsme mene lakomi jako ti s 50tis platy. [emoji1]1 bod
-
no sam ses nabidl, a aspon si jel pomalu a prece jen u tebe to chce velke luxovani,tam se sud ztratil1 bod
-
jak musel dovezt? na mycce kdyz jsem u nej myl tak me to hodil do kufru a rekl, mas to na starosti1 bod
-
1 bod
-
Dialog z nejmenovanýho chatu: <Pharrel> som zid, moslim a katolik <Pharrel> moslimovia nepracuju v piatok <Pharrel> zidia v sobotu <Pharrel> a katolici v nedelu <Pharrel> potrebujem este 4 nabozenstva <Qqgiefer> co treba bejt cikan?1 bod
-
Olej je potřeba měnit, jen soudruzi z automobilky hlásají že ne kvůli levnějšímu provozu. Ono to nemusí být tím ale může a bylo by to to první co bych udělal nebo nechal udělat. S tvým nájezdem tuplem Může to být jen někde zatuhlý, třeba na čepu, nech to servismenovi1 bod
-
Včera jsem navštívil Ferdu25 ve Strakonicích. Namontoval mi páčky a zprovoznil palubní počítač a tempomat. K tomu nakódoval: asistent rozjezdu do kopce corner funkci u mlhovek obě zadní mlhovky coming home různé režimy ESP sklopení pravého zrcátka při zpátečce vypnutí Start/Stop systém Ferda je absolutní profesionál. Přesně ví co a jak, pracuje rychle, čistě a spolehlivě a je to naprosto slušný férový člověk. Dlouho už jsem se nesetkal s takovým odborníkem. Ještě jednou díky.1 bod
-
Plzeňský ŠkodaSraz 04.07.2015 (sobota) v EDIT = 10:00hod!!! u Tesca na Rokycanské v Plzni (pokud se nedomluvíme jinak) Pokud bude pěkně tak na horním parkovišti ZDE: Pokud bude pršet tak na podzemním parkovišti ZDE: Účast potvrdil: 1. Stringo 2. Kacany 3. Wén@ 4. Janysek 5. Tomáš Slabý ??? Stanislav Fáč ??? Petrrr ??? Vlasta1 bod
-
miniaut rozhodně ne, to je třída A Ale myslím, že MP390 to popsal celkem jasně. Design Pola, Fabie, Ibizi je je střídmější, nesnaží se z auta udělat takové vajíčko ( což je vidět třeba na zádi Mazdy 2 ). Víc si to drží linie auta vyšší třídy. Vem si jenom Peugeota 206, jak byl strašně populární mezi ženskejma, to samý první Yarisy, Nissan Micra nebo i předchozí generace Mazdy 2. Upřímně, v takových autech jsi v drtivé většině potkával ženský za volantem. Já občas když se se ženskejma bavím, tak plno jich řekne, mě se líbí Peugeot, nebo Mazda 2, nebo Fiat 500 ( ač jiný segment ), všechny to popisujou jako roztomilý, kulatý autíčka. Žádná neřekne Polo, Fabia. Mazda 2 má sportovní design, stejný jako Mazda 3 a 6, ale u rozměrů Mazdy 2, už ten design má tendenci být takový spíš roztomilý... Nevím jak to popsat. Něco jako jsou ty samolepky, nebo hračky autíček kde je třeba Mustang, nebo Porsche a je to karikaturou předělaný do malého modelu s velkejma kolama...1 bod
-
Ahoj, nemáte náhodou někdo nákres všech dílů té brzdičky? Bohužel myslím, že mi jeden podstatný díl chybí. @Aleš_BX: odkaz na "návod na výměnu" nelze otevřít Díky1 bod
-
vymenil som 2 vstrekovace a nepomohlo, a nakoniec bola zavada v kabelazi ku vstrekom, vymenil som to, material 50e je to OK1 bod
-
1) turbo nemá nic společnýho s kvalitou zbytku auta. Škoda je kvalitní značka. 2) 100 tisíc na turbo je dobrý nájezd (2.0TDI nebo renaultí turba byly schopné odejít za polovičku času) 3) turbo je u dieselu opravdu spotřební věc 4) repase turba na škodovku je za hubičku (5-10 tisíc) 5) odchází i spojka 6) Změnu stylu jízdy občas turbo nevydýchá 7) Nemá to nic společného s AAA1 bod