Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/04/15 ve všech sekcích
-
Vidis nasporil si si 80tis a dal ich do dalsej plecky. mohol si nasporit dalsich 80 a kupit si mozno audi, dalsich 80 a hadam BMW... takto sa da ist do nekonecna...mnohym dacia staci...odvezie, dovezie, rovnako ako skoda a ine auta. Castokrat aj spolahlivejsie...3 body
-
Ty ses dneska asi trošku přehřál, ne? Takový blábol jsem už dlouho nečetl. Dám ti jednu dobrou radu - vrať se zpátky na Dacia forum (a tam si piš ty svoje kraviny) a sem už nelez. Kdyby tam někdo tlachal podobné nesmysly o Daciích, jako ty o škodovkách tady na skodahome, už by byl dávno vyhozen. A myslím, že to platí obecně i pro jiná fora. Tvoje počínání se dá nazvat i trollingem. Ač nejsem škodovácký fanatik, tak toto už přesahuje všechny meze a moje trpělivost není nekonečná. Když je ti Fabia odporná, tak proč sem lezeš??? PS: kolegové, nepřeji si zde žádný flame. Pokud hodlá nadále pokračovat tímto stylem, bude tomu rychle učiněna přítrž.3 body
-
Mobilní klimatizace jsou na hovno, v noci nepoužitelné kvůli hluku motoru kompresoru a výkon nic moc. Navíc to vzadu fouká z hadice o průměru hajzl odpadu horký vzduch a kam s ní? Udělat do zdi nebo okna díru? Navíc je potřeba, aby studený vzduch foukal u stropu a ne u podlahy. Horký vzduch se tak permanentně drží u stropu. Měl jsem ji doma dva dny před pár lety a byl jsem rád, že jsem ji vrátil. Klimu ano, ale dvoudilnou s kompresorem a větrákem venku na fasádě2 body
-
Tak to by mě ta klimatizace vyšla určitě levněji, než vlastnit manželku. PS: hlavně ji mohu vypnout kdykoliv potřebuji, což u manželky není reálné.2 body
-
Díky chlapi zrovna idu spát po 3 pivech a 2 fofolach a rano fičime, po navratu dodám i fotky. Čaues2 body
-
2 body
-
Musim rici ze me driv ano kdyz jsem mel manualni. S auto je to uplne o nicem jinem a nikdy uz jinak. Klimu rocne desinfikuji a menim kabinovy filtr taky rocne, nad ramec intervalu. Preci jen v tom aute pak vse dychas a dychat plisnove spory se mi opravdu nechce, bolest hlavy apod. U O1 jsem to tolik neresil. Pak teplotu nenastavuji nikdy aby rozdil vnitrek venek byl vyssi nez 6-7 st.C. Pred planovanym cilem cca 10 min klimu vypinam. Dulezite je taky jak mas nastaveny vydechy, u auto je ma vsechny co nejvic nahoru bocni mirne do vnejsich stran tak aby proud vzduchu smeroval nad hlavu a v aute to pekne cirkulovalo a ja primo ten ledovej vzduch nedejchal. Tak to mam celorocne a a rezim auto a o nic se nestaram, z tech hromadu cudliku vyuziji jen funkci v zime rychle rozmrazovani celniho skla. Dle meho to pracuje suprove, az na chlazeni schranky, tam mi prijde ze vzduch neni, pokud vubec je, studeny jako z vydechu vnejsich. Proste to nic neuchladi a ten vanek co tam je, je k nicemu.2 body
-
Osobne nemam s daciou tiez nejaky problem dokonce sandero sa mi celkom paci, poznam firmu co robi geodeziu a pouzivaju dustery, pretoze za lepsiu cenu 4x4asi nedostanes, samozrejme ten interier nieje ziadna slava, ale ked si to clovek zrata a kupi sandero s elektrikou a klimou za cca 7tis, a za fabiu v tom istom da povedume 11 je to na zvazenie...mnohym ludom to staci na cestu do prace a na obcasne vylety...ale ludia sa casto pozeraju na to co si o nich pomyslia susedia ked pridu s daciou...a tiez poznam ludi co pomaly nemaju co jest ale za posledne prachy a pozocky si kupili A6 len aby susedia videli...to ze to auto sa nepohne spred domu je druha vec...2 body
-
Měl jsem možnost vyzkoušet tento motor v novém SIII s manuální převodovkou. Jednalo se o nový vůz (200 km), motor měl velmi slušný zátah již od 1500 ot., nepozoroval jsem žádné delší prodlevy. Změřil jsem si čas na akceleraci z 80 na120 km/h na 4. st. (cca 2000 až 3000 ot.) při plném sešlápnutí pedálu. Hodnota mě celkem překvapila - od 6,5 do 7,0 s (6 měření na dálnici), což vhledem k hmotnosti vozu je dle mého názoru slušné.1 bod
-
1 bod
-
Ne, až do hrdla ne. Tak blbý nejsem. Tak auto jsem si dovezl včera a jede. Vzal si za to 2000,- Prý vyměnil těsnění u regulátoru tlaku paliva a seřídil ventily a motor naskočil. Tak aspoň že tak, taková banalita mě fakt nenapadla. Každopádně všem, kteří mi poradili děkuju za rady.Doufám že už žádný příště nebude a felda bude jezdit ještě dobrých pár let.1 bod
-
Jenomže ty jako letový dispečer sedíš na velíně pod klimatizací a o pauzu se jdeš na 5min pomuchlovat se zajícema.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
jj, šťastnou cestu a užijte si to tam ... já ještě od zítřka za tři týdny, takže ještě musím vydržet, ale už se těším jak malý kluk , bo už to volno potřebujem, meleme z posledního1 bod
-
Ha to se nekdo ma. Uz bych taky nejradeji dovolenkoval. I kdyz jak je ted ty vedra se mi ani nechce vyjit nekam ven. Vcera jsem si zasel k veceru na par pivek a clovek to musel do sebe lit jak prokoply bo to hned teplalo. Patriku tak stastnou cestu.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak se tu lidi mějte. Já mám Taze nachystaného za chvíli valim na pivko a ráno vyrážíme.1 bod
-
1 bod
-
4.– 6.září 2015 se pořádá 7.oficiální sraz RoomsterClubu v Mladé Boleslavi Chtěli bychom Vás opět pozvat na celovíkendový sraz. Tentokrát u příležitosti 120let Škoda auto a ne moc šťastnému rozhodnutí ukončení výroby Škoda Roomster první generace se bude sraz konat v Mladé Boleslavi více na našem webu1 bod
-
1 bod
-
Tak ja si sedel v kanclu 21 stupnu, obed na zahradce ve stinu cca 25 stupnu, kancl 21, auto 23, doma mame 24 tedko zlata stara cihla s metrovou stenou.1 bod
-
C, to mam v Thalii vez klimatizace bezne a to za jizdy s otevrenyma okynkama. [emoji1]1 bod
-
Ja som zistil že Dacia ma dokonca robotov ktorý vyzerajú ako ľudia. A stavajú auta !!1 bod
-
Před startem 2x prošlápnout plyn, to je u 1,4 základ . Já si většinou ještě překřížím ukazováček a prostředníček na levé ruce, a zavřu oči.1 bod
-
Ani v základu to nevypadá nijak zle. Až na kola, to je fakt úlet. Fakt nerozumim, proč si někdo koupí auto za 600k a pak na to nacpe tohle.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Moc hezké je podsvícení proužků v interiéru. Doufám, že někdo brzo objeví, jak tam dostat víc barev než zatím uvedené tři.1 bod
-
Tohle zas bude nekončící téma . Někdo ho nesnese, někomu esteticky nevadí a má rád čistý výhled vzad. Důležité je, že oběma skupinám je vyhověno zařazením zadního stěrače do příplatkové výbavy1 bod
-
Happymaster. Tak sa tu chytajme naozaj za slovíčka. Snáď všetci vieme ako to bolo myslené. Jasné, že môže mať inú RJ, ale to su náklady navyše asi minimálne. Skôr naozaj ide len o princíp. Ale k veci. Ak tempomat nezapnem, tak sa radar správa ako klasický FA je tak? Aj v golfe totiž len signalizoval nebezpečnú vzdialenosť a bližšie som nešiel.1 bod
-
Já mám 122tis a baterka je nejspíš původní 5,5 roku, ale tou to nebylo, auto by nastartovalo přes kabely. DOocela mě to štve, protože měnit startér není levná záležitost a takto nemám jistotu, že ráno nastartuju. Servisák mi říkal, že ve startéru občas zamrzne nějaká kotva, tak po něm mám poklepat kladívkem. Jinak když už jsem zmínil tu baterku, kterou budu nejspíš měnit? jaká tam kapacita? 45, 52 nebo 60 Ah? nechce se mi to celé demontovat, nah orním víku to psané není a na boku je to zabalené :/1 bod
-
Na rucnej aj v zime?? Nemrznu ti brzdy? Ja som len raz zabudol rucnu odbrzdit (uz daaavno na inom aute) a uz som sa nepohol...1 bod
-
1 bod