Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/22/15 ve všech sekcích
-
3 body
-
1 bod
-
Ozi mit pres 5 micu koupim Lexuse, Motos me navnadil. A jeste by mi zbylo na WRX STI.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ten pošťák v 55. sekundě je drsný, holt dnes podáte, zítra dodáme a nechodí sem náhodou nějaký?1 bod
-
1 bod
-
Nemáš tak úplně pravdu - když zabiješ nepřítele ve válce, tak ztratil jednoho člověka, víc se tím nikdo nezabývá. Jenže když ho jenom zraníš a pokud možno tak, abys ho na delší dobu vyřadil z boje, vyčerpáváš tím zdroje a lidi nepřítele. Někdo ho musí z boje vytáhnout, ošetřit, odvézt do polní nemocnice, pak třeba dál do týlu. To všechno stojí čas, peníze, zdroje a hlavně to zaměstnává další lidi, kteří by jinak třeba bojovali. Radius se dnes přehřál? Přečetl jsem asi tři věty a dál to nějak nemá význam. Může to někdo vysvětlit ve zkratce? A četl to vůbec někdo celé?1 bod
-
ono je možná potřeba trochu rozlišovat dílenské zpracování a na hovno navržený. Rapid je nadprůměrně smontovaný, vše perfektně lícuje apod. ale že nějakej kokot vymyslí výplně který prostě na kostkách rezonují, těsnění apod. to je věc druhá...1 bod
-
1 bod
-
lépe bych to sám necharakterizoval Akorád jsem ve všech testech na začátku éry Rapida tj. už skoro 3 roky četl o vynikajícím dílenském zpracování navzdory tvrdým plastům apod. Ono uteklo 3 roky a rapid si své "vynikající" dílenské zpracování zachovává zuby nechty. No protože vím že Octávie 3 o půlku dražší má to dílenské "vynikající" zpracování také, možná jen o málo lepší tak už jsem v klidu a nedělám si žádné iluze o nějaké kvalitě ŠA. Dnes nebo v pátek vyhraji ve sportce, jdu to strčit ze skály a jdu koupit něco pořádného.1 bod
-
No jestli je tak Radius hloubavý i v práci, tak by mě docela zajímalo jak se na to tváří jeho nadřízený - pač na jeho místě bych si nejspíš už hověl někde mezi ploty...anebo bych si hrál s pistolí (a pak by byly ty ploty)1 bod
-
to je právě ten problém, funkčně, prostorem apod. je to super auto, ale to "Italský" zpracování nasere...1 bod
-
Tak už to mám jak rapid, pravé přední sklo mě samo nezajíždí a samo nevyjíždí, takže další reklamace u okty1 bod
-
Pancho souhlasim, opet jsem nemluvil o autech, ale o strelnych zbranich. Auto je take zbran, ale bylo zkonstruováno, aby nekoho prevezlo z A do B, strelna zbran byla zkonstruovana k jakemu jinemu ucelu nez zabit ci poranit? Napada mne zastrelit srnku na jidlo (hlavne doby minule), kolik lidi to dnes dela? A pak mozna svetlice (coz asi ale neni strelna zbran a ucel je zase jiny nez zabijet). Otacis a obracis a nemas pravdu. Kuchynsky nuz je take zbran a nákup nepodleha ani veku, je zkonstruovan prvorade k necemu jinemu. Az budou auta vyjizdet z tovarny s kulometem a radlici s nozema, tak hlasam zakazat, tam asi neni ucel prevozu z A do B. Vsak to ale delas, kdo rikal ze hnujdaje ani neumeje? A to jsem te jen prosil, abys mi vysvetlil co k cemu je, jaky sampon je k cemu a jaky hadr použít, auto bych si pod dozorem umyl sam - nic vic jsem nechtel. Mam doma sadu a nevim co s tim. Porad jen rikas ze to neni Skodovka a kdyz jsem rekl, ok, tak ukazes na Felde a to zase nemas cas... takze ja sam vidim co rikas a jak se chovas. Ale tak o Skodovce ani Hnundaji to neni, tak te nepremlouvam, proste jsem se zeptal, dostal odpoved a dal neresim. Jedna vec je o necem mluvit a byt přesvědčen a druha je to udelat v te situaci. Ja sam bych treba taky pomohl, ackoliv si ted rikam, ze jedine blazen by sel k horicimu autu. Ja byl v kvetnu na skoleni ridic referent a opet jako kazdy rok - dychat z ust do ust. Nejsem lekar, tak to nerozhodnu, ale vim co nam tlucou do hlavy. Naopak, Ak-47, Magnum a dalsi podobne vecicky bych mel rad. Ale kdyz se na ne muzes jen legalne koukat, tak mi to prijde zbytecne. A zbytecna mi prijde i strelnice. Inženýre zjisti si neco o tom ty. Staci mala ranka na dasni a vezes se. A propo, nevim jak provozujes sexualni praktiky, ale i tim se to přenáší a myslim ze tam o piti krve nejde - ale vsechny praktiky neznam. Staci si rano vycistit zuby, ranky mate oba a uz se vezes jen muckanim. Jak by rekl Pancho, staci vzit jelenici a uz mas mikroskrabance - to je ten samy pripad.1 bod
-
S Tim jake je tvoje myšlení tak se divíme jak vypadá svět. Když uvidím ze někdo je v autě co třeba Hoří tak udělám vše abych ho dostal ven. Nebudu přemýšlet jestli je to pro mne výhodnější pomoc.nebo ne.1 bod
-
Az ty bude hořet auto. Tak řeknu to je nějaký člověk v i20. Nemam rad ty auta. Jedu dal. A ještě bych plácl svoje zdroje.1 bod
-
a co ta vypalena ziarovka ? prvorade by som skontroloval tu potom vymenil snimac teploty a potom snimac vonkajsej tepoty pokial by nepomohlo asi budu tie budiky zle..1 bod
-
Je to jak píše bicista a ještě oprava, kamera nikdy nebude pracovat bez pojistky jak jsem myslel, pokud zasuneš správně bude mít kamera svojí pojistku a spotřebič také, pokud bys zasunul obráceně nic moc se nestane jen to, že na pojistku kamery půjde proud ještě přes pojistku spotřebiče, správně: špatná pojistka kamera= nejde kamera, spotřebič funguje špatná pojistky spotřebič= spotřebič nejde, kamera funguje špatně ale v podstatě ničenu nevadí, zvláště když pojistka kamery bude slabší než ta původní špatná pojistka kamera= nejde kamera, spotřebič funguje špatná pojistky spotřebič= nejde nic vzhledem k předchozím jindrousovým dotazům píšu takto polopatě1 bod
-
1 bod
-
Já bych tipnul čidlo na rychlost Projet se s VAGínou a zjistit, jestli bere data z toho čidla. Pokud ne, mohl by se vyloučit tachometr a stačilo by vyměnit. Sedělo by to i na tu situaci, kterou sji popsal. Pokud by bylo špatné nějaké čidlo na kole, nefungovalo by ABS1 bod
-
Dělá to jednotka ABS vždy při rozjezdu po startu. Je to v pořádku - tak to má být.1 bod
-
1 bod
-
Jj Radiusovi priste vyfoukneme kola nebo krom pancha a Oziho si dozadu sednu ja ze Sidem a domu to doveze s jeste lepe snizenym podvozkem nez co ma Stringo. Prave ze si to sem daval proto se ptam. Dik1 bod
-
1 bod
-
Taky jsem dnes nechal zkontrolovat klimatizaci. Jestli je to její první doplnění těžko říct, auto mám teprve rok a čtvrt. Nicméně odsáli jen 220 g z původní 500 g náplně. Podle servisu je možný, že doplňovaná ještě nebyla. Doplnili tedy 280 gramů chladiva + 50 ml oleje a platil jsem 500 kč. Byl jsem ve fa Stekom v Kaznějově. Navíc zmizela hlučnost klimatizace. Před doplněním mi to různě syčelo, hlavně při změnách otáček, teď je ticho. Zajímavý je, že to pořád chladilo celkem obstojně i když chyběla víc než půlka náplně.1 bod
-
Nema cenu rozpoutavat flame, ve finale je to kazdeho vec, ale nezapinat si pas v aute vybavenem 6 airbagy je blbost. Mesto/nemesto, airbag se muze aktivovat uz pri narazu od cca 20km/h, coz odpovida hranicnimu pretizeni... Osobne se bez zapnuteho pasu nehnu z mista a to plati i pro vsechny spolucestujici.1 bod
-
Na zacpy je nejlepsi jezdit do pul osme, pak je neresis... Jinak zajimava otazka... Ty parkovaky urcite, nevim jake mas radio, jestli origo nebo ne, kvuli zobrazovani... Standartni sestava 8 repro je pro bezny poslech ok, takze "upgrade" taky poznas. A pak asi sedacky, klasika v Oii je tragedie.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vrzání předních dveří dělají skutečně ty těsnící gumy.Pravdou je, že jsou tam rovnou 3 těsnící clony, což je super.Co již super není je, že vržou.Mám Rapido asi půl roku a najeto 38 000 km.Dřív to nedělalo, ale myslím, že to bylo taky zimou, než malým nájezdem.Teď když auto nechám třeba hodinu na sluníčku, tak to pak křupe úplně stejně, jako když dám dětem do mikrovlnky dělat popcorn (je to hrůza).Když už pak jedu, tak se to +- ustálí. Co se týče silikonu a různých mastiček, olejíčků, tak to může a bude nějaký čas fungovat, ale POZOR. Stejně jako třeba na Trabantu dostaly ocelové dveře tuhost díky spojení s duroplastovým dílem, tak i jakéhokoli novějšího auta má být spojení mezi dveřmi a karosérií NEKLUZNÉ!, tj.to pryžové těsnění nemá lítat na vrstvě oleje!!!Byť se to na první pohled nezdá, tak ale přilnavé spojení dveře+těsnění+karoserie zvyšuje tuhost a stabilitu karoserie a to nijak bezvýznamně, 1cm těsnění "udrží" cca 1kg (10N), obvod těsnění je cca 250cm, což je 250kg! (2500N).Na 4dveře je to tedy celkem 1 tuna, která zvyšuje tuhost karoserie. Řešení Škoda salonu olejíčkem je panické řešení, aplikované v důsledku neznalosti příčin a souvislostí.. Každý pryžový díl namáhaný na tlak se při dlouhodobém stlačení trochu unaví, tj.když si vyzvedáváte auto v salonu, tak přítlak dveří je těch cca 250 kg, po nějakém času se trochu unaví a přítlak je třeba 150kg, což nestačí na to, aby sestava dveře+těsnění+karoserie tvořila kompaktní nekluzný celek.Praktický následek je akustický - vrže to. Náprava? Ta je naprosto logická a jednoduchá.Reakce zámku dveří na karoserii (destička s háčkem) je v karoserii umístěna stavitelně cca +-5mm ve dvou osách.Stačí tuto "destičku" povolit a posunout ji v ose Y ke středu vozu o 1mm a máte do smrti pokoj od vrzání a tohoto vlákna. Tato náprava byla již uvedena v postupech autorizovaných servisů i např.značky Trabant (IFA).Překvapuje mne, že ji nezná a neaplikuje autorizovaný servis Škoda.1 bod
-
Ještě jsem zapomněl na podporu zobrazení stavu baterie a dalších symbolů u nových HF jednotek(teď tam jsou většinou jen čtverečky). Další příjemná věc jsou velká čísla u digitálního tachometru.1 bod