Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/05/15 ve všech sekcích
-
Tak to vidím že prodám dva roky starého Rapida , nebouraného na náhradní díly. To nemá chybu.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
je to od drátu , niekedy sa to hold stane , reklamoval by som a lokálne opravil antikoroznym základom a tuškou1 bod
-
1 bod
-
V princípe to nie je zlý nápad.. celý FA. No na sebe pozorujem, že odkedy ho mám, tak si dovoľujem paradoxne viac a častejšie odpútať sa od sledovania situácie pred autom. Všetky podobné systémy z nás časom urobia v podstate ešte horších vodičov, ale systémy tento výpadok zaskočia (ak fungujú správne).1 bod
-
Celá léta kupuji jen origo Škoda filtry. Jen jednou jsem koupil kabinový filtr od UFI v normální obchodě. Ten filtr byl na jedné straně asi o tři až čtyři milimetry větší než origo. Takže od té doby opět jen Originální díly Škoda a nikdy nic jiného!! Těch pár korun navíc mě nezabije. Toď můj názor, ale každý to máme trochu jinak.1 bod
-
1 bod
-
Už nebude psat kde :D . Musime směnit temu bo mi se zaputi jiné myslenky , a bude smišně ale špatně1 bod
-
Recept na volské oči: Na rozpálený olej položte varlata a oči vám už vylezou samy.1 bod
-
Proč jsem se dnes ráno probudil v nemocnici..... Když se nám nedávno rozbila sekačka na trávu, manželka mi neustále připomínala, abych ji opravil. Ale já jsem byl vždy zaneprázdněný. Na programu bylo: auto, fotbal, internet, rybaření, kamarádi, hospoda... něco, co bylo pro mne vždy mnohem důležitější. Nakonec přišla s nápadem, ve který doufala, že zabere. Když jsem přišel včera domů, seděla ve vysoké trávě a stříhala ji malými krejčovskými nůžkami. Tiše jsem ji chvíli pozoroval a pak jsem vešel do domu. Po pár minutách jsem se vrátil a podal jí zubní kartáček..... "Až skončíš se stříháním, drahá, mohla bys zamést i dvůr?" Víc už si nepamatuju...1 bod
-
Jo jenže jak když chytnu chuť tak tak abyste potom nelitovali. . A musím upozornit ze po alkoholu se směju furt.1 bod
-
Ahoj, v tom případě ti doporučuji kotouče MEYLE PD Platinum, které mají povrchovou úpravu na nefunkčních plochách a i po pár letech jsou nejen krásné, ale i perfektně brzdí celou plochou = nejen moje osobní zkušenost na Š Octavia II 77kW a VW Passat CC 125kW. Katalogová cena zadních kotoučů MEYLE PD Platinum je 1285,-Kč vč.DPH /kus = mohu nabídnout za 699,-Kč a k tomu destičky MEYLE PD 1397,-Kč vč.DPH / sada na zadní nápravu = mohu nabídnout za 899,-Kč1 bod
-
1 bod
-
Já nahoře? Tak zjisti jestli mají váhovou kapacitu na mamuta, aby me to uneslo. ;-) A u Te fotky u jídla musíte pochopit, že jsem tak unaven, že mi ani jist nechutna... :-P1 bod
-
to je peněz jak za kozu...1 bod
-
1 bod
-
Taky mi přijde mnohem důležitější "poučené" chování k motoru - dochlazování turba, netrápení studeného motoru, výměna oleje nikoliv po 30 tkm, než jestli bude či nebude chipnuto. U 63kW bych do toho šel hned, já mám 77kW a zatím se rozmýšlím.1 bod
-
Na L-živě už jsem skoro přestal chodit, protože co tam jsou ti "takyajťáci" schopní nablejt za bláboly ohledně elektriky, to je děs běs hrůza utrpení ... Gůůůgla + jsem zrušil, protože se mi na něj furt nasírali nějaký votrapové s nabídkama "přátelství" a Xichtoknihu jsem nikdy neměl, nemám a ani v budoucnu mít nehodlám. Takže zbejvají nějaký ty zpravodajský servery, tady škodovácký fórum, Bastlírna - a moje dvě mailový schránky.1 bod
-
1 bod
-
A kdybyś miał możliwość dostać młodą fajną dziewczynę z fajnym cyckiem a umierącą się zachować w łóżku to byś nie poszedł :D kdybych měl jsi možnost dostat mladou krásnou holku s fajn prsa a ktera by se uměla chovat v ložnici to bych se nepošel :D1 bod
-
Tak mezi odbornů diskuziu našich bratja vkládám i svou reakci. Myslím, že máš podobné choutky jako já, ale je to podle mě už jen hledání lepšího a lepšího, možná i zbytečně drahého. Mé úvahy byly: no silnější motor lépe pojede při zatížení....bolero je hezčí, větší a má více funkcí...atd, a takhle roztočíš spirálu k 370 000:). Řekni si spíš, co je tvým cílem....mým je bezpečnost, proto jsem dokoupil jen zadní kotoučovky, všechno ostatní je přebytečný přepych (zdůrazňuji pro mě), i tak je Style super výbava, takže jsem slevil ze svých choutek a mám 66kw, kotoučovky vzadu a střeší nosič. Cena po protiúčtu a slevách 244 000 (336 000 - 15 000 (protiúčet) - 70 000 (auto protiúčtem - Thalia) - 7000(jen tak)1 bod
-
Kolik uděláte ráno kliků? Já asi 50. A to jen u snídaně. Živě, iDnes, Gmail, Google+, Facebook…1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Pawouku :D Jinak dneska jsem se fest divil Připadal jsem si jak ta největší socka Jel jsem dneska pracovně přes Sedliště a ano-byl jsem kouknout k Jizbě a za dodávkou se opravdu pracuje 2 menší valníky,malý bagřík a hromady bordelu Ze Sedliště jsem jel do Pálkovic se zbožím s tím že už na firmě mi bylo řečeno že je to chlap který prostě neví co s prachama. Vjíždím do Pálkovic,cosi robí na cestě tak mu volám a po dlouhém vyzvánění mi to zvedl a říká je musím projet celé Pálkovice a volně na to naváže část Myslík.Říkám OK Prý "pojedete stále do kopce a na horizontu bude vlevo kostelík a vy se dáte doprava do kopce a asi po 800m vpravo uvidíte velkou stavbu a to je ono" Vjížděl jsem do Myslíku a vlevo pod lesem vidím stavbu jak cyp! Na první fotce Sedliště Na druhé příjezd k "chudáčkovi" Na třetí přímo vjezd k "chudáčkovi" Na čtvrté budoucí vířivka pro 16 lidí Na páté fotce vidíte že je dům stavěný do kruhu,uprostřed bude zimní zahrada a příští rok 2hé patro pro 2 dcery které má na vdávání (Že bych se přiženil?) A na šesté fotce vidíte vinný sklípek :D No prostě stavba jak cyp1 bod
-
Clint jde jen o vzhled ne o funkčnost. Však se podivem na Panchajak to má a ten má jen zadní. Stringo ano kola s ET Dobrý, ale to bych si platil sám kola i pneumatiky. Podložka je cenové jinde. A poslední věc ještě budu muset vymyslet jak to bude s podložkami fungovat pokud by šlo auto více dolů. :-)1 bod
-
Taky jsem si vsimnul, ze rozdil mezi tacho a gps je 4km/h Ja se sice na silnicich nikam nezenu, ale s ocima neustale na spotrebe taky jezdit nehodlam. Nicmene je fajn vedet, ze na jednu nadrz to tech 700+km da. Skoda, ze se tam neda nalit jeste tak o 10l vic ;-)1 bod
-
Jako bonus přikládám postup, jak promazat ložiska ventilátoru, bude to zajímat hlavně ty, co jim začne pískat ventilátor. Neříkám, že to musí pomoci všem, záleží jestli nejsou ložiska úplně v háji, ale já to udělal pře 4-mi roky, kdy se mi ventilátor poprvé "rozpískal" a až nyní se opět ozval, takže se to hodilo a udělal jsem to hned při jedné práci PROMAZÁNÍ LOŽISEK VENTILÁTORU 1. demontovat schránku spolujezdce - povolit 5x torx, odpojit hadici klimatizace a konektory airbagu a osvětlení schránky 2. demontovat spodní kryt palubní desky spolujezdce - povolit 2 vruty a sundat polstrování 3. povolit 1x torx a sundat výdech ventilace 4. demontovat ventilátor - otočit za páčku ve směru šipky a ventilátor "vypadne", chce to trochu šikovnosti a vysunout ho úplně ven, já osobně jsem nepřišel na to, jak snadno odpojit konektor, ale není to vůbec nutné řešit 5. vyčistit obal ventilátoru - já tam měl prach a dokonce i listí, takže jsem vše vysál a vyčistil hadrem 6. vyndání vlastního ventilátoru - odpojit černý konektor, sundat gumovou průchodku a šroubovákem zatlačit 3 gumová zajištění, je třeba je zamáčknout a zastrčit směrem dolů, potom celý ventilátor vyndáte z toho krytu 7. promazání ložisek - všechno co nejlépe očistit (pouze kam se dostanete, moc se toho už rozebrat snadno nedá) a ložiska promazat, já používám silikonový sprej pro vysokootáčková zařízení, je lepší v tom, že tomu nevadí voda, ani teploty, zase se na to chytá víc prachu, ale to jsem měl i při prvním rozebrání, že ložiska byla zasviněná, takže prostě nějaký mazací přípravek - WDčko nepomohlo, zkoušel jsem ho a pískalo to pořád 8. zpětná montáž - provede se opačným postupem POZOR: při prostrčení kabelu ventilátoru a vlastního vložení ventilátoru do krytu, musíte zase ty gumová zajištění vrátit do zajištěné polohy, to se zase udělá tím šroubovákem a to tak, že se po maximálním nastrčení ventilátoru na kryt podeberou ty zajištění šroubováčkem a nadzvednou se až vyskočí ven z drážky a vylezou, jinak by ventilátor vypadl ven!!! Snad to také někomu pomůže1 bod
-
- Na nebrzdenie motora TSI som si uz zvykol, to 1,4 16V brzdi ako blazon, tak uz brzdy na spomalovanie ani nepouzivam :-) Spat k Fabii co sa ma sklamalo, su to tieto veci: 1,) same tvrde plasty......... 2.) vyplne dvier, to je kapitola sama o sebe.......... 3.) vnutorna sirka auta, napriek 9cm narastu sirky sa interier vobec nezmenil sirkovo............. 4.) miesto na zadnych sedadlach sirka.................. 5.) odstupom casu mohla byt mensia mriezka chladica ( gril ako to nazyva kaban ), vobec to nie je az tak pekne medzi svetla od ktraja po kraj to narvat a hlavne vzhlad strasne zalezi na zvolenej farbe. Chvilu som zacal uvazovat na Fabiou combi, teraz uz som tieto myslienky opustil.......Fabiu nie ........ ked uz, tak pockam na novu Ibizu v combi s cim sa vytiahnu...................... hudba dalekej buducnosti........................1 bod
-
Jo, psal jsem o schopnosti brzdit auto motorem, kteráto je u TSI nevalná. Brýle sluneční (sportovní) jsem do schránky ve stropnici nevecpal ani jedny. Ta schránka je asi primárně určena na brýle dioptrické. No a světelný asistent jde u Bolera nastavit do třech úrovní citlivosti.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Bolo tu OO temat o skrtiacej klapke,staci hladat...Existuju spreje na cistenie skrtiacich klapiek,staci nastriekat a vyutierat dosucha.Ja osobne klapku aj preklopim a precistim ju z vnutornej strany.Ale na to treba 2..Hlavne treba davat pozor,aby to nebola daka bavlnena alebo ina handra z ktorej odpadavaju vlakna...Potom si treba chvilku zvykat,kym si klapka opat sadne a dosteluje sa http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=11629 http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6296&st=251 bod