Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/04/15 ve všech sekcích
-
No slíbíte, musím mít nějaké záruky. Slíbit se dá ledacos.... :D Pawouka uženete na vařenou nudli, nebo stačí když mu slíbíte, že bude moct povyprávět o bezpečném provozu na veřejných komunikacích, nebo se ho lišácky budete ptát na náhradní díly z ETKy, to mu dělá dobře4 body
-
Pro méně chápavé 2x, to že si to napsal dvakrát tím nic nezměníš. Normálně si ho od sud vypudil. Chudák, teď někde bloudí s notebookem a neví a hledá kde by si diskutnul někde na netu. A protože už ho Žena.cz nebaví, určitě zase přijde aby si do tebe jako správný pirát s námi ostatními rejpnul. Hold vlastně si ho vykázal do toho strašného octávia clubu, kde včera znamenalo předevčírem a tam je on úplně ztracenej. OZI, KDE JSI, VRAŤ SE. JÁ TI TEDA TU KOFOLU ZAPLTÍM CO TI DLUŽÍM !!!! NENECHÁVEJ NÁS TADY S CLINTEM O SAMOTĚ !!!!4 body
-
To si jel hnůjdayem? Se nedivim, že jsi rapida neviděl. [emoji23] Teď jsem reagoval na reklamu Hnůjdaye. Prý koupili by jste si I30 s býčím motorem 1.6 diesel? [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji23] [emoji12] [emoji12] [emoji24] [emoji24]2 body
-
Tak já tě někdy vemu za sebe až pojedeme na Slapy. Tam poznáš ten rozdíl. Dnes chtěl jeden závodit s TDI a vyletěl do protivky. S tyčí by byl už v pangejtu.2 body
-
2 body
-
Protože v korei nemaj losy a Radiuse. http://www.autoforum.cz/zajimavosti/korejska-kombi-zcela-propadla-v-losim-testu-jsou-nehorsi-ze-vsech/2 body
-
2 body
-
Ale ta cesta kvůli tomu bramboráku stojí za to2 body
-
Hele a nehledáte specialistu hlídání lidí jestli makají? To bych mohl zvládnout, za 30 čistejch bych do toho šel. Samozřejmě služebák (min S3 i pro soukromé použití), asistentku, 6 týdnů dov., obědy zdarma. 5h pracovní dobu - no prostě něco jako standartní pražské zaměstnání.2 body
-
2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Ne, jel jsem s Thalii ta ma taky byčí motor 1.2 - 55kw. Silna atmoska. Hnujdaj zesmesnuje sam sebe uz. Jak mi driv korejci nevadili, tak dnes diky tem jejich reklamam na ne zacinam byt alergicky. Tedy jestli prijede na caj Radius, budu si muset sebou vzit Zirtec. [emoji1]1 bod
-
Motosi a uz si ridil Rapida? Ti pujde hlava kolem a nebudes vedet jestli bdis ci spis. [emoji1]1 bod
-
"proč proboha bazary ?? " Ty si auto napíchneš sám a prohlédneš sám. OK. A myslíš, že i zbytek republiky to zvládne? Co Čech - to automechanik? Jistě, nesouvisí to s bazarem přímo, ALE. V bazarech si vytipuju cca 5 aut, vemu sebou mechanika a objedu za odpoledne (v červnu jsem tak kupoval dědovi fabku). Když to budou jednotlivci, nemám šanci objet za jedno odpoledne a každý je tak zvědavý se mnou jezdit měsíc. A za druhé: Zkoušel jsi v poslední době sehnat ojeté auto? Kolik soukromých inzerátů myslíš, že najdeš, když většina aut stojí v bazarech (aspoň podle inzerátů to tak vypadá)?1 bod
-
1 bod
-
Tak to bys měl rychle vykonat své poslední úkoly a přání, přesně tak jak jsi říkal: Prodat za 5tis auto Clintovi, vojet manželku Petrrra až bude Petrrr v Krušárně 16.9., zašlápnout Radiusovi psa, posprejovat bráchovi autobus a den před pádem asteroidu skočit ze Šárky....1 bod
-
Jak píše stringo. Jestli je to stavik, hoď ho úplně nahoru a máš vystaráno.1 bod
-
1 bod
-
No tak ten stavěcí zvedni,dělají se většinou -20 až -50 tak to zvedni a máš to... Případně doporučuji to co mám já (až se podíváš na můj topic) informace o dojmech máš cca 6 odpovědí zpátky foto potom u mě1 bod
-
Effective: Zrovna v autokelly bych olej nekupoval. Já si jej koupil po netu (Castrol Edge 5W-30) za asi 850 Kč 4l. Minulý týden jsem byl v Autokelly pro aditiva a ten stejný olej tam měli asi za 1850. V Tescu jsem jej viděl za 2100 nebo tak nějak. Tady na fóru najdeš kde to lidé kupují, kde je to jistota. Vlastním olejem ušetříš v Praze cca 2000, což za to stojí. Autodružstvo Praha za Castrol edge účtuje 700, za nějaký co neznám 500. Rypicong: Já byl v Autodružstvu na Spojovací. Vlastní olej berou a na počkání to taky udělali. Musíš se ale objednat. A pak hlavně pohlídat, co a jak Ti nulují - viz můj případ.1 bod
-
Clinte s tebou je to těžký, ty bys nejraději baby a chlast co?1 bod
-
1 bod
-
Ty vole, Clint vypudil Oziho až na Slovensko? tak to je smutné, ty si z Ozáka udělal uprchlíka, a jak je tvým zvykem, je tak zblblej že místo na západ utíká na východ za Asadem.1 bod
-
Škoda Rapid Monte Carlo - Pošesté se sportovním nádechem http://www.autozine.cz/skoda-rapid-monte-carlo-poseste-se-sportovnim-nadechem/1 bod
-
Jojo, tam ho moc nežerou a on je ztracenej jako lesní včela. Snaží se jim vnutit svoje kódování, aby něco vydělal, když tady kódoval každému grátis (kromě mě). A tak sedí na bobečku a brečí, že jsme ho vypudili z našeho super klubu. Po čínskejch Raybanech mu stejkají slzy.... Možná se vrátí ale...on je takovej bumerang, když ho vyhodíš, vrátí se On za to vlastně může hlavně synovec, furt mi přes SZ a Vejfuk posílal zprávy, abych Kozáka zlikvidoval...teď je mi jasné proč. Chtěl se zbavit konkurence v kódování našich autíček, abychm za Koktou chodili a prosili ho. To mu dělá rošťákovi dobře, cejtí se důležitě a pohazuje domejšlivě hřívou ze strany na stranu.1 bod
-
Koukni na moje vlákno (na konec vlákna) a uvidíš snížení které odpovídá u RS o -20mm a rozhodně bych níž nešel,už teď mám občas problém se zajištěním1 bod
-
Chvalabohu je vôbec tlačidlo na s/s, to by bolo najväčšie otravovanie hľadať vždy v menu.1 bod
-
ale on to ma tdi pd nie cerpadlo,treba pozriet vstreky dost casta zavada1 bod
-
Taky mi připadá zvláštní, že "low" verze má víc tlačítek než "high" verze jen proto, že vyšší verze má vše v infotainmentu, když mi měnili gumy na letní a ukládal jsem si tlaky v pneu, tak než jsem se proklikal přes rádio... no na tlačítku by to bylo jednodušší, stejně tak pokud člověk zapadne a chce vypnout ASR, tak je třeba se opět složitě proklikávat místo zmáčknutí jednoho tlačítka.1 bod
-
Ty wole ten olej bude řídkej jak když mám průjem1 bod
-
Az na tu kvalitu kde ceho a setreni je to velmi dobre vymyslene auto s vysokou uzitnou hodnotou. O tom po tom, z tohodle hlediska nemohu rici ani popel. O to vice to zamrzi.1 bod
-
Oj Štěpo tak to je škoda.Tak snad jindy.Každopádně na rekord to teď na podzim zdaleka není tak buď v klidu :-) Ať se daří a doufám,že ikdyž se zbavíš supáka tak se budem nadále scházet.Ostatně už jsme se na to téma někteří bavili a byla by škoda prodejem auta přetrhat svazky takže srazy budou pokračovat i nadále jen časem nebudou mít název sraz superbů.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nechcem robiť reklamu, ale pomohlo by s EGR toto? http://www.cimbu.cz/index.php?page=faq&lng=cze#egr Ten upraveny soft ma svoje výhody aj nevýhody. Dúfam že v samotnej ECU problém nemáš, to by už bolo drahšie....1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nepasuje a použij tlačítlo hledat... Ale upozorňuju, že už na 312mm nedáš menší kola jak 16", takže se ti celá přestavba může hezky prodražit.1 bod
-
So žiadnymi okuliarmi žiaden problém, ani s väčšími Polaroidkami (zle uložené ešte na nerovnostiach hŕkajú), ktoré sa do obalu od dioptrických nevojdú, skchánka je rovnajá ako u FII. Mrzí ma absencia safelocku čo je za príplatok s alarmom, ale naštvala ma hlavne mizerná informovanosť predajcov, ktorá je u u SEATu ešte na horšej úrovni. houmre: Ja som zase alergický na SEAT a a jeho nevkus každodenný, ale nechodím s tým zasie. ať SEAT fórum. skús na FIII hateovať tam..... Kolegovi po 4 rokoch u ibizy uhnila anténa a rozsypal sa zámok kufra, nešiel zavrieť, používal sa minimálne..... Proste v kvalite spracovania majú rezervy.....1 bod
-
To předpokládám nějakých 600 za práci, 300 za filtr tj. 1800:4 = 450 za litr oleje. Že by konečně pochopili, že 800 za litr oleje LL opravdu ne. Dostal si ten list s provedenýma úkonama? Mě zkontrolovali i tlak v rezervě.1 bod
-
dobrý téma ! A kdo by se s tím v tom autorizáku jako zabýval ? Mechoš práskač by letěl žalovat za mistrem, ten za přejímacím technikem a pak by volali importérovi, že sis to vyměnil sám nebo co ??? Nejen, že poznaj hovno, ale hlavně, maj to úplně v prdeli !1 bod
-
Při mém provozu hlavně krátkých tras to před "předčasnou" výměnou oleje na 10917km (25.3.2014) ukazovalo 26400km a 410 dnů (auto koupeno 9.5.2013), což kupodivu časově odpovídá.1 bod
-
1 bod
-
včera jsem při stavu tacho 10500 nechal vyměnit olej v 1.2 TSi 63 kW v autorizáku a cena 2615. celou dobu přítomnost u výměny, která mi byla sama nabídnuta. olej vypuštěn, následně přes vypouštěcí otvor vysán zbytek ze dna vany. nalit originální vw longlife III olej z flašek, zbytek automaticky do kufru na dolití. zápis do servisky bez výmazu serv. intervalu a následující prohlídka dle pokynů PP. spokojenost, cena dobrá. trošku jinej přístup, než když jsem měl škodovku, tam to bylo jak na pásu, fofr a nezájem znat na každým kroku. seatu je málo, takže pohoda i v servisu :-D1 bod
-
No pane. Tedy me nemusi mrzet az po zaruce se na celej autorizovanej servis vykakam. Pac za usetreny prachy za "levnej" olej v autorizaku budu mit na priplatek asistencnich sluzeb z povinneho napr. A jeste mi zbyde.1 bod