Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/15 ve všech sekcích
-
Dobry vecer, ac zde na foru moc neprispivam, tak Vam muzu garantovat, ze vsechny motory CDAA v rozmezi MR 09 az MR 11 budou bastit olej... Ty motory opravuji a je tam konstrukcni vada a tim padem je to casovana bomba... Po modifikaci na BZB s tim problem neni... Dal, s vetsim najezdem se ozve vacka a ulozeni vacky... Taky mala casovana bombicka Ted jsem zjistil ze odkaz na octaviaclub je blokovan... skoda, pls pawouku, jde sem dat odkaz, at si kluci poctou co je ceka... dik za pochopeni2 body
-
2 body
-
2 body
-
2 body
-
Pokud jde nastartovat, dojel bych do oreginál servisu ať to otevřou. Nebo jim rovnou volat, proč jsi je ještě nekontaktoval? To je první co bych udělal. Volal autorizák ať poradí. Mají i pohotovostní linku ikdyž tam nejsou na takové kravinky moc zvědaví, poradí taky.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Kdo že co někdo neví co s penezma? Hoši myju auta sekam zahradu i milence klidně udělám chcu jen barák1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A nebo vyvážení kol, na zimních to ani trošku nevibruje. Hodně dělá vyvážení kola. Málo který pneuservis umí asi vyvážit kvalitně kola... http://www.hofmann-cz.cz/?strana=technika1 bod
-
Ojeté auto je vždy riziko. Máš si napřed sehnat informace, což dnes v době internetové není až takový problém. Prakticky každý motor má svoje typické problémy - někdy menší, někdy větší.1 bod
-
To jo, Octávie v TDI = českej sen. Ovšem Favorit bez technické za 5tis už je trochu něco jiného. Jestli nás Huri nelakuje aby v nás vzbudil zájem.1 bod
-
Ne, tady je vidět, že je skoro zadarmo Kdybych dal svoje auto za deset tisíc, tak by se lidi venku i stříleli1 bod
-
Podle fora se fakt neda posuzovat spolehlivost cehokoliv. V rodine nam proslo uz asi 5 DSG, najeto od 30tis do 150tis a nebyl problem s zadnym. Nebyt tohoto topicu, tak ale nemam potrebu to nekomu sdelovat. Komu se to sype, tak samozrejme bude nadavat na vsechny strany, coz logicke. Krom toho je i logicke, ze relativne nova technologie, ktera je slozitejsi a obsahuje mnohem vice dilu se rozsype casteji nez nez archaicke zarizeni na rucni pohon, co uz asi 50 let vypada porad stejne. S tim se asi nic delat neda.1 bod
-
Nevím čím to ale Fávo je horký zboží, lidi volaj jak vzteklý asi se o to i poperou. Kýž by měl Clint takové štěstí ale prostě tady je vidět kvalitní české vozítko!1 bod
-
studený motor někdy neběží hladce, taky se mi stalo, že v létě po ránu to mělo zvuk jak vysavač a střílelo to jak prase do výfuku, pomohlo jen vypnout motor a znova nastartovat, jinak se s tím jet nedalo. žije si to vlastním životem, převodovka taky není to co člověk čeká od alá automatu, při pojíždění v kolonách známky vůle, škubne při rozjedu, podle toho jak člověk šlape na plyn, po druhý mi přenastavili záběr spojek, je to lepší ale vůli tím těžko vymezí, plechové klepání z převodovky na nerovnostech, retardérech servis neslyší, i když kolemjdoucí ano :-). Neřešit, jezdit, v záruce reklamovat a pak před koncem prodat. Ale taky mě to samo štve, nekoupil jsem si nové auto proto, abych v 10tkm řešil takový nedostatky a po ránu poslouchal, jak motor poškubává a čekal minutu, abych mohl vklidu vyjet a ne skákat přískokem.1 bod
-
Jiste, s DSG jsem poradne nejezdil, protoze kdo automat nemiluje, ten tomu vubec nerozumi. Ach jo. A kdyz pisu o tom, ze pro me nedava smysl radit padlama, tak prijdes s teorii o tom, ze prece muzu radit volicem. Takze ve finale si poridim automat, abych stejne automaticky neradil. Zkusim to jeste jednou - bavi me ridit a chci jezdit podle sveho. Automat nevidi dopredu na dojizdeny nakladak, nevidi kopec prede mnou. S automatem si taky muzu krasne vyslapnout spojku a nebo prenest vahu, ze. Plne rozumim tomu, ze je rada ridicu, kteri preferuji "tupou a pohodlnou" jizdu a predevsim nechteji pokud mozno razeni vubec resit. Jedno reseni ale nevyhovuje vsem. K ucicim algoritmum muzu rict jenom tolik, ze pokud se nedokaze dana prevodovka prizpusobit behem trasy vic nez 200km, tak jak se pak prizpusobuje dennim naladam? Ja se tedy u automatu spise musim prizpusobovat prevodovce - praci s pedalem plynu se snazim primet prevodovku k tomu, aby radila jak potrebuju.1 bod
-
Len tak pre statistiku sa tiez hlasim do klubu CDAA co zeru olej. Kazdy servisak s, ktorym som sa o tom bavil mi radil zbavit sa toho. Co je skoda, mam Yetiho rad.1 bod
-
Normální lidí v noci spí aby ráno mohli jít vydělávat, ne jako ty,že v noci vyděláváš spánkem,abys mohl přes den chodit po show-rooomech [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tak to docela slabota že máte ještě zásoby z roku 2009 v našich rodinách to co se vypálí nezbude do dalšího pálení max já si nechávám jednu flašku jako archiv1 bod
-
VW dál používá u dieselů kvůli emisím pomocný software Týden.cz: 15.10.2015 10:17 Německá automobilka Volkswagen používá u nejnovějších modelů vozů s naftovými motory dodatečný software, který by podle agentury AP mohl snižovat emise při měření. Firma o novém softwaru informovala minulý týden americké úřady a to sdělila tiskové agentuře AP. Americká Agentura pro ochranu životního prostředí (EPA) nyní software prověřuje a zjišťuje, zda by nemohlo jít o další nástroj k manipulacím s emisními měřeními. Tak jsem zvědav, o kolik klesne zájem o nové motory 2.0TDI v nových Superbech. Jezdí skvěle, jsem příznivcem TDi, ale začíná mě to nahlodávat....1 bod
-
Ahoj, v tom případě ti doporučuji kotouče MEYLE PD Platinum, které mají povrchovou úpravu na nefunkčních plochách a i po pár letech jsou nejen krásné, ale i perfektně brzdí celou plochou = nejen moje osobní zkušenost na Š Octavia II 77kW a VW Passat CC 125kW. Katalogová cena zadních kotoučů MEYLE PD Platinum je 1285,-Kč vč.DPH /kus = mohu nabídnout za 699,-Kč a k tomu destičky MEYLE PD 1397,-Kč vč.DPH / sada na zadní nápravu = mohu nabídnout za 899,-Kč1 bod
-
1 bod
-
Natáčacie svetlá nemám. Existujú tie káble ako originálny diel vrátane koncoviek?1 bod
-
Predstav si, že máš zelené diódy a chceš červené podsvietenie. Ako isto vieš, červená a zelená sú akosi opačné farby, takže by ti to temer vôbec nesvietilo resp. svietilo veľmi škaredo a veľmi slabo.1 bod