Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 12/22/15 ve všech sekcích
-
7 bodů
-
3 body
-
Potvrzuji svoji účast. Jinak koukám, že je to tady pořád stejné. Tak zase za rok čau. Ehm, samozřejmě, že tam mají Zulu Colu i Zulu Malinovku - stačí se přece podívat do nápojového lístku. To si Petře jenom namlouváš, aby ti to nebylo líto, že nepřijedeš.3 body
-
V hotelu na recepci : Host: "Poslal jsem vám postel." Recepční: "My jich máme dost, ale přesto moc děkujeme." Host: "Plosím, ládo se stalo." "Dobrý den, chtěl bych zahrát písničku pro mojí přítelkyni, která se mnou od rána nemluví. Bude to od Rytmuse: Čo ti jebe." Potká farář Aničku a ptá se jí: Tak co Aničko, jak se máš?' Celkem dobře pane faráři.' odvětí Anička. A manžela už máš?' Ano, mám.' A co děti, máte?' No, to je to, co nás trápí, pane faráři. Nějak nám to nejde.' Tak se netrap, já jedu zítra do Vatikánu a zapálím tam za vás svíčku a Pomodlím se za vás.' Po pěti letech se znovu setkají a farář vidí Aničku obklopenou dětmi. Tak koukám, že vám PánBůh požehnal. A kolik tý drobotiny máte?' Celkem 10. Dvakrát trojčátka, jednou dvojčátka a pak ještě dvě.' A kde máš manžela?' Ten jel do Vatikánu sfouknout tu zkurvenou svíčku!' Víte co je to hovězí sex? To je když jste nadržený jako bejk, čekáte na ni jako vůl a ta kráva večer stejně nepřijde. A obrázek na závěr :3 body
-
Jsou ve vaně dva kapři a jeden povídá: „Je mi nějaká zima.” Druhý na to: „Vydrž, za chvíli tě obalí!”2 body
-
Hosi, myslim na vas. Y doufam Stringo ze zajedes casteji. Rad te nekdy poznam osobne.2 body
-
2 body
-
Michale, tak to nemá chybu :D :D :D Sice jen nahraný, ale skoro jako ve skutečnosti2 body
-
1 bod
-
1 bod
-
Kluci jsem doma, díky za super pokec a Motosmanovi s Koktou a Ozim za vyčíslení brzkého servisu moji pixly [emoji6] [emoji106]1 bod
-
Je treba zjistit co se presne stalo. Zda odesla vodni pumpa atd... v lepsim pripade se nestalo nic , ci jen umrelo tesneni pod hlavou. V horsim se mohla hlava zkrivit. To vse pozna servis. Hlavne zjistit proc se to prehralo.1 bod
-
Dva roky staré za méně než půlku kupní ceny nového a s malým nájezdem... To by nemusel být špatný kup. Až na ten Start-Stop - to by z auta letělo jako první1 bod
-
Vánoce jsou fajn. Mám je rád hlavně proto, že k vánocím patří koleda. Rok co rok si moje žena koledovala o pár facek, až loni dostala po čuni.1 bod
-
1 bod
-
A kde máš tu svou co jsi si přivedl? [emoji23] to jsi ji vyměnil brzy, to ještě nemůžeš být namol [emoji6]1 bod
-
Já nevím jak to má Ford a ani jak to má VW, jen si nemyslím, že je pro jakýkoliv motor po startu dobrý ihned se rozjet. Lidi ti dělaj, x-krát jsem to viděl na parkovišti, kdo trochu chápe jak funguje motor musí vědět, že se mu za pár minut stání nic nestane, naopak, všude se promaže a začne pracovat jak má. Já vždycky nastartuju, potom se připoutám, otevřu zrcátka, usadím se prdelí aby mě netlačilo sedadlo, prostě takový utracení několik desítek vteřin času a pak se v klidu rozjedu.1 bod
-
1 bod
-
Hochu hochu, my na rozdíl od Tebe Stringa známe osobně (alespoň někteří z nás), páč máme dospělácký auta, a na naše předchozí srazy takovej potěr jako máš ty nesměl1 bod
-
1 bod
-
Stringo, spíš jak na sáňky v zimě ( dle dnešní dosavadní zimy). Jinak kdybych se ožral tak moc, že bych nemohl přijed domů, tak se taxárem nechám odvést do té vaší nové knajpy.1 bod
-
to mam tahat notas? zeptej se oziho, ten má mapy. už takhle mám trauma ze sekačky jménem fabie1 bod
-
Já to samozřejmě trochu zveličil, ale můj šéf je i mým kolegou a toto je příležitost z jeho strany nám oplatit nebo dát trochu úctu naší práci a že si naší práce váží. Je to taky příležitost s kolegy pokecat a popít také v jiném než pracovním duchu. Nejde jen o kolegy, ale zváni jsou i partnerky, partneři zaměstnanců stejně tak bývalí zaměstnanci co třeba v minulosti pro firmu také dělali. Navíc toto je už přes měsíc plánované a ne jako Clint, že se podívá z okna a řekne si, dnska by to šlo a ze dne na den uspořádá sešlost, když navíc jindy jsme se domlouvali vždy nějaký týden dopředu. Rozhodně není nic ve zlém z mé strany, jednou jsem hold jediný komu to nevychází a jak jsem psal, v jiných případech nejednalo by se o rodinu bych určitě rád také dorazil, ale nerozkrájím se. Myslete tedy na mě, dejte si na jedno místo mou fotku aby vám chutnalo a užijte si to. já snad přijedu zase někdy příště.1 bod
-
Neznáme. A ja třeba žádné firemní večírky nemam a sem ted v práci. Takže bych ani možná nepřijel. Ale že přijede fantom alias Colombo alias Stringo tak to prostě musím přijeď abych ho viděl a mohl zemřít jak se říka.1 bod
-
https://www.facebook.com/mehmet.gurbuz.963/videos/10151559920509626/1 bod
-
To ode mě opsal Dix vez uvedení zdroje a je to bohužel blbost. Cpe to pod svým jménem nejenom na auto.cz. Momentální stav některých novinek (který platí teď a nemusí to tak finálně dopadnout) jsem ve svém vlákně o akčních nabídkách a změnách výbav upravil, chytáky splnily svůj účel.1 bod
-
1 bod
-
Prvních několik set kilometrů mi auto několikrát píplo, časem jsem si zvykl nechávat si větší odstup od auta a dřív brzdit. Zkusil bych změnit styl jízdy, FA je výborným pomocníkem, pokud ho umí člověk používat.1 bod
-
Pozrel som to video a tamojšie závery by som až tak úplne neaplikoval na Európu. To, že to meranie bolo robené úplne neodborne je jedna vec. Ale ok, vzhľadom na to aké auto zvolili ani som nečakal iný výsledok. Majú tam jednoduchšie motory, väčšie objemy, nižšie litrové výkony, žiadne preplňovanie, takže tá ich 87-ka im stačí. A asi by stačila aj do našich áut. Keby sme do 1.2 HTP natankovali závodné palivo, výsledok by bol pravdepodobne rovnaký ako s bežným BA95. Naopak pri motoroch preplňovaných už môže byť merateľný rozdiel, čo dokázal aj test, kedy bola použitá 98-ka v 1.2 TSI a bol zmeraný rozdiel oproti 95-ke. Nie v maximálnom výkone, ale v priebehu výkonnostnej krivky. Hlavný rozdiel ale bol hlavne v tom, že test nerobili tak neodborne ako v tom videu, a hlavne najazdili 300 km kým sa motor "adaptuje" pre lepšie palivo. Vtedy vznikol merateľný rozdiel. Takže jazdiť na BA98 môže mať pre niekoho zmysel, ale iba pri jeho pravidelnom tankovaní. Otázkou ostáva, že ktoré sú tie motory ktoré lepšie palivo dokážu reálne využiť.1 bod
-
Lidi, když už se tady řeší OT, uvědomte si, že celý Brusel, celé ekobláznění, celé globální oteplování, to vše je jen nástroj, jak zblbnout hloupé lidi a navalit si kapsy. Všichni, kdo o tom ví aspoň 1% vědí, že jsou podmínky měření nereálné. Všichni, kdo aspoň trošku znají historii vědí, že globální oteplování a ochlazování je zcela běžný jev, který se po stovkách let pravidelně opakuje a pouze někdo s tou pí*ovinou přišel v pravý čas a s krásnou historkou pro lidi, kteří uvěří všemu. Proč to všechno? Jakékoli porušení stále nesmyslněji nastavených norem = vysoké pokuty. Bruselu a nejen jemu to vynáší obrovské prachy.. A o tom je celá kauza ekošílenství, o přírodu jde leda tak aktivistům, kteří jako hloupé ovečky věří všemu, co jim Brusel řekne...1 bod
-
Najprv dôležitá vec. Nikdy necituj posledný príspevok ak na neho odpovedáš! A teraz k téme. V autorizovanom servise si za filtre vždy priplatíš, rovnako ako za náplne a kvapaliny, alebo náhradné diely. Za marže aké majú internetové obchody si to nemôžu dovoliť predávať. Ale nič ti nebráni v tom, aby si si filtre kúpil sám, alebo si ich aj rovno vymenil. Každopádne je určite rozumnejšie vymeniť všetky filtre a vylúčiť jeden z dôvodov ktoré môžu spôsobovať tvoj problém. Potom zájdeš na diagnostiku, prípadne požiadaš o ten novší softvér. Len sa s tým poponáhľaj, aby si už nedostal rovno ten ktorý je modifikovaný kvôli diesel gate. Mám silné tušenie, že budú priškrtené, alebo budú mať inak naprogramované znovupoužitie výfukových plynov. A určite to nebude k dobru motora ani majiteľa. P.s.: Ak si dlhodobo odsleduješ svoju reálnu spotrebu (minimálne 3 nádrže) a spotrebu podľa PP, tak potom si môžeš vypočítať o koľko percent PP skresluje a následne sa dá nastaviť korekcia, aby to ukazovalo správne.1 bod
-
Trefil jsem ten maxík, jupí! Divím se, že nikde nejsou fotky FL citiga a spol.1 bod
-
Něco na tom bude, to je fakt :D Spěje to k takové samoobsluze. Přijedeš, napojíš si auto na počítač, zjistíš si chyby, objednáš si díly. Převlékneš se v šatně do montérek a servis ti půjčí nářadí a chytrou knihu, jak to opravit. No a až to sfoukneš, zaplatíš na pokladně a servisák ti dá razítko1 bod
-
Nedělej tu bububu Peťo. Tys zas někde něco viděl a už maluješ čerta na zeď! Všechno je to o průběhu točivého momentu, výkonu a hlavně na úpravci, kterej tomu rozumí a ví co dělá. V neposlední řadě samozřejmě na řidičovi. Bezmozek odpálí spojku na novým autě i za 20tis km.1 bod
-
Přestat robit a připravujte svoje miláčky. https://www.email.cz/download/i/ExJaJEszQSE_rFTJqPKxSof4oUY0J9WKJ8esLgPOnRBzRmO6o7FzWIHUi54N4BeqqOyjtg0/VID-20150318-WA0010.mp41 bod
-
1 bod
-
Dnes bylo počasí akorát na práci kolem auta a měl jsem konečně čas se do desinfekce klimatizace pustit a jak jsem slíbil, udělal jsem pro Vás kompletní fotodokumentaci mojí práce Pro úvod tedy, fotky jsou z mého vozu - Octavie II 2005 s Climatronikem, na které jsem desinfekci po 10-ti letech provedl poprvé, AUTO režim mám zapnutý celoročně a NEVYSUŠUJI výparník před vypnutím motoru!!! - použil jsem desinfekci Würth, jsou na ni dobré reference a cokoli jsem od nich používal bylo perfektní, navíc se nechá sehnat tento sprej i za 350kč v akci. Na kompletní vystříkání které zde popisuji jsem ji vypotřeboval celou, pokud by někdo dělal jen výparník, má to na 2x (byl to vodnatý sprej, žádná pěna nebo tak něco) Nenarazil jsem tu na žádný podrobný postup, takže jsem vše nafotil a popíšu krok po kroku DESINFEKCE VÝPARNÍKU A CEST VENTILACE 1. demontovat schránku spolujezdce - povolit 5x torx, odpojit hadici klimatizace a konektory airbagu a osvětlení schránky 2. demontovat spodní kryt palubní desky spolujezdce - povolit 2 vruty a sundat polstrování 3. vyjmout kabinový filtr - sundat víko filtru posunutím od tunelu, vyjmout starý filtr (až jsem se lekl, co po 1,5 roce používání může být na filtru nachytáno bordelu) 4. odstrojit pravou stranu tunelu - vytáhnout rámeček řadící páky, povolit 2x torx popelníku, vyndat popelník, povolit 1x torx za popelníkem a 1x torx na bočním tapecu, potom uvolnit suchý zip a tahem směrem na předek auta tapec vytáhnout 5. demontovat odtokovou hadici - vytáhnout hadici za výparníkem a vysunout z plechu boku tunelu 6. demontovat schránku palubní desky - v místě šipek podebrat a zvednout plochým šroubovákem, po vyskočení schránku zvednout, odpojit konektor výstražných světel a schránku vyjmout 7. desinfikovat odtok výparníku - prostříknout hadici a odtok v podlaze, DŮLEŽITÉ: nasadit hadici zpátky na výparník a do podlahy!!! 8. desinfikovat výparník - výparník je hned za otvorem pro filtr směrem do středu tunelu, doporučuji si koupit zrcátko za 180kč s LEDkou, lehnout si na podlahu a strčit ho do otvoru pro filtr, je tam krásně vidět kam se hadičkou stříká a nastříká se kompletně celý výparník, na slepo to budete stříkat všude po tom obalu výparníku a je to o ničem, potom jsem ještě odpojil i druhý konec hadice klimatizace schránky spolujezdce a prostříkl to i z druhé strany výparníku, tam už je to na slepo a je spíš jako navíc za tím výparníkem. Na obalu bylo uvedeno stříkat na výparník cca 30s, já to prostě pěkně postříkal celé po krocích, takže tak přiměřeně, abyste měli dost spreje na zbytek desinfekce. (udělal jsem Vám foto jak vypadá můj výparník, je skoro jako nový, sám jsem se divil, že vypadá tak jak vypadá, čekal jsem to horší) 9. desinfekce všech ventilačních cest - na fotkách je myslím jasné, kde jsem jsem desinfikoval (na výparník z výdechů schránky palubní desky, do obou cest ofuků čelního skla, oba boční výdechy, zadní výdechy středového tunelu a výdechy pod předními sedačkami) ještě upozorňuji, že sprej je hodně natlakován a stačí po dobu vytahování hadičky z ventilační cesty stříkat přerušovaně cca každých 10cm povytažené hadičky, při stálém držení Vám jeden sprej stačit nebude 10. kontrola odtoku v podlaze pod autem - zde je místo, kde vytéká kondenzát z výparníku, je vidět, že celá cesta je pěkně volná, udělala se mi louže z vyteklé desinfekce 11. nový kabinový filtr - určitě stojí za to, hned filtr vyměnit za nový (já preferuji uhlíkový) 12. zpětná montáž dílů - montáž se provede opačným postupem, v rychlosti: nasadit hadici klimatizace schránky spolujezdce do výparníku, namontovat schránku s vypínačem výstražných světel, nasadit boční tapec tunelu, namontovat popelník a rámeček řadící páky, vložit nový kabinový filtr a jeho kryt, připojit airbag, hadici klimatizace a osvětlení na schránku spolujezdce a přišroubovat jí Časová náročnost u mě byla cca 2,5 hodiny + 0,5 hodiny promazání ventilátoru (návod přikládám hned pod tímto příspěvkem) Doufám, že to k něčemu bude a že to mnohým z Vás pomůže, netřeba se toho vůbec bát, zvládne to průměrně mechanicky zdatný člověk a navíc to máte s obrázky Takže přeji hodně štěstí a čistých klimatizací!!!1 bod
-
Pár postřehů z Německa, kde vzhledem k podstatně vyšším nájezdům a ještě ve větších rychlostech, je problematika s rozvod. řetězem u koncernových motorů 1,2 TSI resp. i 1,4 TSI řešena nejenom na fórech, ale pravidelně již od roku 2012 i v normálních mediích. Jen pár příspěvků z nedávné doby: - AutoBild z 22.12. 2014 označil tyto nepřestávající problémy jako "Zlost roku 2014" a připomíná, že jen v tomto roce obdržel 304 rozhořčených příspěvků od majitelů vozů s těmito motory. To možná souvisí i s tím, že většině vlastníků skončila prodloužená garance a nyní musí neustávající vady hradit z vlastní kapsy. Těm nejvytrvalejším se pak v rámci individuálního posouzení dočkají v rámci "kulance" příspěvku VW ve výši poloviny nákladů (mj. zmiňován majitel, který dostal ve 30 tkm rozvody, v 75 tkm nový motor a nyní po jeho destrukci mu i po příspěvku VW nezbylo než uhradit ještě 4.000 Eur z vlastní kapsy... V květnu 2014 zase tento časopis uváděl, že ani po roce nekončí "drama" s těmito motory - TV VOX v pořadu AutoMobil 21.12. 2014 zase uváděla obdobné případy rozhořčených vlastníků výše uvedených motorů. Zde si mj. jeden majitel stěžoval, že ačkoliv má již motor s upraveným širším řetězem (údajně od 09/12, ale s tím, že nelze stejně tento řetěz aplikovat na motory vyrobené do tohoto data), má v krátké době stejné závady jako měly motory před úpravou. V tomto příspěvku také mimo kameru hovořil pracovník jednoho autorizovaného koncernového servisu v N+mecku. Ten na otázku jaký tedy motor 1,2TSI resp. 1,4TSI odpověděl, že žádný, který má řetěz bez ohledu na datum výroby... Prakticky ve všech případech je zdůrazňována minimálně "nevstřícnost" VW řešit tento problém plošně i to, že i v individuálně řešených případech uspějí jen ti nejvytrvalejší.1 bod
-
Proste pri kazdem servise si z ztezovat a hotovo. Dobry zpusob jak si udrzet zakazniky v aut. servisech A nebo se na ne vyprdnout a ve 100tis napr. si ten retez nechat nekde vymenit za sve. Porad to vyjde mozna mene nez prip. kulance. Kazdopadne se pak clovek musi modlit aby se to nepotkalo drive.1 bod
-
Kamarád má Golfa VI 1,4 TSI,najeto 60.000 a už podruhé měněn řetěz,lišty a napínák.Vážení,ať jdou do prdele s takovými motory.nevím,že by jiné automobilky měli tolik problému s rozvodovým mechanismem1 bod
-
To máš pravdu, já ovšem nebyl jako kupující seznámen, že budou vrzat plasty, praskat nebo rachtat rozvody atd. atd. Já pouze akceptoval cenu, kritizované plasty - věřil jsem, že když to takto udělají, že i když to bude plasťáček, což mi samo o sobě nevadilo, že to budou mít vychytané aby ty škarohlídy setřeli. To, že budou vrzat mi bylo jasné, to časem začne u každého auta, ale čekal jsem alespoň 60tis. Nad ledasčím člověk mávnout rukou může, protože mu to vynahradí naopak klady. Pokud ovšem je tam těch kompromisů více, s kterými se potýkáš každý den (absence zpětného ventilku ostřikovačů, vrzající plasty - reklamováno, nevyřešeno, ovládání oken jak z felicie - zvuk pohonu + ovládání bez dojezdu, řešit furt jestli silentblok převodovky klepe či neklepe u nového auta) pak ti jaksi začnou ty zápory převažovat nad těmi klady, protože je prostě vnímáš každý den, což je škoda, protože je to jinak dobře vymyšlený auto. Škoda si to hold kurvý sama až moc velkými úsporami za každou cenu za pár korun. Docílí toho, že moje další auto už příště Škoda být nemusí. Rapid zas až tak moc levný auto není aby tam muselo být tolik kompromisů. Jsou prostě věci, na které nepřijdeš hned při předváděčce a když pak všude čteš od novinářů, jak je to vynikající auto a cosi kdesi, marketing tě prostě semele. Zajímavý, že dnes Ti samí novináři při testu Spacbacku píší jak je to či ono oproti původnímu liftu lepší atd. proč tedy o tom nepsali před tím, že je to uskákaná koza atd. No to jsem se ale rozvášnil a Pawouk mi tady za chvíli půjde po krku :-) Tedy tímto bych tuto debatu zde ukončil.1 bod