Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/26/16 ve všech sekcích
-
Jj, takovek kanci gulas nebo jeleni tatarak. Spica. Jinak mam konecne vymazany servisni interval. Natocilo se video jak mi nefunguje sterac a zitra se posila do Bolky. Ze pry kdyz to tam poslal standartne tak mu neverili a pozadovali video.2 body
-
2 body
-
Petrrr by mohl založit nějaký český RAM fun club, mohl by to vést. Byl by trochu raritou, pač jako jedinej by o tom autě věděl všechno a zároveň by ho jako jedinej neměl :D Na srazy Ramoušů by jezdil v kinderu a všem by tvrdil, že až vyhraje ve Sportce, že si ho koupí2 body
-
Co furt blbneš s tou americkou plechovkou, když si jí v životě nekoupíš, to fakt nechápu :D Doma žerete brambory na loupačku, místo pořádnýho kvéru máš poskládanej plechovej starej krám z Brodu za dva tisíce, místo pořádnýho auta máš auto pro holky do Lídlu, místo Lega dáváš dítěti rozpůlené brikety a ty nás krmíš nějakým Dodgem :D2 body
-
Jooo, Stringo kéž by až po 4 letech. Kdyby si koupili Škodu, tak jsou už v záruce v servisu pečený, vařený. Clint si může říkat na svém vlákně co chce, jak je spokojený atd., ale ty závady co měl nebo má ( pazvuky) to prostě nemůže u nového vozu existovat, obzvláště u auta z cenovkou skoro 700tis. A teď musím uznat a to s velkým sebezapřením a odříkáním, že Clint měl pravdu ve smyslu mých brzd v AS. Zdálo se mi totiž, že to auto i svítí nějak nízko, oproti před servisem a protože vím, že je docela festovně seřizovali - docela dlouho je seřizovali v AS ( vím z kamery) tak jsem měl i podezření na nekvalitní práci stejně jako u brzd ( podezření na zavzdušněné brzdy při výměně brzdové kapaliny. No jel jsem, přeměřit světla na STK, tam se mě ujal velmi ochotný pán z Emisí a když jsem se mu svěřil s mými obavami ohledně brzd, řekl, že to prý bude nejlepší změřit, že tak se to hned pozná. Říkám ok, ale že to tady budu muset zase čekat, že za mnou už jsou další na řadě. Protože já nehlásil že chci měřit brzdy při platbě předem u přepážky. No pán to tam hned začal přeorganizovávat, najel do vedlejší haly s STK, brzdy přednostně testnul, já mu zatím hlídal druhou halu co je určena na Emise. Pak se vrátil zpátky do emisní haly kde se měří taky světlomety a vše je prý v naprostém pořádku a co bych prý ohledně brzd chtěl, že lepší se tam vidí málo kdy. Světla taky good. Popřál mi hezkej den a za to měření brzd jsem ani neplatil, tedy mě to vše stálo 120kč a mám klid na duši ( přeci jen s tím jezdí i žena s dítětem) Tedy se tímto veřejně omlouvám AS a uznávám, že Clint měl vyjímečně pravdu a ten snížený účinek brzd při prvním brždění asi opravdu bylo zapříčiněno vodou nebo solí na kotoučích. Hold už mám k AS vypěstovanou takovou averzi, že jim prostě nevěřím a moje podvědomí jim jde vždy a za všech okolností po krku.2 body
-
Dohadování nic nevyřeší a dotyčný má motor stejně fuč. Ale předpokládám, že stejně jako sem sám strkáš moderátorský čenich, tak téma čtou i ostatní. A je dobré vědět na co nejezdit. Pokud máš zájem přepošlu ti mailové a SZ komunikace mezi mnou a lidmi co jsem jim poradil jezdit na něco jiného než na Shell a zabralo to. Jezdil jsem na něj také , i závodil, ale zřejmě se něco za pár let změnilo. Nevím proč se zde snažíš směrovat stádečko za každou cenu, stačí to co se nám předsouvá v médiích. Neznamená to však, že si tě jako moderátora necením. mot1 bod
-
Bolka mi nikdy nepomohla. Vždycky mi odepsali., že se mám s důvěrou obrátit na nejbližší aut. servis, kde jsou vyškolení pracovníci, kteří mi vyjdou laskavě vstříc a záležitost vyřeší.... Zbytečná námaha....Bolku zajímá jenom jak a kde nejvíce prodat1 bod
-
To světlo svítí ani ne minutu, pokud to máš jen jako nástupní a nečteš si u toho v autě. Proto to topení nepovažuju za problém. Já přes tu keramiku uprostřed přetáhnul širší plastový stahovací pásek, aby se nemohla keramika přímo dotknout plastového tělesa světla. A že tak žhaví je normální. Ony ty odpory na canbus žárovkách taky tak topí.1 bod
-
1 bod
-
Drzim Ti palce,budu bedlive sledovat vysledek.Co mne ale udivuje,jsou ty kratky najezdy a opetovne padnuti. To musi byt k vzteku.1 bod
-
A co zde asi vyřeší dohadování, co je větší shit, jestli Shell, nebo něco jiného? Nic. Jak to pomůže tazateli? Nijak. Jen se to tam hádá o ničem. Mimochodem, na benzín od Shell jsme v práci jezdili s mnoha auty asi patnáct let a najeli desítky tisíc km. A .... kupodivu nic, motory fungovaly. Tož tak. A už zde nechci nic takového vidět. Na to jsou skutečně jiná témata.1 bod
-
a pak mi došlo, že kvůli výměně regulátoru nemusím vyhazovat altík, takže jsem to sfoukl ještě dneska po práci, než se úplně setmělo. Všechny kontakty jsem prošplíchl kontaktolem, dotáhl všechny tři matky, co drží lištu s diodami, byly hodně povolené. Respektive jen dvě, třetí jsem nasazoval znova po vytažení zenerky. Co mě překvapilo, tak nestejnoměrné opotřebení uhlíků, jeden cca půlka délky nového, možná víc a druhý úplně sjetý, myslím, že to už není ani těch 5mm. Každopádně hotovo. Nakoůl jsem to, nechal chvílu klapat a začal měřit. Bez zátěže na volnoběh 14,5V, se světly 14,1V. Pak jsem pozapínal vše, co jsem našel, včetně vyhřívání a mlhovky a naměřil jsem 13,1V. Takže myslím, že už můžu klidně spát. Pro jistotu si měření ještě někdy zopáknu, ale snad vyřešeno. Díky všem za podněty a rady.1 bod
-
Já kdybych si mohl koupit co bych chtěl, tak zase něco jako je Octavie. Mě se tenhle typ auta líbí, třeba Cupru ST, nebo Passat AllTrack se mi hodně líbí, to samé Superb III... Nepotřebují Lambo, ale zase nechci Dácii... Je to i o pocitu v čem budu jezdit. Nájezdům min. 20t km ročně, spíš víc tak mi není úplně jedno v čem bych jezdil... Asi tak no... Njn, někdo má a jiný sní [emoji23]1 bod
-
Petrrre, kdybys vyhrál a koupil si RAMku, tak bych čuměl jako puk já, ...Kokta kdyby ji chtěl, tak si zajde jeden měsíc na přesčasy o víkendech a jde si ji koupit [emoji6]1 bod
-
Časopis 4x4 přináší své exkluzivní představení nového velkého SUV z Mladé Boleslavi! Své - wtf?1 bod
-
Přesně já už mám vybráno krásná korba pod střechou a tam by se ten hajzl vešel krásně. Vsazeno už mám. Pozítří ho jdu objednávat.1 bod
-
a ted si predstav ze jedes v anglii kamionem s levostraným rizením toje teprve legrace :-D1 bod
-
Rádiusi, já ale porovnával Dácii s novou Octavií, ne s tou mou. Navíc stále dokola píšu a zdůrazňuji, že nemám min. 300000,- na nové auto které bude v Sociál Edition a motorem že zahradního traktůrku... Jako ano mám staré auto, ale poctivý profilovaný plech, deformační zóny jsou velice dobré a nejeden článek mluví o tom, že zrovna OII je jedno z nejpovedenějších aut koncernu co se do tuhosti karoserie týká... Takže nemám strach, že by auto nebylo bezpečné. Co potom na řidiče ve Feliciích, nebo starých Renaultech a Peugeotech , kde se o tuhosti opravdu mluvit nedá. Jako beru, že asistenty to nemá kromě ASR žádné, airbagy má jen 4 ale to auto je myslím naprosto dostačující, stejně když někam vletíš, nebo tě napálí někdo ve velké rychlosti, tak ty systémy se neaktivují, protože je to nebezpečnější. Až budu mít podmínky takové, že si budu moci dovolit jít s dobou a auta si pravidelně obměňovat (nemusím mít nové) tak to dělat budu, když na to nemám (jako většina Čechů) tak mám smůlu...1 bod
-
Obvyklé Radiusovo krátké vsuvky v programu Clintova klubu. Zabral skoro celou stránku.1 bod
-
Problém je v tom, že jednotka natáčení má společné napájení s žárovkou. HIDky buď způsobují nějakou špičku při zažehnutí výboje nebo vysokofrekvenční rušení, které nedělá dobře řídícím jednotkám, co na to nejsou stavěné. Může záležet i na konkrétní HID sadě, nedá se vyloučit, že zatímco jedna bude jednotky odpalovat, jiná bude fungovat bez problémů. Osobně bych to neriskoval a radši natáhl pro HID zvlášť napájení spínané relátkem z okruhu světel. Ideálně s nějakým zpožděním, aby člověk v klidu nastartoval a světla se rozsvítila až potom. To by pro aspoň trochu zručného elektrikáře neměl být problém.1 bod
-
Interiér je lehce zaprášenej a lak by potřeboval Panchovu kůru, ale jinak to nebude špatná koupě, klidně do toho jdi, splníš si svůj sen Budeš mít jistotu, že nebude stočené a že bude mít na svůj věk málo najeto1 bod
-
Mame tu inak temu o osvetleni pod nohami,v ktorej sa pise,ze uplne vypnut to nieje mozne.Ak ti to fakt vadi,jedine povytahovat ziarovky,ked mas led verziu,jedine komplet poodpajat komplet lampicky.Je to vnutorne osvetlenie,takze ochrane ziaroviek to nevadi,nestrazi ich.Vadit by to nemalo nicomu. Sranda,co by som ja za to z fabriky dal.Ja som to musel za velke peniaze pracne dorabat:-)1 bod
-
Mezi námi, jak už psal Pawouk, to že jezdí auta za kterými není vidět, za to mohou samotní technici a teď do toho spadnou i lidé jako já, co budou o chlup přes toleranci (jinak za mnou se nezakouří, nesmrdí mi od vejfuku, neteče mi nic z motoru atd.atd.) tak na tom budu stejně jako ten kdo má motor už technicky mrtvej... Pokud nebudou žádné možnosti objektivity tak to bude nespravedlivé... Ale to se uvidí časem, jak to bude nakonec probíhat.1 bod
-
Docela zajímavej článek o turbu, o TSI (servopohon obtokového ventilu, dochlazování chl.kapalinou atd.) je tam taky pár řádků ;-) http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-897031 bod
-
Neboli vyměnili typ, kterej byl sice ne možná zrovna hezkej, ale vrcholně praktickej za jinej, kterej se možná bude (někomu) líbit, ale z pohledu praktičnosti bude k hovnu. Kolega z práce sháněl auto pro rodinu, když měl doma 3 ženský ve věku "něco přes 30" + 4 + 1 a chtěl nahradit věkovitýho escorta kombi. Dostal nabídku na ojetýho "Jetýho", jenže s hrůzou zjistil, že do toho "takzvanýho kufru" v Jetým se mu k pár zavazadlům už nevejde ani golfáč pro tu nejmladší. Nechal jsem ho vyzkoušet Drobka, byl nadšenej kombinací prostoru a samostatně vyjímatelnejch zadních sedaček, ale pak stejně koupil jetou dvojkovou octu v kombajnu, protože room se zas nelíbil jeho polovičce ... Tolik k tomu srovnání SUV vs. MPV (Jetý vs. Room) ...1 bod
-
Průvodčí prochází rychlíkem Ostrava - Praha, když v jednom kupéčku vidí babku důchodovýho věku se skládacím metrem v ruce - šmejdí po kupé, pokládá metr na podlahu, houpá s ním v ruce, různě ho překládá a skládá na sedačce... Průvodčí babku chvíli sleduje a pak otevře dveře s otázkou: "Babi, copak nám to tady proměřujete?" "Ale panáčku, poráde nemůžu přijít na to, jak ti pražáci můžou tím metrem jezdit...!" (Ale ten je opravdu starej, poprvé jsem ho slyšel v časnejch "sedmdesátkách", když ještě "krtek" v Práglu míval jen jednu linku a na ní pár stanic...)1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
zadní kameru mám, ale pokud chci zaparkovat, zacouvat, tak od toho mám dvě zpetná zrcátka. Za deště je kamera opravdu nepoužitelná (OIII combi)1 bod
-
Dik borci zajdu do Škody a nechám nastříkat a potom namontovat :-)1 bod
-
Většinou to je tak, že když se zastaví opravdu nakrátko (např. v té koloně), tak se auto zase rozjede (viz ten Superb s jeho asistentem jízdy v koloně ). Pokud stojí dlouho, tak se tempomat deaktivuje a člověk musí buď dát "resume" nebo šlápnout na plyn (Jaguar).1 bod
-
Raz som videl ze mal rom v starom bmw na palubovke fen aby sa mu nerosilo okno lebo mu nesiel ofuk. Mali dat dva feny aj k superbu namiesto tych dazdnikoch1 bod
-
Nevím nevím ale může se stát že nějaký důchodce si bude myslet že odbočuješ a ty pojedeš rovně a bum Ale přitom jsi neblikal ale pouze svítil bliknama ala Amerika.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Začala mně nepříjemně vrzat přístrojovka někde v místě před spolujezdcem. Dělá to při průjezdu zatáčkou nebo i jen mírného oblouku, kde je nějaká nerovnost. Při jízdě v přímém směru to nevrže.1 bod
-
A otázka zní - jak s tím podělaným nařízením v Čechách naložíme? (nechci jako říct, jak to zase ojebeme :-)1 bod
-
ABS tam nemám, to byl aprílovej žertík... Po telefonu si pak zažertoval servisák - že prej už funguje, jen to bude za 30tisíc... :-D Kontrolky nic nehlásili, jen červeně blikala kontrolka chladící kapaliny.1 bod