Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/28/16 ve všech sekcích
-
5 bodů
-
3 body
-
slovak,madar a cernoch sedi v porodnici v cekarne a cekaji az se jim to narodi,vyjde sestra ve voziku 3 deti a rika:tak se vam to narodilo akorat se to trochu popletlo tak si je budete muset poznat,v tom se slovak v panice rozbehne,popadne cernocha a utika s krikem:radsi cernocha nez nejakeho madara2 body
-
TDI, auto za 600 hadru, nedavno se dusoval jak si koupi co chce a tady nema na dalnicni znamku za 1500 kc, kterou zrovna on vyuziva mozna z nas ze vsech nejvic. Tedy mozna si koupis co chces, ale na ukor ceho, doma jedi suchy chleba nebo prosla jidla v akci z Peny. [emoji23]2 body
-
A hlavne nezabúdajme, že wirer je slovenský špecialista jázd na spotrebu. Keby mal naftový motor, tak by mu auto palivo dokonca aj vyrábalo.2 body
-
Jo jo, je to tříkolka, ale prej to jede brutálně. Jako sedí se v tom nádherně, takové polo SED, výhřev všude, rádio tam jde dát, je to pecka a prej to litá neskutečně. Má to hafo stabilizací, abys to udržel na silnici v těch rychlostech, dá se to i úplně všechno vypnout. No je to fakt krásný a na motorku to má "veliký" kufr vpředu na 2 helmy a batoh, takže povedená hračka, akorát je to cena jako za pěkné auto...Ale tak to je i za tu čtyřkolku. Asi to bude stejnej motor, jenom zpřevodovanej víc do síly než rychlosti...1 bod
-
1 bod
-
Jinak stryc se zblaznil, ted jsem s nim mluvil. Se do tech 4kolek zblaznil. Vraci tu co si koupil a bere Can Am 1000. 82 HP. Zitra si pro ni jde. Tak se u nej asi stavim. Cenu nebudu radeji ani uvadet. Ja tomu tolik nerozumim, ale udajne Can Am jsou neco jako Mercedes u osobaku.1 bod
-
Clinte,ja loni jezdil chvilku s falešnou dálničkou :-),ale koupil jsem ji levněji jen o tuším 300kč. Mám se ti poptat? :-)1 bod
-
V tom případě nikdy nespoléhat na tvrzení prodejce, ale vzít si s sebou nezávislou osobu znalou problematiky - klidně i zaplatit 500,- nebo 1 000,- (20 - 50€) mechošovi, kterýho znáš a kterýmu věříš, aby tam šel s tebou.1 bod
-
Jak se ti, co si nemůžou dovolit auto s xenonama v sérii, zoufale snažej "nahonit" do světel aspoň barvu, jakou má xenonová výbojka.... Já na barvu světla seru jak Bílej Tesák, mě zajímá intenzita osvětlení plochy před autem - a tu mají Night Breakery dobrou, takže pro mě jasná volba - pokud xenony nejdou do světlometů bez aktivní trvalý nivelace a ostřiku legálně implantovat...1 bod
-
Voice.. tusim, ze 1.4 a 1.2Tsi ma z 0-100 zrychleni nekde kolem 1sekundy v neprospech 1.4.. vis, ono ani nezalezi na tom, jak to jede, ale resit tu problemy Tsi , tak to se nezlob, zustanu u te 1.4.. ja s Rapidem 1.2 Tsi jel, a ze by to byl tak strasny rozdil oproti 1.4... asi zalezi na konkretnim motoru, nebo ridici, jak umi vyuzit potencial motoru... a jelikoz ja uz pred koupi vedel, ze jdu do LPG, tak to pro me byla jasna volba.... a ze je trochu linejsi nez Tsi a zere o litr vic? Zase je ale konstrukcne bezproblemovy a nemusim se bat ho kdykoliv nastartovat.. pred vanoci jsem mel napriklad pujcenou 1.0 55kW fabii 3, tomu rikam motorarsky pruser, ale neustale dokola pripominat to, ze 1.4 ma lehce omezenejsi dynamiku nez TURBO motor, ktery ma uz z podstaty max kroutak u 1800 otacek..1 bod
-
1 bod
-
Clinte, obcas to protahnout + VIF. Proc znamku. Ja uz mam novou od prosince nevylepenou. Stejne jako NBU cekaji spolu v policce na vhodny okamzik. NBU zarovka mi co nevidet praskne a znamku vylepim v nedeli. Jinak jsem zu nebyl prozoze nam od rana nesla v praci elektrika. Tak jsem cekal do obeda a jel domu. Neslo o to ze jsem nic neudelal a termin je zitra, ale o to ze jsem se nemohl dostat na skodahome a FB. Ani mobily nefachaly. Pulka okoli Varu od vcera 23h prozatim bez elektriky. Se mi v praci zkazi v lednici ten jogurt. [emoji1] Ted uz jsem doma a dam si po narocnem dni dvacet.1 bod
-
Tezko rict jestli se tim neco nici nebo ne, ale automat je od toho aby se dalo na zacatku jizdy D a na konci P. Pokud chci mezitim kvedlat pakou a kecat automatu do prace, tak jsem si rovnou mohl vzit manual. A vyrazovat z kopce je temer vzdy hloupost i u manualu. Spotreba se tim temer nikdy nesnizi, prave naopak. Samozrejme existuji specificke useky, kde to tak nemusi byt.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
wirer, nutno ale dodat, že máš už HTP s lepšími převody pro dálnici, takže pozor, do MR2011 budou hodnoty zcela jistě pro dálnici trochu jiné1 bod
-
1 bod
-
Tu kameru som mal tiez a vyriesil som to kupou novej, co je sucastou madla piatych dveri. Tym padom su led nad spz uz rovnake1 bod
-
Ta prvá nie je vhodná... vojde sa len s použitím násilia... Odporúčam plochú verziu s led z iba jednej strany1 bod
-
Já mám v posledni době težkou nohu + zima tu spotřebu taky asi dost zveda. Pravda jezdím spíše delší trasy a mimo centra měst... S letni Vervou v létě (na zimních gumách !!! R15 FULDA KRIST CONTROL) jsem mival běžně spotřebu 4,2 až 4,5 nostop klima na 21°C !!! Na zimni Vervu mi sle spotřeba nějak narostla... asi ale i zimou. Olitany 1,5mm Fuldy jsem prezul az v lednu za Polarisy 3 tak uvidím zda se toto promitne. Jinak mám všechny tankovaní a spotřeba co ukazuje palubák sedí na desetinu s evidenci tankovaní na webu ! Rekord je 3,4lit na 170km trase v patek dopoledne v kolonach na trase Martin-Zilna-Cadca-Roznov-Hranice. Ale to byla skákacka v nizkych otackach.1 bod
-
1 bod
-
Co by opravdu mohli zlepsit je dodelani podsviceni ovladacu na dverich (stahovani okna, zamykani a ovladani zrcatek). Tuto uzasnou usporu vymyslel opravdu nejaky s prominutim dement. Uspora na 4 diodach asi 50 korun. Klidne at to auto stoji o 50 korun vice a nevymysleji takove kraviny. To je snad jedine auto na svete, kde clovek ve tme hleda ovladace poslepu.1 bod
-
https://www.facebook.com/Lesconneriesdetoony/videos/543744905774954/1 bod
-
Ke mě si zákazník donesl letní noname kola 21 :-) Dám fotku na jaře až přijede na přezuti.1 bod
-
1 bod
-
Tak jsem se včera (v pondělí 18.1.) ptal na STK i na registru vozidel zda by bylo možné namontovat tažné zařízení v rámci individuální přestavby a bylo mi řečeno, že: 1) k věci by se musel každopádně vyjádřit výrobce 2) a že by písemné vyjádření muselo být ke konkrétnímu VIN vozidla Napsal jsem ten večer do ŠA a také prodejci VW ohledně modelu UP!. S tím, že jsem si od toho nic nesliboval a znechuceně začal přemýšlet o jiném autě. Odpověď od Škodovky zatím nepřišla, přišla však od VW a k mému nemalému překvapení kladná - schválení montáže tažného do 500kg a zapsání do TP ke konkrétnímu VIN - s tím, že výrobce vozu nemůže ručit za tažné zařízení, kteréhož není výrobcem, jeho montáž a provozování - což považuji za nanejvýš logické a přijatelné. Schválení je navíc vázané na ono drahé německé TZ, které má testy a certifikát TÜV. Tedy že by se ze mě stal UP!-ák?1 bod
-
"The ECS Rear Big Brake Kits convert the solid 272x10mm discs to ventilated 310x22mm discs for overall improved performance" pisu tam prave ze to je nahrada za nevetrane.1 bod
-
Nechápu, co pořád řešíte s cenou. Je to průměrná cena. Kdyz na to nemáte, kupte si ojeté a nebo se přestěhujte tam, kde jsou vyšší platy a třeba si koupíte rodinné auto a ne hrkadlo kolem komína. Koncern dělá hlavně pro západ, pro chudinu z východu má jen Fabii. Osobně když nemám na novou Octavii či Superba, tak než abych dal za malé auto 350-400t, radši koupím lehce ojeté. V Čechách je prostě jiná cenová politika, musíme se s tím smířit a zatím dělat z Fabie rodinný kočár ;-)1 bod
-
1 bod
-
Tie vyťahováky má predpokladám len servis. OK, budem pýtať tam. Tu na tomto fóre každý len špekuluje, ako mať v Bolere navi. Hlavná vec, že ani nevieme čo za konektory tam sú. Prípadne čo vymontovať, či zobrazovač, alebo tú CD mechaniku? Moja predstava je tam napichnúť androidový TV box Evolveo. Má okrem HDMI aj kompozitný TV out. A napájanie na 5V, 2000mA ktoré sú v USB. Pokiaľ by to rádio vedelo spracovať (čo kvôli parkovacej kamere predpokladám že nejak dokáže) kompozitný signál, tak za stovečku (ečiek) mám v Bolere hardware pre navi akú si zmyslím. S najväčšou pravdepodobnosťou to bude ale chcieť aj nejaký modul A/V. Po internete sa ich ale zopár povaľuje. Už len nájsť človeka, ktorý by to dokázal poskladať. Ten display je škoda nevyužiť.1 bod
-
Jak je na tom se spotřebou 1.4TSI?Chci jít do Yetiho v benzínu(jezdím kratší trasy) a po přečtení fóra motoru 1.8TSI a jeho spotřebě kombi kolem 9 litrů mne tato odradila.Svezení asi super,ale žízeň Žigulíka mne vyděsila.Máme ještě Rapida 1.2TSI 63kW,tam je na MD dlouhodobá průměrná spotřeba 5.2 litru (údaj 2). Tak si myslím,že by stačilo 90kW,jen jak jste na tom s dlouhodobýma průměrem?Dík za info...1 bod