Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/18/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
Má pravdu předseda. Už se zbavil předního skla, budou následovat A sloupky atd....2 body
-
kluci, jen takový podnět pro příště, možná by nebylo od věci i nějakou fotku z inetriéru, třeba i s popisem kdo je kdo. Pár jedinců poznám, ale něketré si fakt za boha nemohu spojit s nickem. Já vím, vy se znáte velmi dobře, ale pro nás přespolní .... . Asi budu muset příště přijet a osobně to napravit2 body
-
Nazdar, tak ma prihod do prichodu idem sam tak asi najradsej by som sa ku niekomu pristahoval co sa pozname... zatial nerezervujem nic v odkaze v prvom prispevku ked tak mi porad co a jak...2 body
-
Tak u nás je to nastavené hlavně a především na výběr finančních prostředků a ne tak, aby to opravdu fungovalo. Ale to zase přijde Pawouk a bude nám tu říkat, jak máme jet 90km/h, protože na rovince, kde není křižovatka, mohu ve 120km/h způsobit hromadnou nehodu se spoustou mrtvých a tak to prostě je. Páky na lidi co jezdí bez papírů, pod vlivem alkoholu a psychotropních látek, co kradou ata, na lidi co nerespektují základní řidičské povinnosti (zipování, přednosti v jízdě, řazení v pruzích, oznámení o změně směru jízdy, zbytečné brždění provozu, náhlé změny stylu jízdy atd.atd.) nejsou a ani když jim napaří 70000kč pokuty je z nich nikdy nikdo nedostane, na ty se tedy u nás nikdo zaměřovat nebude, budeme sedět za tunelem na jižní spojce, a měřit jestli někdo mezi tunely jede 90km/h nebo náhodou 110km/h, budeme sedět za značkou obce, kdyby náhodou nekdo nešlápl před značkou na brzdu, budeme v půl druhé ráno u křižovatky, jestli náhodou někdo neprojede na právě skočenou červenou, je snazší pokutovat za 10-ti minutové stání na chodníku, než abychom hlídali jestli někdo nekrade vedle v ulici v noci auta a to bych mohl mluvit do aleluja... prostě budeme dojit ty lidi, co od nich dostaneme ty nižší částky a ještě aby mlčeli a zaplatili, tak ve správním to očoudíme ať mají echt strach, to jsou snadno vydělané peníze... Na silnici je tolik situací, které ohrožují účastníky provozu mnohem víc než rychlá jízda a třeba tím ani nkdo nemusí vyloženě porušovat zákon, ale sedí za volantem tak vystresovaný, že je pro ostatní opravdu nebezpečný, ale není to tak pohodlné, tak to radši nikdo nehlídá... Zrovna dnes do práce, jedu v koloně aut (asi 6 aut) a před nimi cisterna s přívěsem a na trase je jediné místo ve stoupání se dvěma pruhy, kde se dá předjíždět v klidu, no tem první ichtyl začal předjíždět a jel vedle té cisterny 80kou celou cestu celé stoupání 2 km a všichni se vlečeme za ním, měl jsem fakt chuť přejet ty dvě plné čáry a předjet je všechny protipruhem... Tyhle řidiče bych okamžitě vzal, vykopl z auta, auto pustil ze srázu a ještě mu plivl do ksichtu, protože tohle chování potom akorát nasírá ostatní a při tom je tak jednoduché, zůstat za kamionem a jet za ním a neomezovat ostatní sobeckým chováním... Tak, jsem si postěžoval a jdu zase něco dělat...2 body
-
2 body
-
Sem prosím vkládejte zařízení, která máte odzkoušené a opravdu pracují. Např : Nokia N95: Mirrorlink ANO Android auto NE1 bod
-
jaktože nemáš? no jo musíš povýšit jako pawouk a koupit si pak novou oktavii 31 bod
-
1 bod
-
Já mám také bez spoluúčasti, ale nebudu to měnit kvůli jednomu většímu záseku....Četl jsem tady totiž, že jsou s výměnama skel na OIII potom problémy s A sloupky....1 bod
-
Stejně jako Tomkinsovi mi vadí, že kontrolka zapnutých světel není někde na očích. Spínač světel mám zakrytý tak, že kdybych se chtěl za jízdy dívat, co je podsvícené, tak bych dost riskoval.1 bod
-
Ale houby. Funguje to uplne normalne, jak by clovek cekal, ze to bude fungovat... uz jen cekam, kdy se debata prenese do prepinani svetel, abychom pak pres parkovaci sensory skoncili zase u vrzani.1 bod
-
1 bod
-
On zas ten FA tak paranoidní není. Reaguje až v krajních situacích, třeba přiblížení ve vyšší rychlost bez toho aby ses dotkl brzdy. Samožrejmě ze občas to vyhodnotí špatně a spustí planý poplach, třeba objízdíš auto odbočujíci v levo trochu více natěsno.1 bod
-
1 bod
-
ono hlavně plno lidí není schopno přiznat, že si koupili auto na kterém se furt něco sere. to my s petrem nemáme, protože nám to platil strejda klint1 bod
-
Ještě že tady nikdo nemá nick znak renaultu. To by byla čelenka1 bod
-
1 bod
-
Co kdybychom si místo nových triček nechali vyrobit čelenky s nicky? Bylo by po problému.1 bod
-
1 bod
-
za ACC jsem schopen připlatit, protože je to celkem užitečná věc, kterou nenabízí každý, ovšem tempomat, vpodstatě softwarová věc, kterou dává každá automobilka zdarma, tohle odmítám zaplatit, mým názorem je, že softwarové věci by měly být v ceníku maximálně za 2000.- korun.1 bod
-
Clint: Zřejmě to myslíš ze srandy, ale stejně na tom něco je. Ani ne tak na našem autě (s cenově dostupnější výbavou), ale kolega, který zde na fóru popisoval stejný problém s hlučným podvozkem a má Superb III za 1,35 mil. , tak ten už nemá k novému Mercedesu E cenově daleko. Je pak otázkou priorit, zda je lepší plně vybavený Superb s hlučným podvozkem a nebo Mercedes E v základu se vzduchovým a hlavně tichým podvozkem.1 bod
-
1 bod
-
Motor jsme zatím nereklamovaly. Reklamovaly jsme hlučný podvozek. Vyměnily ramena a chvíli to bylo snesitelnější, ale sále ne bezchybné. Nyní podvozek bouchá skoro stejně jako před opravou a tak jsme objednáni na druhou opravu. Pokud se jim to nepodaří opravit, tak budeme chtít vrátit peníze. Náš firemní právník to vidí jako reálný požadavek. Pokud podvozek opraví, tak budeme rádi a to pak budeme řešit hlučný motor. Ten hluk a vibrace na dva válce se projevuje za různých a pokaždé jiných okolností. Nelze říct, kdy bude motor vibrovat a hlučet, jelikož je to pokaždé v jiné situaci.1 bod
-
Dnes mi přišla oficiální nabídka na dodělání tempomatu do F3. Pokud má Fabia speedlimiter, tak tempomat výjde na 7500.- + práce = cca 9000.-. Informace ohledně dodělání na Fabii bez speedlimiteru nemám.1 bod
-
No jo, a dokonce v zámkové dlažbě a silnice živičné a autama tady jezdíme, ne s koňskýma povozama a valníky. Ty máš Motosi dost. Jednou tě pozvu, uvidíš to tady a v Praze dáš výpověď, Superba hodíš do škarpy, šéfa pošleš do prdele. ten byt u té rušné křižovatky prodáš a já Ti tady najdu nějakou pěknou haciendu a jak budeš spokojenej, obklopenej přírodou, tvé děti poznají co je čerstvý vzduch a Tvá žena z toho tak rozkvete, že z toho ještě bude malej Motosáček, přeci jen seš samá holka. Ale zdejší klima po uranové těžbě Tě postaví na nohy.1 bod
-
1 bod
-
Motosi, sice vím, že nebydlím v milionovém městě ( plné špíny, feťáků, bezdomovců a čmoudů), ale i my tady jako 6tis město máme taky pouliční osvětlení víš? Dokonce i kanalizaci, měststkou čistírnu a v bytě mám i záchod a tekoucí vodu. Dokonce i elektriku máme. Tedy vestu mít nemusím.1 bod
-
Poslední novela zákona 361/2000 sb. o provozu na pozemních komunikacích, vyplývající ze zákona č. 48/2016 Sb začíná platit 20.2.2016. Odkaz s vyznačením změn: www.schroter.cz/predpisy/zak361-2000.htm1 bod
-
mám vyrobený červenec 2014 a sakra šustí pokud nenamažu1 bod
-
bojler: Nahoře Reeshanek ochotně postnul link na poslední verzi aplikace a Trautenberk psal, že si jí nainstaloval, to je první věc. Tvá jízlivá poznámka k Androidu je samozřejmě lichá. Pokud chceš zachovat WiFi i mobilní data, máš WiFi Direct. Určitě existuje v béžném životě spousta situací, kdy se potřebuješ připojit k AP a zároveň využívat mobilní data, viď? Trautenberk: Konečně jsem si našel chvilku a k WiFi Direct se dle manuálu k vozu, připojuje přes SmartGate mobilní App viz manuál str. 47 dole. Ještě jsem to nezkoušel SG mě moc netáhne, ale až zkusím, dám vědět. Spojení se SmartGate pomocí Wi-Fi Direct Nejprve si přečtěte a věnujte pozornost a na straně 46. Tento způsob spojení je určený pro komunikační zařízení s operačním systémem Android. Vytvoření spojení › Zapněte zapalování. › V připojovaném komunikačním zařízení spusťte aplikaci SmartGate. › Dále postupujte podle návodu, který je součástí aplikace SmartGate. Se SmartGate mohou být pomocí Wi-Fi Direct zároveň spojená maximálně dvě komunikační zařízení s libovolným počtem spuštěných ŠKODA aplikací. Pokud se chcete připojit ke SmartGate v jiném vozidle, nejprve je nutné v aplikaci SmartGate ukončit spojení a následně vytvořit nové spojení. Z výrobního závodu je pro Wi-Fi spojení přednastaveným heslem celý VIN kód vozidla (zadávejte velká písmena) a pro Wi-Fi Direct spojení je přednastaveným PIN posledních 6 čísel VIN kódu vozidla.1 bod
-
1 bod
-
Vzpery dnes o 11 dorazili a uz su aj namontovane.Zalezitost 20min,nie viac,samozrejme praca vo dvojke a spravne naradie je potrebne.Navod podrobny,do najmensieho detailu a ak sa ho clovek drzi/vratane oznacenia si polohy povodneho osadenia kapoty/,nic sa nerozhodi,vsetko funguje tak,ako ma.Ziadne zhananie podloziek ako hravec,vsetko proste ako ma byt.Zatvaranie bezproblemove,otvaranie presne ako v popise,pomoct kapote asi do 1/3 a potom uz krasne plynulu dobehne,pred koncom decentne spomali a dobrzdi.Tak si to predstavujem.Cena 73eur je asi jedinym nedostatkom,ale bohuzial odzrkadluje kvalitu drziakov,vzpier a prislusenstva..Milotec u mna opat nesklamal a boduje.Ak by tam nebol na vzperach a krabici napis Milotec,kludne by som si myslel,ze je to original Skodovacky diel.Vsetko uhladne zabalene,jednotlive diely oznacene indexom pravej a lavej strany,proste fakt vychytane.Ja som teda spokojny,pre mna osobne zmysluplna investicia. Par foto z uchytenia. Este doplnim,ze na obale tlmicu vzpery je hodnota 180N Takze tu mame vzpery od Milotec,OB autodily a od Mikliska.Zaujemcovia,mozete vyberat:-) Video tu: https://youtu.be/OYiHNBs3LZo1 bod
-
Mohu potvrdit, že v NAŠEM Superbu III je chod motoru při jízdě na 2 válce poměrně hlučný a vibrace jsou nepříjemné. Podle reakcí ostatních to vypadá, že co SUPERB to originál. Někomu motor na 2 válce běží tak jak má, jinému zase hlučí a jdou cítit vibrace. Podvozek někomu funguje skvěle a někomu jako třeba nám to bouchá jako by se jednalo o starou herku a ne o nové auto. Jisté ale je, že motoristickým novinářům, kteří auta testují a následně píší recenze asi daná auta velmi pečlivě vybíraly, jelikož nikde v novinářských recenzích se o vibrujícím a hlučném motoru při jízdě na 2 válce nedočtete. Také byste marně hledaly článek, který by poukazoval na klepání podvozku. Škoda, že není možnost si konkrétní auto před jeho zaplacením pečlivě projet. Naše auto bychom v tomto stavu nezaplatily a nepřevzaly.1 bod
-
K tomu cyklovači, vyřešil jsem to rádiem. Ale to je stejné snad ve většině aut, pokud člověk jede s opravdu tichým nebo vypnutým rádiem, relátko jde slyšet všude. Stačí si zpříjemnit cestování poslechem hudby a vyřeší se mnoho problémů1 bod
-
1 bod
-
Tak jasne. Jenomze na tomhle aute je toho "doma dodelej" nejak hodne. To jsem uz opravoval nefunkcni ostrikovac skla pred spolujezdcem, musel jsem vycentrovat pravej svetlomet, kterej tam byl krive, dat krytku uchyceni koberce za pedaly (nekdo ho tam ve vyrobe zapomnel dat), atp. A takovychle "drobnosti" tam mam vic. Jako celek auto perfektni, ale nektere detaily, to je tragedie :-( Do toho to mlzeni obou svetlometu, mura v svetlometu, atd.1 bod
-
1 bod
-
Ahoj všem, děkuji za rady. Momentálně je situace taková, že topení/klima se chová normálně, tak nevím :-) Sama za sebe bych tipla, že je někde špatný kontakt. Budu nadále pozorovat.1 bod
-
https://mediaportal.skoda-auto.com/resource/documentation/manuals/cz/Octavia/05-2012/Manual/A5_Octavia_OwnersManual.pdf 141 stránka. Proste zestartu tomu nedávat pořád čočku. 5íká se, že máš jezdit v různém spektru otáček, ale já mam DSG a prostě doufám, že nejsou v ŠA blbí, aby mě DSG blbě zajelo motor, takže to nechávám na ní :-)1 bod
-
Když auto vibruje při přidání plynu tak to byvá často poloosa. To mi delal starej superb. urcite to tu bude nekde i na foru. Kdyby to bylo gumama nebo kolama tak to dela v urcity rychlosti i bez přidavani plynu1 bod