Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/09/16 ve všech sekcích
-
Mě se hlavně líbí,jak tu někteří ty naše nové auta dávno pohřbili,aniž by měli už aspoň nějaké větší problémy.Co to tak sleduji,tak je stíháte dřív někde rozstřelit než se Vám začnou,samovolně na konci životního cyklu(po 4 letech),rozpadat.Co mě osobně nejvíc sere na SA,tak je ta politika,já mám výbavu Elegance,v té době nejvyšší a kdybych neměl aspoň Paket plus,tak to snad nemá ani přední stěrače. Petrrr je mazák :-),ten kluk si prostě myslí,že poslední kvalitní výrobek na světě je ta rezavá sračka co se u nich vaří,aniž by bral třeba v potaz,že v tom je nachcané a nasrané od potkanů a jak mu šmakuje :-)3 body
-
Stringo, posledni muj prispevek nahodou nebyl brekot. Ale mas pravdu. Dnes clovek musi byt rad kdyz mu behem zaruky nebo kratce po ni neskoci rozvody, nevyhori elektroinstalace a ze se auto dozije alespon 100tis km bez ohledu na znacku vozu. To jsou dnes nove nastavena meritka kvality. Mel bych se nad sebou zamyslet a byt rad ze vlastne Rapid jeste jezdi po 3 letech. Diky ze si mi otevrel oci. Jinak uz s tim prestanu, uz jsem opravdu trapnej a asi to nekdy prehanim, ale mrzi me kam to ta Skoda vede no, uz s tim prestanu. PS: jdu si stezovat na Renault forum, tam si stezuji vsichni. Budu mezi svejma. [emoji23]2 body
-
Petře, už jsi s tou ubrečeností trapnej... Tak to prodej, kup si i20 a založ si profil na Hyundai fóru... Denně tady poslouchat jak je to všechno od koncernu na píču je pomalu unavující. Kdybys řešil vyhořelou elektroinstalaci, nebo já nevím třeba konstrukční řešení náprav atd, neřeknu ani pumpička, ale kvůli stěračům, vrzání a nějakému pitomému servisu tady pliveš na Škodovku. Nikdo netvrdí, že je koncern nějakej kauf, ale pokud se bavíme o autech pro socky jako jsme mi a to jsme všichni tady, jen někteří jsou na tom lépe, že si můžou auto koupit do 3/4 mega za svoje, někdo na leasing a někdo holt starší ojetinu, tak těch lepších variant oproti koncernu moc není. Tak už se prober, koupil sis novou plečku za pár šupů já si koupil jetou plečku za pár šupů a můžu tě potěšit, známej měl Rovera za 2 mega a vyhořela mu kompletně elektrika takže asi tak... Buď se s tím smiř anebo to prodej a jdi fňukat vedle na konkurenční fóra s jinou plečkou...2 body
-
Já nevím, co si pořídím po Octavii. Když to vezmu po pořadě, tak FI 1.4 16V motor jebka + další problémy, FII 1.2 TSI motor jebka + další problémy, OII 1.4 TSI rozhrkaná, motor už začíná kokrhat... Jakákoli škodovka, co jsem měl po Felicii jebka, co se nedožila 100 000 km bez problémů. A problémem nemyslím sjeté destičky.2 body
-
kokta7: Jo, ale strasne rychle reznou... Ono se staci posadit do noveho Superba a porozhlednout se... kde vsude se setrilo2 body
-
Tak jaké další nové téma rozebereme? Mám návrh, co třeba Škoda na téma výrobky Škody jsou pěkné klumpy. koukám, že Kokta přede mnou už začal. Tak ať věcná debata může zase proudit. Kokto: Rapid naštěstí podběhy ještě má a šroubů 5, ale neříkej to na hlas nebo v novém MR už je mít nebude. ŠA se toho chytne. Důležité AS je vydělávatna předraženém oleji a krádeži lékárniček zákazníkům. Jo info pro ty co nemají FB - Honza + číslo si mě už vymazal z přátel, asi jsem přestal být jeho krevní skupinou, asi nás zde potají navštěvuje a píše si poznámky. Kdo si dovoluje hanit jeho chlebodárce bude bez milosti smazaný.2 body
-
Jenže Clint není sám, pouze utrácí peníze jinak než ty... A něco ti povím, žiješ dnes a zítra tu být nemusíš a s tím zadlužením to je podle mě lepší, než mít naspořeno, počkej až shodí ze dne na den měnu a budeš s celou svou budoucností víš kde...2 body
-
Za par korun? :-) Me menili vstriky, cerpadlo a par dalsich veci a vyslo to na neco pres 6000€. Vice v mem vlaknu. Stalo se to pri 55.000km. Nastesti v zaruce.2 body
-
Zdravím, zde můžeme probírat co lze a nelze dokódovat na Citigo. Kódování probíhá pomocí VCDS například 17.8, 18.2, 18.9 atd. Kabel (klon) se dá koupit například na aliexpressu. Nebo se dá využít aplikace pro mobilní telefony Carista, která toho ovšem neumí tolik. Lze je potřeba mít do OBD2 konektoru bluetooth diagnostickou krabičku, která se dá opět pořídit na aliexpressu. Zde ale pozor, pokud nekupujete originál Carista je dobré si přečíst recenze, protože ne každá se dokáže s aplikací spojit, protože neumí všechny protokoly. Pokud chcete poradit s kódováním napište mi SZ. Odkaz na seznam možností KÓDOVÁNÍ Citigo1 bod
-
Ahoj, mám OII 1.9 TDI 77kw BXE 2007. Zvýšela se mně spotřeba na volnoběh podle palubního počítače z 0,5l/h (stabilně) na 0,7l/h (za studena) až k 0,9-1,1l/h (za tepla). Průměrná spotřeba je podle počítače asi o 0,2-0,3l vyšší než před výměnou (najel jsem zatím 300km od změny takže realnou jsem nepočítal). V servisu mně řekl že to bude čidlo teploty, ale po kontrole je prý čidlo v pořádku a nic jiného nezjitil. Měnil se tam v servisu motorový olej, olej do převodovky, vzduchový filtr, palivový filtr, pylový filtr. Nahuštěné pneu je pořád stejně (pravidelně měřím). Kupoval jsem ho s najetím 185k teď má 191k. Rovody jsem neměnil a nikdo se do nich nevrtal pokud vím. Vše bylo v pořádku až do výměny. Mohl by mně někdo poradit čím by to mohlo být případně jestli to indikuje nějaký problém?1 bod
-
No nejsem sám, já vím [emoji2] Je tu ještě Sanek a Stringo.... A pirát. My ta auta ještě máme rádi.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Hm, nová Astra nevypadá špatně, ovšem motory 1.4 turbo v předchozím modelu nejsou zrovna vzor spolehlivosti a úspornosti. Peugeot nepřichází v úvahu - hnusný design, příšerná kaplička přístrojového štítu, to auto jde úplně mimo mě. Já si snad odkoupím tu chrochtavou Astru, co teď mám v kolbence, zašiju ji někam do stodoly a až mě omrzí Octavia, tak ji vytáhnu.1 bod
-
Toto není téma určené na výběr konkurence ani na nic jiného, kromě řešení problému zadaného v prvním příspěvku - klepaní, případně drhutí.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A Clint asi hovoril s nekym s PR oddeleni SA. Ja mam zase znameho - pribuzneho co dela mimo AS v siti Elite. Skodovak srdcem i telem. [emoji38] . Sam ma O2 v dehtu chiplou. A ten rika toto. Skoda neni uz z daleka to co byvala a sere se dnes stejne jako jakekoliv jine znacky. Vyhoda Skody, dily, jejich dostupnost a vyber. Potom co rika Pancho logika montaznich a demontaznich praci a kvalitnejsi nebo dotazenejsi nektera technicka reseni v detailech.1 bod
-
1 bod
-
To v návodu je zakrytování 1,6TDI a možná ještě GNG jinak ostatní ten kryt nemají. 1,6TDI má tlumič napříč před zadní nápravnicí.1 bod
-
Jiříku ty kluku ušatá, jo, trochu jsem to přehnal, protože rozčílit mě umíš opravdu jen ty. Pár narážek na mě na mého Kindera a já pak neznám bratra, vše mnou řečeno bylo vztaženo k Tvým předchozím komentům a narážkám na mou osobu, i když myšleno třeba z části ze srandy. tímto bych tuto filozofickou debatu ukončil. Sanku: máš pravdu Radiusy: nemáš pravdu, viz. poslední koment Clintovo, s doplněním, že bohužel ne všude takhle člověk má možnost střílet a trénovat.1 bod
-
1 bod
-
To tak úplně nemyslím. Střílet furt mířenku do papírů je k hovnu, ale střílet akční střelbu na padací terče, figury, to už je lepší zábava a něco to člověku dá. Naučí se rychle reagovat, zamířit na cíl a přesně střílet.1 bod
-
Jo, tak, že žiju, zítra tu být nemusím a proto se zadlužím jak kráva, aby až natáhnu nečekaně brka ( nebo ještě hůř stane se ze mě invalida třeba), tak rodina mohla jít pak pod most. S tím, že je někdo sám nebylo myšleno na Clinta - všeobecný příklad. Já o spoření nic nepsal, špatně si mě pochopil. Investice do budoucnosti jsou pro mě moje děti, ne vše se dá vyvážit penězi. Uvedu příklad. Mám kamaráda v Praze, má s otcem firmu, nejsou úplně multimilionáři, ale na druhou stranu chudáci zdaleka nejsou, co potřebují nebo chtějí si koupí ( myslím toho kamaráda s manželkou). Mají jedno dítě a proč nemají druhé i přesto, že peníze by nebyl problém? Protože by musel jen částečně slevit ze svého komfortu a žena na rodičovské bez přijmu je zátěž, musel by jen o malinko více přemýšlet za co utrácí. Je zvyklý koupit hned to co chce, což pak by musel jen přemýšlet a nový telefon nemít třeba každý rok, ale každé dva a toho on se nechce vzdát (nebo nejnovější počítač, hudbu, auta a jiné kraviny) . Prostě materialisticky založený člověk. A i když respektuji, že je to věc každého, tak já to nějak ze svého pohledu nechápu.1 bod
-
Teď sis nahrál, protože tak jak to ty vidíš s Barumama, tak já to vidím s autama. Mně totiž ten Rapid udělá úplně stejnou službu jako Tobě ta nabušená Octávka v TDI s o třetinu vyšší cenou. A vyhazovat prachy oknem za auto, co za to ani nestojí se mi také nechce. Zadlužovat se na 6 let ( jako někdo) abych mohl být za Kinga s velkým autem. Gumy Ti zmizí na asfaltu, ale někdy Ti třeba zachrání život. Spočítej si, jak ti mizí korunky každým rokem na ztrátě hodnoty auta, to co jim platíš na úvěru za rok nevyrovná ztrátu hodnoty auta za rok. Tzv. Clintovo investice ( nový termín ve finančním sektoru). Rapid je malej, asi i křáp, ale je můj. To ty říct nemůžeš. Já investuji jinak, do rodiny, do budoucnosti tam to má u mě smysl. Raději budu mít Rapida a 2 děti třeba a v to doufám, že brzo přibude druhé. Než abych měl bůh ví jaké hmotné statky a hovadiny v podobě nějakých repráků a byl sám.1 bod
-
Nechci být šparným prorokem, ale tenhle zvuk, mě připadá jako klepání pístů. Mohla by to být poškozená teflonová vrstva na pístu a tudíž velká vůle - klepání. Jestli se ti náhodou nepřidřelo ložisko na ojničním čepu.1 bod
-
Jinými slovy - na přídavný ventilátor kašlat ;-). OK, děkuji za rady.1 bod
-
Samsung S5 Mirrorlink ANO SMARTLINK ANO Android auto ANO SYGIC ANO Android 5.0 Telefon nieje od operatora takze nieje brandovany1 bod
-
Clint to ráno testne až pojede z práce, v Plzni už je pěkná klouzačka, posílám to dál na Prágl aby to tedy mohl testnout [emoji6]1 bod
-
Co mate k ruzove barvy Ruzova barva je barvou pohody , usmevu , veselosti a Vy uz jine myslenky . Asi XXX myslenky1 bod
-
1 bod
-
Ahoj, řešíme tady asi dvě věci. První je to lupání, cvakání při sešlapávání spojkového pedálu (za jízdy při změně rychlostního stupně). Tohle pozoruji, ale neděsí mě. Druhou věcí, což myslím popisuje kolega vytvořivší tohle vlákno je kovové souvislé drnčení po nastartování studeného motoru, trvající u mě po dobu, než se motor a všechny jeho části zahřejí na provozní teplotu. Dle mého se týká převodovky! U mě je to alarmující, MPI 55kW, nájezd 15,5 tkm. Po zahřátí "skoro" zmizí, nicméně, porovnám-li vedle stojící tentýž motor, lehké drnčivé kovové ševelení je pořád rozeznatelné. Řeším to ze servisem, uvidíme. Pro představu diskutujících zasílám odkaz na audionahrávky. https://www.dropbox.com/sh/385cvom0v8u35nu/AABcT0I9KH5EXO58YNDyMtSia?dl=01 bod
-
1 bod
-
..jakoze Valvoline, Total, Texaco a podobne je pleps? Shell a Castrol jsou 2nejpancovatejsi znacky oleju, prave temto dvoum bych se vyhl.. je hromada jinych znacek, ktere nemaji takove jmeno a jsou stejne dobre a je u nich jistota, ze nejsou pancovane..1 bod
-
Při pravidelné výměně oleje ti olej dodává servis. A ten většinou leje Shell co jsem se setkal. Ale někde lijou i Castrol. Záleží jaké mají smlouvy s dovozci olejů. Nehleď na blbosti typu jaký olej tam je. Koukej na normu aby jí splnil a na cenu. Vyber zlatou střední cestu. Já lil kdysi do MPI Shell, teď do TDI Shell, jenže ho přestali vyrábět tak jsem přešel na Mogul který mě taky hodně lidí doporučilo. A rozhodně se vykašli na výměnu po 1500 km. Jsou to vyhozené peníze!! Jestli chceš vyhodit minimálně 1000kč, pošlu ti číslo účtu a raději je pošli mě. Já ti aspoň napíšu děkovný dopis Motoru výměnou oleje po 1500km nepomůžeš. Najezdi aspoň 10 - 12 000km potom budeš mít jistotu že už si vše dokonale sedlo a aspoň ten olej trochu opotřebíš. Jsou firemní auta co mají interval výměny 30 000km a taky jezdí. Dostávají čočku a nikdy nikoho nenapadlo olej vyměnit dříve než ve 30 000km. A dokonce je možné že takový motor najezdí více km než tvůj opečovávaný..1 bod
-
Prvních několik set kilometrů mi auto několikrát píplo, časem jsem si zvykl nechávat si větší odstup od auta a dřív brzdit. Zkusil bych změnit styl jízdy, FA je výborným pomocníkem, pokud ho umí člověk používat.1 bod
-
1 bod
-
j0sko tímto ještě jednou děkuju za naprogramování je to paráda, a nepípá!!!1 bod