Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/18/16 ve všech sekcích
-
3 body
-
2 body
-
2 body
-
Takže až budu předjíždět kolonu Supů, zamávame Já nevím, jak Vy, ale já budu spěchat na pivo2 body
-
2 body
-
Já sem tu kvůli mladejm sestrám, nemám takové možnosti jako Petrrr, aby ho obletovaly v práci a už vůbec ne takovej šarm, jako má Pančo, když píchá každej tejden dvě jiné. Takže tady využívám ošetřovatelského komplexu holek [emoji23]2 body
-
Super, kde ten hotel je? To je min. 4 hvezda. Si spal v praci a spadl ze zidle na zem a hnul se ti zlucnik?2 body
-
video XXI. ... čas 1:50, co tam kurwa vyvádíš? a pak málem přejedeš chodce, vjedeš na chodník... normálně to video by bylo zajímavější, kdyby někdo natáčel tebe jak jezdíš... jsi normální křupan... :D ... jediný, za co jsem rád, že jezdíš až na Slovensku...2 body
-
2 body
-
Někteří řidiči na videích mají samozřejmě máslo na hlavě, ale autor těchto videí má evidentně myšlení hodné svého "vytříbeného" slovníku. Nikomu nepřeji nic zlého, ale potřeboval by dostat pořádně za vyučenou. Nepředvídá, je arogantní, sebestředný (Já jsem pánem silnice a kdo je víc?) a nebezpečný. Některé situace zbytečně vyhrocuje tím, že ještě schválně přidá plyn, aby si mohl zatroubit a zanadávat. Tímto bych se moc nechlubil a spíše se zamyslel nad svým chování a technikou jízdy.2 body
-
Uz je to druha nadrz, co mi spadla spotreba z 8 na 6.2L. Dokonce jezdim po Praze pod 6L. Cumim jak vejr co to auto dela. Pritom jezdim stale stejne a stejny trasy. Jo doba se meni :-). Jen tak dal. Z toho udelam hybrida.1 bod
-
Snažím se hoši, už mi pro jistotu psal Petrrr, jestli může převzít vedení klubu [emoji23]1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Ma problem s koncakem. Neudrzi stolici a moc. Nebo ze stresu, jednou po nem v praci neco chteli a byl to pro Clinta takovej sok, ze kolaps- hovna ven, chcanky ven a ted mu nervy uklidnuji kapackama. [emoji3]1 bod
-
:D konečně sranda taky s tebou a copak máš ty, vysoký cholesterol z těch kolen co jíš v práci?1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
To mi pripomina, ze pristi vikend do BB pojedu, tak snad se neobjevim v dalsim dile zvolenskeho "ujka"... prazska znacka, to bude na mistni mistry volantu zase jako hadr na byka...1 bod
-
Plete se tu páté přes deváté.. 6 DSG vs. 7 DSG. U 7st. DSG opravdu není žádný rozdíl mezi N a D/R s brzdou, otáčky a klid od motoru je totožný s neutrálem. Také jsem se na to zaměřil a to na polygonu, kde jsme v řadě popojížděli několikrát. Rovněž i s S bez rozdílů. 6st. DSG je celkově akčnější - např. při rozjezdech houpne dopředu daleko víc jak 7 DSG apod. Se 7st. DSG jsou rozjezdy daleko pohodovější.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Nekdy se clovek mota, jede pomalu a obcas udela nejakou chybu z nepozornosti. Ale je to treba tim, ze danym mistem jede poprve a jednoduse to tam NEZNA, tak si dava pozor a jede treba pod moznosti (svoje, auta, infrastruktury). Ale to tihle "skolitele" nalepeni za zadkem s pripravenou rukou na klaksonu proste nejsou schopni akceptovat...1 bod
-
Naprosto disproporční? Jak to mám chápat v tomhle segmentu velkých SUV? Disproporčních aut už tu škodovka pár měla - fabia sedan, roomster nebo jezevčík druhej sup v sedanu/liftbacku. Takže v podstatě tradice když už.1 bod
-
1 bod
-
to, co popisuješ (spodky dveří a prahy můžou být od kamínků) a kolem osvětlení spz je to výsadou s1.. rozhodně to ale není masová záležitost jako yetiho dveře, 5.vrata u s1 nebo rez kolem těsnění u O2 a mohl bych pokračovat1 bod
-
Pár foteček... Mimochodem je zde názorně vidět, co vše chrání zadní plastové podběhy. To, že je nedávají sériově, je fušeřina. Odstraňování plastizolu pro šroub a podložku: Nátěr... Ošetření detailů (Resistin+25%mot.olej) - spoj přibodovaných držáků nárazníku: Tažné... Elektrika... Nárazník nemá výřez, ale jeho spodní část je díky pružnosti plastu poněkud odtažena a přimontována pomocí mezikusů. Nepoužil jsem však obyčejné šroubky a hliníkové plíšky dodané výrobcem MVG spolu s tažným, ale vyrobil jsem si vlastní z nárazníkového plastu (zbyl mi z výřezu z Fabie) a přimontoval pomocí originálního spojovacího materiálu (dokoupil jsem rozpínací matice a šroubky). Jeden z držáků... Výsledek... Vyjmutý hák, vložená krytka a sklopená zásuvka ______________________________________ Jen škoda, že má Škoda Auto patrně svázané ruce a tažné narozdíl od VW nepovolí ani samostatným schválením k VIN1 bod
-
Tak vrtule vyměněna. A klima chladí jako blázen Koupil jsem jí za 1090Kč. Když jsem zkoušel jestli se točí tak mi skoro urvala prsty1 bod
-
Teď je alarm jen s kessy nebo asi s klicovym startováním. Dnes po roce jsem poprve zkusil limiter a v kopcovite ceste mi to pipani lezlo na nervy jak auto samo prelezlo nastavenou rychlost. A ten divny pocit pri slapnuti na plyn.1 bod
-
Však doraž i s rodinkou třeba v sobotu. Když tu jsme není problém. Holky pokecaj a my to oslavíne. Zatím je klid a nikdo tu není. Třeba udělají bazárek. Teda pokud jsi byl u toho a věděl co děláš.....1 bod
-
5238 v klidu nebo by měla jít i 5274 josi. Ale asi bych neriskoval, je to teprv C6 nebo C8čka a tam 5274 zas tolik výhodou není1 bod
-
Dnes jsem si na to v aute vzpomnel a schvalne se na to zameril. Mezi D s brzdou a N ci P neni absolutne zadny ani zcela minimalni rozdil. Rucicka otackomeru se pri zmene mezi D a N ci P vubec nepohne a zvuk motoru je naprosto totozny. Jedna se DSG7. Jestli si vzpomenu az pojedu s DSG6 tak to prozkoumam i tam.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Vidíš a já bych spíš napsal, že se mi na to ještě nepodařilo přijít...stejný problém jako u xenonů a jednotek, které k tomu nejsou určené. Mohu jen prozradit, že dokážu vypnout trvalý podsvícení tlačítka výstražných blinkrů, celkovou intenzitu světel celého vozu, atd. a analyzuju jednotku dále..1 bod
-
Sledujte „Preventivní servis automobilu - Turbodmychadlo“ v službe YouTube https://youtu.be/cxoUYutODJg1 bod
-
1 bod