Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/19/16 ve všech sekcích

  1. Doktorům nevěř. Hoď tam sekanou s bramborovým salátem, ať ten tvůj žaludek ví na čem je.
    3 body
  2. Už to konečně začínáš chápat..
    2 body
  3. To je luxus, zrovna dávám kašovitou stravu....bramborovou kaši se sekanou. Vždyt ten žaludek hovno pozná, jestli je to kaše, nebo kus flákoty, když to dobře rozkoušu
    2 body
  4. Tak jsem si byl dneska poprvé pustit žilou.
    2 body
  5. Používám stejný rozměry pneu a mám podobnou zkušenost. Nejvíc to bije do očí na jaře když ze zimních 14tek nahodím letní 15tky než se přeorientuju na větší reálnou rychlost. To pak je skokově o cca 0,5 litru větší spotřeba. Ty 14tky v podstatě kompenzují větší spotřebu auta v zimním provozu a to až tolik, že v zimě jezdím úsporněji než v létě. Samozřejmě je mi jasný, že v reálu jsem na těch 14tkách ujel na každých 100 km o 3 km méně. Nechápu proč v TP není místo 185/60R14 185/65R14. Ty mají shodnej průměr s 195/55R15. Zřejmě kvůli sněhovým řetězům musí být nějakej rozměr menší, jiný důvod mě nenapadá.
    2 body
  6. tohle má Klintuš na své premiové oktávce.
    2 body
  7. Twl, to ta dieta dostane na frak.
    1 bod
  8. No pokud máš pravdu, tak začínám nabývat dojmu, že je SIII posledním hezčím autem a dál jde design do kytek, viz Kodiaq. Ale faktem je, že je pro mě OIII tak fádní a nehezké auto, že to asi moc horší být nemůže.. Ale raději dost OT, klidně to dál řešme v místnosti pro OIII Odesláno ze smartphonu Sony Xperia™ Z3 přes Tapatalk
    1 bod
  9. Vidíš,mě třeba medvídci voní Hmm ananas jsem měl naposledy v úterý společně s kokosem,vodou a ledem
    1 bod
  10. Tu je Denni svícení Superb AEV.pdf
    1 bod
  11. Dnes stav km 60050. No Rapid uz ma pulku zivotnosti za sebou. [emoji3]
    1 bod
  12. Snad po 20.letech jsem byl v Kopřivnici. Hezká změna.
    1 bod
  13. No nic alespoň máme nejkrásnější holky
    1 bod
  14. Jako ze uz se to parkrat stalo. No jeste ze jsem na to nekoukal, radeji jsme s dcerkou delali na hristi houpi, houpi. [emoji1]
    1 bod
  15. To neni smola ale šťastie Na fabii 1.2tsi s podpisu sú zimné kleber kryspal hp2 185/55r15 a už je na nich najazdené cca 60tkm a vzorek je stále veľmi slušný, letne sa tento rok menili za Sava Intensa HP rozmer 195/55r15 a hlučnosťou sú na tom lepšie ako predchádzajúce Bridgestone Turanza ER300
    1 bod
  16. Kup si váhu od VW. Nebo přehoď jednotky. Zadělal jsem těsto, aj vánočka bude....
    1 bod
  17. Ekkar, prečítaj si pôvodnú otázku! Na základe nej zistíš, že moja odpoveď bola daná ohľadom na spotrebu, nie na bezpečnosť. Ja sám jazdím na 205/45 R16 a to aj v zime a tiež nemusím úzke pneumatiky, ale to som ja. Na druhej strane ak má teraz 195-ky a dá tam 185, tak je nejakých 5% rozdiel v šírke pneumatiky nebude hrať takú extrému rolu v brzdnej dráhe. Viac zaváži kvalita pneumatiky, dobré reflexy a to ako dokážeme preniesť brzdnú účinok na pneumatiku. Väčšina vodičov napr. v živote nebrzdilo núdzovo. A núdzovým brzdením myslím brzda na podlahu pri vysokej rýchlosti a nie iba kopnutie do brzdy v meste. A žiaľ, najčastejším problémom je, že aj keď už treba brzdiť núdzovo a na doraz, veľa ľudí nezatlačí brzdu až po podlahu, lebo sa zľaknú už toho prudkého spomalenia a z toho, že ako ide auto na čumák. Bol som v škole šmyku, mal som tam kamoša a kamarátku a kamarátka bola prekvapená, že ako efektívne dokáže auto brzdiť. To isté moja priateľka, keď som jej to prikázal vyskúšať na prázdnej ceste. A toto isté hovoril v škole šmyku aj inštruktor, že veľkému počtu nehôd by sa dalo predísť, keby ľudia vedeli brzdiť a maximálne využiť schopnosti auta s ABS. Podľa ich skúseností s tým väčšina ľudí má problém. Žiaľ, v autoškolách sa veci ako je napr. núdzové brzdenie neučia. Pritom by stačilo pár krát auto viac rozbehnúť na nejakej prázdnej ceste a zadupnúť brzdu, nech si to ten žiak vyskúša v praxi aspoň pár krát. JayBee1 presne ako píšeš, s tlakom treba opatrne. Na druhej strane, ja som roky jazdil s tlakom 2,6-2,6 a okrem toho, že to o niečo viac búchalo a trochu viac poskakovalo na nerovnostiach v zatáčke, nebol s tým žiaden problém. Dokonca jeden čas som mal vzadu aj 3,0. Ak nestriedaš autá a jazdíš skôr na spotrebu, tak sa na to dá zvyknúť a normálne sa tým dá jazdiť, len na to treba myslieť, a to obzvlášť daždi. S eko gumami nemám skúsenosť, ale vzhľadom na to, že ja preferujem, a vlastne kvôli silnejším brzdám (288x25) aj potrebujem mäkšie a viac priľnavé pneumatiky, asi ich ani nikdy nevyskúšam. Podľa testov ale naozaj platí, že za dobrú životnosť a nízku spotrebu sa platí tvrdou zmesou a dlhšou brzdnou dráhou. Každý sa musí rozhodnúť podľa svojich priorít.
    1 bod
  18. Hoši, tak jsem doma ze špitálu. Zjistil jsem zajímavou věc, kterou již popisoval doktor Mengele ve svých pamětech z pionýrského tábora Dachau.... Člověk při jednodenním úplném půstu pociťuje druhý den hlad, ale po jeho překonání vodou hlad brzy odezní a ani druhý den se nedostavil, čili já dva dny nesežral ani piškot a nemám hlad, no není to úžasné? Jediné co pociťuji je malátnost, lehce únava a sem tam se mi lehce zatočí hlava....takže ve finále další dny by neměly být o hladu problém. Zřejmě by se dostavila smrt hlady, nebo pocit, že člověk sežere i vlastní botu. Ale to již dál testovat nehodlám, mám předepsanou kašovitou stravu na další tři dny. Takže jsem slupnul krupicovou kaši. Úžasné je, že na váze zmizelo trojciferné číslo, což už jsem tři roky neviděl :D
    1 bod
  19. 1. Cena 2. Aktuálnost a podrobnost podkladů (včetně např. databáze firem vyhledávaných jenom podle názvu) 3. Internetová rádia a další nepokryté oblasti
    1 bod
  20. Jako vlk co krouží kolem raněného beránka, než zdechne na bolavou nohu :-) Druhej den a k jídlu zase nic, to je ještě lepší dieta, než má Pancho [emoji23]
    1 bod
  21. Uz je to druha nadrz, co mi spadla spotreba z 8 na 6.2L. Dokonce jezdim po Praze pod 6L. Cumim jak vejr co to auto dela. Pritom jezdim stale stejne a stejny trasy. Jo doba se meni :-). Jen tak dal. Z toho udelam hybrida.
    1 bod
  22. co takove 444 ORCA4 asi znamena.. že za to někdo da 10 táců
    1 bod
  23. I tak díky za radu a třeba to tu ještě někomu pomůže
    1 bod
  24. Naprosto disproporční? Jak to mám chápat v tomhle segmentu velkých SUV? Disproporčních aut už tu škodovka pár měla - fabia sedan, roomster nebo jezevčík druhej sup v sedanu/liftbacku. Takže v podstatě tradice když už.
    1 bod
  25. On se nad svým chováním nemůže zamyslet, nemá čím.
    1 bod
  26. Cca 2 dl spotřeby mezi 195/55 R15 a 185/60 R14 udělá PPC kvůli rozdílnému obvodu pneu, zbytek je nižší valivý a aero odpor a většinou i klidnější, plynulejší a pomalejší jízda. Ale samozřejmě záleží ještě kde a jak se jezdí. Kdo jezdí svižně klikaté okresky, snížení spotřeby nejspíš vůbec nepocítí, protože s širší pneu s nižším profilem projíždí zatáčky mnohem jistěji a tedy rychleji, takže za nimi nemusí tolik a tak často akcelerovat. Tady mi přijde rozdíl mezi 15" kolem se standardním profilem a 14" kolem s úzkou vysokoprofilovou pneu docela zásadní - 14" je mýdlo vhodné víceméně jen pro jízdu v přímém směru, zatímco 195/55 R15 je první rozměr, se kterým se opravdu dá jezdit. Na dálnici je samozřejmě všechno jinak, tam skutečně naplno vyniknou nižší odpory užší pneu. Jenom nedej Bože, aby se člověk připletl do situace, kdy bude potřebovat zabrzdit "na fleku" nebo hodit "myšku". Tam se potom ukáže být úspora paliva pomocí žiletek na malém kole jako velmi, velmi drahá. Ekkar: Jestli je se 195/55 R15 cítit každý kamínek, co je cítit s 205/45 R16? Každé zrkno prachu? A co potom mé oblíbené 205/40 R17?
    1 bod
  27. Někteří řidiči na videích mají samozřejmě máslo na hlavě, ale autor těchto videí má evidentně myšlení hodné svého "vytříbeného" slovníku. Nikomu nepřeji nic zlého, ale potřeboval by dostat pořádně za vyučenou. Nepředvídá, je arogantní, sebestředný (Já jsem pánem silnice a kdo je víc?) a nebezpečný. Některé situace zbytečně vyhrocuje tím, že ještě schválně přidá plyn, aby si mohl zatroubit a zanadávat. Tímto bych se moc nechlubil a spíše se zamyslel nad svým chování a technikou jízdy.
    1 bod
  28. Možná příčina: http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=292&t=315868
    1 bod
  29. Na to, aby sedačky fungovali defakto napájení,tedy + a -. Jsou to normálně servomotorky přes spínač. Horší už je to s funkcemi komfortními (paměť a nastavení při odmenktnutí dle čísla klíčku). Já sice elektrické sedáky mám, ale vůbec by mi nevadilo, kdyby byly manuální, ba naopak. V autě si stejně většinou jezdíš sám, tak netřeba nastavovat x-krát za den. Max semtam sklopíš opěrku na nějaké to řádění u lesíka a i tam je lepší manuál, protože než to elektricky sklopíš, tak frajerka už nemá chuť
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...