Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/14/16 ve všech sekcích

  1. Asi blbě vidím. Čtu správně: Kdo chce Škodu míti, musí Petrrra bíti......?
    5 bodů
  2. Tak jsem koukal na dáčku Radiuse a celkem dobrý. Ale ty prachyy bych za to fakt nedal.
    4 body
  3. Tady je to holt o tom, že když doma na někoho štěká manželka, hned se musí nějak odreagovat a tak tady plive na škodovku. Toto neplatí ( zatím? ) pro koktu, na toho totiž štěká pes !!
    3 body
  4. A přitom by Petrrr ronil krokodýlí slzy, dovolával se svatého Obamy, kdyby mu kinderku někdo nedej bože ukrad
    2 body
  5. Jojo, dneska je tu sranda. A sranda musí bejt, i kdyby Petrrra v autorizáku věšeli
    2 body
  6. ti prodám to svoje, krásný udržováný auto. Výkon jak prase předjedeš i ferrari, brzdí to jak La ferrari, zatáčí jak formule 1.
    2 body
  7. Zariadil som to tak, že kto príde, namieste si vypýta ubytko, ktoré mu pasuje, a uhradí si ho. Keďže netuším, koľkí prídu, nič nezajednávam. Na ten termín tam bude voľných chatiek dosť, takže s tým nebude problém. V ten víkend je v Prievidzi aj Banícky Jarmok. máme tam zámok, ZOO, výjazd plánujem do skanzenu Čičmany, a spanilku okruh Nitr.Rudno... Ten, kto sa zúčastní, nebude ľutovať.
    2 body
  8. Stopuje chlápek o půlnoci na krajnici. Je bouřka, déšť, takže auta nejezdí ... Najednou vidí v dálce světla auta, jak se blíží k němu -strašidelně pomaloučku. Je mu to divný, ale přece jen, auto je auto, takže když u něj zastaví, tak si naskočí ... Chce řidiči poděkovat, ale najednou vidí, že za volantem nikdo nesedi! Strašně se vyděsí, ale než stačí nějak zareagovat, auto se dá zase pomaloučku do pohybu. Chlápek sedí jak zařezanej, vyděšenej k smrti a nemůže se strachy pohnout. Pak se vzpamatuje, otevře dveře, vyskočí a zdrhá pryč. Pořád se ohlíží, bojí se, že auto zrychlí a přejede ho, takže se zastaví až v nejbližší vesnici. Tam najde hospodu (kupodivu ještě otevřenou), zapadne dovnitř, objedná si dvojitou tequilu a všem tu historku vypráví. Všichni jsou z toho odvařený a litujou ho a obdivujou. Asi za půl hodiny se otevřou dveře, vejdou dva zmoklí chlapi, poručej si grog a rozhlížej se kolem. A v tom jeden povídá druhýmu: "Hele, vole, že je to ten kretén, co si naskočil, když jsme tlačili?"
    2 body
  9. Myslíš, že do Chorvatska jezdí socky? tak to si nemyslím a po pravdě dokonce vím, ono každej jede kde se mu asi libí že.. a za druhé Fabií si zase koupí jen socky? Každej si koupí jaké auto mu stačí a potřebuje a pokud se někomu zdá fabka malá tak si za těch 400 litrů má koupit ojetinu většího auta a ne pak tady brečet jak se tam mačká.
    2 body
  10. Clint je světovej. Vždy uvádí cenu v Euro.
    2 body
  11. Tak si kupte Stringo dodávku Škoda 1203, bude levná a naložíš do ní celou rodinu i s bagáží
    2 body
  12. Holt až Radio koupí dáčii uděláme zatěžkávací zkoušku.
    2 body
  13. 1.) Nechápu, proč zakládáš nové téma, navíc ve špatné sekci. Věci okolo tažného se dávno řeší zde: http://forum.skodahome.cz/topic/19516-ta%C5%BEn%C3%A9-za%C5%99%C3%ADzen%C3%AD/ 2.) V odkazovaném již existujícím tématu je sken patřičné šásti VTP Roomsteru 1.6 TDI, kde je jasně uveden nebrzděný max. 450 kg, takže typovat netřeba, HTP nemá 900 kg nebrzděný 100%. 3.) Podle právní úpravy od 2015 s řidičským oprávněním skupiny B můžeš táhnout za vozidlem do 3,5 t i přípojné vozidlo nad 750 kg, pokud celková hmotnost jízdní soupravy nepřevyšuje 3,5 t. 4.) Pawouk -> LOCK!
    1 bod
  14. Mám pocit, že má 1.9 oproti RS a klasickemu dvoulitru jiné tlumiče a tudíž i pružiny, ale jistý si nejsem ... no SP je dobrý opravdu na rychlé zatáčky, jinak o komfortu se mluvit nedá, origo RS ještě jde...
    1 bod
  15. Jj, kdo chce Skodu biti, Petra si vzdycky najde. [emoji3]
    1 bod
  16. Petrra Stringo neposlouchej vůbec, tím mu právě přivodíš k naší radosti infarkt. On si přímo lebedí v tom, když někdo nadává na Škodovky, je blahem bez sebe a šťastně pobíhá s Vencou z bistra po nádraží a křičí radostí. To mu nemůžeš dopřát.
    1 bod
  17. už je to ok snad na chvíli to víš kvalita škoda
    1 bod
  18. Akorát se to loupe jak má babička když vyleze na sluníčko [emoji23]
    1 bod
  19. já ti dám, serou se zatím píčoviny které otravují mě neskutečně. do prosince musím vyreklamovat jednu stahovačku, protože v teple se vždy v půlce zasekne.
    1 bod
  20. Dnes provedena výměna hydrolůžek + geometrie. Klepání odstraněno. Je to veliký rozdíl.
    1 bod
  21. Chci benzín, údržba je min. poloviční co se nákladů týče a kupovat 150t naftu je akorát tak začátek toho co už mám za sebou. Naftu jedině zánovní, nebo benál s tímhle nájezdem. Ty Focusy jsou ježděné kolem 120t km a stáří 4 roky. Výbava solidní možná stejná jak elegance u Octy a stejná cena. Ano je to menší, ale tak co, kočár už nevozíme...[emoji6]
    1 bod
  22. Jo Clint měnil jen žárovku, pak jen doléval galony oleje až to bylo na výměnu motoru a tak vyměnil celé auto - nejspolehlivější Saňku. Těch 67 závad ze 100, víš jak to je? 99 aut nemělo žádnou závadu a jedno auto mělo 67 závad, ano to byl můj Rapid
    1 bod
  23. Ono to máš jedno s druhým. Vývoj, ekoterorismus, platy, udržet prodeje, průsery a hlavně se rapidně zvyšujou roční nájezdy. Stále se něco vymýšlí, aby s autem mohl jezdit i totální imbecil, přitom lidstvo degeneruje, silnice jsou čím dál horší a rychlostní limity čím dál menší.Pak se nediv, že ty auta nic nevydrží.
    1 bod
  24. Toto bude Spanilka: https://www.google.sk/maps/dir/Camping+Bojnice,+972+01+Bojnice/48.7799059,18.5618258/@48.7639077,18.4993429,13z/data=!4m29!4m28!1m25!1m1!1s0x4714c339fc76fe9f:0x85093fc30527be8e!2m2!1d18.5617829!2d48.7799342!3m4!1m2!1d18.5609458!2d48.7822586!3s0x4714c33c8e4949fd:0x7897cee40011991c!3m4!1m2!1d18.4778303!2d48.7964173!3s0x4714c3dba8ad16a1:0x2ddace2aaad19b26!3m4!1m2!1d18.5622414!2d48.7796856!3s0x4714c33766a07d2f:0x781c405da4888cd0!3m4!1m2!1d18.53008!2d48.7215571!3s0x4714c4d426b7a909:0xd2162db45b1f186a!1m0!3e0?hl=sk
    1 bod
  25. Jen tak pro info, povedlo se mi nahradit pozadí startovací obrazovky obrázkem mého auta
    1 bod
  26. Mě by ani ta výměna žárovky tolik nevadila - to jsou korunové položky, spíš mě štvalo to, že se mi už nedařilo zacvaknout zpět celé světlo Teď se mi to podařilo hned - asi proto, že mi minulý rok poupravili v servisu nárazník, aby to líp zacvaklo. Auto je dávno po záruce, takže nečekám, že by mi něco vyměnili zadarmo, ale poptám se při prohlídce co a jak.
    1 bod
  27. Problém je, že jezdíte pomalu a nestačí se to chladit. ;-)
    1 bod
  28. "C" 2,5 tisíce tady nechávám dýško brigádníkům na benzince za umytí okna.
    1 bod
  29. To je jak na Dacii a u jakeho vozu jsi celou dobu stal? Nechali te stat pred kramem u predvadecky Superbu? Delal jsi portyra? Letacky jsi taky daval?
    1 bod
  30. Tak zavit opraven , lambda vymenena (bosch) a auto jezdi jiz 2dny , bez svitici kontrolky. Tak spokojenost.
    1 bod
  31. Souhlasím, loketka je hlavně příjemná na dlouhých trasách, kde se dá odložit ruka a nechat ji odpočinout.
    1 bod
  32. Loketka je must have věc: a. pohodlí b. schránka v ní, byť malá c. vzhled, protože auta bez loketky mají mezi sedadly jen ošklivou prázdnou fuku
    1 bod
  33. Ahoj, mám ručičky z O1 RS, kdybys chtěl. Více SZ...
    1 bod
  34. Bohužial som zistil že v tú sobotu "mám povinnosti", čiže by som dorazil až poobede A v piatok teoreticky na otočku. Uvidím, čo sa stým dá robiť, budem sa snažiť nejako to ešte ovplyvniť. Každopádne dorazím!
    1 bod
  35. tož už jen nějakých 900 kiláků a bude tu další, již 22. výměna oleje
    1 bod
  36. Také si myslím, že tady bicista převedl zatím nejlepší řešení na vypnutí SS systému.
    1 bod
  37. Za mě tady bicista převedl zatím nejlepší řešení na vypnutí SS systému,nechápu tady ty reakce některých.
    1 bod
  38. Kia Rio 1.25 NEBRAT! Zdar chlapi, tak jak jsem psal už někde, kamarádovi po 4 letech na Kia Rio 1.25 odešel motor a teď to samé mému známému. Oba podobně staré auta, oba najeto něco přes 120000km, tak to už není náhoda. Navíc: u obou neuznána ZÁRUKA 7 let, protože se o měsíc či dva zpozdili při garanční výměně oleje atd. Chlapi nic se nezměnilo, korejci furt tak trochu podvodníci :-)
    1 bod
  39. Zdravím chlapi, tak přípravek fungoval na 100%. Demontovat madlo trvá cca. 20sec. Až jsem se zastyděl, že jsem na to nepřišel. Divím se, že když jsem páčil s malým šroubováčkem, že západka nevyjela. Asi špatný směr. Západka se musí vysunout jako "šuplík" viz. foto. Jinak když se do toho někdo někdy pustíte je to hrozný "mrsk" . Myslím lézt pod tapec, např kvůli dotažení antény. Musíte očesat sloupky D,C,B ... jinak se tam nedostanete. Musím dodat, že anténa nebyla povolená. Tímto zdravím odborníka v německém Plavnu /Plauen/ v autorizovaného servisu Škoda. /třeba se mu to donese, že bych ho nejradši přetáhl potěhem / 2013 tam měnili anténu. Samozřejmě dobře věděl co to obnáší tak se nějakým záhadným způsobem narval pod tapec myslím, že demontoval jen D sloupky. Starou anténu vymontoval, novou tam dal, ale matka držela max. na dvou až třech závitech a ještě přes závit. ***winter*** Tak sem Vám chci vložit obrázek přípravku s demontovaným madlem, ale nevím jak. Klikám na ikonu obrázek a očekávám něco jako vybrat soubor a oni nic. Jak na to chlapi. Díky ***winter***
    1 bod
  40. Základní důvod proč nejsou nádrže na CNG hranatý je v jejich vnitřním tlaku. Na rozdíl od nádrží na LPG, kterej je už při zhruba 5 atmosférách i za normální teploty kapalnej, protože se skládá jen ze dvou složek s hodně blízkým bodem varu a ten je navíc teplotně poměrně vysokej. Tlak sytých par obou látek při normální teplotě přitom je dostatečně nízkej. Propan s butanem prostě není potřeba ke zkapalnění nijak zmrazovat ani extrémně stlačovat, stačí je stlačit na poměrně nízkej přetlak a udržet přitom na obvyklý pokojový teplotě - a ony samy zkondenzujou. Následující část je hlavně pro kolegu Hravce : zemní plyn je úplně jiná liga - ten obsahuje podle naleziště od 70 do zhruba 90% metanu, etan, propan, butan, vodík, někdy i argon a hélium a další plyny - ty už ale jen ve stopovým množství. A největší problémy tam dělá právě metan, kterej protože je nejjednodušší a nejlehčí uhlovodík, tak má taky nejnižší bod varu a nejvyšší tlak sytejch par = jednoduše řečeno, na zkapalnění se musí o hodně víc stlačit a o hodně víc ochladit, než propan s butanem - a pro udržení v kapalný formě se musí pod tím vysokým tlakem udržet, navíc se musí udržovat v hodně nízký teplotě, protože při pokojový teplotě už je překročená jeho kritická teplota (-82,7°C = nad touto teplotou už je sloučenina bez ohledu na tlak vždy plynná). Nádrže na zemní plyn se proto buď musejí krutě chladit, aby se plyn udržel v kapalný formě, nebo se může uchovávat za obvyklejch teplot, ale jen v plynný fázi a tudíž pod extrémním stlačením. Právě kvůli jeho kritický teplotě ho nejde jen tak jednoduše "absorbovat do porézního materiálu", jak si naivně představuješ - asi podle toho, jak se uchovává svářecí acetylén. Velkej problém je v tom, že aby se dal plyn absorbovat, musí se v něčem rozpustit, v nějaký kapalině - u acetylénu je to čistej aceton. Zemní plyn, kterej není chemicky stejnorodej, ale je to směs několika různejch uhlovodíků s různou molekulovou váhou a tím i s různým bodem varu i různou kritickou teplotou se nedá tak jednoduše zkapalnit nebo "nasytit" do jiný látky. Bohužel, pokud ho nechceme složitě rafinovat a čistit, aby se z něj podobně jako z ropy "vydělily" jednotlivý složky - a ani pak není samotnej čistej metan technologicky nijak jednoduchý skladovat jinak, než v plynný fázi a pod vysokým tlakem. Technologie vysokotlakejch nádob je poměrně dobře zvládnutá, ale bohužel jak popsáno vejš, kvůli konstrukčnímu požadavku na současnou co nejmenší váhu při co nejlepší odolnosti proti vnitřnímu tlaku se musí konstrukce omezit na koule nebo válce, případně tělesa "složená" z částí koulí a válců. Pro stlačenej zemní plyn se navíc musejí používat opravdu pro běžnýho člověka extrémní tlaky v řádu 300atmosfér neboli technicky 30MPa - aby se vůbec dalo v obyčejným autě přepravovat dostatek paliva na aspoň několik stovek km jízdy. Objem nádrží by při nížším provozním tlaku byl takovej, že by auto nic jinýho nevezlo - anebo by jeho dojezd byl pár desítek km...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...