Člověče nepodceňuj nás. Tohle přece ví každý kdo sleduje spotřebu a jak už sem psal, tak taky víme že PP velice často kecá a výpočet podle tankování je přesnější než údaj na PP. Proto ta otázka podle čeho bereš spotřebu. Teď budu chytrej zase já Když chceš sledovat spotřebu pro korekci PP tak tankuješ stejnou naftu u stejnýho stojanu a do prvního vycvaknutí, aby jsi co nejvíc eliminoval tebou zmiňované nepřesnosti a čím déle to budeš sledovat, tím budeš mít podle tankování, přesnější výsledky oproti PP. No a jelikož tohle dělá spousta lidí, tak už se dávno ví že palubák leckdy kecá i o litr. A ten tvůj možnej až jeden litr rozdílu při tankování, udělá při natankování např. 45l a nájezdu třeba 900km kolik rozdíl ve výsledku? Je to spotřeba 5l ale ty jsi tankoval naftu která míň pění, takže si tam loupl 46l, což je spotřeba 5,11l ale PP je schopno ti ukázat klidně 4,5l. Mě by před korekcí ukázal v prvním případě 4,7 a v druhým 4,8l. Co je tedy přesnější? A další věc je to co ti PP ukáže po 130km jak jsi tu psal a co po 900km.
Jelikož sem musel odběhnout od tabletu tak mě předběhl Tragedie_v_JZD kterej to popsal stejně ale stručně.