Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/18/16 ve všech sekcích
-
To víš, mladým se o ně nechce starat, je to dost náročné, nemůžeš nikam odjet, pokud nemáš někoho, kdo se o ně mezitím postará, atd. Dnes také už nejsou takové možnosti jako za socialismu, kdy jezeďáci pobrali v JZD zásoby krmiva "zdarma", či dostali deputáty - a to nemyslím tak, že se to využilo jen pro slepice. Musíš mít na to také prostory, a každému to zrovna třeba v létě nevoní. Když je necháš běhat po zahradě, máš všude naděláno, atd.3 body
-
3 body
-
Jj, az budu mit RAMku tak si motorkare budu davat na celni masku na rám jako dekoraci. Nekdo si hold vesi na zrcatko vnitrni zpetne vonave stromecky. Ja si budu veset motorkare co sestrelim. [emoji3] [emoji3] [emoji3]2 body
-
Na FA nemůžu říct křivého slova, parkrát mi hodň pomohl, možná i zachránil. Rozhodně bych ho chtěl i v dalším autě. Pravda je, že dokáže i vylekat, ale to jsem "něco" objížděl dost natěsno. Pokud jezdíš nadoraz s minimalním odstupek tak se nedivím, že Ti vadí.2 body
-
Čuchám čuchám, že se tu o mě mluví.....začal jsem škytat, tak jsem zapnul forum Jojo, už mám zájemce na tu, jak Kokta říká ojetou mašinu s 11tis najeto, co si dovolí koupit každej cikán Nechávám si funglovku v ceně Koktova bytu Ač nerad, tak dvě by se mi do boudy nevešly, o peníze samozřejmě nejde, těch je dost Už jste vymysleli to místo srazu? Abych to mohl nějak naplánovat sakra. Tenhle tejden toho mám moc, ale uvidíme ten příští, co vy na to?2 body
-
Prd, tchyne dovezla primo ze Spanelska z dovolene. Kapitalismus made in USA. Komunisti vzdy tvrdili a neco na tom bude, ze Kapitalismus je vykoristovani jednoho cloveka druhym. Aby Clint mohl v praci spat a mit motorku barak a auto tak 100 dalsich lidi musi zit od vyplate k vyplate a pocitat aby meli co do huby. [emoji3]2 body
-
Tak mám vybroušeno taky, ale jen u spolujezdce. Reklamoval jsem to, ale řekli, že to nejde. Trval jsem na tom, tak to nafotili a poslali do MB. Po dvou týdnech se stále neozvali. Je mi úplně jedno, jak má kdo nastavenou výšku. Jasně to vzniklo vytahováním pásu a ten je k tomu určený. Nikde se v uživatelské příručce nepíše nic o tom, jak správně vytahovat pás. Z toho jasně vyplývá, že je to konstrukční chyba. Předtím jsem měl O II a za deset let se nic takového nestalo. Nechápu proč bych se v autě za 700k měl po 11000 km dívat na prodřený plast.2 body
-
Pravdou je, že když jsem nakupoval nábytek v Praze, tak jsem se vrátil k autu a ve dveřích ďůlek od druhých dveří. Od té doby buď: a. parkuji dál od idiotů a raději se projdu b. parkuji na krajích tak, že se vedle mého auta vleze peleton cyklistů a vlastně i chápu ty, co parkují s kárama za mega+ jak "dementi" přes dvě místa, protože raději ať si o mě někdo myslí, že jsem kok*t než abych musel ze svého opravovat dveře, protože je někdo de*il a nedokáže otevřít dveře jako člověk....1 bod
-
To je právě ten rozdíl mezi námi, já když něco chci, tak si to koupím, kdežto ty o tom jen básníš1 bod
-
Jezdit na mašině se musí s rozumem, jinak to nejde. Nemůžu spoléhat na to, že mi dá někdo z vedlejší na hlavní přednost, vždycky se dívám na řidiče, jestli na mě kouká. Pokud ne, už preventivně přibrzďuji, abych mohl případně reagovat. Na druhou stranu má zase mašina výhodu, že se vejde mezi dvě auta, pokud předjíždím a byla by krizovka, dá se vejít mezi obě auta na středové čáře. No Clint junior bude po tátovi1 bod
-
Jooo, kdyby mi motorky neco rikaly a mel jsem na ne ridicak, musim rict, ze ta Clintovo Honda je opravdu spica a i bych mu ji zavidel. Protoze mi ale motorky nic nerikaji, ridicak nemam tak mohu jen rici, ze vyhozene penize. No na druhou stranu, neni dulezite co ja a kdyz ma nekdo takovy konicek a dela mu radost, proc ne. Tedy hodne zabavy bez nehod a jezdi opatrne. Nerad bych nekdy tady ten klub po tobe prebiral a koukal jak nekdo jiny prebira tvou zenu s barakem a Vasika si naopak prebiraji nekde v decaku. [emoji3]1 bod
-
a už si dal plnou dvojku na tvé nové HOndaaaaaa??? a maximálku??? https://youtu.be/HnGX5jL-lhg?t=26s1 bod
-
Slepice máme zatím u baráku, snad příští rok se podaří udělat na zahradě kurník a oplocený výběh a pak už to bude zase jiné. Smrdět to smrdí opravdu jen když je extrémní vedro a dá se to eliminovat častějším úklidem, to kočičí výkaly smrdí mnohem víc. Starat se musíte i o Psa, ten vydrží taky tak 3-4dny bez povšimnutí, takže tam rozdíl není, u slepic je spíš problém ve sběru vajec, když tam zůstanou dlouho tak se můžou v hicu zkazit nebo je začnou klovat. Jinak vydrží s větší zásobou zrní a vody i týden a nemusí k nim jít nikdo. Vajíčka jsou celkově lepší než koupená, pokud se bavíme o vnějších z Polska apod.a hlavne jsou čerstvá a ne že je koupíte min.14dní stará což je běžná praxe než se dostanou na krám... Mi jich máme jen 10 a stačí to pro vlastní spotřebu, v podstatě dokrmujeme minimálně, vystačí si se zbytky co vyprodukuje naše domácnost, koupí se občas 5kg starých rohlíku a vitamíny a jednou ročně 2 pytle zrní a to je vše... Neni to nic náročného a k vesnici to patří.1 bod
-
Kokto, Clint ma ted motorky 2 z toho jednu funglovku za cenu co stoji tvuj byt. Slepicky - neni nad domaci vejce od domacich slepic. Vim o cem mluvim cely zivot temer jine nezeru - zasoba od dedy. Na druhou stranu jsem presvedcen co ten chov obnasi a ve skutecnosti kdyz to vsechno sectes a ze slepice pres zimu nenesou atd. atd. tak Te to vejce vyjde mozna draz nez za co ho koupis v obchode. Tedy je to na zvazenou a rozumim tomu proc se na to lidi postupne vyprdnout.1 bod
-
To věřím. Svého času jsem viděl rozbory domácích a velkochovných vajíček (a možná kromě barvy žloutku) v tom nebyl žádný rozdíl. Tak nevím.1 bod
-
1 bod
-
se divím že tohle někdo ještě krade ale lidi to asi furt chtějí i když to nic neumí.1 bod
-
1 bod
-
Pejsek nás hlídá (venku), kocour chytá myši (venku), 10 slepiček snáší čerstvá vajíčka a teď tohle... Ženský se na mě spiknuly, mají co chtěly. Jsou v kleci celý den a zatím v pohodě, občas si "povídají" ale to je celkem potichu.1 bod
-
preco tu porovnavate atecu tiguan tucson atd. s kodiaqom ked ten bude marketingovo postaveny voci vacsim autam - sorento grand santafe ... ateca tigi sportage kiškiš bude konkuurovat prave yeti2 ad sorento exterier za mna lepsi nez kodiaq ale interierom sa na kodiaqa ani sori ani santafe nechyta1 bod
-
kombík sedí docela dobře a nebyl důvod brzdit, šlo přece o to dosáhnout maximálku ... z rooma jsem ve stejném místě více jak 165 nevyždímal a to jsem jel sám, teď jsme jeli ve fábuli tři1 bod
-
a tak nebudes mit lepsi, když zavoláš dealerovi, a nezeptáš se ho? on to bude nejspis vedet nejlepe ... nicmene to, ze ted zmenili cenik, neznamena, ze ode dneska budou dodavat vybavu trumf. IMHO proste dobehnou objednávky activu, a az dobehnou, nabehne do vyroby trumf.1 bod
-
tiež som mal takého zákazníka čo hľadel pomaly až do výpustného otvoru na ol.vani ..a čo sa nestalo? ..v nádobe na zachytávanie oleja bola na vrchu ostatá stará podložka,olej sa na nej rozstriekol naokolo a pekne trafilo aj zákazníkové biele značkové tričko ...otočil sa a so smutným výrazom tváre odišiel do mesta si kúpiť iné ...1 bod
-
pořád musím souhlasit s Pawoukem.Tady nejde jen o kódování noťasem někde na ulici nebo v garáži. Už si sakra uvědomte,co to obnáší mít,vlastnit a provozovat velký,oficiální servis.Tím oficiální nemyslím značkový,ale takový,který je vidět,platí daně.Asi si nikdo neuvědomuje kolik stojí provoz takového servisu(nemyslím tím energie,ale právě vše to,co se točí kolem bezpečnosti) a pak kvůli nějakému nedůvěřivému "Tomášovi" budu řešit průser...a to se nemusí nic stát!!!Stačí,když přijde bezpečák a pozor,ten může chodit neohlášen a průser je na světě.Tak už si to laskavě uvědomte.1 bod
-
Dle mého každý "domácí kutil" dokáže udělat s patřičnými znalostmi to samé co servis a naopak. Vždy záleží kdo a jak se k tomu postaví. Vždy to je o lidech a o jejich zájmu či nezájmu. I mě se občas stane, že při práci mi sledující majitel něco vytkne a chce to udělat jinak....proč ne, má na to plný nárok. Naopak jsem většinou rád, když to před lidmi rozebírám a mohu ukázat hned co se mi nelíbí atd...., tj. žádné dohady, že ten plast držel před tím lépe a on tam ve skutečnosti neměl ani půlku příchytek. Přítomnost zákazníka si může servis i zpoplatnit, hodina technika s Vaší přítomností a bez Vaší. BOZP lze také splnit, existují speciální návleky, atd... Zapomeňte na to, že v autorizovaném servise by mohl dělat mechanik bez potřebných zkoušek. V praxi to znamená, že každý technik stojí servis celkem zajímavé peníze na školeních a na tato školení navazuje zkouška. Celý systém je postaven na tom, že autorizovaný servis by měl být garantem znalostí svých techniků. To, že servis technika nezaplatí je jen krátkozrakost majitelů, protože každý technik stál firmu peníze a znalosti, které získal, získal za peníze autorizovaného servisu. Mluvit zde o paranoie není na místě: https://cs.wikipedia.org/wiki/Paranoia Čas v moderní době = peníze. Pro někoho čas strávený v servise může znamenat značnou finanční ztrátu(cena vozu pro něj není tou prioritou, kterou řeší a vůz není jeho majetek v tom pravém slova smyslu, aby si jej hlídal, protože po 3 až 4 letech vůz prodá a nahradí jiným) a pro někoho zase s jinými příjmy to je naopak(vůz je pro něho majetek, který chce chránit před zbytečným poškozením). Zapomněl bych na skupinu lidí, kteří mají auto jako "koníček" a nezávisle na "příjmové kategorii", nesnesou, aby mu někdo ublížil, tím, že se k němu nebude chovat úplně ohleduplně a čas co věnují svému "koníčku" neřeší ani jinak nepřepočítávají.1 bod
-
1 bod
-
Zapsaný problém: Zpod přístrojové desky se ozývají zvuky. Jsou to zvuky, jako by trpaslík bouchal na něco kladívkem. Mechanik: Trpaslíkovi bylo odebráno kladívko.1 bod
-
V Brně pije chlápek vodu z kašny. Přijde k němu Brňák a povídá: "Tý, kémo, nechlemté tu vasrůvku z tej kaserne, blejó do teho zkalené machři a chčijó do teho morgoši!" Chlápek se otočí: "Hele pane, já vám vůbec nerozumím, já jsem z Prahy." "Aha, tak to jo", říká Brňák a pokračuje: "Povídal jsem, voda je to dobrá, ale studená, tak pijte pomalu, ať se nenachladíte."1 bod
-
Asi si budeš musieť nájsť iný servis ak tomu svojmu nedôveruješ. Minulý týždeň som pri výmene brzdovky nebol, ale pred tým keď mi menili kvapalinu, tak tento istý mechanik mi vypustil postupne cez všetky 4 hadičky do nádobky približne liter brzdovej kvapaliny. To už je určite viac ako obsah nádobky. Inak za výmenu brzdovky sa účtuje v servise 0,5 NH. V mojom prípade 10,80 € za prácu a 7,57 € za liter brzdovej kvapaliny. Celkovo to je menej ako 500 Kč. Ale inak úplne chápem, že si robíte veci sami, a verte mi, že ja by som to robil tak tiež, keby som mal garáž a ideálne aj poriadny zdvihák k tomu, ale nemám. Druhá vec je to, že brzdy sú u mňa vec ktorá spadá do kategórie "s týmto neexperimentovať".1 bod
-
1 bod
-
Nechápem, že prečo sa s tým serieš doma. V servise to s mašinou spravia za pár minút a to tak, že systém bude celý čas pekne natlakovaný, bez pumpovania, bez peny, bez bubliniek. Netvrdím, že sa to nedá spraviť doma, ale evidentne ti to nešlo podľa tvojich predstáv, tak to prečo to nezveríš radšej do rúk servisu? Obzvlášť keď sa jedná o brzdy, kde to musí byť spravené bezchybne, inak ťa to môže stáť v horšom prípade aj život.1 bod
-
1 bod
-
Neviem ako s EDS, ale na FII HTP mám ASR a keď idem na chatu (riadny kopec a k tomu ešte aj lesná cesta), vždy ho vypínam, lebo keď začína znižovať výkon, tak je tesne nad hranicou zdochnutia (aspoň tak to vyzerá) a nechcem riskovať, že budem musieť ísť tým kopcom ešte raz.1 bod
-
cokeby si napisal motorizaciu (1,9 TDI 96kW ci 1,0 37kW, ci 1,2 HTP) a pripadne vybavu (co vsetko mas v elektrike, pripadne subwofer a pod:) Neviem co mas, ak mas benzin, tak daj 44Ah, ci 60Ah (podla elektrickej vybavy)-1 bodů
-
Skoro lidová cena s halogeny, 14" liťáky, bez třetí řady sedadel, bez MFvolantu a bez spousty dnes již běžně se vyskytujících technologiích v nižších středních třídách... No nekupte to za ty prachy [emoji3]-1 bodů