Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 10/27/16 ve všech sekcích

  1. Soucasti simply clever by mel byt kyblik aby se mel kam clovek vyzvracet. [emoji23]
    5 bodů
  2. Ten Rádius se vyzná. Asi to dělá ta jeho strava, jak žere ty kuřecí steaky a doma zvedá Lizpiče nad hlavu. Ženský po něm šílej a to má jenom Dácii Holt ženský preferují asi něco jiného, než si myslel Petrrrr. Jeho vana, fousy až na kozy a místo zástupce velitele sociálního zařízení už nestačí....
    4 body
  3. No já největší průser vidím v tom, že se to už teď nikomu nelíbí a to je auto jako obvykle prezentováno s příplatkovou barvou, nejvyšší výbavou a vším, co se dá = jistě přes milion. Jaká hrůza nás čeká u žlutých parabol bez DRL jako z roku 1-2 v bílé barvě, či ještě hůř modré základní, s černými zrcátky, klikami, šedočerným interiérem s trochou štěstí s kazeťákem a na 10" plecháčích, to raději nechci vidět...
    3 body
  4. vsude jsou problemy,je pak otazkou jak se co resi atd,ano ja treba mam skodovky rad zatim nemam duvod je nesnaset a delam si si usudek z vlastni praxe a ne z internetovych plakalu driv se vic jezdilo ,dnes pri kazde kokotine kazdy breci na foru jak maly kluk sak to muzou prodat a jit si koupit neco jineho,lepsiho dnes se setri vsude a u vsech,a bude hur
    3 body
  5. Každej kdo na tebe reaguje nemusí být přece nutně naivní Škoda fanda, reakce mohou vznikat z mnoha různých příčin. Já si třeba rejpl jak už někdo má jisto co bude u auta který viděl na obrázku špatně, což se dá právě zažít i v tý kamenný hospodě A nějakým fanatismem ke značce to opravdu není.
    3 body
  6. Když nad tím tak přemýšlím, co se mi líbí je zadek a pojatí kapoty, nárazník taky jde. Je to lehce kulatější, než bylo, což je mi sympatičtější. Ale jednak úspora ve smyslu stejně vykrojených blatníků jako dříve je hloupá a ten tvar... Neberme návaznost designu, či spojení s jinými modely.. Ale obecně to naroubování je prostě hrozné, jako kdyby to kreslilo děcko.. Pořád čekám, že je to joke Škodovky a někdo pak představí skutečnou podobu... Nějak mi to nepřijde normální.. Vždyť 4 světla byla v historii všech značek vele neúspěšná a v případě FL nahrazená spojitými světly. Co si od toho tedy slibuje Škodovka?! Mi fakt přijde, že zkouší, co zákazníci ještě vydrží a upřímně jim přeji, aby byl toto propadák, i když kvůli flotilovým nákupům, které u nás tvoří většinu objednávek, se asi nic nezmění... Nejhorší na tom je, že je velká pravděpodobnost, že dříve, či později toto budu mít taky. Už teď se lituji...
    3 body
  7. Jo jo. Vymýšlet další a další způsoby, jak ušetřit na materiálu je dneska už těžší než kdy jindy.
    3 body
  8. Jen pro doplnění: OII Fl byla dříve, než C Fl
    2 body
  9. Nevim, co by se muselo stat, abych si toto koupil. Bud budu muset povysit a nebo se s aktualnim autem nic nesmi do nastupu nove generace stat. Jestli toto Kaban pustil dobrovolne, tak bud zacal brat drogy a nebo nevi co dal. Fabia i Superb genialni. Kokodak a toto fakt strasne. Jinak 1.5TSI ACT nebude s 4x4, ale hlavne ho uz nema mit ani 1.6TDI/85kW.. Na potahy a materialy vevnitr su zvedavy, samozrejme 10 barvicek ve dverich. P.S. myslite, ze vetsi rozchod vzadu je kachna a nebo si nekdo v SA vsiml zapadlych kol?
    2 body
  10. Přesně to mám po cestách z Prahy do Brna, když jedeme za rodiči ženy. Na druhou stranu jezdím za 5 litrů na 100 kilometrů, užiju si krásnou přírodu a nemusím řešit závodníky v levém pruhu. Úplně vidím vystresovaného @Clinta, jak jede pro další levné polské plasty do jeho rozvrzaného auta a bliká na každého, aby mu uhnul. Ještě bych uvítal tempomat, abych nemusel řešit, že jdu nad 3 500 otáček a jedu moc rychle.
    2 body
  11. 17" Platinum P69 Matt Black + Nokian WR A4, 215/55 R17, 98V XL
    2 body
  12. No, kdyz na to koukam, tak nevim co je horsi, zda predek, nebo zadek.. Ale asi ten zadek. Furt nechapu proc v tom grillu ten radar nema nejakej design, nebo neco. To zachvilku bude rozdeleny jak bawo na 2 poloviny? A ty zadni svetla jsou fakt strasny.. To je vylozene zmena za kazdou cenu. No a ten nesymetrickej panel navigace me taky dohani k silenstvi.. Bleh
    2 body
  13. To je pro tunery, aby nemuseli nic investovat do úprav... Hned to bude vypadat jak 300k bestie [emoji23]
    2 body
  14. Tak nekdo si vozi auto na idtahovce aby se mu neopotrebovalo a nekdo si radeji koupi 10 let stareho Forda a sve auto ma v garazi aby se mu neopotrebovalo. [emoji23]
    2 body
  15. Nebylo by lepší Clintův veterán klub? [emoji12]
    2 body
  16. Promiňte mi jestli se to někomu líbí, ale já jsem rád že ta moje je před Fl a možná se jí teď i zvedne cena..
    2 body
  17. Zdravím, zde přikládám výsledek mého snažení o dodatečnou úpravu interiéru. V mém případě vlastním MR 2013, tedy bez okrasných lišt. Už jsem to nevydržel,objednal 3D folie karbon a pokus vyšel. Samozřejmě můj názor . Trochu to ožilo.
    1 bod
  18. Ty jsi taky vrapec ty češtino[emoji23]
    1 bod
  19. sharky :preto som ti pisal vsetko co treba aby si nemusel o 100tis km zhanat cely komlet jazdeny motor za 1500eur ktory bude aj tak naprd,alebo klukovku 800eur plus dalsie veci ktore ti kolo toho prdnu,uz ked ti vybruje uz je neskoro iba na vymenu spojky kedze si s tym jazdil tym padom vybracie isli do kluky a do jej ulozenia a panvi a dovnútra materalu nevidis ci sa nieco porusilo alebo nie,cize najrozumejsie je vybrus kluky jej kontrola,nove ulozenia klukovky ojnic ta vinde max na500eur aj to som asi prehnal ale budes mat istotu ze si vylucil vsetko a ze auticko este pobeha polovicna robota je na dve veci a kedze tieto skvele bmm motory maju problem zo vstrekmi a olejovym cerpadlom tak tie veci by som bral za samozrejmost skonrolovat ked uz mam auto rozobrate v servise...silenbloky takisto minimalna investicia...
    1 bod
  20. Jo a Leon ma kolecko pro ovladani hlasitosti, Octavia dotykova tlacitka. Takze prepnuti mezi telefonem a radiem na vic kroku? Uz ted me sere nutnost volit v menu Smartlink. Hlavne pritom zaznelo, ze tlacitka a pristup k nim bude ve Skode konzervativni. Leon 2xUSB, Octavia podle fotky 1x..
    1 bod
  21. tak jasne kazdy ma svoje praxe yrovna treba ty thalie jsou docela povedene a je to urcite i tim ze je to 16let stary koncept a taky se jeste snazili :)kup si dnesniho renaulta najezdi s nim aspon 50tis a pak napis
    1 bod
  22. Jeste zapomnel na to hlavni. Mit 50 cistech a nemit je znat. Ja to mit, tak budu jezdit klidne v Sang Yong. [emoji16]
    1 bod
  23. Utíkat jen kvůli svěřenému vozidlu ? Tak to tedy nevím.
    1 bod
  24. Se fakt bavim, jak si kazdej mele svou V zadnem pripade se nejedna o prime mereni hladiny paliva.
    1 bod
  25. jasně, ale kdyby byla o trochu horší, tak to lidé hodnotí trojkou apod. Ale nesází tomu pětky... Já byl tak rád, že od Rapida, O3, S3, začala mít Škoda osobitý design a hlavně ucelenej a u O3FL, to zase změněj...
    1 bod
  26. beuticek: Přijeď za mnou, vezmem to po standardních středočeských slinicích a pak zajedem do Prahy... Vem si s sebou papír a tužku, aby jsis mohl zapisovat, kde všude to drnčí, praská, cvaká, bouchá :-D. Ale je fakt, že jsou typy lidí, kteří to nevnímají. Třeba švagrová, která má služební Lagunu (r.v. 2009 a kolem 170 tis. km) mi povídá, že ona žádné "drastické" pazvuky nemá.... tak jsem to projel a vrátil jí klíčky se slovy: "Octa mi drnčí, ale Tobě ta palubka doslova hraje koncert metalové kapely" :-D
    1 bod
  27. No každopádně se už nedivím, proč "neunikly" spy fotky. To Škodovka, vědoma si toho, co provedla, nemohla dopustit Ale uvidíme v reálu, OIII není žádná výhra, takže třeba ji to jen pomůže..
    1 bod
  28. sharky-rok vyroby 2008 Octavia combi 2l tdi BMM motor ,som druhy majitel bola dovezena z IT v roku 2010 a natocenych mala 180tis km takze pochybujem ze niekto po dvoch rokoch stacal alebo zeby mala viac km alebo je tam len minimalna pravdepodobnost... servis pravidelny olej meneny po 15tis km, zvukovy ziadny ,spravalo sa to totozne ako nevyvazenost kolesa/lies to z coho to bolo uz asi nezistime kedze aj spojka uz ma to najlepsie za sebou... byt tebou tak urobim vsetko naraz ked chces mat pokoj a sa vyhnut zniceniu motora skontroluj vstreky,vymen ulozenie silentbloky motora aby si vylucil ine dovody chvenia ,new spojka, rozobrat spodok dat na vybrus kluku+ nove panve a nove ulozenie kluky a okolo toho kontrola olejového cerpadla a jeho pohonu ....
    1 bod
  29. Srázek bude v listopadu, musim to naplánovat
    1 bod
  30. Trago, mej slunce v dusi a hlavne zadny stres, pokud si myslel me. Co ja vim, tak se vyjadruji v hospodach kde na toto tema prijde a zde jsem reagoval k veci. Mne se O3 fl proste nelibi a jen jsem chtel s nadsazkou reagovat. Dekuji za pozornost.
    1 bod
  31. ked to niekomu pomoze tak mne tiez prdla pri 230tis km ,okolo 215tis km zacalo auto vybrovat pri cca 140km/h ako keby boli zle vyvazene kolesa tak sme to prisudzovali tomu menili vyvazovali a stale nic ,tak bol dohad ze asi je to dvojhmotou a pripravovali sa na jej vymenu ku ktorej uz nedoslo alternativa prva je ta ze na dvojhmote je nejaky unasac kmitov a ze ju trebalo skor vymenit a druha alternativa po rozborke kluky ze bola vyrobna chyba kedy praskla panva na prvom valci a z toho nasledne kluka ...
    1 bod
  32. Díky pánové za cenné rady....rozhodl jsem se připlatit za silnější motor...
    1 bod
  33. Ok, tak ja reagoval obecne i kdyz castecne i na tebe. Pak se ti tedy rejpnuti povedlo. [emoji23]
    1 bod
  34. Jj, taky jsem to už dávno slyšel.. Ale nepředpokládám, že by vypadal ten střed natolik vábně, že by jej lidi jako já (tj lidi, kteří mají tu potřebu to upravovat) mohli odkrýt.. Takže se vlastně nic nemění..
    1 bod
  35. Kabaň zešílel? Co tam v té fabrice fetují? Takže u mě je to jasné - OIII FL nebude mé příští auto. Odvažuji se tvrdit, že tu možná nebude už žádná škodovka. Toto je ovšem hnus.
    1 bod
  36. Nene ja ho videl prijizdet. Resp. Nejdriv jsem slysel vrzajici plasty a az pak jsem ho videl. Pisen ohlasujici pomstu, resp. vrzani ohlasujici prijezd Clinta. [emoji3]
    1 bod
  37. Prave, bohuzel. A o tom, krom jine, je tato diskuse. Jsou tu lide fanousci Skody co jezdi felicii nebo F1 a o nove Skode sni a zblbli marketingem si nechteji nechat svuj sen vzit. Pak jsou tu lide co daji strasny prachy za novou Skodu a i kdyz vi ze uz to neni ono budou ji porad chvalit do nebes, protoze je tezke si priznat ze clovek koupil klump. No a pak jsou tu lide ( do teto skupiny se radim ), kteri ac fandove Skody si Skodu poridili a priznali si diky vlastnim zkusenostem, ze Skoda od jinych znacek pada svou kvalitou strmeji nez jine automobilky a tj jsou zde za obtizny hmyz, protoze jen poukazuji na to co ostatni nechteji se svymi ruzovouckymi brylemi po marketingove masirce videt.
    1 bod
  38. S tim molitanem to vypada dost hnusne.
    1 bod
  39. Šulda, vzhledem k dodací době nejspíš nikdo, jenom tady máme blbý kecy na něco, co jsme ani pořádně neviděli, natožpak řídili.
    1 bod
  40. Lepsi tyhle pekace ani nevlastnit a lepsi je mit na operak nebo tak
    1 bod
  41. nemusím nič čítať ...viem svoje
    1 bod
  42. píšeš jednoducho scifi scenáre ...na takúto vec sa žiadny právnik nedá...a zaťahovať sem DIESELGATE v USA? ..nič v zlom,ale žijeme úúúplne inde
    1 bod
  43. 1 bod
  44. Zadní je bratru 16,5 cm od hrany toho schodu pod sedadlem.
    1 bod
  45. Tak já jezdil 8 let s TDI oktávkou denně 2x 39km, prodával jsem ji s asi 430 tis. km a nikdy mě nezklamala nebo nepotřebovala dolít olej... Teď jezdím 2x 12km plus 1x týdně Globus 4 km a pak už jen trasy 1 - 2x měsíčně nad 100km. Kvůi tomu jsem šel do TSI abych neničil diesla a neměl problémy s filtry pevných částic apod. Těch 12km se mi furt zdá málo ale na benzín asi OK. Na 3km bych ale auto nebral, pokud do práce nic netahám. Bylo by mi jej líto a raději bych se pěkně po ránu i odpolko 25 min prošel a pročistil hlavu...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...