Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/14/16 ve všech sekcích
-
nechápu celou tuhle debatu. Prostě to tak udělali a je to. Buď se s tím smíříme nebo ne.4 body
-
To, že někdo vyfotil/ natočil Scouta s halogenama nutně nemusí znamenat, že to tak bude. Na Fkových značkách jezdí občas takový kombinace, že tohle je proti tomu odvárek. Taky je dobrý si uvědomit, že na světě není jen český trh, ale i ostatní, mnohdy prodejně daleko zásadnější. Takže co je u nás standardem je v mnoha jiných zemích příplatkový a naopak.2 body
-
Jj souhlas. Snad do roka, kdy mě čeká výměna se to tu uklidní :-). Hnusný to je, ale co už, budu parkovat abych k autu chodil zezadu :-D2 body
-
Průzkum trhu, asi podobně jako Apple. V Apple se také usmysleli, že standardní sluchátka jsou mimo a odstranili klasický 3.5mm jack. Ve ŠA se usmysleli, že se nám obyčejná světla nelíbí a tak šňupli trochu kokainu, vzali si do ruky pastelky a začali náhodně čmárat. Ráno se po kalbě probudili a dle všeho jim nezbylo nic jiného než předat hotový a skvělý návrh nového auta. Nádhera. Ale je pravda, že je úplně jedno, jak to bude vypadat. Ve světě je stále dostatek obchoďáků, kteří to auto dostanou násilím, protože jejich fleet management neumí vyjednat lepší, levnější a vkusnější auta.2 body
-
Situace již byla neúnosná, rádio neposlouchatelné, chrčelo většinu času, co bylo zapnuto na FM. Poslední hřebík do rakve byla cesta ze Slovenska, tedy asi 600 km a za celou dobu žádný signál. Od té doby se na mě občas snažilo udělat dojem, že něco vyvodilo za zvuk, ale když jsem se do něčeho zaposlouchal, tak následoval šum, pak se překvapivě zlepšil příjem na reklamy a pak zas šum. V autě je Stream "prostřední verze" - tedy těsně před příchodem verze s MP3, která má ještě lepší tuner a tedy i příjem. Rádio stojí pár korun, měnit ho budu také, ale začal jsem nejlevnější možností a tou byla anténa. V autě byla FM/GSM verze sklopné antény, jelikož HF je již pryč, tak GSM část nepotřebuji, volil jsem tedy anténu jen s FM. První kroky vedly do prodejny Škoda, to je celkem logické. Nejdříve dotaz na samotný prut - nejde. Takže celou - musí být s GSM. "Na vlastní nebezpečí" by mi možná i prodali bez GSM, ale pořád za cenu 1400 Kč a to nevím, jestli bylo s daní. Tak nic, zkusil jsem internet a mé oblíbené obchody - nejlevnější za 800 Kč kus, ale není skladem a netuším kdy bude. Cena akceptovatelná, doba dodání ne. Tak jsem zkusil nějaký HIFI shop u práce - anténa sehnaná neoriginální se zesilovačem za 250 Kč. S odnímatelným prutem, správným konektorem - prostě vše co je třeba. Ale samozřejmě postup platí pro jakoukoli. K samotné montáži - tak nějak jsem tušil do čeho jdu, pojďte do toho stejně a dopadne to dobře. Potřebujeme jen křížový šroubovák, šroubovák T20 a něco na povolení antény (v mém případě kleště, jelikož jsem neměl vhodnější nástroj, ale není to moc pohodlné a bolí to ). Takže otevřeme kufr, sundáme plato pro lepší přístup a odstraníme těsnění, stačí jen vršek. Vidíme do útrob čalounění střechy - a kolíky plastu, který se musí vycvaknout, nic se neláme, kolíky jsou kovové. Plast je dole, přichází čas zadních sloupků - pod nápisem AIRBAG je jeden šroubek (stačí nápis šroubováčkem odendat), na vrchu plastu je šroubek a můžeme tahat. Zase se nic nezlomí, jen mohou kolíčky zůstat v plechu - dle fotek je vidět, jak jsem to vyřešil, mám na to chytrý nástroj, kterým jsem je podebral, vytáhl a vrátil zpátky do plastu kam patří. Pak ještě sundat zadní madla, to je otázka dvou křížových šroubů. Vlezeme si do kufru (ano, je to opravdu pak nejlepší přístup) a strčíme ruce pod tapec střechy, vložíme nástroj co jsme si připravili na povolení antény (v mém případě kleště, viz nahoře) a povolíme. Pak došroubujeme rukou, anténu sundáme. Postup v opačném pořadí opakujeme a máme hotovo. Jen boční plasty na sloupcích jdou zpátky trochu těžko, ale dá se jim domluvit. Dovolil jsem si ještě pár fotek z montáže, možná bude lepší se podívat na fotky a nečíst celý tenhle román. No, pozdě. PS: Příjem je nesrovnatelně lepší, bál jsem se té antény, aby nakonec nebyla ještě horší, ale funguje výborně. Za tu cenu...1 bod
-
Hm, zase takové "náhodné" video, které zajisté natáčel někdo, kdo byl fascinován zadními nárazníky, které jsou naprosto stejné a přední část ho vůbec nezajímala.... No.. U Scoutu mě mrzí ten hnusný stříbrný kus plastu, který má asi imitovat.. Hm, kus plastu? Jak se mi OII Scout líbila a pořád líbí, OIII je podle mě ještě horší, než běžná OIII.. Naopak RS má zadní nárazník super, tam asi není co měnit. No a přední světla? To si fakt někdo myslel, že bude v roce 2016 ve standardu LED pásek? Nebuďte naivní.. Očitý svědek říká, že při svícení halogeny vnitřní světla vůbec nesvítí, budou to dálkovky..1 bod
-
Zkoušel jsem to na obě strany. Nějak mě ale nenapadá, k čemu je toto vlastně dobré. Nicméně se dnes při některých startech opět ozvaly nepříjemné zvuky, takové kovové bouchání, možná dvouhmota? Už jsem to předtím párkrát slyšel, objevuje se to občas i na volnoběh. Najeto přes 22 tkm... V mrazu má motor úděsný traktorovitý zvuk. No nekup to bratru za 400 klacků. Či spíše za víc.1 bod
-
To já vím jak to všechno bylo, že Ti ložisko měnil kamarád. Sleduji Tvůj problém od začátku. Na kamaráda nenadávám. Nelíbí se mi přístup AS v řešení té věci. Možná jsi tam měl zajet osobně (po urgencích bez reakce) a víc na ně tenkrát zatlačit. Jak je náročné vyměnit ložisko v diferenciálu bohužel nevím. Ale zkus ten jiný AS. Držím palce. ;-)1 bod
-
Zkus si tu otázku přečíst znovu. Ptal jsem se, jestli auto (kdo, co) najde telefon (koho, co). Tys hledal telefonem auto. Já se ptám, jestli jsi to zkoušel i naopak.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Sani jsem vyndaval. Neni to nic sloziteho... Ta plastova hokejka je tam porad.1 bod
-
1 bod
-
Stačí guľatinka, prípadne vrták, ide o to aby to bolo presné.1 bod
-
Nevím jak to mají ačka teď, ale když jsem tam pár let zpátky kupoval auto, tak součástí koupě byl o papír který si musel podepsat a bylo v něm uvedeno, že si seznámen se stavem auta, kdy tam byly věci jako že má auto vule v řízení, přes netěsnosti na motoru až po špatné brzdy... Možná bych ten papír ještě doma někde našel.. Takže díky tomu také pak nemělo cenu tam jezdit vůbec nic reklamovat, naštěstí ani nebylo potřeba. Já se v autech také příliš nevyznám a proto jak jsem se tam na to auto šel podívat, tak jsem jim řekl, že ho chci zavézt do autorizáku na kontrolu a bez problému, domluvil jsem si servis, prodejce mě tím autem vyzvedl doma, zavezl do servisu, tam jsem zaplatil 400,- kdy to auto prolezli odshora dolů, udělali mě zprávu o něm a zase mě prodejce hodil domů. Ale k tvému v vstřiku, chápu, že tě to štve, ale nějak nevidím spojení s bazarem. Je to relativně běžná záležitost, není to nové auto a prostě se věci kazí. Jestli se jedná o ten Roomster z tvého popisu, tak 8 let staré auto prostě nějakou údržbu vyžadovat bude. Navíc auto v Bazaru určitě nějakou dobu stálo, kdy vzhledem k milionu ekologických sr*ček v benzínu se tam určitě udělaly usazeniny a jestli si pak natankoval nějaké kvalitnější palivo, které je začne rozpouštět, tak se mohl bez problému ten vstřik zasvinit tak že přestal správně fungovat. Furt musíš brát v potaz, že to auto není nové. A jestli má najeto 60 nebo 160 tisíc je myslím si v tomhle případě jedno. Mě spíš zarazila cena 7 tisíc za nový vstřik, to tě chce někdo pěkně odrbat, dá se sehnat za daleko nižší ceny.1 bod
-
No uvidime, jen pro jistotu si zajedu na test tlumicu sam a poptam se nejakych odborniku na tlumice, zda-li je vymena pouze jednoho vubec spravna a pak budu dal resit.1 bod
-
1 bod
-
Vsak ja si vyjimecne nestezoval. Co jsem napsal jsem myslel vazne. Tentokrat vyjimecne max. 1x za 10 let s tebou souhlasim. Jinak dnes jsem hosi vyhral ve sportce. Vsadil jsem 60kc a na sanci vyhral 50kc. Nemusi prset, staci jen kdyz kape. [emoji23] I kdyz, kapat by mohlo zltrochu vice. [emoji3]1 bod
-
Jde jednooký a slepý na diskotéku. Jednooký povídá slepému:"Vezmi mě na ramena,a budem vidět líp na cestu, protože teď jdeme přes les.Tak ho slepý nosí. Náhle si jednooký vypíchne oko o větvičku a povídá:"Už jsme došli...!"Slepý na to: "Čauky baby!"1 bod
-
Tak auto za mnou má snad reagovat na moje brzdová světla ne? Má snad jet tak, aby měl odstup a stihnul dobrzdit, když to já zadupnu. Mi tam může vběhnout dítě, pes, vjet motorka, auto, může se mi udělat blbě nebo já nevím co... Moc to řešíte. Bohužel asistenta na omezení předjíždění 3 aut v řadě, když nevidím za horizont nebo do zatáčky, ještě nevymysleli. Všichni jsou mistři světa, v životě neudělali chybu, tak proč každý den čtu o průserech na silnicích a vidím to, co vidím... Jinak blinkry se ti rozblikají, když zadupneš ze 70ky na 0. Vyzkoušeno. Z 50 na 0 neblikají... Jo a z té 70ky na 0 v mokru jsem brzdil 120 metrů (brzda spojka na krev). Tož tak...1 bod
-
Nevím možná mám primitivní dotaz, ale proč měníte celé světla v kufru, když stačí vyměnit jen žárovky za LED např. LED 12V 5W W2,1x9,5d bílá s CANBUS za cca 70 Kč a ne za 945 Kč? Design? Svítivost?1 bod
-
Vysvětlí mi někdo, proč pořád chcete ten radar vypínat? Díky tomuto super bezpečnostnímu prvku dostala fábka 5 hvězdiček, bez něj by na plný počet nedosáhla. Proto se také dává u většiny fabií sériově. Nedělejte prosím kraviny.1 bod
-
Jazdiť sa s tým dá ale postupom času sa môžu pokaziť ešte druhé ložiská a nakoniec aj prevody. Toto je myslím, že bežná závada, ktorú vedia myslím spraviť v servise kde sa nevymieňa iba olej ale aj ostatné.1 bod
-
Jen bych tě ujistil, že např. v letadlech se tzv. "skleněné kokpity" již nějakou dobu také používají, a tam jsou setsakramenstke nároky na funkčnost a bezpečnost. Tedy žádná "sranda"! Připadá mě to stejně hloupé, jako kdysi byly podobné nářky na klimatizaci, ABS či ESP... Dnes nikoho ani nenapadne, že by to do auta nechtěl... A mimochodem HUD by Kodiaq měl mít jako priplatkovou výbavu, to se v předprodejnim marketingu mnohokrát zmiňovalo... Odesláno z mého SM-G900F pomocí Tapatalk1 bod
-
Jo, jenze s EasyStartem nebo Kessy si ten klicek s autem trochu vic povida. Neni to jen o pipnuti centralu. No a samozrejme se setri i na baterkach (ironie)1 bod
-
Ahoj, jsou tu někteří lidé, co vědí víc než prodejci v danou chvíli. Tak proto se ptám i tady, pokud ti to vadí tak to nečti, nebo pravda, mohu to psát do svého vlákna v rubrice Váš Kodiaq. A že se ptám? Ano auto není levné a budeme ho mít na delší dobu, proč bych se nezeptal :-) Získal jsem tím i velmi cenné informace a dotyčným lidem za to velmi děkuju. Je snad normální když někdo kupuje velkou věc že se o to zajímá. Měj se hezky.1 bod
-
Právě najeto 100 000 km. Rozvody si občas škrtnou, dvakrát za tu dobu doplněna chladící kapalina (vždy po 1 dcl), jinak na motoru vůbec nic. Olej nemizí ani nepřibývá.1 bod
-
Nedávno som kúpil hydraulický zdvihák v Lidl za dvacku, a jediná vec ktorú mu musím vytknúť, je chýbajúca gumená podložka (o čom som dopredu nevedel), tak sme auto zdvíhali za podvozok. Do najbližšej výmeny už budem mať aj tú gumenú podložku. Celkové náklady aj s podložkou a poštovným budú do 30 €. Neporovnateľný cenový rozdiel oproti tomu krámu ktorý si poskladal. Chápem, že ťa to baví, ale môj názor je taký, že ten čas a peniaze si mohol investovať do skladania a zvárania niečoho iného, viac užitočného. Hoc aj pre miestny detský domov. P.s.: Za 5000 Kč sa kupujú celé autá, nie zdviháky.1 bod
-
Pět litrů za takovou z prominutím píčovinu? Tak to je ten hydraulický zvedák z obi za 500,- proti tomuto naprostý luxus.1 bod
-
-1 bodů
-
Já bych řekl, že se hodně nepovedl, kupují to většinou firmy, kterým je to buřt..-1 bodů